Šta je novo?

NWN2 site - zvanično

ToxiC

Čuven
Učlanjen(a)
12.12.2002
Poruke
2,560
Poena
679
"On behalf of Atari and Obsidian, I wanted to welcome everyone to our new website..." - Feargus Urquhart CEO Obsidian Entertainment

Kupljen je domen NWN2.com, pa site-u mozete pristupiti preko:
http://www.atari.com/nwn2/ OR http://www.nwn2.com - za sada se radi redirekcija na prvi.
Ima pregrst slika u galerijama, intervju-a, news .... sve najednom mestu ;)
Sve u svemu, mirise na uskoro .... :)
Uzivajte
 
Krajnje je vreme. Ima nas koji ne vole Oblivion. :D
 
Poslednja izmena:
Ima nas i koji volimo sve :)

Ova godina za RPG-aše će biti isto što i 2004. za prangijaše...
 
Poslednja izmena:
Znači dolazi lako štivo...
 
filipenko je napisao(la):
Znači dolazi lako štivo...
znaci Oblivion ti je izasao, smaraj se njime :d
Ovo je thread za one koji zele da se upoznaju sa naj-igrom DND rpg serijala !!!
 
Najigra DND serijala je Baldur's Gate, da se ne lažemo. NWN je najlakša igra DND serijala :)
Osim toga otkud ti znaš da ja ne čekam to? Zaboga, pa prešao sam keca sa svim ekspanzijama, prvi sam deklarisao intenzitet fenomenalnosti Hordes of the Underdarka koji je sam za sebe jedna od top 5 stvari koje sam ikada igrao. Uostalom, i ja volim RPG za razbibrigu, gde imaš jedan put do cilja, male mape i nemaš šta da razmišljaš, ideš okolo i mlatiš...
 
filipenko je napisao(la):
Najigra DND serijala je Baldur's Gate, da se ne lažemo.
nisam mislio uopste nego za ovu godinu, moja greska ;)

filipenko je napisao(la):
... Uostalom, i ja volim RPG za razbibrigu, gde imaš jedan put do cilja, male mape i nemaš šta da razmišljaš, ideš okolo i mlatiš...
Znam na sta aludiras :smash:
Cak i kada je bila spika oko NWN-a i Morrovind-a, slozio sam se sa tobom da je Morrovind open-widely za igranje, skoro pa kao u realnom zivotu - radi sta oces (to vec i vrapci znaju), :Klanjanje Oblivion :Klanjanje je trebalo da ide korak dalje .... i sve u svemu nemogu se porediti :Klanjanje Oblivion :Klanjanje i NWN2 - OK

ali nema potrebe za sarkazmom ... videces i sam NWN2 nece biti "optimizovan" za nove poklonike DND-RPG serijala, vec za fan-ove - sto mi je najdraze
 
Meni još više :D
Ah, ko će čekati tih par meseci...
 
ToxiC je napisao(la):
ali nema potrebe za sarkazmom ... videces i sam NWN2 nece biti "optimizovan" za nove poklonike DND-RPG serijala, vec za fan-ove - sto mi je najdraze
Hm, zavisi kako definišeš "fanove". Mnogi ljudi koji su igrali prethodne DnD poput Baldura ili Planescape-a pljuju po NWN samo tako, jer je jednostavno lakši za igranje. E sad, pošto je već izašao NWN1 sada je pitanje da li će se ići na bazu DnD igrača, bazu NWN1 igrača ili nešto treće. To je kao kad bi sad izašao Oblivion 2, i govorilo se kako će on biti za bazu svojih fanova - ali već Oblivion 1 (tj. u ovom slučaju NWN1) je odustao od nekih striktnih standarda i otišao "u masu", tako da je sad ta baza fanova mnogo šira itd. itd. Evo ti ga Voodoo - najveći poklonik NWN ovde, koji nikad pre NWN nije igrao RPG i koji se ovde raspitivao za help jedno 9-14 puta po chapteru, ali se navukao, i on je sada fan :) Igra mu se toliko dopala da ju je posle prešao još desetak puta. Doduše, uvek samo sa varvarinom, warriorom, a mislim da je probao i paladina ali je odustao jer mu je bio previše komplikovan :d

