Šta je novo?

Orion Telekom

Pozdrav svima,

Dakle, koliko mogu da vidim, Orion paket samo internet, netstart 200, svi su u globalu zadovoljni? 13€ mesečno je.

Treba da pređem sa SBBa, ne gledam TV a plaćam 30€ mesečno paket. Telenorov hiper net bi mi bio 20€, a dosta operatera ni nema samo internet paket, već mora uz TV. Postoji li neka druga preporuka za operatera?

Hvala svima.

Ne znam koji je taj netstart 200 za €13, verovatno misliš na ovaj 0.5gb/s odnosno 500/100 od 1.550 rsd, ja sam isto prešao sa sbb-a i na tom paketu sam.
Akviziter mi je ponudio ugovor na 24 meseca, jedan mesec besplatno, 10 meseci po 1.000 rsd i ostatak po 1.550 rsd.
Verovatno možeš i ti nešto slično da dobiješ ako ne i isto, to već ne znam kako ide sad, ovako je bilo nazad u maju mesecu kad sam prešao.
 
Ne znam koji je taj netstart 200 za €13, verovatno misliš na ovaj 0.5gb/s odnosno 500/100 od 1.550 rsd, ja sam isto prešao sa sbb-a i na tom paketu sam.
Akviziter mi je ponudio ugovor na 24 meseca, jedan mesec besplatno, 10 meseci po 1.000 rsd i ostatak po 1.550 rsd.
Verovatno možeš i ti nešto slično da dobiješ ako ne i isto, to već ne znam kako ide sad, ovako je bilo nazad u maju mesecu kad sam prešao.
"Paket koji smo dogovorili je net start paket- neograničeni kućni internet brzine 200/40Mbps, mesečna pretplata 1550rsd (sa uračunatim PDV-om), ugovorna obaveza iznosi 24 meseca.
Montažu usluge ne plaćate."

200-500, u suštini isto, 2 x TV na 4k i par telefona, neću osetiti razliku. Više me zanima da li je usluga OK.
 
Mislio sam da je to paket bez tv-a, čini mi se da si tako rekao, jer ni meni ne treba tv, zato sam i uzeo ovaj gigant paket.
Kako god, meni radi odlično i usluga je OK, nemam nikakvih zamerki, mislim da bolje ne bi ni moglo iskreno.
 
"Paket koji smo dogovorili je net start paket- neograničeni kućni internet brzine 200/40Mbps, mesečna pretplata 1550rsd (sa uračunatim PDV-om), ugovorna obaveza iznosi 24 meseca.
Montažu usluge ne plaćate."

200-500, u suštini isto, 2 x TV na 4k i par telefona, neću osetiti razliku. Više me zanima da li je usluga OK.
Za koji grad je ova ponuda?
Mislio sam da je to paket bez tv-a, čini mi se da si tako rekao, jer ni meni ne treba tv, zato sam i uzeo ovaj gigant paket.
Kako god, meni radi odlično i usluga je OK, nemam nikakvih zamerki, mislim da bolje ne bi ni moglo iskreno.
I jeste bez TV-a. Čovek kaže šta će sve povezati na net.
 
Za koji grad je ova ponuda?

I jeste bez TV-a. Čovek kaže šta će sve povezati na net.
Železnik, Radnih akcija.
Možda igra neku ulogu što ću tamo biti prvi korisnik u toj zgradi na Orionu, otkud znam.

Alternative oko 200Mbps:

Supernova 3.200rsd. (200mbps)
Telenor hipernet 2.200rsd. (300mbps)
Postnet, 2.600rsd.(100mbps)
Telekom 3.400rsd.(200mbps)

Orion ima najbolju ponudu, možda sam nešto propustio, zato i pitam kakva su iskustva.

Idem logikom 2x 4k netflix ili YT ukupno 50mbps, dva telefona nek bude još 20mbps, i ostane toliko za protok. Ne uploadujem, nemam potrebu za upload brzinama. Ako zatreba, prebaciću se na brži internet nekada.
 
