Šta je novo?

[Oblivion split] Sadrzaj igre, questovi, spoileri

@byMax :

nisam mislio na kvestove, vec na nacin resavanja kvestova. Urshuluku kamp sam sa zadovoljstvom trazio 2 sata u morrowindu, sa strelicom na kompasu morrowind bi svaka budala mogla preci za jedan dan.

@filipenko:

ja mislim da nisu nista trebali menjati sem borbe, animacije i grafike i naravno price. U oblivionu ti pare ne trebaju skoro uopste, svi merchanti imaju jedne te iste stvari, fast travel je skroz noob stvar izbija car serijala, trening od samo 5 puta u toku jednog levela je katastrofa, sta nekog briga kolko cu ja da treniram za svoje pare, bacanje magija - tj - ogranicavanje bacanja magija na potreban skill level je mnogo gore nego sto je bilo tj % uspeha, sad ne mogu da bacam soul trap posto nisam mag, a posto nisam mag ne mogu ni skrolove sam da pisem, soul gemovi i enchantovanje je katastrofa naspram morrovinda, inventar takodje. Ovo su stvari koje mene bole, tj skoro pa sve :) nista nisu trebali menjati sem one 4 stvari koje sam naveo, naravno to je moje misljenje, kao fana morrowinda. Ocekivao sam prepeglan morrowind, docekao sam FABLE 2, eh, nije ni to lose, samo ovo nije elder scrolls. Igra je dobra, ali to nije "ta" igra.

@bojsa:

u svim igrama dosta losije nego sa tim 9999LE otkljucanim, u oblivionu - ko zna ! Kazu ljudi da na ATI-ju bolje radi, ali opet, oblivion ces preci i sta onda ? A mozda izadje i patch uskoro da popravi performanse na nvidia kartama, a iskreno, ni sa tim x1600pro (pogotovo pro) se neces preterano naigrati ako naduvas sve na max setinge, ne moze sve na max ni na boljim kartama ! za karte sa 128mb rama predvidjene su teksture medium, ja konkretno na 6800gt drzim na large (256mb) ali sve ostalo na pola, rezolucija 1280x960 AF 2x poiskljucivane senke za travu i drvece.
 
Poslednja izmena:
gx-x onda sto ne igras morowind po 5 put... ja sam ga probao i posle 2-3 sata odlucio da je igra teski "smor" i u odnosu na gothic 1/2 mnooogo losa/dosadna...
A sto se tice Oblivion-a ispravljeno je milion gluposti i to je sad odlicna igra (ko da su mene pitali sta da izmene) koja ima par mana usled potrebe da se privuce veci broj kupaca sto je inace isto jako pametan potez jel ce sad vecina debilnih klinaca da nauci sta je dobar RPG a intustrija software-a napokon da ulozi vise para u njihov razvoj posle velikog uspeha Oblivion-a.
 
filipenko je napisao(la):
Javljam se nešto pre aprila, suprotno obećanju.

Utisci su mi žestoko pomešani. Nisam toliko daleko odmakao, mnogi ovde su odmakli dalje od mene, ali da kažem par reči, da ne pomislite da mi se nešto desilo :)

...
Jel sam ti lepo rekao još onomad da odgledaš onaj "20 minutes actual gameplay" filmić? :) U njemu se lepo videlo kakva će igra da bude, ali ne, 'teo si iznenađenje...
 
