Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Šta je tu korektno??? Da ko vidi na vreme i kontaktira ih šatro je izuzet a ko nije video i nije ih kontaktirao njega deri?
A da ne komentarišem ovo kome i posle koliko vremena odgovaraju... (naravno da nisam dobio još uvek odgovor a sinoć poslat tiket). Ako uopšte i odgovore.
Vidi, korektno je što neće povećati cenu dok traje ugovorna obaveza.

Apsolutno se slažem da bi ljudski bilo sve da obaveste putem mail-a ili sms-a o tome. No, znam i da kao korisnik SBB-a nisam bio obaveštavan o istom.
 
Takodje mi navedi nekog provajdera koji drugacije objavljuje poskupljenja.
Svi praktikuju isti način u smislu "samo objavimo na sajtu" & "zavučeno to u neku sekciju gde se teško nalazi ko ne zna unapred gde rokaju to", tu se slažemo. ALI, makar do sad niko nikad nije praktikovao ZLOrion stil obaveštenja gde se ne navodi jasno i transparentno u samom obaveštenju lli linkovanom dokumentu negde drugde na sajtu koji paketi su obuhvaćeni i na koju cenu se menjaju, ili na koji se paket migriraju. To je ZLOrion patent "kontaktirajte nas za dodatne informacije koje smo izostavili".. koji eno izgleda će da počnu i drugi provajderi da prepisuju. Pošto pre neko veče je MTS objavio pa obrisao obaveštenje o promeni cena TV paketa bez navođenja novih cena :D :D
I ZLOrion patent je očigledno da se napiše fraza "za sve Orion telekom korisnike koji uslugu ostvaruju preko Orion telekom internet servisa biti naplaćena usluga održavanja i podrške" i da ti onda kad pitaš kažu "ne to na obuhvata vaš internet paket i vaš internet servis", i da to ili posle se ispostavi kao laž ili da bude "korektno" izuzeće jer eto bunio si se i dogovorili smo se da tebe ne diramo.

I takvu poslovnu praksu ti dođeš ovde i obeležiš epitetom "korektno", ni manje ni više.
Ne slažem se sa tim izrazom nikako... korektno bi bilo da se stavi kompletna informacija i korektno bi bilo da ko ima važeću ugovornu obavezu u startu bude izuzet od tih povećanja, a ko nema eto njega šišajte kad je lenj, neinformisan. A ne da je "korektno" kad ti lično dobiješ "izuzeće" i sad su tebi oni super postupili.

@Jale ne pričam ja o načinu obaveštavanja. To je poznato da se radi na podmukao način kod svih. "Zameram" im nekompletna obaveštenja i to da treba "dogovaranje" i kontaktiranje i da nisu ista pravila igre za sve korisnike koji su u identičnoj situaciji.

Moja osnovna zamerka je na to što je redovna pojava da se od korisničke službe ne dobijaju tačne informacije i u situacijama kad te informacije imaju finansijske posledice po korisnika. Dakle, ne žalim se što malo malo pa menjaju cenu (i da se žalim džabe mi) nego što kad ih pitaš nešto konkretno oni ti ne daju tačnu informaciju... sad da li "samo" zato što su neobavešteni ili iz malicioznih razloga gde ako si pitao "jel se menja cena paketa" umesto da si napisao "da li se menja ukupna cifra mesečne preplate na uslugu" a njihovo tumačenje je "ne menja se cena paketa, održvanje nije cena paketa" da će namerno da ti daju realno lažan odgovor da se ništa ne menja, paket ostaje isti bla bla bla.
 
Poslednja izmena:
Šta je tu korektno??? Da ko vidi na vreme i kontaktira ih šatro je izuzet a ko nije video i nije ih kontaktirao njega deri?
A da ne komentarišem ovo kome i posle koliko vremena odgovaraju... (naravno da nisam dobio još uvek odgovor a sinoć poslat tiket). Ako uopšte i odgovore
Kad zlorion sklapa ugovore sa novim korisnicima, onda nekoga isti paket kosta i duplo skuplje od nekih drugih korisnika koliko sam mogao da primetim po dosadasnjim postovima, tako da nista nije iskljuceno.
 
