Šta je novo?

Ogroman battery drain.

Nije jednostavno, da sedim bez telefona mesec dana i da posle dobijem pokvaren telefon se ne isplati. Meni je potreban svaki dan telefon, bolje cu ga baciti i uzeti novo ali ovu marku vise nikad.
Zašto misliš da ćeš čekati mesec dana, reklamacije se sada rešavaju dosta brže.Ja sam nosio direktno u servis Edge 30 Ultra i bukvalno sutradan su mi poslali poruku da je servis završen.Ako si uzeo preko operatera možeš odneti i kod njih i dobiti zamenski telefon.
Ne znam zašto misliš da ćeš dobiti neispravan telefon, u svakom slučaju nema potrebe za bacanjem kupiš drugi, ovaj na servis i kad reše prodaš ga.
Nekako se ovde pretvorila priča u pljuvanje brenda, nikad više, katastrofa....a niko nije odneo telefon na servis, kao da nemate želju da rešite problem.
Pogledajte kad odete u ovlašćeni servis pošto radi skoro sve brendove koliko ima reklamacija svih ostalih brendova, prosto desi se da neki telefon ima problem zato i postoji garancija, servis i rešenje.
Samo da dodam očito je da vaši uređaji imaju problem to nije ništa sporno.
 
Mali update, SOT 2:54, baterija 31%. Ako ništa drugo izdrži mi telefon bez punjenja od ustajanja do polaska na spavanje :)
 
Zašto misliš da ćeš čekati mesec dana, reklamacije se sada rešavaju dosta brže.Ja sam nosio direktno u servis Edge 30 Ultra i bukvalno sutradan su mi poslali poruku da je servis završen.Ako si uzeo preko operatera možeš odneti i kod njih i dobiti zamenski telefon.
Ne znam zašto misliš da ćeš dobiti neispravan telefon, u svakom slučaju nema potrebe za bacanjem kupiš drugi, ovaj na servis i kad reše prodaš ga.
Nekako se ovde pretvorila priča u pljuvanje brenda, nikad više, katastrofa....a niko nije odneo telefon na servis, kao da nemate želju da rešite problem.
Pogledajte kad odete u ovlašćeni servis pošto radi skoro sve brendove koliko ima reklamacija svih ostalih brendova, prosto desi se da neki telefon ima problem zato i postoji garancija, servis i rešenje.
Samo da dodam očito je da vaši uređaji imaju problem to nije ništa sporno.
To možda deluje jednostavno na papiru ali takav proces je sve samo ne jednostavan i neće izgledati ni blizu tako kao što si opisao.
Još jedna stvar, nije da mi nećemo da se problem reši, već bi radije da taj problem nije ni postojao.
A te priče dan za dan gotov fon to nema ni u filmovima, pre će biti nedelje i još će sve debelo da naplate + master reset.
 
To možda deluje jednostavno na papiru ali takav proces je sve samo ne jednostavan i neće izgledati ni blizu tako kao što si opisao.
Još jedna stvar, nije da mi nećemo da se problem reši, već bi radije da taj problem nije ni postojao.
A te priče dan za dan gotov fon to nema ni u filmovima, pre će biti nedelje i još će sve debelo da naplate + master reset.
Svi mi ne želimo da dođe do bilo kakvog problema ali desilo se da smo kupili telefon koji ima problem i jedina normalna stvar je da ga odnesemo na servis.
Nema razloga da te servis košta skupo ako si telefon kupio ako sam dobro zapamtio u aprilu, znači u garanciji je i biće besplatna popravka, ako ne mogu da reše problem dobićeš novac nazad što je možda najbolja opcija za tebe i kupiti nov telefon.
Ja imam iskustvo sa servisom bukvalno od dan-dva zamenili su mi ekran.
Možda neko ima još iskustva sa trajanjem servisa pa neka napiše Pri Mobi je ovlašćeni servis za skoro sve brendove i od više ljudi sam čuo da dosta brzo rešavaju probleme, da nije to kao nekada po par nedelja.
 
Nije jednostavno, da sedim bez telefona mesec dana i da posle dobijem pokvaren telefon se ne isplati. Meni je potreban svaki dan telefon, bolje cu ga baciti i uzeti novo ali ovu marku vise nikad.
Sa obziirom da si toliko kivan i želiš da se otarasiš uređaja i ubeđen si u neispravnost uređaja, kupiš drugi.
Odradiš transfer podataka, taman lepo prebaciš sve na novi mob, pa onda stari na reklamaciju. Kako god da se reši, prodaš ga nakon toga, bilo popravljeni ili dobijen neki drugi.