Uzivao sam citajuci ovu temu, i zakljucio jednu stvar, vidim da igra jos nije dovoljno ispeglana, tako da ne znam da li da pocinjem da je igram odmah ili da nadjem nesto poput Morrowinda ili Gothic-a 2(posto sam novajlija u ovom zanru,
sta mi preporucujete) pa da lepo odigram to, taman da u medjuvremenu naucim nesto o samom gameplay-u i da naucin neke cake, a kada se pojavi neki patch koji ce da popravi bagove i jos po neku stvarcicu, onda da predjem na Oblivion.
 
zeljko je napisao(la):
gx-x onda sto ne igras morowind po 5 put... ja sam ga probao i posle 2-3 sata odlucio da je igra teski "smor" i u odnosu na gothic 1/2 mnooogo losa/dosadna...
A sto se tice Oblivion-a ispravljeno je milion gluposti i to je sad odlicna igra (ko da su mene pitali sta da izmene) koja ima par mana usled potrebe da se privuce veci broj kupaca sto je inace isto jako pametan potez jel ce sad vecina debilnih klinaca da nauci sta je dobar RPG a intustrija software-a napokon da ulozi vise para u njihov razvoj posle velikog uspeha Oblivion-a.

Ko da su pitali tebe... tebe kojeg je Morrowind smorio.

Ovo je igra koja bi trebalo da se svidi fanovima Morrowinda uz minimalne izmene i poboljšanja, a ne štivo koje će da uči "debilne klince RPG-u". Mislim, drago je meni što se tebi dopada.
 
@Agilni jel bi ti bio sretan ako RPG zanr dozivi sudbinu istu kao avanture??
Iskreno ni meni se nesvidjanu "neke" stavri kao na primer easy slider koji kad se tako postavi igra postane debilna.. ali zato lepo ja ga pomerim udesno i srecni svi.. (za mene lose reseno ali za hype prava stavr)
Setite se svi BG seriala koji je digao zanr iz mrtvila zar niste primetili da se to pocelo opet desavati? (dal je izasao neki pristojan rpg u zadnje 1-1.5 godine?)
Oblivion je postigao ono sto bi svi trebali ceniti "Hype" i verovatno ozivljavanje RPG zanra barem u naredne 2 godine...
 
kako ne kapirate da vise nece biti igara poput Jagged Alliance 2 i slicnih? Pa ne radi to vishe tim od troje ljudi, vec se ulaze mnogo novca i od komercijalnog uspeha igre sve zavisi. Naravno da hoce da se dodvore novajlijama i naravno da interfejs treba da bude jednostavan. Zasto bi komplikovali. Interfejs ima sve sto je potrebno i mislim da ima sve sto i Morrowindov. Mene samo smara sto ima prepoznatljivih zivotinja. Konj, vuk, pacov...
Pa na planeti smo koja je mozda i u drugoj galaksiji, a sigurno se potpuno drugacije razvijala. Odakle sad konji? Morrowind je u tom smislu imao lepsu arhitekturu, floru i faunu (secate se velikih pecurki?). Ovo vise lici na neki srednji vek na zemlji (ili middle earth?) nego na vrli drugi svet... Mada, sa ovakvom grafikom i fizikom, kako mogu da budem ljut ? :)
 
Niko nije tražio komplikovanje Morrowinda, ali nije ni uprošćavanje (iako ni to nije urađeno drastično). Zašto Morrowind, Gothic i slične ne ostanu to što jesu. Za popularizaciju RPG-a ostaju KotOR 3, 4, 5...
Za privlačenje novih fanova bilo je dovoljno samo grafički doterati igru. To je i urađeno, zato i ne vidim potrebu za dodatnim kompromisima.

A vidis Max, ovo za grafiku i kod tebe pali :)
Takođe se slažem potpuno za floru i faunu. Još gledajući trailer, iznenadio sam se otkud jelen...
Middle earth? Pa i Oblivion gate deluje poznato, zar ne?

Mene još nešto muči. Nisam preterano daleko odmakao (oko 40 sati bez forsiranja glavnog questa), ali nemam ni najmanju ideju šta ću ja u svemu tome, osim što me je Emperor sanjao, tj.našao sam se na njegovom putu na početku igre. Verujem da će to imati smisla do kraja igre, ali u Morrowindu si od samog početka slušao o Nerevaru oko sebe, imajući neki svoj cilj. Ovde sam za sada samo heroj kojem questovi nalažu da pomaže narodu... nedovoljno da bih se poistovetio sa junakom.