@shamanNS Druze ti koristis njihove usluge i govoris da su najgori na svetu i ponavljas to 200x. Nikakav doprinos ne dajes temi, samo hejtujes i nastavljas da budes njihov korisnik. Mislim ok ako si mazohista, al onda to reci pa da skapiramo svi u cemu je stvar.
 
@Zuel To je svima poznato. Ali ako se objavi obavestenje da svim korisnicima internet paketa raste "održavanje" i tebi sa specijalnim "od agenta" uslovima treba da raste za taj najavljeni iznos. A ne zovi agenta pa će on "da sredi".


@el_patron Firma i poslovna filozofija su jedno a rad same usluge je drugo. Koristim ih zato što većinu vremena usluga radi dovoljno dobro , naročito ako se uzme u obzir i cena usluge i dostupne alternative. Ali kad se cena usluge u 3 meseca promeni za 40% valjda se i kriterijum šta je dovoljno dobro menja, ne?

I stojim iza stava da je Orion jedan od najpilićarskijih i najpodmuklijih ISP-ova u Srbiji. I da o njihovim formama i foricama treba biti na vreme informisan. To me ne sprečava niti vidim zašto bi me sprečavalo da koristim njihovu internet uslugu? To me limitira samo u pravcu da nisam i neću nikad hteti da budem pod ugovornom obavezom sa takvom firmom. Pa dalje kao posledica toga dođe to da Žika / Pera Mika za 1800 din može na postpaid da dobije Triple paket a ja pošto sam tvrdoglav, nepovredljiv, hejter... šta god za iste pare dobijem samo prepaid net i ćutim i koristim.

A što se tiče mog doprinosa temi: ko je na temi prvi postavio taj link do obaveštenja??? To nije pozitivan doprinos temi? Ko ima veće šanse da i sledeće obaveštenje zapazi na vreme? Pa ja pošto znam da imam posla sa bandom pa u skladu sa tim imam podsetnik i nije mi teško da svakih 15 dana odem i otvorim "Vesti" sekciju sajta. I meni takav režim funkcionisanja je prihvatljiv i opet dođe bolji nego da batalim "lopovski Orion" i odem na alternativu koju imam: Supernova optika. I da skuplje plaćam sporiji net, i da trpim CG-NAT koji ZLOrion nema i tako dalje. Imam svoj rezon i svoju računicu i ne vidim sa kojim ti to pravom mene nazivaš mazohistom? I karikiraš da sam ja 200 puta kukao i pljuvao i da SAMO to pišem na Orion temi.

"Hejtujem" i kritikujem svaku firmu po zaslugama, tj po onome kako ja lično smatram da su zaslužili. Pa isto tako koristim Eon OTT i kritikujem ("hejtujem" , "pljujem") amaterizam iste u vidu problema sa sinhronizacijom slike i zvuka. Ja to ne doživljavam kao mazohizam a ti kako hoćeš. Prosto od onoga što mi je dostupno da koristim koristim najbolje ili "najmanje loše" i naravno zadržavam pravu da kritikujem. Pa tako isto kao ZLOrion fore mi je bezobrazan bio potez kad je SBB kroz šatro "popust za e-račun" progurao ono što je objektivno bilo poskupljenje paketa za 100 din.
 
Poslednja izmena:
Meni su do skoro bili 10+, zaista. 2 godine paketa, primetim ogromno povećanje brzine (ono prvi put kad povećali, dobio sam sa 200/x0 na 1000/100) i bio prezadovoljan. Pogledam pakete i vidim svi novi dobijaju za malo manje pare 1000/200 a ja na ugovor i skoro 2 godine plaćanja dobijem manje i skuplje. Posaljem mail, zovu me i pitaju me da li hocu da mi 150din smanje cenu ili da mi za 1899din daju 2500/500 koji je oko 3500din. Naravno da sam uzeo brži paket.

Sve je to super radilo, na kablu išlo 995/500, simultano skidalo na 2 kabla skoro 2000, sve kul, a onda mislim da mi pola godine presecen upload, sve oko 250 do 290.

Slao mail i zvao, pa me drndali 2x iste isprazne testove da radim i jednostavno nema boljitka. Završili smo sa "prebaceno na visi nivo i zvacemo vas" i nista mesec dana da zove neko. Slao follow-up email, evo nista jos 10 dana proslo.