Biti besan na neki brend u današnjem svetu je .... iluzorno. I to još zbog komponenti koju proizvodi neko drugi. Proizvode se milijarde uređaja, tebi je zapao moguće faličan primerak, nisi imao sreće. Isto tako mogao si da kupiš najskuplji model telefona, iPhone, Samsung ili nešto treće. Ili misliš da se to kod njih ne dešava?
Dovoljno je provesti pola sata u nekom servisu da vidiš samo šta se sve donosi i s akojim problemima pa da se razbiju sve iluzije.
 
Svi mi ne želimo da dođe do bilo kakvog problema ali desilo se da smo kupili telefon koji ima problem i jedina normalna stvar je da ga odnesemo na servis.
Nema razloga da te servis košta skupo ako si telefon kupio ako sam dobro zapamtio u aprilu, znači u garanciji je i biće besplatna popravka, ako ne mogu da reše problem dobićeš novac nazad što je možda najbolja opcija za tebe i kupiti nov telefon.
Ja imam iskustvo sa servisom bukvalno od dan-dva zamenili su mi ekran.
Možda neko ima još iskustva sa trajanjem servisa pa neka napiše Pri Mobi je ovlašćeni servis za skoro sve brendove i od više ljudi sam čuo da dosta brzo rešavaju probleme, da nije to kao nekada po par nedelja.
Opet kažem, to je tako da živimo u idealnom svetu, i da svi ispunjavaju svoje obaveze.
Telefon sam uzeo za keš u prodavnici kao i pre što sam radio i baš zato znam kakvi su servisi; Ja ću da se žalim na bateriju a oni će da mi kažu da imam ogrebotinice na masci(tragove korišćenja) i da mi je fon ispadao i da zato imam faličnu bateriju i naplatiće mi servis + neće dobro zalepiti poledjinu telefona i biće labava i onda ću definitivno morati da ga menjam.
9 od 10 iskustava iz servisa su negativna i baš iz tog razloga je poželjno da telefon dodje onakav kakav treba - nov i da radi, jer čim jednom fon ode u servis to je kao kad patike opereš u mašini prvi put, posle toga propuštaju vodu i možeš da ih baciš u kantu.
To je iz mog iskustva, sad ćete vi verovatno reći ne nije tako servisi rade top biće još bolji nego što je bio, ok, u vašem slučaju, u mom ne.
 
Sa obziirom da si toliko kivan i želiš da se otarasiš uređaja i ubeđen si u neispravnost uređaja, kupiš drugi.
Odradiš transfer podataka, taman lepo prebaciš sve na novi mob, pa onda stari na reklamaciju. Kako god da se reši, prodaš ga nakon toga, bilo popravljeni ili dobijen neki drugi.

Biti besan na neki brend u današnjem svetu je .... iluzorno. I to još zbog komponenti koju proizvodi neko drugi. Proizvode se milijarde uređaja, tebi je zapao moguće faličan primerak, nisi imao sreće. Isto tako mogao si da kupiš najskuplji model telefona, iPhone, Samsung ili nešto treće. Ili misliš da se to kod njih ne dešava?
Dovoljno je provesti pola sata u nekom servisu da vidiš samo šta se sve donosi i s akojim problemima pa da se razbiju sve iluzije.
Pa nema on pare za bacanje(a i da ima), njegove su i on je radio i zaradio iste i ima puno pravo da bude besan, dao ih je za nov uredjaj i očekivao od njega da će da radi po specifikacijama, pola stvari ne radi, on razumno besan i ti mu kažeš idi kupi novi??? Pa kupi mu ti novi kad je tako jednostavno. Nije više stvar ni u parama nego u tome što ispadneš prevaren, i onda da bi ispravio prevaru nanetu tebi ti još moraš da se cimaš po servisima i gubiš svoje vreme i opet dobiješ nepotpun uredjaj. Jel sad shvataš?
 
Tebi sam napisao nešto sada? Zašto se javljaš u njegovo ime? Osim što napucavaš broj postova. Koliko bre imaš godina?
Jeste, baš se neko nameračio da prevari tebe, njega, Peru, Miku... Posebno su u Motoroli namenili taj primerak samo za njega i taj tvoj za tebe.
I nije nov, koristi ga više od godinu dana. Da li ga je kupio nov, to ne znamo. Btw, viđao sam da mnogi sj*bu ne samo baterije za mnogo kraće vreme.
 