I jeste bez TV-a. Čovek kaže šta će sve povezati na net.

Zbunjuje me 200mb , koliko znam a i otvorio sam malopre njihov sajt da vidim, 500mb je najslabiji paket, na tom sam i ja, a i košta toliko koliko on plaća 200mb, to mi malo nije jasno pa sam pomislio da nije možda još nešto u toj ponudi.
 
@sammy: Šta se toliko praviš blesav kad svaki paket ima "Gigant" i "GPON Light" podverziju i lepo piše (u PDF cenovniku lepo piše a na sajtu su malo sakrili kao pop out na upitnik ikonici) da je za Net Start paket 200/40.

Screenshot 2021-11-22 18.40.33.png

Iste brzine / varijante paketa nude i kod mene na selu i verovatno svuda gde nemaju XGPON opremu već samo GPON. Dakle, očigledno je da se "GPON Light" pojam više ne odnosi samo na "optika preko WiFi na krovu" uslugu.

Kao što si pre ove poslednje promene paketa i cenovnika u aprilu ove godine ima "Net Start" paket a podverzije za ADSL, VDSL, WiFi i optiku: od 10 Mbps za ADSL, 20 za WiFi i VDSL do beše 50 Mbps za optiku. I kao što Telekom ima isti paket ista cena a jedna brzina za DSL a druga za optiku.
 
Zbunjuje me 200mb , koliko znam a i otvorio sam malopre njihov sajt da vidim, 500mb je najslabiji paket, na tom sam i ja, a i košta toliko koliko on plaća 200mb, to mi malo nije jasno pa sam pomislio da nije možda još nešto u toj ponudi.
Da, ali ako klikneš na znak pitanja pored "Optički internet brzine do..." stoji info da je na GPON Light tehnologiji brzina 200/40 Mbps. Mislim da mi na NBG imamo tu GPON optiku (ove brzine sa sajta koje se odmah vide i svuda reklamiraju), a Light ne znam šta znači. Neka "slabija optika"?
 
@DonVlad XGPON (= max download po vlaknu je 10 Gbps) vs GPON oprema (= max download 2.4 Gbps po vlaknu). Tamo gde su stavili noviju opremu (NBG?) sa podrškom za XGPON nude veću brzinu a na ostaloj većini lokacija gde još nisu u ko zna kad će stavljati nude "Light".

Eventualno da i nisu tako striktni i da po velikim gradovima gde imaju više postavljenih vlakana / veći kapacitet puštaju da se uzmu 500 Mbps, 1 Gbps (i eventualno čak i 2.5 Gbps u ZLOrion tradiciji iz WiFi dana) za te cene 1550 i 1750 din cene a za manja mesta ko ih šiša dosta im je 200, 400 i 600 Mbps.

Nemam nikakvu informaciju, nagađam sa ovim tumačenjem. Pošto postoje zdrava logika (po kojoj makar 2.5 Gbps paket ne bi provajder nikad prodavao tamo gde ima GPON opremu) i Orion logika kao 2 odvojena fenomena :D :D
 
Poslednja izmena:
Da, ali ako klikneš na znak pitanja pored "Optički internet brzine do..." stoji info da je na GPON Light tehnologiji brzina 200/40 Mbps. Mislim da mi na NBG imamo tu GPON optiku (ove brzine sa sajta koje se odmah vide i svuda reklamiraju), a Light ne znam šta znači. Neka "slabija optika"?

krastavac nisam kliknuo na znak pitanja.
Nekako automatski mislim da misle na optiku i ne pomišljam na taj GPON light, niti oni reklamiraju to čini se na sajtu kako valja.
Da nije ovog foruma ne bih ni znao da to postoji, znam da ljudi to spominju ovde ali nisam previše ulazio u to.