Zvacu ih opet pa cu traziti supervizora. Da je 100mbps pa akde, ali skoro duplo, tačno vidim kad saljem video snimke ili radim wetransfer upload.
 
Moja osnovna zamerka je na to što je redovna pojava da se od korisničke službe ne dobijaju tačne informacije i u situacijama kad te informacije imaju finansijske posledice po korisnika. Dakle, ne žalim se što malo malo pa menjaju cenu (i da se žalim džabe mi) nego što kad ih pitaš nešto konkretno oni ti ne daju tačnu informaciju... sad da li "samo" zato što su neobavešteni ili iz malicioznih razloga gde ako si pitao "jel se menja cena paketa" umesto da si napisao "da li se menja ukupna cifra mesečne preplate na uslugu" a njihovo tumačenje je "ne menja se cena paketa, održvanje nije cena paketa" da će namerno da ti daju realno lažan odgovor da se ništa ne menja, paket ostaje isti bla bla bla.
Vidi, ja sam im decidno napisao je sledeće:

"Ono što mene interesuje i želim da mi u zakonskom roku od 7. dana odgovorite u pisanoj formi, da li se na mene odnosi ovo povećanje vaših usluga od 01.11.2022. godine u iznosu: "Usluga održavanja i podrške za FTTH pristup RSD 350.00 (cena sa PDV-om)"?"

Njihov odgovor: "Videvši najavu koja će uslediti od 01.11.2022. Vi ćete biti izuzeti od tih promena."

Dakle, jasno sam im stavio do znanja o kojoj se usluzi radi. Nema tu šta, napismeno sam i zahtevao odgovor i to je to. ;)

Nema potrebe mi da se prepiremo i hvala ti što si podelio obaveštenje sa nama ovde. Plati piće, nije mi ni do čega. :)
 
@Jale I ja uvek jasno pitam, pa vreme pokaže da li su dali tačan info ili ne :D :D
Konkretni primeri:

1) Kad je izašao trenutno važeći postpaid cenovnik, koji ima fazon "Gigant" vs "GPON Light" podvarijanti istih Start, Classic, PLus.... paketa sa različitim upload i download ja ih lepo jasno pitam koja bi brzina Net Start paketa bila na mojoj adresi. Pošto jelte u pitanju je selo koje 300% sigurno nema XGPON opremu na OLT-u pa je gotovo izvesno da ovde važe te niže brzine , ali s obzirom da je pre tog cenovnika temin "GPON Light" interno ZLOrion koristio za onu njihovu uslugu "optika preko antena" (= ono gde stavljaju WiFi antene na krovove zgrada a do korisnika ide mrežni kabl, dakle nešto što striktno gledano nije "ništa GPON" a ne "GPON Light") a ja nemam "lažnu optiku" već imam optičko vlakno u sobi onda je postojala eto mala nedoumica da li je i "GPON GPON" stavljen sad u isti koš sa "GPON Light".

Pitao sam ih jer sam kao razmišljao "a možda da pređem na postpaid?" (jer sam koristio 500/20 za 1500 din, a Net start postpaid je 1550 din i potencijalno bi i ovde bio 500/100 a ne 200/40 ; dakle ideja je bila zbog drastično većeg upload-a da se moooožda "žrtvujem" i odrizikujem sa uzimanjem postpaid sa 24 meseca UO) pa je od toga koja podvarijanta paketa se pušta u mom selu diktiralo da li bi najpribližnija brzina mom prepaid paketu bila postpaid Net Start ili Net Classic ili kako beše ime sledećeg skupljeg pakta. I naravno dobijem netačan info da bi brzina za ovu adresu bila 500/100. Mesec dana kasnije recimo vidim dele flajere po selu sa tim novim paketima i vidim naravno pišu brzine 200, 400 i 600 a ne 500, 1 Gbps i šta god. Pitam tog "agenta" jel to tačno ili su one "Gigant" podvarijante i naravno dobijem info da su te sa flajera brzine. Dakle pogrešan info dobio od korisničke službe. I šta bi bilo da sam usled "nesporazuma" potpisao ugovor i video da su mi "pustili" 200 Mbps??


