tattoo
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 23.02.2013
- Poruke
- 400
- Poena
- 180
Zašto misliš da ćeš čekati mesec dana, reklamacije se sada rešavaju dosta brže.Ja sam nosio direktno u servis Edge 30 Ultra i bukvalno sutradan su mi poslali poruku da je servis završen.Ako si uzeo preko operatera možeš odneti i kod njih i dobiti zamenski telefon.Nije jednostavno, da sedim bez telefona mesec dana i da posle dobijem pokvaren telefon se ne isplati. Meni je potreban svaki dan telefon, bolje cu ga baciti i uzeti novo ali ovu marku vise nikad.
Ne znam zašto misliš da ćeš dobiti neispravan telefon, u svakom slučaju nema potrebe za bacanjem kupiš drugi, ovaj na servis i kad reše prodaš ga.
Nekako se ovde pretvorila priča u pljuvanje brenda, nikad više, katastrofa....a niko nije odneo telefon na servis, kao da nemate želju da rešite problem.
Pogledajte kad odete u ovlašćeni servis pošto radi skoro sve brendove koliko ima reklamacija svih ostalih brendova, prosto desi se da neki telefon ima problem zato i postoji garancija, servis i rešenje.
Samo da dodam očito je da vaši uređaji imaju problem to nije ništa sporno.