Možda nisam pročitao neku knjigu koju je trebalo?
 
Poslednja izmena:
Oko 9 sati igranja i svega jedan sporedni quest,i to onaj sa Thoronirom koji je vec pominjan gore.Slusam neke razgovore pricam sa ljudima i jos nista...Ono sto me zanima jeste kako se dobija quest sa Gray Fox-om?
Kad pocinje da javlja da vam je izdrzljivost pri kraju?
 
filipenko je napisao(la):
Oblivion je bez sumnje najbolja igra koja se pojavila od Morrowinda naovamo i a priori igra godine.
Koje godine? Pa još nije ni april.


Imam pitanje za one koji mogu da vide Oblivion u svoj njegovoj ljepoti, koji imaju veoma jake grafičke kartice: koliko Oblivion izgleda bolje od Far Cry-a? Da li izgleda bolje onoliko puta koliko je puta hardverski zahtjevniji? Da li mu je outdoor optimizovan kao u FC?
 
@ Voodoo
20 min gameplay movie sa E3 ovde na forumu moze jos samo MaXa da izbedaci jer samo njemu izgleda igra ide kako treba i ima malo rezerve, taman za one prelepe meke senke objekata kojih evo kako vidimo ipak nema, a u .ini fajlu nema nikakve naznake da se mogu ukljuciti. Mi ostali smrtnici i onako sve drzimo na pola i manje.
O temi:
Posle prvobitnog odusevljenja evo i malo kritike sa moje strane. Za razliku od Morrowinda gde si kvest mogao da pokupis bilo gde, ovde se skoro svi dobijaju u gradovima, jer je jako malo NPCjeva van njih.
Verovatno zbog snimljenih glasova u dijalozima ima manje NPCjeva, sa mnogo manje tema za razgovor(3 do 5), nego u Morrowindu. Zbog ovoga sasvim sigurno ima i manje kvestova. Samo devet gradova koje vise mogu nazvati selima sa zidinama takodje deluje malo, a i svi su relativno slicni. Setimo se Viveca/Balmore/Ald Ruhna/Telvanni tovera koji su svaki prica za sebe. Igra mi deluje kao da se sve vazno desava u gradovima, a okolo samo tumaras da bi nesto pokupio/istrazio/premlatio. Ni je da iritira, ali moze bolje jer smanjuje zelju za istrazivanjem.
Levelovanje protivnika sa porastom iskustva igraca je malo prenaglaseno tako da igra deluje previse tesko. Otisli su u drugu krajnost u odnosu na Morrowind gde si posle nekog vremena jaci od boga. Toliko za sada.
 
Imam pitanje za one koji mogu da vide Oblivion u svoj njegovoj ljepoti, koji imaju veoma jake grafičke kartice: koliko Oblivion izgleda bolje od Far Cry-a? Da li izgleda bolje onoliko puta koliko je puta hardverski zahtjevniji? Da li mu je outdoor optimizovan kao u FC?


Meni priroda ne izgleda mnogo bolje od FC-a(možda čak ni nije bolje, ali ne mogu da tvrdim pošto se ne sećam već tačno). A možda samo nisam dobro edit-ovao .ini fajl.
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li neko od vas prati modove ali vec postoje modovi koji bi uklonili sve stvari koje se vecini ne svidjaju a to su markeri, fast travel, levelovanje npc-ova i sl. Izgleda da ce uskoro biti i mod koji ce omoguciti da konji nose stvari sto meni licno nije jasno kako ga nema i od samog pocetka igre.
 
Agilni je napisao(la):
Meni je mercantile dugo već zakucan, tako da potvrđujem bug.

A sta je konkretno MERCANTILE, za sta sluzi i koliko je vazan tj. moze li se bez njega?
 