2) 1. maja objave obaveštenje o poskupljenju koje izgleda da je samo za postpaid korisnike ali nije baš jasno sve, jer je kao i ovu juče postavljeno nekompletno, fali informacija. Pitam lepo da li se od juna menjaju i cene prepaid paketa ili ne. Dobijem posle par dana odgovor da nisu planirana poskupljenja prepaid-a i da obaveštenje se ne odnosi na mene.
27. maja eto na sajtu novo obaveštenje, ovaj put za prepaid pakete i naravno poskupljenje paketa sa 1500 na 1800 din.

Sad kako ko tumači, da li sam dobio tačan ili netačan odgovor na početku maja. Plus bonus momenat da obaveštenje za prepaid korisnike je objavljeno 27.05. a stupalo na snagu tj počinje da se primenjuje 06.06. Dakle, nisu ispoštovali rok od 30 dana ranije najavljivanja


3) Sad ova situacija ostaje da sačekamo novembar i vidimo da li je tačno da ne obuhvata i ne važi to za prepaid i nisu planirane promene prepaid ponude. Sad sam i jasno napisao da ne pitam da li se to obaveštenje odnosi na prepaid korisnike već da je to obaveštnje samo povod kontaktiranja a predmet tiketa je konkretno šta se dešava sa mesečnom pretplatom mog paketa i sa prepaid ponudom.
 
@Jale I ja uvek jasno pitam, pa vreme pokaže da li su dali tačan info ili ne :D :D
Konkretni primeri:

1) Kad je izašao trenutno važeći postpaid cenovnik, koji ima fazon "Gigant" vs "GPON Light" podvarijanti istih Start, Classic, PLus.... paketa sa različitim upload i download ja ih lepo jasno pitam koja bi brzina Net Start paketa bila na mojoj adresi. Pošto jelte u pitanju je selo koje 300% sigurno nema XGPON opremu na OLT-u pa je gotovo izvesno da ovde važe te niže brzine , ali s obzirom da je pre tog cenovnika temin "GPON Light" interno ZLOrion koristio za onu njihovu uslugu "optika preko antena" (= ono gde stavljaju WiFi antene na krovove zgrada a do korisnika ide mrežni kabl, dakle nešto što striktno gledano nije "ništa GPON" a ne "GPON Light") a ja nemam "lažnu optiku" već imam optičko vlakno u sobi onda je postojala eto mala nedoumica da li je i "GPON GPON" stavljen sad u isti koš sa "GPON Light".

Pitao sam ih jer sam kao razmišljao "a možda da pređem na postpaid?" (jer sam koristio 500/20 za 1500 din, a Net start postpaid je 1550 din i potencijalno bi i ovde bio 500/100 a ne 200/40 ; dakle ideja je bila zbog drastično većeg upload-a da se moooožda "žrtvujem" i odrizikujem sa uzimanjem postpaid sa 24 meseca UO) pa je od toga koja podvarijanta paketa se pušta u mom selu diktiralo da li bi najpribližnija brzina mom prepaid paketu bila postpaid Net Start ili Net Classic ili kako beše ime sledećeg skupljeg pakta. I naravno dobijem netačan info da bi brzina za ovu adresu bila 500/100. Mesec dana kasnije recimo vidim dele flajere po selu sa tim novim paketima i vidim naravno pišu brzine 200, 400 i 600 a ne 500, 1 Gbps i šta god. Pitam tog "agenta" jel to tačno ili su one "Gigant" podvarijante i naravno dobijem info da su te sa flajera brzine. Dakle pogrešan info dobio od korisničke službe. I šta bi bilo da sam usled "nesporazuma" potpisao ugovor i video da su mi "pustili" 200 Mbps??


2) 1. maja objave obaveštenje o poskupljenju koje izgleda da je samo za postpaid korisnike ali nije baš jasno sve, jer je kao i ovu juče postavljeno nekompletno, fali informacija. Pitam lepo da li se od juna menjaju i cene prepaid paketa ili ne. Dobijem posle par dana odgovor da nisu planirana poskupljenja prepaid-a i da obaveštenje se ne odnosi na mene.
27. maja eto na sajtu novo obaveštenje, ovaj put za prepaid pakete i naravno poskupljenje paketa sa 1500 na 1800 din.

