Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Ma njih treba prijaviti trzisnoj inspekciji.
1. Nepostovanje ugovora jer su potpisali koja im je cena i njihova je obaveza to da ispostuju. Ovo je drugo povecanje cene u ovoj godini, ukupno 55%.

2. Sami su napisali na svom sajtu da su odrzavanje i podrska vec ukljuceni u cenu, a sada naplacuju i van cene paketa to isto jos jednom. Kako moze dva puta da naplati istu uslugu ?

Necu ja propasti i da placam 10x skuplji paket, ali ovakvo ponasanje na trzistu nije za precutkivanje. Otkud im pravo da se tako ponasaju. Hostapleraj je u Srbiji danas uzeo maha.
Dok bude ovaca bice i šišanja,kaze narodna izreka,a ovde ih na srecu Oriona ima dosta.
 
Dosta je ljudi koji imaju novca i ne dodiruje ih kao sto je slucaj iznad gde coveka briga koliko placa. Ako sada ljudi lagano zaradjuju 2000e u ITu, i programeri vise od toga, mnogo ih briga da se cimaju za 350din, samo uplate sta stigne i to je to. I meni je ovde stvar principa i ne bih platio vise, ruzan fazon. Ali da jesu najpovoljniji, jesu. Moze iznad kolega da prica kako je njemu povoljnije i da brzina manja od deklarisane ali to bas i nije tacno. 1000/200 na orionu ide 900 tokom dana a uvece skoro puno, a upload ide pun. Taj paket je tamo vise nego kod oriona sa sve TVom.
 
Dosta je ljudi koji imaju novca i ne dodiruje ih kao sto je slucaj iznad gde coveka briga koliko placa. Ako sada ljudi lagano zaradjuju 2000e u ITu, i programeri vise od toga, mnogo ih briga da se cimaju za 350din, samo uplate sta stigne i to je to. I meni je ovde stvar principa i ne bih platio vise, ruzan fazon. Ali da jesu najpovoljniji, jesu. Moze iznad kolega da prica kako je njemu povoljnije i da brzina manja od deklarisane ali to bas i nije tacno. 1000/200 na orionu ide 900 tokom dana a uvece skoro puno, a upload ide pun. Taj paket je tamo vise nego kod oriona sa sve TVom.
To sto kolega kaze je tacno i brzina je do sada vrlo cesto varirala cak ni upload niije vise isao na maksimum vec cesto i ispod 180.tako da je itekako tacno.
 
Jok, nego godinama ih vec puljujete i uglavnom se ne ukljucujem u diskusiju, al mi dosadilo da gledam to licemerje gde non stop pljujete, a koristite. Onog najpametnijeg sto im udeljuje prefiks ZLO sam bacio na ignore, da ne gledam vise iste postove.

Poceo sam da ih branim od pre par dana kada su odlucili da povecaju cene pa izuzeli dosta korisnika koji su im poslali mail jer to ni jedan drugi provajder ne bi uradio. Al i dalje su losi i ne valjaju nista, sad ni to nije dobro.

A sto se tice njihove usluge, ja sam za ovih par godina izuzetno zadovoljan i svakom bih ih preporucio, makar sto se optike tice.
Evo recimo mene sprečava činjenica da im je podrška nepostojeća. I to je opšte poznata stvar, plus nekoliko meni bliskih ljudi se ozbiljno opeklo zbog tog problema.
 
Pa ne radi se o tome da li neko moze da plati ili ne 350 din. vise, mogu svi. Radi se o obmanjivanju potrosaca na trzistu popularnim cenama, da bi ih navukli. Posle par meseci dizu cene i kazu imas pravo na raskid. Pa jes... mi cemo samo da menjamo provajdere kako kome padne na pamet da menja cenu iz ugovora i odma cemo ponovo da busimo zidove i prilagodjavamo se novim problemima. Nemam pametnija posla nego stalno da se bavim njima. A svi su isti i svi imaju slicne fazone, a narod masovno menja provajdere i svi se tu vrtimo u krug kod njih 3-4 idiotskih firmi koje niko na ovom trzistu ne zeli da obuzda. Sta vam vredi da menjate, svi su isti, ne zna se ko je od koga gori. I sta biras kad uzimas paket kod nekog provajdera ka ne znas sta te ceka u toku ugovorne obaveze ? Misljenja sam da svakome ko vam nudi te usluge treba postaviti uslov da u ugovor unese da se za vreme trajanja ugovorne obaveze cena nece menjati, u suprotnom ti taj ugovor nista ne vredi i ponuda "povoljnih" paketa je obicna prevara. Dakle, pokazalo se da i jesu prevaranti.
 