Konkretno, sposobnost prilikom trgovine, cenjkanja...

Ok, ne postoji ni cenjkanje u Oblivionu (opet minus u odnosu na Morrowind), pa dobro...

U ovom slučaju, što ti je jači mercantile, više para dobijaš za određene iteme prilikom prodaje.
 
Agilni je napisao(la):
Konkretno, sposobnost prilikom trgovine, cenjkanja...

Ok, ne postoji ni cenjkanje u Oblivionu (opet minus u odnosu na Morrowind), pa dobro...

U ovom slučaju, što ti je jači mercantile, više para dobijaš za određene iteme prilikom prodaje.

Nije tačno da ne postoji cenjkanje! Kada želiš nešto da kupiš/prodaš klikni dole na haggle (cenjkanje) i moći ćeš da podešavaš slajder za cenjkanje. Cena zavisi od toga u koliko si dobrim odnosima sa prodavcem, kao i od nivoa tvoje i prodavčeve osobine za cenjkanje (mercantile). Slajder možeš da podešavaš tako što dodaješ ili oduzimaš po koji % od cene, ali treba da znaš da raspoloženje prodavca pada ukoliko više puta uzastopno ponudiš svoju robu po većoj ceni od one koju on želi da plati. Isto važi i za kupovinu proizvoda. Ako ovo nije cenjkanje, onda ne znam šta jeste?


Što se tiče grafike i ostalih komentara i poređenja Obliviona sa FPS igrama - ljudi, nemoguće je porediti babe i žabe! Ne može da se poredi Far Cry, koji ima fantastičnu grafiku na recimo površini mape koja je (lupam) 5km kvadratnih i Obliviona gde je ostrvo (opet lupam jer ne znam tačne razmere) 200km kvadratnih. U slučaju da je grafika napravljena da bude na nivou FC-a, to ni jedna današnja mašina ne bi mogla da pokrene. Kada se uzme u obzir zahtevnost Obliviona za prostorom, grafika je najbolja moguća koja danas može da se izvuče iz mašina.

edit: Zaboravih da dodam i smenjivanje vremenskih uslova i vremena u toku igranja kao još jedan faktor za opterećivanje grafike u Oblivionu. U FC-u je cela scena već prerenderovana (kao i u svim ostalim FPS-ovima) i otud i tako lepa grafika. Kada se nešto renderuje real-time kao u Oblivionu, grafička zahtevnost vrtoglavo skače. Slična stvar kao u ovom Oblivionu je ranije viđena u Operation Flashpoint-u i videće se još i u Armed assultu. Te igre je moguće porediti sa Oblivionom kada se pojave ;)

Nadam se da je ovo kraj rasprave Oblivion VS FarCry što se tiče zahtevnosti i grafike.
 
Poslednja izmena:
Don_ je napisao(la):
@ Voodoo
20 min gameplay movie sa E3 ovde na forumu moze jos samo MaXa da izbedaci jer samo njemu izgleda igra ide kako treba i ima malo rezerve, taman za one prelepe meke senke objekata kojih evo kako vidimo ipak nema, a u .ini fajlu nema nikakve naznake da se mogu ukljuciti. Mi ostali smrtnici i onako sve drzimo na pola i manje.
Nisam mislio na grafiku nego na gameplay. U tom filmiću se lepo videlo koliko će igra da liči (ili ne liči) na Morrowind, kakva je borba, dijalozi itd. (a znam da je Filipenkova reakcija bila da su dijalozi bezveze jer liče na one iz Kotora :) ).
 
