Tales
Čuven
- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 140
- Poena
- 620
G!!! je napisao(la):to znaci da budzish samo skillove za fajt... znaci igra je fency hack'n'slash... realno?!?! sta u igri moze biti realno? realnije je da dobijam iskustvo i znanje resavanjem questova nego da te questove resavam samo uz pomoc bacanja magija secenjem macem i odapinjanjem strele... znaci stanem uz drvo i mlatim ga bilocim i meni raste skill a samim tim lvl... realno nema sta
a napredovanje tih skillova ne doprinosi nicem jer istim intezitetom tako napreduju i neprijatelji. to dovodi u pitanje svrhu resavanja side questova uopste... realno nema sta :d
Reko' u postu "itd. da ne nabrajam dalje", ali izgleda da cu morati da nabrojim i ostale skilove, cisto da te podsetim da nisu svi vezani za borbu. Znaci postoje i speechcraft, mercantile i moguce je resiti neke questove i samo preko price, bez borbe, kada ce ti se povecati speechcraft, koji se takodje povecava i samo ako pricas sa ljudima. Mercantile se naravno povecava ako koristis haggle opciju i cenjkas se sa trgovcima i mnogo kupujes i prodajes.
Ako stanes uz drvo i mlatis skill ti nece rasti jer to nije odradjeno protiv zivog protivnika pa nisi mogao nesto da naucis (recimo gledajuci njegove pokrete).
Kako moze tebi biti realnije da resavanjem questa dobijas exp koji nakon toga mozes da raspodelis na neki skill koji uopste nisi koristio prilikom resavanja questa ?
To sto u Oblivionu napreduju i neprijatelji nema veze sa ovim o cemu pricamo, a to je exp ili ne-exp napredovanje lika. Mada, s obzirom da su najavljivali da ce likovi koristiti Radiant AI i da ce raditi sta hoce, moze se zakljuciti da i neprijatelji treniraju pa da zato dok ti dodjes do njih oni povecaju svoj level.