Poslednja izmena:
Moje iskustvo sa servisom za edge 30 je bilo odlicno. Zeznuo se konektor punjenja i telefon nije mogao ni dan da izdrzi. Mozda sam pisao o tome u temi za edge 30 ne secam se, ali je problem resen za 5 dana i dan danas koristim telefon.
 
Sve je lepo sto ste napisali, mozda ste vi imate srecu,ja ne, da nisam imao ranije problema sa servisima, evo danas mi je stigao tv tacno mesec ipo dana od kako je bio na servis,i zasto sam ja kupio tv? da sedi mesec ipo dana tamo? Mislis da de ce telefon biti bolje,ne druze ,lazete sami sebe, znate gde zivimo, posle god dana nije i redu da se ovo desava sa telefonom, menjam ih na dve god,i ovo je prva marka da se ovako nesto desi. Te vase price ostavote za vas ,dosta mi je takvih. Meni je telefon potreban svaki dan, dobio sam i mail od njih da ne spada u garancini,zato bi vas molio da ne komentarisete neke stvari ,jedino ako radite za njih. Nema lepo misljenje o ni jednom servisu bas zbog par losih iskustva.Ako pogledate druge forume strane,nije da ja imam lose misljenje o ovom modelu,zato bolje proverite lepo pre nesto da izjavite.
 
Ne pratim inostrane forume iskreno ali verujem da je to kod većine primeraka tog modela i ovde bi se dosta ljudi žalilo.
Desilo mi se sa na novom Yarisu mi je na 3000km prokuvao i to u sred Kneza Miloša, odvezao na servis zamenili deo i sve rešeno.Prosto dešava se, zato se obratiš ovlašćenim servisu i sigurno će problem biti rešen.
samo otvorili motor nov, zamenili dihtung glave. ako nisu uskoro ces menjati. to je bas losa prica i prosto neverovatna da ti prokuva auto od 3tkm.
 
Nemam motorolu, ali imam Nothing Phone 2a, koji bi trebalo da ima "čist android" kao i moto. Isto imam battery drain, meni je pomoglo da mobilnu mrežu stavim na 3G
 
samo otvorili motor nov, zamenili dihtung glave. ako nisu uskoro ces menjati. to je bas losa prica i prosto neverovatna da ti prokuva auto od 3tkm.
Auto je bio Renta Car, zamenili smo ga posle par meseci, prosto dešava se naravno bilo mi je krivo što baš meni ali......idemo dalje
 
Ja koliko sam mogao da zaključim iz ovih izlaganja, jeste da su flagship telefoni krš. Zato ja teram budžet G72 i baterija gura 1.5-2 dana lagano 👌

I ne, neću da se menjam za Edge, šta će mi ta nesreća... 😉 Miran san nema cenu.
 
Ja koliko sam mogao da zaključim iz ovih izlaganja, jeste da su flagship telefoni krš. Zato ja teram budžet G72 i baterija gura 1.5-2 dana lagano 👌

I ne, neću da se menjam za Edge, šta će mi ta nesreća... 😉 Miran san nema cenu.
U familiji isto ima jedan G84 radi kao sat, bez greške, a ovaj moj samo glavobolje zadaje.
 
Isti problem imam na istom modelu Motorola edge 30 fusion,što znači da im je to falinka.🤔
 
Evo ga moj (below)average use.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241218-010613.png
    Screenshot_20241218-010613.png
    193.8 KB · Pregleda: 60
Mogli bi to ažuriranjem da srede,ali mislim da neće namerno.🤕
 
Imamo pobednika 😅
 

Prilozi

  • Screenshot_20241223-123845.jpg
    Screenshot_20241223-123845.jpg
    65.8 KB · Pregleda: 57
I ja mislim da je Motorola zeznula nesto poslednjim apdejtom. Desi mi se da se telefon sa 20% baterije ugasi, stavim na punjac pokazuje 0%. I to mi se desilo par puta. Pre par dana sam slusao deezer, sa 17% se telefon ugasi. Pokusam da ga ukljucim on pocne da butuje i gai se, tako par puta i odustanem. Dodjem kuci, zakacim na punjac, i telefon se ukljuci. Definitivno su nesto debelo zeznuli.
Baterija ti ne valja.
 
Nazad
Vrh Dno