Samo 100 zlatnika sto sam ih resio bede Thoronira?Pih
 
Vlasterx je napisao(la):
Nije tačno da ne postoji cenjkanje! Kada želiš nešto da kupiš/prodaš klikni dole na haggle (cenjkanje) i moći ćeš da podešavaš slajder za cenjkanje. Cena zavisi od toga u koliko si dobrim odnosima sa prodavcem, kao i od nivoa tvoje i prodavčeve osobine za cenjkanje (mercantile). Slajder možeš da podešavaš tako što dodaješ ili oduzimaš po koji % od cene, ali treba da znaš da raspoloženje prodavca pada ukoliko više puta uzastopno ponudiš svoju robu po većoj ceni od one koju on želi da plati. Isto važi i za kupovinu proizvoda. Ako ovo nije cenjkanje, onda ne znam šta jeste?


Što se tiče grafike i ostalih komentara i poređenja Obliviona sa FPS igrama - ljudi, nemoguće je porediti babe i žabe! Ne može da se poredi Far Cry, koji ima fantastičnu grafiku na recimo površini mape koja je (lupam) 5km kvadratnih i Obliviona gde je ostrvo (opet lupam jer ne znam tačne razmere) 200km kvadratnih. U slučaju da je grafika napravljena da bude na nivou FC-a, to ni jedna današnja mašina ne bi mogla da pokrene. Kada se uzme u obzir zahtevnost Obliviona za prostorom, grafika je najbolja moguća koja danas može da se izvuče iz mašina.

edit: Zaboravih da dodam i smenjivanje vremenskih uslova i vremena u toku igranja kao još jedan faktor za opterećivanje grafike u Oblivionu. U FC-u je cela scena već prerenderovana (kao i u svim ostalim FPS-ovima) i otud i tako lepa grafika. Kada se nešto renderuje real-time kao u Oblivionu, grafička zahtevnost vrtoglavo skače. Slična stvar kao u ovom Oblivionu je ranije viđena u Operation Flashpoint-u i videće se još i u Armed assultu. Te igre je moguće porediti sa Oblivionom kada se pojave ;)

Nadam se da je ovo kraj rasprave Oblivion VS FarCry što se tiče zahtevnosti i grafike.

malo si se zabuniJo, odakle ti to da je FC pre-renderovan? :trust:
takodje, velicina prostora (koliko ja znam) ne mora automatski da utice na performanse, Oblivion malo-malo pa ucitava nesto dok hodas/jases. Mislim da GTA:SA drzi mapu cijelog grada u memoriji, te se na njega moze primijeniti ta teorija.
 
Upravo sam spustio grafiku na 800x600, povecao detalje, i dobio solidnih 25-30fps outdoor! Preporuka za sve sa 6600GT, cak i nije toliko lose koliko sam ocekivao na TFT-u.

Utisci posle ovoliko sti igranja?
Nikako da steknem osecaj prostranstva, desava mi se da sam negde kilometrima daleko, a da se Imperial city vidi u daljini, jednostavno je previse naglasen efekat "maketa" ostrva. Kad sam pre par meseci video celu mapu, odusevih se prostranstvom i slobodom kretanja, ali sada mi jednostavno taj efekat nije prisutan ni u najmanjoj meri!

Igrivost je sasvim ok, ne smetaju mi toliko sitne promene, koliko opet prisutan je*eni utisak "city of ghosts", premalo je ljudi i opet nigde decurlije.

Nesto mi smeta kod enchantovanih itema, uzasno su skupi za "punjenje" i ne pune se vremenom, koliko videh do sada.

Sto se tice pozitivnog, naravno da je toga mnoooogo vise od ovog drugog! Grafika je fenomenalna, igrivost uopste mnooogo bolja nego u Morrowindu, cak mi ni markeri ne smetaju jer su sasvim lepo definisali do koje udaljenosti se nesto prikazuje. Mozda je trebalo ukinuti da ti bas crtaju kod lika da startujes, i koja vrata da otvoris, ali ajd sad :)

E da, glupi vampirizam, vidim da ga svi zakace pre ili kasnije, ja sad jurim glupe grand soul gemove, ali njih kao sto znate - nigde! Ima da se kupe u Mage guildovima, nasao sam jedan, samo nema fore ko u Morrovindu da sacekas 24h pa da se inventar obnovi. Smara me to malo trenutno, a smaraju me i malo jednolicne Oblivion gates, i premalo cool stvari u njima.