Da ne gušimo, ja sam u suštini fan dobrih i zaraznih igara, da li će se one pridržavati nekih ranije uspostavljenih pravila i standarda, uopšte mi nije toliko bitno, osim u nekom ličnom domenu, kada kažem "e ovo je suviše" - ali nekom drugom to možda ne bi bilo. To su sve individualne stvari. Recimo, ja bih voleo da postoji mnogo više suštinske nelinearnosti u NWN i Kotoru, a ne da se uvek istim putem kroz iste neprijatelje na manje više sličan način mora probijati, kroz relativno ograničene mape, a da se nelinearnost svodi na izbor opcija prilikom dijaloga gde se priča "kao" otkriva u zavisnosti od allignmenta i gde, ako si uporan do bola, prilikom svakog 60-og dijaloga eventualno možeš da dobiješ neki bonus kvest za koji inače ne bi znao.

Ali da ne gušim više, sviđa mi se najava, prvi skrinovi mi se dopadaju, još samo da izađe... :)
 
Poslednja izmena:
Prilično su rezervisani u onim intervjuima. Retko iznose pojedinosti, kao recimo da će postojati nova klasa "Warlock". Lično, draže bi mi bilo da je nastavak radio Bioware ali tu se ništa ne može. Ostaje da se nadamo da će igra biti, ako ništa drugo, bar podjednako dobra kao i prvi deo.

EDIT: Ovo je zvučalo gotovo pesimistički. Da se ne shvati pogrešno, visoko cenim NWN i iskreno bih voleo da i "dvojka" nastavi istim putem.
 
Poslednja izmena:
ne igru radi obsidian...

igra nece sigurno biti za fanove dnd-a vec za fanove nwn1, a to su igraci kojima je to bila prva rpg igra...

iskreno ne vidim za sada kako je oblivion nelinearan (osim u smislu izabira side questova)main quest mi za sada se cini dosta storydriven, mada priznajem nisam daleko sa istim dogurao pa cu kasnije eventualno da pricu dalje shirim

mene samo interesuje da li ce se dijalozi dovesti u neki upotreban oblik il ce biti klasicno smaranje
 
filipenko je napisao(la):
Doduše, uvek samo sa varvarinom, warriorom, a mislim da je probao i paladina ali je odustao jer mu je bio previše komplikovan :d
Bili su to cleric i rendžer, damn it :)
Odustajao sam zato što su me mlatili ko vola, a ja sam više čovek od mača :)
igra nece sigurno biti za fanove dnd-a vec za fanove nwn1, a to su igraci kojima je to bila prva rpg igra...
A i onima koji hoće da se igraju bez mnogo nerviranja :)

Ja se samo nadam da je ne uproste toliko da liči na Fable ili nešto slično. Nek ostane ko kec i puna kapa. I dalje tvrdim da NWN ima najbolje odrađenu borbu od svih RPG-ova na PC-u (a probao i/ili igrao sam ih podosta), nadam se da to neće promeniti da liči na neki leftclick mayhem ko Dungeon Siege...
 
