Šta je novo?

NWN2 - oficijelna spika [no spoilers]

Naravno da koči, zato što su pravila kruta, pod striktnom kontrolom Wizards of the coast-a koji ne dozvoljavaju nikakve bitnije modifikacije i pisana za stonu igru, a ne kompjutersku.
Što se ostalih stvari tiče mislim da me pogrešno razumete. Nisam rekao da će se trendovi okrenuti, već mislim da će ostati identični. Ono što ja vama pokušavam da kažem jeste da nisu konzole ama baš ništa krive. PC tržište kakvo god da je dovoljno je veliko da se godišnje izda 7-8 igara tipa Oblivion/NWN2/Gothic i da se od toga uzme ogromna lova zahvaljujući dobroj prodaji, pod uslovom da se igra odradi kako treba. Isto tako 6-7 visokokvalitetnih pucačina, 5-6 RTSova. To je već 24 igre, 2 dobre igre na mesec dana. Više nego dovoljno za dobru prodaju. Realno, ne vidim šta će čoveku više, uz standardnu dozu PESa ili nečeg takvog. Dakle, postoji neki minimalni preduslov za uspeh na PC tržištu. Za to što proizvođači ne mogu ili ne žele da snažno uplivaju tu apsolutno konzole nisu krive. Zar vi mislite da bismo, da ovog trenutka prestane prodaja bilo koje konzole, odmah ili makar i postepeno počeli da dobijamo pregršte novih Baldura i Battlespire-ova? Ne, nikako.

Pazi fora je u tome sto nisu ni potrebne nikakve modifikacije,sve sto zamislis tu vec ima,toliko je bogat AD&D.
Za ovo drugo nisam siguran da se razumemo-slazem se ja sa tobom da izlazi dosta igara za PC,kao i to kad kazes da nema vise mnogo sta da se izmisli jer je sve vec receno,ja samo tvrdim da su igre manjeg kvaliteata nego ranije iz razloga koje sam naveo.
 
Koliko su D&D pravila fleksibilna ili striktna u principu najvishe zavisi od tipa licence. Na primer, ako neko licencira samo odredjeni (pod)segment pravila, obicno vezan za neki svet/lokaciju tipa Forgotten Realms, onda on uglavnom mora da se pridrzava vec postojecih restrikcija koje su tu prisutne.

S druge strane, ukoliko neko licencira osnovni d20 sistem nishta ga ne sprecava da na osnovu njega napravi svoj sopstveni svet i da modifikuje pravila po svom nahodjenju. Tako su nastali recimo d20 modern ili Unearthed Arcana.
 
Voleo bih da neko proveri ovaj spoiler za (potencijalno) beskonacno mnogo novca:

Otići u Fort Lock i džepariti trgovca Galena. Iznosi su tačno onoliki za koliko se pokušaj pokaže uspešnim, primer:
2+15=17 vs DC 20 failure - ništa od para
9+15=24 vs DC 20 uspeh - dobija se 24 zlatnika
18+15=33 vs DC 20 uspeh - dobija se 33 zlatnika
... itd.

Ovo sam napisao nakon 15-ak uspešnih džeparenja pa pretpostavljam da je isto moguće ponavljati u beskraj.

Situacija probana nakon završetka svih kvestova koji prethode odlasku u Neverwinter (znači još se nisam ukrcao na brod).
Verzija igre 1.03.
 
Poslednja izmena:
Nažalost, nisam bio u pravu. Bilo je samo pitanje vremena kada će cifra pasti na nulu. Ipak, to je bilo nekih 50-ak uspešnih poteza.
 
Opet vi isto. Aman, prekinite da meni imputirate da ja mislim da je neka igra loša ili da je žanr bezveze zato što kao primer zašto se nešto ljudima ne dopada uzimam neke igre koje smatrate najboljim u univerzumu. Sada ispada da su meni Baldur i Fallout krš. Naprotiv. Ja samo razjašnjavam zašto ih mnogi ne cene toliko, sve sa tezom da dokažem da nama koji volimo takve igre nisu krive konzole već timovi koji prave igre i izdavači koji ih siluju.

pa ebga, takav stav zauzmes svki put :( iskreno tako deluje sa neke distance

Aha, znači ukoliko se igra ne reklamira već dođe iznenada reći ćeš da je okej, ali pošto je neki gej lik iz marketinga u nekom *****skom intervjuu na ko zna kom sajtu i koji se ni ne igra rekao da je ultramegarevolucionarna reći ćeš da je krš, jer je to onda dosta objektivnije? :)

pa svakako da je igra vise okej ako neki gejevi iz marketinga ne trube dve godine o njoj na svakom mogucem sajtu i daju lazne predstave o dotichnoj. svakako da je potencijalno razocharenje manje kod igara koji nemaju takav hajp oko sebe. ne znam sta je tu toliko nelogicno :) uzmes igru sa ipak nekim predubedjenjem da ima nesto novo, revolucionarno, a bude daaaaleeeeko od toga cak slabije i od prethodnih igara :( ... osetis se prevarenim ,cak i ako nisi dao novac za nju (mogu misliti kako je onima koji jesu), jer si ulozio ako nista svoje vreme!