Ali igra je definitivno opasna navlakusa, upalim je samo jedan quest da predjem i vec proleti par sati igre, mislim da je to definitivno najbolji pokazatelj njenog kvaliteta :)

Ahmm, sad se setih, malo me iritira sto se niko iz Bathesda tima ne oglasava po bilo kom pitanju, red je valjda da izaberu nekog predstavnika koj ce par sati da se iscima da na forumu odgovori na najcesce postavljena pitanja. Ovako imas trip da su u fazonu - "who gives a fuckin care?"
 
kada zakacite vampirizam, a pre prvog sledeceg resta, drmnite jedan potion of cure desease i k'o rukom odneseno!
 
Spirit je napisao(la):
E da, glupi vampirizam, vidim da ga svi zakace pre ili kasnije, ja sad jurim glupe grand soul gemove, ali njih kao sto znate - nigde! Ima da se kupe u Mage guildovima, nasao sam jedan, samo nema fore ko u Morrovindu da sacekas 24h pa da se inventar obnovi. Smara me to malo trenutno, a smaraju me i malo jednolicne Oblivion gates, i premalo cool stvari u njima.

Upravo u smornim Oblivon kapijama sam najčešće nalazio Grand soul gemove.
 
Tu sam negde na pocetku, ali .... generalno mi se opet ne svidja "*****izam gradjana" po gradovima, stanem ispred njega da ga nesto pitam i posle toga rest-ujem satima, a on gleda u mene i dalje .... mislim idi covece kuci spavaj :d, kada pocne kisa da pada oni se i dalje setkaju kao da je lepo suncano vreme, mogla se bar neka skripta napraviti da im je drugacija akcija kada pada kisa (toliko o radiant-AI -ju)

Vidim da su mnogi zapeli za konja, pa trebali ste odabrati birth sign - Steed star, da dobijete 20pt na brzinu, 'ebiga meni je speed 86 (lvl 4 sam) ;)

A nije mi jasno kakvih problema imate sa Vampirizmom, otkacite da vam ne autosave-ira kada rest-ujete ili wait-ujete i ako vam se desi ... load :)

p.s.
Umbru sam pobedio na osnovu bug-a, gadjao sam je strelom sa visine one njene "arene" a ona nije znala da izadje odatle, vrtela se u krug, i popila par komada i ... "my preshhhhhhessssssss..." - Umbra sword :)
Ima jos katastrofa za AI prilikom borbi, cesto mi se desi da mi protivnik okrene ledja - onda cucnem (sneak) -> strela i (sneak atak 3x) ... sta cu nisam ja programirao AI :wave:

p.p.s.
Moram ovom prilikom da pohvalim, a toliko sam kudio, grafiku... kada sam usao u tu "pecinu" gde je Umbra, neverovatno mi je izgledala... bas sam dobio efekat opustene vilice... pitam se samo kakve su crypt-e :)
 
zulu je napisao(la):
kada zakacite vampirizam, a pre prvog sledeceg resta, drmnite jedan potion of cure desease i k'o rukom odneseno!

Upravo tako! I ja sam isto uradio, mada sam pojeo i luk, pa nisam bio siguran od cega je. ;)
 
joriq je napisao(la):
malo si se zabuniJo, odakle ti to da je FC pre-renderovan? :trust:
takodje, velicina prostora (koliko ja znam) ne mora automatski da utice na performanse, Oblivion malo-malo pa ucitava nesto dok hodas/jases. Mislim da GTA:SA drzi mapu cijelog grada u memoriji, te se na njega moze primijeniti ta teorija.

