ToxiC je napisao(la):
ali nema potrebe za sarkazmom ... videces i sam NWN2 nece biti "optimizovan" za nove poklonike DND-RPG serijala, vec za fan-ove - sto mi je najdraze
Hm, zavisi kako definišeš "fanove". Mnogi ljudi koji su igrali prethodne DnD poput Baldura ili Planescape-a pljuju po NWN samo tako, jer je jednostavno lakši za igranje. E sad, pošto je već izašao NWN1 sada je pitanje da li će se ići na bazu DnD igrača, bazu NWN1 igrača ili nešto treće. To je kao kad bi sad izašao Oblivion 2, i govorilo se kako će on biti za bazu svojih fanova - ali već Oblivion 1 (tj. u ovom slučaju NWN1) je odustao od nekih striktnih standarda i otišao "u masu", tako da je sad ta baza fanova mnogo šira itd. itd. Evo ti ga Voodoo - najveći poklonik NWN ovde, koji nikad pre NWN nije igrao RPG i koji se ovde raspitivao za help jedno 9-14 puta po chapteru, ali se navukao, i on je sada fan
Igra mu se toliko dopala da ju je posle prešao još desetak puta. Doduše, uvek samo sa varvarinom, warriorom, a mislim da je probao i paladina ali je odustao jer mu je bio previše komplikovan :d
Da ne gušimo, ja sam u suštini fan dobrih i zaraznih igara, da li će se one pridržavati nekih ranije uspostavljenih pravila i standarda, uopšte mi nije toliko bitno, osim u nekom ličnom domenu, kada kažem "e ovo je suviše" - ali nekom drugom to možda ne bi bilo. To su sve individualne stvari. Recimo, ja bih voleo da postoji mnogo više suštinske nelinearnosti u NWN i Kotoru, a ne da se uvek istim putem kroz iste neprijatelje na manje više sličan način mora probijati, kroz relativno ograničene mape, a da se nelinearnost svodi na izbor opcija prilikom dijaloga gde se priča "kao" otkriva u zavisnosti od allignmenta i gde, ako si uporan do bola, prilikom svakog 60-og dijaloga eventualno možeš da dobiješ neki bonus kvest za koji inače ne bi znao.
Ali da ne gušim više, sviđa mi se najava, prvi skrinovi mi se dopadaju, još samo da izađe...