@shamanNS , ne pravim se blesav, nemam pametnija posla, nisu svi zaboga upućeni u sve živo pa ti to izgleda nenormalno, šta da ti kažem, misli šta hoćeš.
 
Pa ono, ako ćeš non stop da pišeš na temi provajdera informiši se do kraja o njihovoj ponudi, ne? A ne "ups nisam znao da to piše u ugovoru", pa "ups nisam tu klinuo"... Još generalno poznavanje materije demonstriraš sa ovim "mislim da misle na optiku i ne pomišljam na taj GPON". GPON = optika = gigabit passive optical network. Dakle to je zvanični i stručni pojam za optičku tehnologiju koju koristimo svi u Srbiji i šire.

Druga stvar je što je ZLORION taj akronim "GPON" zloupotrebio prošle godine ili kad su već krenuli sa "Wifi antena, krov , UTP kroz prozor" uslugom i ono što nije optički net (nit je pasivna oprema) zvao "GPON Light" pre nego što su u ponudu uveli "Gigant" ili ti XGPON pa onda redefinisali na šta sve lepe nalepnicu "GPON Light" (pravi GPON / pravu optičku mrežu gde vlakno ide do stana korisnika (dakle FFTH) + šarena laža od "optike" sa WiFi antenama i UTP kablom do korisnika (= nešto što se ne kvalifikuje ni da se trpa pod FTTB a kamo li pod isti koš kao FTTH.... jer Orion je imao ranije i valjda još uvek na nekim lokacijama ima i FTTB infrastrukturu).
 
Non stop ?
Pa koristim ovog provajdera, pratim temu, ako mogu da pomognem nekome pomogao sam, ne mislim da odmažem.
Vidi, ne znam koji problem sa mnom imaš, ok bilo je nekih nesuglasica ranije, zbog ZLOrion, razumem i da te pogadja život na selu i da moraš da koristiš taj GPON Light koji te nešto i ne služi. Razumem, ali nadji nekog drugog, ne znam što me jašeš stalno !?
Pozvonio mi akviziter u maju mesecu na vrata, ponudio da predjem, još sam bio pod sbb-om tada sa preostalih 3-4 meseca do isteka, ponudio tu optiku uz neke pogodnosti za plaćanje, prihvatio i to je to. GPON Light nije spominjao. Radi sve kako treba, šta imam tu da se informišem još za sub-usluge ispod te, niti me interesuje u ovom momentu upgrade trenutne usluge, ne razumem ... ti imaš drugačije iskustvo i opterećen si prilično sa tom situacijom pa si prinudjen sve da ispitaš, mene to ne interesuje pa nisam ni dužan to da znam, pogotovo ako se ni ne vidi nigde, da dao mi je flajere i kataloge sa cenovnikom, nisam to video za Light, ni na sajtu to ne vidim (osim kako saznajem sad ako kliknem na "?"), razumem i da ti je prilično dosadno na selu pa ti ovo sve vrhunac zabave, da se svadjaš online na nekom forumu i ko zna gde sve još ....
 
Nit sam opterećen tom nekom "situacijom" koju ti stalno potenciraš nit me pogađa život na selu, to ti projektuješ neke tvoje frustracije?

ako mogu da pomognem nekome pomogao sam, ne mislim da odmažem.

U tome i jeste suština: sa tim nivom neinformisanosti ne pomažeš kad nešto napišeš jer mnogo pretpostavljaš i "dobronamerno pogrešiš". Dakle odmažeš, često. Nit znaš šta koristiš, nit znaš da nije jedinstvena ponuda svuda.... tako da svi tvoji komentari van onog "kod mene radi sjajno, ja zadovoljan" su često kontraproduktivni i unose konfuziju i pometnju.
A ja sam informisan o detaljima ponude svih provajdera zato što volim da budem informisan i upućen a ne što mi "dosadno na selu" i kao "maštam kad će to kod mene da stigne".
I ne svađam se ja sa tobom samo sam ti skrenuo pažnju da mi deluje da se mnogo praviš blesav i neinformisan i usput te ja informišem o čenjeničnom stanju... ili ako to nije maliciozna varijanta nego si stvarno tooooliko neupućen u detalje da je onda na tebi izbor ili da se informišeš ili da izostaneš iz takvih diskusija kad se povedu ovde na temi.
 