U ugovoru i stoji cena, zato je i dozvoljeno da može da se isti raskine ako se cena promeni za vreme trajanja ugovorne obaveze. Stoji to da većina ljudi neće da se cima da non stop menja operatera baš iz razloga koje si naveo, bušenje zidova, razvlačenje kablova itd. Mene samo nervira to što nisu u obavezi da obaveste korisnike makar mejlom o promeni cene, već moramo da pratimo obaveštenja na sajtu. Iskreno, ja lično pratim ovu temu na forumu samo iz tog razloga da mi ne bi promakla takva obaveštenja, jer sam se još pre 4 meseca odselio iz stana u kome imam njihov net i tv ali moram da plaćam do isteka ugovorne obaveze jer nisu mogli da mi presele priključak na novu adresu. Sad sam im podneo zahtev za prevremeni raskid zbog povećanja cene, videću šta će da odgovore.
 
Meni su ponudili na kraju posle razgovora umanjenje od 15% na cenu ako potpisem ugovor na novih 2 godine, sto mu dodje povecanje od oko 70 din na ovih 1850 trenutno, ne mogu da gresim dusu bilo je tu jos nekih ponuda koje mene ne zanimaju 2x brinza neta za tih 350din povecanja, 2,5g za 2500 , televizija itd, i na kraju mi je ovo kao ponudjeno kao zadnje, kaze bukvalno zbog lokacije na kojoj sam nema sanse da mi skine to odrzavanje.

I evo merim brzinu veceras ne prelazi 750 dl a bitno da oni oce 350din mesecno za unapredjenje i odrzavanje mreze , hostapleri
 
Poslednja izmena:
više puta sam ovde pisao, ali se naravno izgubilo u dugačkoj temi, da je pilićarski što ne šalju obaveštenja ovog tipa bilo mailom ili sms-om...pisao sam i da znaju da mi pošalju nekoliko smsova i mailova ako uplata slučajno ne legne 20-og u mesecu, ali eto to ne "umeju" da urade kada je reč o poskupljenjima i slično...to je zaista jadno...uopšte se vrlo jadno ponašaju kada je ta vrsta muntranja u pitanju, vrlo su skloni prikrivanju informacija i stalno pokušavaju da nešto slažu...prošlo poskupljenje su upakovali u nekakvu promenu paketa...

to sporno nije...rekao sam već šta mi je sporno da se ne ponavljam...

kako ćemo se svi izboriti sa ovim poskupljenjima, to je već stvar za diskusiju...nije mi prijatno nijedno poskupljenje, ali u opštoj gunguli sada svako na žalost pokušava da progura i svoje dizanje cene...prošle godine sam prešao u telenor, i poskupljenje me sačekalo bukvalno nakon nekoliko dana...i ajd sad, imao sam još a1 na raspolaganju gde mi ništa nije odgovaralo...nemamo mnogo manevarskog prostora...

sjaši sa kurte pa zajaši murtu :)
 
... kaze bukvalno zbog lokacije na kojoj sam nema sanse da mi skine to odrzavanje.

I evo merim brzinu veceras ne prelazi 750 dl a bitno da oni oce 350din mesecno za unapredjenje i odrzavanje mreze , hostapleri
Pa moraju da peru optiku... Kakve veze ima lokacija, tu si im pred nosom. 25 puta sam ih zvao zbog loseg wifi i jedva pristadose da dodju. I kad su dosli doneli mi drugi krs od rutera i morao sam da kupim drugi. Sad nije do rutera i ne prekida vise, ali hoce brzina da pada u nekim periodima dana. Dok sam koristio optiku targo, brzina nikada nije padala, a ovi ko adsl, svako merenje razlicito.
 
Meni samo nije jasna jedna stvar, ako imate problem, npr Nekron, a po temi se vidi da nije jedini, i pada mu brzina ispod propisane vrednosti, sto to lepo ne dokumentujete, posaljete prigovor, sacekate 2 nedelje i onda posaljete mail Ratelu, pa ce vam resiti problem... Tako ne samo da biste pomogli sebi jer bi imali internet kakav placate, vec i drugima jer se svaki prigovor belezi, a ne samo to, nego se prati i brzina i uspesnost resavanja i naravno postoje kazne koje RATEL daje...

A valjda je svima jasno da ne postoji odrzavanje opticke mreze, to joj je i jedna od KSP, bukvalno moze da radi decenijama, vekovima bez da se ista odrzava, a da za razliku od kablovske ili VDSL tehnologije, parametri ostanu isti...
 
Nisam primetio da se ovde na forumu neko pohvalio da mu je ratel resio problem. Drzavna birokratija se pokrene samo kad moze da te odrapi za kintu.
 
nadam se da neću morati da se bakćem još i sa ratelom, ali da li to zaista funkcioniše? pretpostavljam da dobijaju stotine prigovora nedeljno, zato i pitam, stižu li zaista da se pozabave svakim pojedinačnim slučajem?
 