Ponavljam, ja bih voleo da imamo 10 igara godišnje kao što su Morrowind, Oblivion, i jedno 10 igara godišnje kao što su Baldur, Fallout, Neverwinter. To bi i među njima pooštrilo konkurenciju i teralo timove da još više razvijaju gejplej™. Ali za to što ih nema, pošto tržište očigledno postoji i o tome govori zarada Obliviona, NWN2 itd. to znači da su nam pre svih krivi razvojni timovi i izdavači PC igara, nikako konzole.

konzole su "krive" za sve :d
jer PC izdavaci igara zele para kao na njima ili vise! , da bi do toga doslo snizavaju kriterijume u PC igrama koje su ih umnogome razlikovale od konzolaskih, zbog toga pritiskaju developere i suzbijaju im kreativnost i slobodu, sto je slazes se krucijalno prilikom kreiranja zabavnog softvera, zbog nesnalazenja pod pritiskom i zahtevima izdavaca pc developeri pucaju, raspadaju se, dizu ruke od gejming industrije, odlazak iskusnih genijalnih ljudi znaci jos vece smanjivanje kreativnosti javljaju se pocetnicke greske u razvojnim timovima bugovi patchevi itd itd itd... jedina sansa za opstanak izgleda u odradjivanju igara za konzole i za pc istovremeno sto povlaci da sam karakter igara za PC sve vise lice na one sa konzola... PC igre polako gube svoj identitet :(
 
Slažem se sa time, ali ono što ne mogu prihvatiti to je stanje na tržištu konkretno RPG igara. (da se ne lažemo, svi koji se bune za stanje na tržištu igara to čine zbog adostatka™ nedekvatnih™ RPGova). Njih je toliko malo da zaista ne vidim prepreku za neki manji i nezavistan tim da napravi solidnu igru i ostvari dobru zaradu. Ne mora to biti (niti može :) ) igra ranga Obliviona, ali može biti neka veoma solidna stvar na kojoj, zahvaljujući gladnom tržištu, može dosta da se zaradi. Meni je to totalno neshvatljivo imajući u vidu malobrojnost i ograničenost tržišta. Ne vidim kako drugačije da objasnim to osim time da mi precenjujemo zainteresovanost za takve igre i potencijalnu vrednost tog tržišta, uz eventualno potcenjivanje multiplej segmenta koji je danas osnov igranja na PC tržištu.
 
jel sad ide onaj moj one liner da se slazem sa Gjem ili to ide posle? :)
 
Slažem se sa time, ali ono što ne mogu prihvatiti to je stanje na tržištu konkretno RPG igara. (da se ne lažemo, svi koji se bune za stanje na tržištu igara to čine zbog adostatka™ nedekvatnih™ RPGova). Njih je toliko malo da zaista ne vidim prepreku za neki manji i nezavistan tim da napravi solidnu igru i ostvari dobru zaradu. Ne mora to biti (niti može :) ) igra ranga Obliviona, ali može biti neka veoma solidna stvar na kojoj, zahvaljujući gladnom tržištu, može dosta da se zaradi. Meni je to totalno neshvatljivo imajući u vidu malobrojnost i ograničenost tržišta. Ne vidim kako drugačije da objasnim to osim time da mi precenjujemo zainteresovanost za takve igre i potencijalnu vrednost tog tržišta, uz eventualno potcenjivanje multiplej segmenta koji je danas osnov igranja na PC tržištu.

