Šta je novo?

Nvidia i Ubisoft opet jašu

^^True. A ti lepo procitaj ceo post opet, pa onda donesi zakljucak (i obrati paznju na smajli na kraju).
 
Neko nije hteo da slusa, c c c ...

33wxk6e.gif


http://www.hardware.fr/articles/804-17/dossier-amd-radeon-hd-6870-6850.html

Izgleda da ovi francuzi nece biti pozvani na sledeci AMD party (onaj sa kajmakom):D

Pa dobro, nije se desila ona varijanta da ne radi nikome kako treba kao što nV praktikuje ponekad.

Ovaj grafikon pokazuje nadmoć nV kartica u dotičnoj igri ali koliko je to bitno? Za ljude sa jednim monitorom na 60Hz svakako nije pošto 6850 daje preko 60fps u svim varijantama. Ista priča kao i Ridik, koga briga da li radi u 60-70 fps ili 150fps.
 
Najbolje što će da primenjuju teselaciju na celu mapu terena jedne simulacije letenja! :zgran:

Taj kome tako nešto pada na pamet nije baš sav svoj. Jeste to bolje od crtanja geometrije po satelitskim snimcima ali ako preteraš nema te grafičke koja će to da izrenda. Pa nije taj teren ko oni brda i potoci iz CivV.

Meni ta teselacija treba samo za stare igre. Evo ovih danas mi palo na pamet da se posvetim Deus Ex-u. Krenem da igram i padne mi na pamet, jes buđava grafika daj da vidimo šta ima od modova. I tako nađem mod za teksture i Dx10 renderer nakalemljen da radi pod UE1.0!!! (ali stvarno radi, ima paralax, ima bump mapping, ima HDR, beskonačni view distance, ima svašta da se podesi i izgleda mnogo bolje nego sa D3D/OGL rendererima koje mi nudi igra). Postoji doduše i Dx9 ali on radi katastrofa u odnosu na Dx10. Sledeća stvar koja mi pravi problem su modeli čime se retko koji restoration mod bavi. E tu bi mi sjajno došla teselacija, da docrta geometriju tamo gde je fali. Naravno na kraju opet sve ne bi bilo idealno jer je fizika matora a animacije tragikomične. Ali bi sa teselacijom bilo mnogo bolje nego bez nje.

gde!? mod! Odma!
 
Inace, lepota GPU-ova i shadera je to sto su totalno programibilni (jesam dobro napisao? :D)
tako da nemojte padati na Nedjine bajkice kako to "globalno" losije radi na nV tesalatoru a ATi ima "pametni" tesalator :D Sve je na kraju do onoga ko pravi kod - game developer.
 
Inace, lepota GPU-ova i shadera je to sto su totalno programibilni (jesam dobro napisao? :D)
tako da nemojte padati na Nedjine bajkice kako to "globalno" losije radi na nV tesalatoru a ATi ima "pametni" tesalator :D Sve je na kraju do onoga ko pravi kod - game developer.
koji tebe vrag vuce da mene pominjes?

malo ti dosadno? A!?
 
Stvarno je osetljiv Nedjo u poslednje vreme :) a znas koliko je puta mene prozivao tako kako si ti njega sad, i to bez ikakvog razloga :)
 
Sto smo tako osetljivi? :)
Ako sam dobro skapirao ti pricas o ATi-evom posebnom pristupu vezanom za tesalaciju? :)
pa nisi dobro skapirao!

a to sto mene stavljas u kontekst "bajkica" dozivljavam kao podyebavanje i pitam se koji je tvoj motiv za to! A sem ciste i nicim izazvane malicioznosti, ne pada mi nista na pamet!
 
Poslednja izmena:
Pa, citam sta pises i vidim da pricas nesto sto prosto nije tako pa dajem svoje misljenje na konto toga. Ako neces repliku nemoj pisati reklamne tekstove na forumu nego okaci negde na sajt kao vest ili blog... recimo?

Nisam ni najmanje maliciozan ;)
 
Poslednja izmena:
Pa, citam sta pises i vidim da pricas nesto sto prosto nije tako pa dajem svoje misljenje na konto toga. Ako neces repliku nemoj pisati reklamne tekstove na forumu nego okaci negde na sajt kao vest ili blog... recimo?

Nisam ni najmanje maliciozan ;)
ma jok i nisi!

prvo nemas pojma sta pisem, jer da imas tvoj post odozgo ne bi bio onakav kakav jeste, a drugo to sto kazes da kacim reklamne tekstove na forum je vrhunac malicioznosti!
 
Očekivano. Pre četiri dana su objavili da su odložili Ghost Recon: Future Soldier i Driver: San Francisco i obelodanili da rade na restruktuiranju studija...
 