Naravno da funkcionise, potrebno je ispostovati proceduru koja je veoma jednostavna i to je to... Naravno da se bave svakim slucajem, sve se zavodi i belezi i prave se izvestaji o provajderima itd... To sto neko nije video ne znaci da nije tako...

Jedino gde je problem je kod ADSL/VDSL gde RATEL tolerise Telekomu jer bi za popravku mnogih kvarova bilo potrebno menjati cele ploce ili instalacije sto je poprilicno skupo i neisplativo, ali i u tom slucaju se dobija raskid ugovora bez penala...
 
Ima neki propis da ako se obrati inspekciji ili drugom državnom organu u pisanoj formi oni su po EU propisima dužni da postupe po prijavi i pošalju nazad informaciju šta su uradili u istoj formi. Za usmene prijave ili telefonom nisu dužni koliko znam.
 
Pošto mi je ugovorna obaveza istekla pre x meseci, danas sam otišao do njihove poslovnice da vidim da li mi nude neke pogodnosti u slučaju potpisivanja novog ugovora na 24 meseca.
Ponudili mi popust od 30% u toku celog trajanja ugovorne obaveze, tj. sada će me 1000/200 optika koštati 1295din mesečno.
Kasno videh u ovoj temi diskusiju o toj naknadi koju uvode od Novembra, ali i sa njom mi je jeftinije nego do sada.

Ja zadovoljan :D
 
Pozdrav, danas sam uzeo TRIPLE PLUS paket, kao neko ko je imao eon smart box, mnogo mi je konfuzniji ovaj laki( s obzirom da mi je u startu bagovao i nije dozvoljavao da vracam kanale).

Interesuje me da li je i sad moguce traziti im HBO max aplikaciju? Licno sam presao kod njih zbog dobrog popusta i optike. Na eonu sam mogao vracati HBO.
 
Prokleti ZLOrion... bitno da cenu dižu svakih 3 meseca a prekid od 7-8 sati ko šiša.
Probudim se malopre i skontam ne radi net i da je crko negde između 03:00 i 04:00 i noćas... znači nakon što sam otišao da spavam.
 
Napali ste coveka bezveze, cak i optuzili da radi za nekoga. To sto je naveo JESTE cinkarenje, inate opciju da raskinete ugovor, pa sto ne raskinete? To sto hocete da vas izuzmu iz tog nameta a da koristite uslugu dok neko treci placa taj namet se zove licemjerstvo. Ne svidja vam se? Raskini ugovor, imas razlog, cao zdravo
 
Radi se na pregovorima za Arene 9 i 10 :)

I dalje ne kapiram kako neko moze da brani kompaniju koja neosnovano ubacuje suludi namet i segmentira korisnike, pa za neke vazi namet, a za neke ne... Ne mogu da shvatim taj nacin razmisljanja nikako...
 
Pa nije to cinkarenje. Kao prvo, cena mora biti ista za sve, a ne da zavrcu kako im se kada svidja. Ako na sajtu pise cena, to treba da vazi za sve. A i sta ja dobijam za taj novac od povecanja cene ?

I drugo, nije po zakonu da ti naplacuje dva puta istu uslugu, u ovom slucaju odrzavanje.

I trece, otkud im pravo da u toku ugovorne obaveze menjaju cenu iz ugovora ?
 
Kada se raskida UO za bežični net/ADSL/VDSL/kablovsku/postpaid (sve gde je bežično i gde postoje utičnice po stanu)... tada je stvar jednostavna, ali kada je u pitanju optika tu je problem što:

1. obično ne postoji više od jednog provajdera na adresi za optiku,
2. vlakno je lepljeno u hodniku zgrade i stanu, plus su probušili štok ulaznih vrata i nije u redu da se nekome kaže ako ti se ne sviđa raskini UO.

Zakonom bi trebalo urediti da mobilni operater/ISP ne sme u toku ugovorne obaveze da povećava cenu i tako bi se rešila stvar. Primer: Potpisali smo 01.01.2022. i UO traje dve godine tj. do 01.01.2024. Kada želimo da produžimo UO tada nas operater/provajder obavesti o novim cenama i mi pristajemo ili ne. Ovako im je dopušteno da mogu svake nedelje da postavljaju nove cenovnike što nije u redu prema korisnicima.

Da se razumemo, mene ovo povećanje ne dotiče mnogo zato što imamo dva free mobilna broja sa neograničenim podacima i prepaid optiku i u ovom trenutku da vratim opremu samo bih imao u džepu dve crvene više svaki mesec ali je lepo kada veliki fajlovi treba da se skinu ili postave na cloud brzinom 500/50 mega.
 