Poslednja izmena:
Pa ne bih ti to ni spomenuo, da ti stalno ne pominješ to "selo" (ja ga prvi put sad spomenuo) , optuživao si me i da sam te napadao sa drugog naloga ranije, pa da sam Orionov bot itd.
A ničim izazvan.
Šta te boli ona stvar ako sam ja neinformisan, gledaj svoja posla ili se pristojnije ponašaj, ako si u stanju.
 
:D Našao je ko da mi piše o pristojnom ponašanju. Ja tebe sasvim pristojno i jezikom koji je u skladu sa pravilima foruma informišem o stvarima koje ne znaš (ili se samo praviš da ne znaš, sa malicioznim motivacijama) i ispravljam netačne informacije koja napišeš a ti mene prozivaš za selo, frustracije, situacije, sprdaš se kako mi loše radi Orion internet... kako sam "nevaspitan" i detinjast jer napišem "ZLOrion". Ja tebe do sad nisam častio atributima tipa 'glup', 'bezobrazan'...

Budi ti neinformisan doživotno ako svoje neznanje ne ispresaš ovde na temi kad neko pita za neke konkretne informacije i detalje ponude.
A ako te neko X puta zamoli da ne širiš dezinformacije i da se inforišeš o usluzi koju koristiš i ti to i dalje radiš pa to naravno da liči na Orion bota.
Ja se tebi obraćaj i tebe spominjem samo kad lupiš nešto pa treba da ti se odgovori da nešto naučiš, a ti si redovno "duhovit" i koristiš priliku kad neko napiše da ima kakav god problem ili "situaciju" da napišeš nešto u fazonu "ma to samo shaman tvri, to se samo njemu dešava" bla bla bla. I onda ja KAO tebe napadam :D :D
 
Dakle, da ne skrećemo sa teme, nisam se zeznuo što sam uzeo ovo kod Oriona, ili da stopiram instalaciju opreme dok još mogu?

:)

Budimo ljudi iako smo Srbi.
 
Pa koje neznanje i dezinformisanje, šta sam mu ja rekao što nije tačno , to što ja nisam znao da gpon light košta isto koliko i prava optika ne utiče na njega nikako, niti ga ja pogrešno savetujem i dezinformišem, btw mogao je on u startu da napiše kad smo već kod toga, šta je tačno uzeo, nigde nije spomenuo Light varijantu.

Ti mene konstantno optužuješ, klevećeš, razumeš, nije istina ni da sam te ranije napdao za "selo" sa drugog naloga kako si rekao, pa to da sam Orion bot, čista kleveta, šta da ti ja radim što meni radi dobro Orion a tebi ne pa te to frustrira kad pročitaš. I najvažnije, ti mene "spopadaš" i "juriš" a ne ja tebe, zato ti i kažem da me zaobidješ, ali znam da nećeš izdržati i dalje.
 
to što ja nisam znao da gpon light košta isto koliko i prava optika

Ne daš se edukovati pa to ti je. Brzina koju mu nude se koristi i na pravoj optici, ti samo imaš optičko "čvorište" sa novijom opremom koja podržava noviju PON specifikaciju koja podržava brzine do 10 Gbps.

, šta da ti ja radim što meni radi dobro Orion a tebi ne pa te to frustrira kad pročitaš

Eto vidiš ova tvrdnja je kleveta: meni ZLOrion 98% vremena radi ok za ovih 17 meseci koliko sam njihov korisnik. A ti si zapeo za onih 2% i što se desilo da bude prekid kod mene bude kod vas u gradu i sad uporno pišeš o nekim frustracijama, traumama i koje čemu jer možeš misliti tebi radi bolje, kod tebe niži ping i ti na raspolaganju imaš XGPON a ja samo GPON.
 