...vec za fanove nwn1, a to su igraci kojima je to bila prva rpg igra
Prvo priželjkujem, više u smislu da neće praviti neke eksperimente sa novim načinima levelovanja ili probavati koješta sa revolucionarnim/evolucionim izmenama u igri.
Sa drugim se ipak ne slažem. Ne mora uopšte da znači.
 
pa sad kad pogledas i razmislis kroz godinu dve nwn ce biti mozda i hardcore igra u odnosu na ostale fable-olike igre koje stizu a najavljuju se kao igre koje postavljaju rpg tamo gde im je mesto :p
 
ma ljudi bre, dolazi konacno osvezenje za D&D scenu :banana:

drzite se od par novih shot-ki: :zgran:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/neverwinternights2/screenindex.html
cisto malo da se predstavi moc Electron engine-ta, da ne bude da u Obsidian-u nisu nista radili :p

"There's "a bunch" of work left to do. Dwarves are still mining the gold for the gold master discs, so until that's taken care of, don't expect to see Neverwinter Nights 2 on store shelves. And by that I mean expect it in summer of 2006." :Klanjanje
more:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/neverwinternights2/news.html?sid=6146811&page=2&q=

p.s.
a propo nelineranosti.... nije nelinearno samo kada mozes po livadi da setas gde oces, prica je ta koja te nagoni gde treba da ides a ne moras tamo da odes :)

p.p.s.
i... nebojte se u D&D svetu nema skaliranja tezine likova spram vaseg level-up -a, zna se da te tamo negde u planini u pecini ceka neki zmaj i nemoj mu na oci dolaziti ako nisi spreman i experience-om i oruzijem ;)
 
Nek ostane ko kec i puna kapa.
Couldn't agree more, Novi fini endgine, prica na njivou i nista vise i ne treba, bas sam pre 3-4 nedelje presao po XXXYXYXYXYXYXXYXYXYXYXY. put, samo sam protrcao kroz orginalni deo sa max nabudzenim likom iz HoU samo da se podsetim svih questova, mnogo mi je bilo fino kad sam ponovo olesio Morag :D
 
What sort of system requirements are you currently looking at for the game? Role-playing fans don't tend to have the latest graphics cards or processors, after all, so scalability must be important to you.


Neverwinter Nights 2 ships sometime this summer.

JES: Join us in the 21st century, role-playing fans! It's time to throw out those Righteous Monster 3D cards and bump up to the AGP and PCI Express era. At this point in time, the only hard system spec we want to give is this: Get a video card that supports shader model 2.0 or higher. Without it, the game will not run, and you will cry.

lol :d

A oko činjenice da će je učiniti prijemčivom NWN 1 fanovima čisto podatak da ni ne konsultuju autore originalnog NWN 1, a kamoli nešto više :D

Obsidian's had a history of working with Bioware before with Star Wars: Knights of the Old Republic II. Are you consulting much with the original Neverwinter Nights team at Bioware, or do you pretty much have a free hand to do what you'd like?

JES: Not really. The programmers have done so much revision to the engine that it wouldn't be all that productive, and the rest of the content is being generated internally.
 
^
'ebiga ... zato ih je Ferret i napustio :(

a propo grafike... mislim da to nije krucijalno da bi se raspravljalo :)
Ima dosta igara koje ne stave ogranicenje u PS-u (ma da to nije ni bitno) a kada probas da pokrenes na slabijim kartama... dobijes crni ekran... i ni jedan driver ti ne pomaze... :d
 
A oko činjenice da će je učiniti prijemčivom NWN 1 fanovima čisto podatak da ni ne konsultuju autore originalnog NWN 1, a kamoli nešto više

amen to that :)

samo se plasim da to nije navlakusa za nas kojima prvi deo i nije bio bas nesto :)

koliko me secanje sluzi engine prvog dela je bio solidno zahtevan kad se pojavio zar ne?
 
Pa u principu i nije... te 2002. prosečna mašina je imala 600-700 MHz, nova 1.0-1.2 GHz, a minimalna zahtevnost NWN-a je bila nekih 450 MHz... uglavnom ljudi su mogli da igraju (doduše sa teksturama od 32 MB koje su primetno slabije)... 64 MB teksture i pixel shadere na vodi je tad slabo ko mogao da vidi...
 