Sad kako ko tumači, da li sam dobio tačan ili netačan odgovor na početku maja. Plus bonus momenat da obaveštenje za prepaid korisnike je objavljeno 27.05. a stupalo na snagu tj počinje da se primenjuje 06.06. Dakle, nisu ispoštovali rok od 30 dana ranije najavljivanja


3) Sad ova situacija ostaje da sačekamo novembar i vidimo da li je tačno da ne obuhvata i ne važi to za prepaid i nisu planirane promene prepaid ponude. Sad sam i jasno napisao da ne pitam da li se to obaveštenje odnosi na prepaid korisnike već da je to obaveštnje samo povod kontaktiranja a predmet tiketa je konkretno šta se dešava sa mesečnom pretplatom mog paketa i sa prepaid ponudom.
Vidi, zaista ostaje samo da čekamo. Ukoliko ne bude ovako, imam njihov odgovor i nije problem obratiti se Ratelu povodom raskida. Ali, ajde sad da sačekamo. 😁
 
@Jale Pazi, ja kao prepaid korisnik nemam (makar u teoriji) ni trunku poteškoća da raskinem ugovor ili samo prestanem da plaćam (po uslovima iz ugovora tek ako ne platim paket 23 meseca u nizu ugovor se automatski raskida i treba da vratim opremu; i takođe moj ugovor ne sadrži onu spornu taksu od 60.000, 20.000 din ili koliko god su kad kome stavljali u postpaid ugovore) tako da ne "hejtujem" i ne nerviram se za sebe i zbog sebe isključivo. Više me nervira u načelu i globalno zbog svih korisnika što rade ovakve stvari. Ja sam imao u prvih godinu dana korišćnja daaaaleko ozbiljnijih problema sa samom internet uslugom (u periodu kraj oktobra 2020. do sećam se baš i dana 04. decembra sam imao problema svako veče u periodu 19-00 da su brzine padale na jednocifrene vrednosti!) i isto sam imao opciju da momentalno raskinem i promenim provajdera i kao tako rešim problem. Ali sam i pored te slobode da mogu prosto da prestanem da plaćam uslugu ako više ne ispunjava moje prohteve provereo nešto preko mesec dana u prepisci i "ratovanju" sa ZLOrion podrškom u pokušaju da ipak probam da rešim taj problem i da nastavim da koristim daleko brži net nego što mi je u tom momentu jedina alternativa (Telekom VDSL, 50 Mbps) nudio... posle se pojavila i Supernova optika tokom 2021.

Taj problem je na kraju konačno rešen posle mesec dana natezanja iako ZLOrion ekipica ni u jednom momentu nije prihvatila i priznala postojanje opisanog problema i uporno vređala inteligenciju mene kao korisnika. To je najveći i jedini baš baš užasan problem koji sam ja imao sa ZLOrion što se tiče same usluge (komunikacija, podrška i ostalo su druga stvar... ovom izjavom mislim samo na rad internet usluge), osim toga problemi i iritacije su bili u prvoj polovini ove godine kad su za moj ukus a verovatno i objektivno malčiće previše zaređali sa višesatnim prekidima. Rodbina i komšiluk jesu imali drugih momenata sa ZLOrion prvenstveno kao posledica toga da su uzeli i TV uslugu i da konstantno stižu veći računi jer "neko" aktivira dodatne TV pakete svaki mesec.
Ali ja sam i tu pošteno odradio moju ulogu "Orion hejtera" kad sam istim tim rođacima koji su me pitali kad su razmišljali da li da uzmu Orion i koje usluge lepo na vreme rekao moj stav da ne preporučujem da uzmu bilo koju uslugu osim internet usluge, plus i to ako uzimaju treba da znaju kakvim se forama ta firma služi i ako neće potencijal za takve probleme da biraju drugog provajdera.
 
Razumem, konkretno ajde da ne kudim i ja stalno.