Reseno je zakonom i upravo clan 107 daje tu mogucnost korisnicima da raskinu ukoliko operater promeni uslove... Ali nije realno da zakon bude takav da operater ne moze da promeni uslove tokom ugovara jer je dug period, okolnosti se menjaju ( sad je sve poskupelo, otkaze im neka bitna TV ili sistem ugovor, skoci cena u veleprodaji ili interkonekcija itd)... Ovo je ok resenje za obe strane, samo sto bi trebalo definisati nacin obavestavanja, da to bude na racunu, sms i mail a ne ovako samo na sajtu...

Naravno, to ne menja cinjenicu da je odrzavanje mreze suluda stavka...
 
Doprineću malo ovoj temi i napisati svoje iskustvo. Paket koji sam do sada imao je optika Duo TV Classic (1000/200 Mbps). Cena je bila 2440 do prošlog povećanja u junu. Tada je skočila na 2610. Novu cenu sam video tek na računu, popizdeo, malo se svađao sa njima i praktično ništa nisam uradio. Ovaj put sam saznao na vreme i odmah ušao u pregovore. Na kraju sam uzeo novi ugovor sa beneficijama koje imaju novi korisnici (Triple Classic), iako mi telefon ne treba. Po kumulativnoj ceni, to će izaći približno u nivou stare cene, ako ne bude novih povećanja. Ako bude, ugovor se može raskinuti i tada :) Za mene je ovo bila bolja opcija nego da mi cenu ostave na 2610.

Što se tiče načina objavljivanja povećanja cene, on je apsolutno katastrofalan. Verovatno se svi slažemo da email/SMS može da se pošalje, kada već mogu račune da šalju na sve ove načine. Mislim da bi po ovom pitanju trebalo obratiti NOPS-u, pošto je očigledno da RATEL nema nameru da bilo šta učini po ovom pitanju, a svakako je nepošten način poslovanja. Ovo važi za sve operatere u telekomunikacijama, a verovatno i šire.

Što se tiče Orion-a, postoji još jedna zvrčka sa lažnim reklamiranjem. Ne znam da li će to biti slučaj i sa pravim novim korisnicima, ali verujem da hoće. Ova akcijska cena koja je izložena na sajtu je takođe podložna ovom povećanju od 01.11.
 
Pa nije to cinkarenje. Kao prvo, cena mora biti ista za sve, a ne da zavrcu kako im se kada svidja. Ako na sajtu pise cena, to treba da vazi za sve. A i sta ja dobijam za taj novac od povecanja cene ?

I drugo, nije po zakonu da ti naplacuje dva puta istu uslugu, u ovom slucaju odrzavanje.

I trece, otkud im pravo da u toku ugovorne obaveze menjaju cenu iz ugovora ?
Neka pojedinci prvo nauce sta je cinkarenje pa neka se onda jave,ovako ispadaju smesni. Kako smo "cinkarosi" kada je toliko njih ovde okacila javno odgovore na njihov upit,a ovaj forum nije tajan,tako da ne vidim kako smo to mi neki "cinkarosi.Kao ovi iz Oriona ovo ne mogu da vide.
Lupetanje na kvadrat...
 
Ugovorna obaveza gubi svaki smisao u Orionu, kad oni jednostrano menjaju cenu svaka 3 meseca. Kad sam obnavljao ugovor, nudili su mi nekoliko meseci gratis a ja pitao da mi to prevedu u mesečno umanjenje tokom celog ugovora. Ispostavilo se da mi je to bila greška. Taman bi mi sad istekao taj gratis period i lepo bih raskinuo ugovor na njihovu štetu da se nauče pameti. Ovako neće biti oštećeni.

Elem, poslao sam im mejl. Obavestili me da poskupljenje obuhvata sve korisnike, pa i mene. Najavio sam im raskid ugovora.
 
Zna li neko user i pass za Orion wifi6 router? Admin po mogućnosti.
 
Zakonom bi trebalo urediti da mobilni operater/ISP ne sme u toku ugovorne obaveze da povećava cenu i tako bi se rešila stvar. Primer: Potpisali smo 01.01.2022. i UO traje dve godine tj. do 01.01.2024. Kada želimo da produžimo UO tada nas operater/provajder obavesti o novim cenama i mi pristajemo ili ne. Ovako im je dopušteno da mogu svake nedelje da postavljaju nove cenovnike što nije u redu prema korisnicima.
Strane u ugovoru bi trebalo da budu jednake. Ako je Orion propisao kaznenu priključnu taksu od 60 ili 20 hiljada u slučaju prevremenog raskida, onda bi isto trebalo da važi i obrnuto. Taksa za vraćanje stana u prvobitno stanje. 🙂
 
Nazad
Vrh Dno