^
pa ja sam se malko pomucio i na Radeon-u sa 128MB + 512MB rada da nateram sve na max uz 1024 rezoluciji :)
 
Ja nisam, 2003. sam igrao NWN na Radeonu sa 64 MB i 256 MB sistemskog RAM-a bez problema, sa 64 MB teksturama i skoro svim napucanim efektima (doduše u 800x600, mali bio monitor :) ).
 
Nadam se da ce NWN2 biti izazovniji nego prvi deo.
Ceo NWN sa expansion-ima je bio previse lak. U prvom delu Paladin 18 nivoa dual klasovan sa thief-om 1 nivo je mogao da koristi skrolove (thief-ov feat use magic items ili tako nesto) i baca time stop, a onda da unistava sve zivo. Tako se desi da bacim time stop i ubijem dva zmaja koji me napadaju istovremeno.To je potpuno besmisleno.
Horda je bila najbolja, ali u njoj sam sa sorsererom raskomadavao sve sto mi se nadje na putu bez ikakvog problema. Ujedno mislim da je sa magicarima na tako visokim nivoima igra najlaksa od svih klasa.
Ovo se nije moglo desiti u Baldur's Gate-u 2. Kad se samo setim Kangaxx-a demi-lich-a ili crvenog zmaja Firkraag-a, kakve su to bitke bile... a item-i posle njih - bruka.
 
Idemo dalje.... :p
nastavlja se prikazivanje "allmost done" igre, ali samo za novinare...
ovoga puta je ta cast pripala eurogamer-u:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63757
ima cak i spoiler-a :D

What we've tried to do is take the game in a direction where you understand how things affect your character. - kako se to zvase.... nelinearnost :trust:
Obratite paznju i na to da vas sada usled neadekvatnog ponasanja tokom igre mogu napustiti vasi kompanjoni :)

Cini mi se da je jos vise poradjeno na grafici... sada mi izgleda jos impresivnije....
Nema veze...
 
"Obratite paznju i na to da vas sada usled neadekvatnog ponasanja tokom igre mogu napustiti vasi kompanjoni " e zbog ovog cu da kupim original ;)
 
Ukoliko vam nije tesko procitajte i ogroman (7 strana) intervju na TotalVideoGames sa Feargus Urquart-om:
http://www.totalvideogames.com/articles/Neverwinter_Nights_2_QA_Feature_9679_3995_0_0_0_0_20.htm
dosta toga je objasnjeno i razjasnjeno... zasto ne saradjuju Obsidian i Bioware, novi engine, tool-set, suska se za KOTOR III ... ;)
p.s.
nemojte da svatite pogresno poredjenje sa Oblivion-om:
You look at Oblivion, and Oblivion's a great game, but it focuses on creating this big map of this world that you can just run around in and you can look on the other side of every rock. You can play it for ten hours; you can play it for four hundred hours, whereas Neverwinter is a little more directed. The single-player campaign tells a very rich story that tells you you're on this very epic tale, but there's a definite start and end to the tale.

i po meni najbolje objasnjenje za koga je igra u stvari :banana:

Q:It's fair to say from the character creation demonstration during the presentation that it's a pretty complex set of rules; how has Obsidian streamlined the experience for newcomers who perhaps aren't familiar with the Dungeons & Dragons rule set?

A:I think initially with the first part of the game, as you're learning how to play, there's not a situation where an arrow's going to hit you in the skull and you die. In a lot of other previous D&D games, you could die pretty quickly, and whenever you die and you have to go back to a save, or you forget to save and you have to go back to the start, people who experience that a few times aren't going to continue with the game because they keep on dying. If you can teach them all they need to know, and not make it easy just so that they can succeed, that can really help.

We can't make the D&D rules go away if we wanted to, and we don't want to because it's a great rule system once you kinda become one with it, so the biggest thing is to lead people down the path of understanding it and enjoying it before you put them in a position to make decisions where they could really hurt themselves.


.... and we are patiently waiting Summer 2006 :Klanjanje, do tada ima podosta raznih igrica za igranje
 
Nazad
Vrh Dno