pa bilo je x pokushaja i jos uvek ih ima, ali to je sve poluprofesionalno ili totalno amaterski sto znamo da brzo puca zbog same organizacije kao i naravno zbog finansiranja, a finansiranje ide tamo gde je najsigurnije i najbrze, izdavaci a i banke nece da rizikuju da daju lovu nekim nepoznatim likovima kojima je ideja "RPG na PCu" pre ce pare dati za neki tamo need for speed, neki fudbal i slicno. tako da razumem i one ljude koji prave rpgove danas na kolikoj su muci jer stalno sede na dve stolice, i nesto im visi u procepu :d

mada i meni nije jasno zasto je nemoguce napraviti rpg koji ce biti atraktivan sto se tice i akcionog dela (nesto tipa shadow grounds, jeste jasno mi je da je turn base velikom delu "spor" iako ga ima final fantasy recimo koji je jedan od najprodavanijih rpgova), price i dijaloga (ebga meni je system dijaloga u falloutu apsolutno savrshenstvo, pricu mozemo sesti nas trojica i smisliti najoriginalniju ikada) kao i mulitija (recimo koop. meni se chini ultra zanimljivim) + moguca dobra modifikacija opreme i oruzja, nelinearnost koja zavisi od tvojih izbora tokom cele igre, ne kao danas mozes sve sa svakim likom da odigras, eventualno ucitas poslednji save pred kraj i promenis opciju u dijalogu, meh... a dobra nelinearnost podrazumeva visok replay value... da li je to suvishe komplikovano bajama u kravatama koji daju potpis na ugovor ili sta pojma nemam, iz mog ugla je sve jasno kao dan :)

eh da i za ime boga, da ne bude vise fantasy setting

jel sad ide onaj moj one liner da se slazem sa Gjem ili to ide posle? :)

the time is now :)

p.s. ehhh kako je dosadno biti mator :d :D
 
Evo tek sam sad zavrsio igru.Moram da priznam da se gameplay znacajno popravlja kako kampanja odmice i prica se razvija.Ranije sam rekao da je implementacija AD&D-a jedina svetla tacka,sad bih dodao i to da je prica dobra i igra je dosta dugacka sto je takodje plus.Cak su se pojavile i neke sitnice koje dosta znace u RPG avanturama kao sto je recimo onaj pauk Kistrel,pa onda prizivanje djavola Mephasm-a,i jos nekoliko cool fazona.
Ovo sve i dalje ne znaci da sam ja dobio RPG dostojan BG-a,ali sve u svemu opsti utisak je da NWN 2 nije losa igra.
 
Da li bi mogao neko da mi kaze kako bi radio nwn2 na mom kompu(konfa iz "moja masina" menija)? -da znam da li da je uzimam ili ne!?
 
@zeko
samo rolaj, poenta ove igre i nije u grafici nego u gamplay-u :)
 
@zeko
samo rolaj, poenta ove igre i nije u grafici nego u gamplay-u :)

Znam, igrao sam nwn1 cirka 3godine (naravno modove, ne samo glavnu kampanju;) Ali me interesuje da li ce moci da izgleda makar na nivou nwn1 ali i da radi isto?

@KILLBANE Jel mozes da okacis neki screenshot sa tim podesenjima da vidim kako to izgleda?
 
Ma radiće ti opušteno, samo instaliraj patch 1.04 jer tada radi primetno brže.
 
Mislim da ne, glavne popravke performansi i kamere su bile u 1.03.
 
Evo ih:

Change log

New Features
General
* A beta implementation of Multi-Select is now available as an option in
both the DM Client and main game client. By default, Mouse 4 will select
the entire party, and Mouse 5 or holding CTRL+Left Click will enable lasso
selection of party members. We are planning to continue to revise and
improve our Multi-Select functionality in future patches.
* There is now an ôAdvanced Optionsö button on the Server Options panel.
Server Administrators can specify two URLs in this menu: One, intended
to point to their serverÆs homepage, if it has one, and one intended to
directly point to the serverÆs latest PWC file. Players will be able to
see these links from the Server Details on the Internet Game browser and
clicking them will launch the userÆs Browser and direct them to the URL
specified.
* There is now a 4th parameter to the DisplayGuiScreen() script function
that allows a user to define the name fo the *.xml file to load if the
'ScreenName' can't be found inside the INIs already. This will allow
custom GUI creators to add GUIs (Using the ui\custom\ folder) and not
need to edit the INIs stored in ui\default to make the game able to
load them.
* Augment Summoning and Augment Healing are now selectable once their
prerequisites have been met.
* Players can now adjust the scale of their player models in the
character creation process.
Scripting
* A bDisplayFeedback=TRUE parameter was added to both ActionGiveItem
and ActionTakeItem. Changing it from the default of TRUE to FALSE
will keep the feedback strings from appearing in the chat window when
these script functions are used.
* 2DAs queried by script functions are now cached. This should increase
performance of scripts that frequently reference 2Das.
* Within the Script Editor, hitting the Tab key now creates 5 spaces
instead of inserting a tab character.
Toolset
* Within the appearance.2da, NWN2_Scale has now been split into three
columns: NWN2_Scale_X, NWN2_Scale_Y and NWN2_Scale_Z. This will allow
users to scale creature appearances non-uniformally through the
appearance.2da.
* The Grass, Creature Appearance Type, and Creature Soundset lists
are now sorted alphabetically.
* There is now an option to have the TAB key insert 5 spaces instead of
a TAB character in the Script Editor.