Dakle, da ne skrećemo sa teme, nisam se zeznuo što sam uzeo ovo kod Oriona, ili da stopiram instalaciju opreme dok još mogu?

:)

Budimo ljudi iako smo Srbi.

Ako si siguran da si dobro razumeo šta ti se nudi (vlakno do stana ili antena kojekude, pošto za obe varijante nude isti brzinu od 200 Mbps) i odgovora ti šta ti nude samo napred :)
 
Dakle, da ne skrećemo sa teme, nisam se zeznuo što sam uzeo ovo kod Oriona, ili da stopiram instalaciju opreme dok još mogu?

:)

Budimo ljudi iako smo Srbi.

Ako ti je prava optika provučena moj ti je savet uzmi, ako je preko krova ne znam šta da ti kažem, prelistaj ranije postove pa vidi kakva iskustva su kod takvih korisnika.
 
@shamanNS
Imaš puno znanja oko tehničkih detalja i načina rada mreža, čega sve ne. I cenim tvoje savete, stvarno.
Ali smatram da ovde ne činiš uslugu ljudima, ako non-stop blatiš svog provajdera i nazivaš ga Zlorionom, a u stvari si zadovoljan.
Da li za tebe postoji neki provajder koga bi preporučio recimo najboljem drugu? Jer ni jedan od njih nije savršen, shvati, svi imaju korisnike sa dobrim i lošim iskustvima. I ja razumem da će ovde uvek da se jave i da budu najglasniji oni sa lošim iskustvom. Ali tvoje iskustvo sa Orion uopšte nije loše. Pa zašto se plašiš da ih pohvališ ako su ok.
Najlakše je sve pljuvati i svemu naći manu, ali onda treba imati hrabrosti da se iskreno pogledaš u ogledalo i da se zapitaš "koji je moj problem?".
 
@disha_m
Ja svakom preporučujem Orion prepaid optiku. I da ne uzimaju kod njih druge usluge osim interneta. UO sa njima nikad. A "ZLOrion" je zasluženo, IMHO.
 
Ja bih preporučio i kompletnu uslugu Oriona, budući da sam ja zadovoljan i da mi je realno da govorim iz ličnog iskustva. Tako verovatno i ti ShamanNS. Nije sve za svakoga, a što se mene tiče, imam mogućnosti i da rizikujem, pa da i platim svoju grešku. Tako da imam tu sreću, da se ne opterećujem sitnicama u životu. Daleko od toga da sam bogat, ali mi nije problem da se nategnem i progutam knedlu, ako treba. Ko ne rizikuje, bude mu dosadno:cool:
Na kraju, ako je već taj nadimak za Orion zaslužen, pa budi principijelan i otkaži uslugu. Čvrst stav, uvek zahteva žrtvu...
 
@shamanNS
Ok. Ali tebi je Orion dao opciju da se ne vezuješ ugovorom, pošto vidim da imaš neku fobiju od toga.
Zašto je onda Orion loš? Zato što ima tipske ugovore sa nekim strašnim klauzulama kao i svi ostali provajderi što imaju? Ne razumem?
Ja lično mislim da je sve to manje-više isto koga god da odabereš, biće kako ti se zalomi. Ali ne smatram da je bilo ko od njih zao.
 