Pa kao i u svim FPS igrama, većina senki se izrenderuje na objekte da bi oni izgledali kako izgledaju. To rade sve moderne igre jer se time dobija na performansama. Mnogo je bolje nego da se renderuje real-time. Ne mislim na klasične senke kod pokretnih objekata jer je to druga priča. Evo npr. u BF2 se senke renderuju na objekte kada se svaka mapa "kompajlira". To znam da se radilo i za mnoge druge igre pre. U Oblivionu nisam primetio da ima prerenderovanih senki i to je jedan od minusa za grafiku. Pored senki se renderuje i osvetljenje jer to doprinosi celokupnoj atmosferi. Ti imaš recimo neko drvo kao objekat. Kada je noć, to drvo je tamno plavo, kada je dan, ono je osvetljeno dnevnim svetlom i drugačije izgleda. U FC-u se na jednoj mapi ne menja osvetljenje čime je omogućeno da ceo ambijent bude pre-renderovan. Kod Obliviona ambijent nije prerenderovan u tom smislu kao kod FC-a i pristuno je menjanje osvetljenja. Pa valjda to znači da se troši neko CPU vreme na tako nešto?

GTA:SA je grafički dosta siromašnija igra od Obliviona. Čak i za ostale igre koje su se pojavile kad i GTA:SA, SA je bila igra sa relativno ružnom grafikom jer je napravljen taj kompromis da se mapa ne učitava vidljivo kao u Oblivionu, ali da se učitava brzo jer su objekti i teksture relativno prosti.

Ne utiče na performanse samo grafika, već i ostale stvari koje mogu da opterećuju procesor. U Oblivionu je ubačena neka vrsta AI-a (koliko god glup on bio) i nije sve skriptovano kod ponašanja likova, dok je FC skroz izskriptovana igra. Opet razlika u trošenju CPU vremena.

Dalje, u FC-u su jedine stvari koje možeš da radiš pucanje, otvaranje vrata i trčanje/šunjanje. U oblivionu možeš mnogo više od toga da radiš u sakom trenutku, pa i na to odlazi neko procesorsko vreme.

Kada se sve sabere i oduzme, poređenje ovde dve igre zaista nije moguće jer celokupna grafika izgleda tako kako izgleda jer se prave kompromisi sa ostalim elementima igre. Kod FC-a je grafika zaista extra, ali je igra dosta prostija od Obliviona, dok je kod Obliviona grafika opet veoma lepa, ali ne toliko kao u FC-u jer da jeste, igru ne bi mogao da pokrene ni jedan prosečan igrački računar. Zamilsli da recimo grafika jeste kao u FC-u uz sve ove dodatke koje ima Oblivion, pa sigurno bi ti trebala neka mašina sa 4 najnovije grafičke u SLI-u, memorijom "napunjenom do vrha" i nekim extra dual procesorom ;)

---------

Zbog svega ovoga što sam napisao, Oblivion zaista nije moguće porediti sa bilo kojom drugom igrom, a pogotovo ne sa FPS-ovima na koje u određenim trenutcima zaista podseća. RPG kao igrački žanr je veoma zahtevan što se svega tiče (priče na prvom mestu, atmosfere, RPG sistema pravila, grafike, zvuka, AI-a...), a Oblivion trenutno predstavlja savremeno remek delo u tom polju. Kada se pogledaju generalno i ostale konzolaške gluposti kojima nas filuju u poslednje vreme, Oblivion predstavlja definitivno i igru godine jer nije sastavljena samo od lepe grafike već ima i ONO NEŠTO što ostale industrijske igre nemaju - ideju i atmosferu. Videćemo još i kako će Gothic 3 i Enemy Territory: QW da izgledaju, pa da se odlučimo šta je najbolje ovogodišnje ostvarenje ;)
 
daj jel zna neko kako da rijesim taj problem s tabom, plz, ne mogu igrati uopste <1 fps :(
 
@Civil: bug postoji i meni se desio, ali bug prestane posle nekog vremena, tj kad sam nakupis te levele koje si zapravo dobio na poklon onda se sve vrati u normalu, do tada ti stoji zakucan ali zapravo raste samo ne vidis.