Pocece sve zverke da tonu kada raja shvati da kupuje jedne te iste igre. :)
 
Stvarno, kako je to moguće pored ovakvih hitova:


* Imagine: Master Chef (2007) (known as Imagine: Happy Cooking in PAL regions)
* Imagine: Fashion Designer (2007)
* Imagine: Animal Doctor (2007) (known as Imagine: Pet Vet in PAL regions)
* Imagine: Babyz (2007) (known as Imagine: Babies in PAL regions)
* Imagine: Figure Skater (2008)
* Imagine: Rock Star (2008) (known as Imagine: Girls Band in Australia and Imagine: Girl Band in Europe)
* Imagine: Teacher (2008)
* My Secret World by Imagine (2008)
* Imagine: Babysitters (2008)
* Imagine: Baby Club (2008)
* Imagine: Fashion Model (2008)
* Imagine: Modern Dancer (2008)
* Imagine: Fashion Designer New York (2008)
* Imagine: Champion Rider (2008)
* Imagine: Pet Hospital (2008)
* Imagine: Interior Designer (2008)
* Imagine: Wedding Designer (2008) (known as Imagine: Dream Weddings in PAL regions)
* Imagine: Party Babyz (2008)
* Imagine: Ballet Star (2008) (known as Imagine: Ballet Dancer in PAL regions)
* Imagine: Movie Star (2008)
* Imagine Fashion Party (January 20, 2009)
* Imagine: Cheerleader (February 3, 2009)
* Imagine: Ice Champions (March 3, 2009)
* Imagine: Family Doctor (March 26, 2009)
* Imagine: Makeup Artist (May 12, 2009)
* Imagine Music Fest (May 26, 2009)
* Imagine: Boutique Owner (June 2, 2009)
* Imagine Soccer Captain (August 11, 2009)
* Imagine Teacher: Class Trip (August 25, 2009)
* Imagine Detective (September 8, 2009)
* Imagine Salon Stylist(September 29, 2009)
* Imagine Artist(October 13, 2009)
* Imagine Fashion Designer World Tour (October 20, 2009)
 
Šta? Sve ovo je Ubi izdao? Pa svaka im čast, sve sami hitovi nema šta... Bože na šta su trošili pare, zar nije bolje izdati manje kvalitetnijih naslova ( tu mislim i neki bar prosečan FPS. Ne, ne Far Cry 2 to je baš loše ;)) nego gomilu smeća? No dobro, oni znaju..
 
Ni line-up za nadolazeći Nintendo 3DS im ne izgleda ništa posebno. Pogotovo port Chaos Theory-a ft. dumbed-down Conviction.

013-noscale.jpg
 
Jedini naslov koji bi mogao da pohvalim u novije vreme je Assassin's Creed 2, redak primer gde nastavak u svemu nadmasi prvi deo igre, mada je isti bio prilicno osljaren u mnogim stvarima, tako da im nije bilo tesko da naprave bolju stvar, ali ipak...danas je najcesca silazna putanja:p

I AC Brotherhood je izgleda ispao ok, ako je verovati reviewovima, mada dok sam ne probam...

Ostatak njihove A produkcije je na nekoj vrsti reanimacije...ili su poceci novih fransiza (HAWX i RUSE - oba nisu "kalibar" za finansijsku dobit). Premalo kvalitetnih igara za toliku kompaniju. A i sami su upali u bunar nekim cudnim izjavama (bese njihov CEO rekao da je bolje da su igre krace, lakse i sl), DRM-om za PC, eksperimentima sa PoP, Splinter Cell-om...toliko dobrih igara shebano skroz u nastavcima (Ghost Recon serijal, R6, PoP, Driver) i sahranjeno 6 feet under kao Far Cry ...
 
Poslednja izmena:
Izjavili su da su se HAWX2 i R.U.S.E prodali ispod očekivanja. R.U.S.E je izašao "protiv" SC2 i Civ5, trebali su da pomere launch najmanje mesec dana nakon Civ5, verovatno bi prošao bolje.
It did say, however, that H.A.W.X. 2 and R.U.S.E. "performed below expectations".

For the first six months of the financial year, Ubisoft made a net loss of €89.8 million - 34.5 per cent worse than the loss it made on the same period last year. That sounds bad, but sales were up an impressive 57 per cent to €260 million.

Of those sales, both Tom Clancy's H.A.W.X. 2 and R.U.S.E. performed "below expectations", as mentioned, but Wii smash hit Just Dance fuelled solid back catalogue sales.

And Ubisoft enjoyed a twofold increase in digital sales off the back of Scott Pilgrim on XBLA and PSN, downloadable content and sales of PC games.

Buried within its financial results press release is a mention that Ubisoft is "taking measures to adapt its structure to the major changes in the industry by reorganizing the roles and operations of its studios, which has resulted in the termination of certain projects".


Nadam se da to ne znači otkazivanje Beyond Good & Evil 2 :(. Chahi-ev From Dust deluje najbolje od svega što će izdati i ne bi trebao loše da prođe iako je DL-only naslov, što znači dosta manji budžet za promociju igre.
 
Poslednja izmena:
From Dust za sada ne deluje ništa specijalno. Zna se zbog čega je B&W to što jeste a nisam video najavu naprednog AIja za From Dust. Koliko je meni poznato poenta te igre je rešavanje problema putem menjanja terena i okoline. Igra se šlepa uz igre poput Populousa i B&W jer na prvi loptu deluje slično a zapravo nema nikakve veze sa tim igrama.

R.U.S.E. sam malo probao ali pošto nisam veliki fan strategija nisam se duže zadržao. Međutim ono što sam video je jako dobro za taj, meni inače veoma dosadan i naporan žanr. Nekada sam trošio vreme na RTS, danas sebe ne mogu zamisliti da to činim.
 
Vrh Dno