Uzeo sam triple paket sa svim kanalima. Što se toga tiče, ok je.
Sa internetom sam imao problem odmah što se tiče wi-fi signala i to je rešeno zamenom ovog novog rutera.
Što se tiče prekida signala, bilo je deset dana nakon potpisivanja ugovora i to brat-bratu dobrih deset sati ako se ne varam. Nakon toga evo ni zaštucao nije.

Konačan utisak nakon prelaska sa SBB-a, nisam pogrešio(bar za sada😁). Tv kanali jesu malo bolji, ali i ovde su zadovoljavajući.
Internet je kod Oriona dosta brži, ali i tu da budem iskren za moje potrebe mi nije ni trebao bolji i od onog kod SBB-a(završavao je posao😉).

Što se tiče prekida ugovora, ne mogu u tom slučaju da aktiviraju onu klauzulu instalacije 20.000rsd, jer su oni promenili ugovornu obavezu. ;)
 
I meni za dve lokacije odgovorili isto, dakle, kao sto sam najavio, ostaju operater sa motivom svaki dogovor je moguć, tačnije većina neće videti i pisati, zaliti se, a za one koji napisu mail jednostavno će im ostaviti istu cenu… zarada velika, čak i da neki raskinu…

Ne verujem da bi rizikovali nešto, pogotovo kad postoje pisani dokazi… jer bi pored lakog raskida uz RATEL, dobili bas negativan marketing…

Sto se zakona tiče legalni su ali da je moralno ovako bas i nije…
 
Poslao i ja mail, dobio isti odgovor ko i drugi. Dok mi se zavrsi ugovorna obaveza paketi ce doci na nivo ostalih, sto znaci da cu opet da saltam kod nekog ko daje vise meseci gratis / najbolju prosecnu cenu...
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-10-01-22-01-38-05_45e686c594768066ad9911d54d96f72b.jpg
    Screenshot_2022-10-01-22-01-38-05_45e686c594768066ad9911d54d96f72b.jpg
    118 KB · Pregleda: 63
Poslao sam mail pošto plaćam Prepaid optiku 500/50 1.800 din. da li će od sledećeg meseca biti 1.800 + 350 i odgovorili su:

Poštovani,

Potrebno je da Vas informišem da Vaš nalog neće biti obuhvaćen tom promenom. Vaša pretplata je 1800 RSD.
 
Skroz korektno od njih, ne verujem da bi ijedan prvajder bilo kome izasao u susret na ovaj nacin.
 
Mnogi od nas su pitali i oni kažu neće se odnositi na nas. Zanima me na koga će se odnositi?
 
Na one koji nisu videli obavestenje ili nisu pitali :D

Ko pita, ne skita
 
Mnogi od nas sa foruma, sto je bukvalno promil njihovih korisnika… i nema tu šta ko pita ne skita, ili bi ostavili staru cenu ili bi većina koja je pitala raskinula ugovor, sto njima nikako ne odgovara… i zbog izgubljenih korisnika a mnogo više zbog negativnog publiciteta…
 
Ja na to gledam naravno iz svog ugla, kao i ostali. Meni jednom mesecno obavezno dodje na vrata njihov akviziter i vidim da vec znaju da sam njihov korisnik, ali valjda racunaju da uzmem neki veci paket od onih njihovih od 5-6-7000 din. Ja koristim ono sto me je interesovalo i to je opticki net na dve lokacije. I to me je do nedavno godisnje kostalo 24000 din. Skoro su mi podigli cenu za 200 din. po prikljucku i sada po prikljucku jos 350, to bi bilo ukupno povecanje 1100 mesecno. Znaci za mene to iznosi povecanje cene od 55% u ovoj godini. Pa sad ... ko kako gleda, ali i ja bih voleo da povecam svoje prihode za 55% 😁
 
Onda neće dozvoliti da se raskine ugovor bez plaćanja ako kažu da neće biti povećanja od 300-3500 din za postojeće korisnike? Ili ipak će da dozvole raskid bez plaćanja preostalih meseci?
 
Trenutno kod Oriona imam 1000/200 + TV + telefon 200 minuta. Od toga za internet realno dobijam oko 800/170. Sve to plaćam 2690 dinara mesečno.