@Zulu:

ja sam popio cure dissease i cure poison cim sam izasao iz pecine ali nedelju dana kasnije sam postao vampir, i iskreno sad mi vise ni ne smeta, veci mi je smor da ga skidam nego da posisam nekog svremena na vreme :d

@Ostali:

u kakvim ste vi pecinama nasli umbru ? ja sam je nasao u unutrasnjosti onog shrine-a, tamo gde je neko pokazao na screenshotu. Ubio sam je hladnokrvno ali izgleda da ima neki kvest da se odradi sa njom cim moze da se spika.

elem, meni igra sad radi "glatko" , naspram onoga kako je na pocetku radila, ne znam, nesto tu sa igrom i nvidiom definitivno ne stima...programeri cute, nikakav patch se ne najavljuje...

PS. Jeste izvalili da je jedna od muzickih tema muzika sa pocetka star trek-a ? :D

PPS. Pogresio sam sto se konja tice, crni konji iz grada istocno od imperijal city-ja pice kao da imas speed 100 ako ne i vise, jedino sto kostaju 5000 zlata, pa ko voli nek izvoli.


Sto se velicine cyrodila tice, naspram vanderfola (iz morovinda) trebalo bi da je mnogo mnogo veci, a zapravo je manji za 5-6 minuta pesaka (sa speed 50) stignem do skoro svakog grada...

jeste probali da promenite fov ? igra renderuje sve oko vas (ono sto ne vidite) tako da framerate uopste ne opada kad menjate fov, znaci engine je debilan skroz. Fov morate ponovo da ukucate svaki put kad udjete/izadjete odnekud, ako ga forsirate u .ini fajlu (i stvite read only posto ce ga igra vratiti na 75 u suprotnom) onda se zeznu meniji i pomere stvari sa hud-a :)
 
2 Vlasterx
svi pricaju kako fali atmosfere i da podseca na light-rpgove kao sto je fable a ti bas to sve hvalis :)

jos neka sitnica koja me smara je sto gde god da krenem sta god da radim 80% vremena ili pada kisa ili je mrak +kad se doda mrak u tamnicama i grobnicama i podrumima, a nigde nikog osim po kojeg imperial guarda na konju *cak i zivotinja ima vrlo malo... zaista deluje ili spooky ili nedovrseno, valjda su mislili da ce ljudi vise koristi fast travel, sto cu i ja po svoj prilici uskoro poceti, steta...
 
Poslednja izmena:
G!!! je napisao(la):
2 Vlasterx
svi pricaju kako fali atmosfere i da podseca na light-rpgove kao sto je fable a ti bas to sve hvalis :)

jos neka sitnica koja me smara je sto gde god da krenem sta god da radim 80% vremena ili pada kisa ili je mrak +kad se doda mrak u tamnicama i grobnicama i podrumima, a nigde nikog osim po kojeg imperial guarda na konju *cak i zivotinja ima vrlo malo... zaista deluje ili spooky ili nedovrseno, valjda su mislili da ce ljudi vise koristi fast travel, sto cu i ja po svoj prilici uskoro poceti, steta...
Meni je igra extra. Završio sam Morrowind za 3 nedelje besprekidnog igranja, igrao sam još mnoge druge dobre RPGove (Baldur's Gate-ove, Fallout-e, KOTOR...) i ne vidim kako je Oblivion kao onaj glupi Fable. Meni je Oblivion odličan nastavak Morrowinda. Naravno, ima par zamerki jer savršene igre ne postoje, ali su te zamerke zaista minorne u poređejnu sa svim ostalim što je dobro napravljeno u igri. Isto tako ne sumnjam da će dosta propusta biti ispravljeno kroz buduće zakrpe ;)
 
Nazad
Vrh Dno