Bug Fixes
General
* The Quick Cast menu was blocking movement clicks for its entire area
û even parts that were not visible. Players can now click through any
non-visible part of the Quick Cast menu.
* Feats will now properly show their cool down timer countdown.
* The Chat Window is no longer cleared after an area transition.
DM Client
* The DM Chat toggle could previously not be turned back on after it
was turned off. This has been fixed.
Effects/Spells
* Certain multiclass characters could lose spells from their hotbar
after making area transitions. This will no longer occur.
* The Reflex save for Defensive Roll can now happen multiple times
per day.
* Manyshot was previously always applying the full attack bonus and
penalty to hit, regardless of the characterÆs BAB. This has been fixed.
* Female Drow Clerics would be previously be forced to pick a new deity at
level up if they had selected Lolth during character creation.
This has been fixed.
* Spears now give the proper 3x critical damage multiplier.
Toolset
* Several words that previously were incorrectly being highlighted by
the syntax highlighter will no longer be highlighted.
* The GetIsPartyTransition() flag for triggers always returned true,
regardless of what was set in the toolset. This has been fixed.
* The DescID column in NWN2_Dieties.2da can now accept a string enclosed
in quotation marks in addition to a STRREF.

Bug Fixes from 1.05 Beta
* Augment Healing and Summoning were not selectable. This has been fixed.
* The functionality of the Height and Girth sliders has been improved
and allows for more attractive results now.
* The TAB key inserting 5 spaces rather than a TAB character is now
optional in the script editor.
* Barter and Trade will now work from the Radial menu in Multiplayer.
* Spears are now giving the proper 3x critical damage multiplier.

2DA Changes
The following 2DA files have been changed in v1.05:
* appearance.2da
* baseitems.2da
* classes.2da
* cls_atk_1.2da
* cls_atk_2.2da
* cls_atk_3.2da
* cls_bsplvl_arctr.2da
* cls_bsplvl_eknight.2da
* cls_bsplvl_harper.2da
* cls_bsplvl_palema.2da
* cls_bsplvl_wprst.2da
* cls_savthr_barb.2da
* cls_savthr_bard.2da
* cls_savthr_cler.2da
* cls_savthr_cons.2da
* cls_savthr_dru.2da
* cls_savthr_fight.2da
* cls_savthr_monk.2da
* cls_savthr_pal.2da
* cls_savthr_rang.2da
* cls_savthr_rog.2da
* cls_savthr_sorc.2da
* cls_savthr_wild.2da
* cls_savthr_wiz.2da
* damagelevels.2da
* feat.2da
* hen_companion.2da
* hen_familiar.2da
* iprp_damagecost.2da
* iprp_srcost.2da
* keymap.2da
* placeables.2da
* racialtypes.2da
* spells.2da

In addition, the following 2DA files have been added in v1.05:
* cls_featmap_arctr.2da
* cls_featmap_eknight.2da
* cls_featmap_harper.2da
* cls_featmap_palema.2da
* cls_featmap_wprst.2da
 
Aman ljudi kako da ubijem onog Lornea???
Ja ga sredim za par sekundi i dovedem da bude near death ali ne mogu da ga dokrajcim zato sto on ima Barbarian frenzy. OK ja popijem onaj potion of invinsibility koji sam dobio od Sanda medjutim on me vidi i sa tim i nastavi da me lema a ja mu zbog frenzy-ja ne mogu nista!
Probao sam cak i da ga nokautiran i dok je on na zemlji da se udaljim i popijem napitak dok on lezi (i uspeo sam) ali me on vidi i kada ustane i nastavi po starom.
I kako da znam kada on vise nije pod onom teskom drogom, posto se ne vidi nista ni iznad lika niti sta pise kada kliknem na examine!
 
OK je prosao sam ga.
Malo jurnjave po terenu dok ga nije prosla manija i onda je vec sve bilo lakse.
 
Ljudi kako da predem u prvom delu Vision quest.Da li je greska sto nisam igrao sa KHELGAR-om.
 
Jedno pitanje : ubacio sam expansion za NWN 2 ali ne moze da se rotira kamera kada mis dotakne ivicu ekrana, a u opcijama je ukljuceno. Umesto rotacije , ceo ekran se pomera kao u strategijama. Kako da sredim to?
 
Nazad
Vrh Dno