Ranije je Sezam imao grejs period od 15 nakon sto ti istekne pretplata, pa kad su postali Orion smanjili su na valjda 8, s tim sto je rok 1. u mesecu (pa plus 8 dana).
Pre par dana kad sam bio u K. Petra pitao sam ih za to i rekose mi da vise nema grejs perioda. Znaci, ako ne platis do 1 u mesecu (za taj mesec), odmah ce ti iskljuciti net.
Ne znam da li sam ovde kukao ali...
Ja da Sezamu odaaavno i navikao se na neke stavri pa i na taj grejs period.Preuzeo ih orion ali ok ostao taj period, i to od datuma prve uplate koja je bila neki 26 u mesecu...
Vidim u sandučetu čestitku da pošto nisam izmirio obavezu
društvo pokreće postupak za raskid ugovora...Dooobrooo otići ću sutra do njih i ako su već toliko revnosni i ne mogu da zaustave proces da vidimo šta su moje obaveze pa da se razilazimo, ionako su počeli da me nerviraju , možda se telekom pokaže boljim....
Ea li onda...
Pogledam u poštanskom sandučetu još jedna koverta iste preteće sadržine:...niste platili posle dve opomene, ....prinuđeni da raskinemo ugovor...uređaji su naši pa morate da ih vratite trt mrt...
Elem odem ja kao naivno reko da vidim šta će biti pošto imam i ogovornu obavezu od 1 godine koja mi ističe u aprilu...
Dođem ja na šalter: Dobar dan ja da platim,
Ona učuka, pa vi ste baš zakasnili,
Ja: pa jesam ali ne toliko evo uplatnica
Ona : pogleda ahaaaa pa dobro ništa evo ja sam ispravila biće vam pušten net odmah
Ja: Pa nije se meni net ni prekidao
Ona : Hihi pa dobro
Ja : A šta ćemo sa ovim pismima
ona: Pa to je valjda neka automatika
Ja: Dobro onda ništa...
SUS mislim da je kod njih dosta toga zbrkano i da ne znaju baš šta ko radi...
E juče pogledam u poštanskom sandučetu pismo sve isto samo ima dodatak:
Ovim putem želimo da vam ponudimo dodatnu opciju-mogućnost da u narednih 7 dana obnovite pretplatu (podebljali oni) i na taj način stvaranje uslova za nastavak nesmetanog koršćena usluga.
Takođe želimo da Vas informišemo da će predmetni priključak, uskladu sa procedurama, ukoliko se pretplata ne obnovi u periodu navedenom u prethodnom stavu, biti pokrenut postupak demontaže, što u slučaju naknadnog pnovnog zahteva za koršćenje servisa podrazumeva novo pokretanje instalacije i dodatne troškove
Mislim da ovo dokazuje da im se baš i ne gube korisnici koliko god izgleda da prete makazama, što naravno ne znači da ne treba izmirivati račune na vreme.
BTW:Gledao sam ugovor tražeći pasuse o raskidu ugovora, i imaju neke zanimljive stavke :
U slučaju da korisnik ne izmiri svoje obaveze za usluge definisane ugovorom i to u roku od 5 dana nakon isteka roka za plaćanje,Provajder ima pravo da, uz obaveštavanje korisnika, suspenduje, do izmirenja obaveza, dalje korišćenje servisa od strane korisnika, ili da, po svom izboru, jednostranim pismenim obaveštenjem , raskine ugovor.Raskid ugovora ne oslobađa korisnika obaveze da plati sve neizmirene obaveze do dana raskida ugovora.
U sliučaju raskida ugovora pre njegovog definisanog roka korisnik je obavezan da nadoknadi vrednost opreme i uređaja koje je dobio na korišćenje i to ukupno 100€ u din protivvrednosti za svaku uslugu koju je odabrao