Svi su zli, samo neki više od drugih. A zašto je Orion zao: zato što će kad vide da mogu pre će 5 puta u mesec dana da dolaze iz BG na intervenciju koju naplate komšinici penzionerki a očigledno da je problem neispravan ONT (zaglupljivao se kad struja secne na sekund i vrati se, zaglavi i ne bootuje uspešno sve dok ne gasiš iz struje i sačekam par minuta pa onda uključiš ponovo u struju) umesto da joj prvi put kad dođu zamene opremu. Zato što kad im dostaviš argumente koji nedvosmisleno ukazuju da problem sa netom ima jasnu vremensku komponentu i da nikako nije "greška korisnika" , neispravan mrežni kabl.... oni te opet zavlače i čekaju maximalnih 8 dana da odgovore na prigovor i onda promene datum prigovara tako da teče iz početka dan 1,2,3... umesto da u max 15 dana od inicijalne prijave reše problem. I posle 8 dana će da ti pošalje šablonski odgovor "kolege iz tehničke proverile, sve je uredu, ako budete ponovo imali problema bla bla bla". I da te obmanjuju da prigovor/reklamaciju moraš da uradiš putem telefonskog poziva tehničkoj podršci a u njihovim Opštim uslovima jasno navedeno da se prijave "smetnji" putem telefona ne smatraju za zvaničan prigovor / reklamaciju.
 
To je stvarno ružna situacija i ne sumnjam u tvoju priču o slučaju, ali na žalost i gotovo sigurno radi se o ličnoj šteli pojedinih seronja, koji siuaciju koriste. Posle na opisan način pokrivaju svoju akciju za legitimnu. Toga će uvek biti, jer smo takvi ljudi pre svega, ali ne verujem da je to zvaničan stav kompanije... Na kraju, ugovornu obavezu ja potpišem i iz lične sigurnosti, povoljnije cene usluga, ne naplaćivanja bilo kakvih intervencija i neke garancije pružanja usluge.
Nadam se da si ih zatrpao mejlovima u ime komšinice! Tebi to, verovatno ne bi prošlo, kao ni meni...
 
Nisam znao da poziv nije legitiman za prijavu kvara, pod jedan, dobro je da znam. Pod dva, ja sad imam Orion preko važeće SN jer mi je dojadilo da plaćam 500rsd izlazak na teren, a da mi ne reše trajno problem.
Ali evo prvi put sam napisao da sam nezadovoljan SN-om, bzvz mi da se žalim, a i bilo je sve prihvatljivog nivoa pružene usluge do pre godinu dana. Ali tako je sa svima. Svugde ljudi imaju i dobra i loša iskustva sa svima. I da su negativna iskustva preovlađujuća, taj bi morao da zatvori svoj biznis. Mislim da je kod nas i solidna ponuda, koliko smo nekad kaskali za svima u broadband internetu. Samo ih menjajte ako imate izbora, čim niste zadovoljni, dovešće se svi tako vremenom u red.
 
@hazmaju Komšinica je postpaid korisnik , sa još uvek neisteklom UO. Naravno da je to rešeno tek kad sam ja "najašio" na tehničku podršku i "objasnio" im neke stvari. Doneli su joj Huawei Q2 u zamenu za neispravni Huawei M model i od tad više nema problema. Pre toga sam svako malo išao ja da joj čupam iz struje ONT, tj radio sam monitoring redovno da vidim ima li net ili ne (živim preko puta nje i imam remote pristup njenom ONT-u :D) pa kad vidim da nema samoinicijaltivno odem da to rešim. Kad mi je i to dosadilo onda sam zvao "da se svađam"... tj ona je pozvala i izdiktirala podatke vlasnika i bla bla a onda sam ja preuzeo slušalicu.

@disha_m Supernova je ZLO v2.0.
 
Kako su joj onda i šta naplaćivali?!
Auuuu, ja sam onda izgleda neupućen, da se izlazak po prijavi problema naplaćuje?!
 
Ako zaključak bude da je "smetnja" nastala krivicom korisnika :D :D

Intervencija i/ili dodatno podešavanje klijentske opreme koje je zahtevao ili uzrokovao korisnik **** 2.000,00 RSD

Kod:
https://oriontelekom.rs/wp-content/uploads/2021/06/Cenovnik-posebne-naknade-ponude-ostalo-od17-06-2021.pdf
 
Vrh Dno