Yettel Hipernet nudi 500/250 + TV + telefon 150 minuta (pritom neograničeni pozivi prema Yettelu) za prosečno 2148 dinara mesečno (računajući onih 12m po dinar). Tome mogu da dodam i statičku adresu za, koliko beše?, 600 dinara mesečno, i dolazim do nekih 2748,00 dinara mesečno. Time dobijam otprilike slično kao kod Oriona, samo manji DL (realno za 300), a nešto veći UL (za 50).

Ako mi sada Orion skoči na 3040,00 dinara mesečno, matematika je jasna, doviđenja Orionu!
 
Samo mali info u vezi Yettela, promocija 12 meseci po 1 dinar je zvanicno zavrsena... e sada da li ce biti opet i kada ne znam ali na sajtu vise se ne reklamira promocija.
 
1664750269858.png


1664750285895.png

I dalje mi nije jasno što su onda napisali
U skladu sa gore navedenim od 1.11.2022. svim korisnicima će na mesečnom računu biti iskazana jedna od stavki:
 
Pa to je fora ko bude pitao njemu nece dici cenu a svi ostali koji ne budu znali i ne jave se da pitaju njima ce biti podignuta cena a nece imati pravo zalbe jer ce 30 dana proci a posle toga tek stize racun i dok vidi kasno je za bilo kakvu reakciju a oni su se ogradili od svega i kazace imali ste mesec dana obavestenje na sajtu pa ste mogli da raskinete ugovor bez penala.
 
Trenutno kod Oriona imam 1000/200 + TV + telefon 200 minuta. Od toga za internet realno dobijam oko 800/170. Sve to plaćam 2690 dinara mesečno.
Jos pre 7-8 godina sam koristio taj njihov paket, a cena je bila nekih 2800 dinara. I posle 5-6 meseci koriscenja su mi povecali cenu na 3200 din/mesecno. Sto znaci da su to njihove stare fore, navuku musterije nizim cenama da potpisu ugovore i uskoro koriguju cene kako im odgovara. Po neko i ne pristane, ali vecina im ostane da bi izbegli maltretiranje ponovnim instalacijama sa drugim provajderima.
Sto se brzine tice, kod oriona nikada nisam postigao punu brzinu od 1Gbps i nisam primetio ni na forumu da se neko sa tim pohvalio. Cak mi je ta brzina na orionovoj optici padala i na 300Mbps i tada sam im i otkazao taj paket. Sada koristim paket sa brzinom 200/20 i imam punu brzinu, ali potpuno ispravno mi radi samo sa mojim novim i skupljim ruterom, dok oni redovno uvaljuju rutere koji trokiraju i ne ispunjavaju zadatak kako bi trebalo.
Sto se brzine tice, ako bi svim korisnicima smanjili brzinu na 30Mbps, retko bi ko taj pad brzine i primetio bez merenja. Tu bi se videlo kolika je uopste potreba za visokim brzinama kod najveceg broja korisnika. To sa brzinama je vise fora za navlacenje musterija, kao sto prodaju i automobile koji mogu da razviju brzinu od 300km/h i ubrzanje od 2 sekunde, a tom brzinom niti ko vozi niti je dozvoljeno.
 
Poslednja izmena:
Pa to je fora ko bude pitao njemu nece dici cenu a svi ostali koji ne budu znali i ne jave se da pitaju njima ce biti podignuta cena a nece imati pravo zalbe jer ce 30 dana proci a posle toga tek stize racun i dok vidi kasno je za bilo kakvu reakciju a oni su se ogradili od svega i kazace imali ste mesec dana obavestenje na sajtu pa ste mogli da raskinete ugovor bez penala.
Isto kao i svaki drugi provajder, niko ne salje sms poruke ili zove korisnike da ih obavesti o poskupljenju, samo objave na sajtu pa ko vidi vidi. Razlika je to sto je Orion izasao u susret onima koji su videli i poslali mejl podrsci sto mislim da ni jedan drugi provajder ne bi uradio.
 
Danas bi trebalo da puste unapredjenu smart TV app... Akcenat je na brzini, uz nesto izmenjen UI...
 
Može li mi neko reći kakva su iskustva sa Orion Optikom konkretno me zanima pripeid optika bez ugovora pošto ni jedan provajder to ne nudi.
 
Nazad
Vrh Dno