Šta je novo?

NVIDIA ForceWare - diskusija, pitanja, linkovi

Meni još uvek sa 295.73 drjaverima radi sve besprekorno tako da nisam probao ni 296.10 koji su izašli posle mada verujem da i oni rade kako treba i valja. Zadnji drajveri nisu baš dobri i preporučljivi za 460 grafičke karte tako pišu ljudi po forumima i da ih treba zaobići u širokom luku tj ostati na starim provereno dobrim iz 290 familije :)

296.10 imaju grešku kod fleša za vlasnike 560Ti...
 
Ja uvek furam poslednje WHQL drivere, znam za ono sto kazu da ako imas stariju graficku da nece biti vise poboljsanja performansi, jer ovi u Nvidia krpe drivere za igre samo za aktuelne serije grafickih.

A i ovaj 300 driveri sam stavio cisto da vidim kako taj Adaptive Vsync radi, i da li ima poboljsanja u Deux Ex HR.

Za sada OK radi ova beta 302.59.
 
Ja uvek furam poslednje WHQL drivere, znam za ono sto kazu da ako imas stariju graficku da nece biti vise poboljsanja performansi, jer ovi u Nvidia krpe drivere za igre samo za aktuelne serije grafickih.

A i ovaj 300 driveri sam stavio cisto da vidim kako taj Adaptive Vsync radi, i da li ima poboljsanja u Deux Ex HR.

Za sada OK radi ova beta 302.59.

Adaptive Vsync...ova stvarcica radi super,bas sad testiram to cudo u bf3 MP i mnogo bolje radi igra ;D
 
U kom smislu ti bolje radi igra? On nikako ne moze da ti omoguci da bolje radi igra, jedino sto moze je da ti ogranici fps na refresh rate monitora i tada ukloni tearing iliti "cepanje" slike. Cim fps padne ispod te vrednosti vsync se iskljucuje i slika se ponovo cepa...
 
U kom smislu ti bolje radi igra? On nikako ne moze da ti omoguci da bolje radi igra, jedino sto moze je da ti ogranici fps na refresh rate monitora i tada ukloni tearing iliti "cepanje" slike. Cim fps padne ispod te vrednosti vsync se iskljucuje i slika se ponovo cepa...
http://totalgamingnetwork.com/conte...1.24-Drivers-Add-Adaptive-VSync-FXAA-and-More pogledaj ovaj dijagram u metro2033,koliko je manji pad min fpsa na adaptive vsync i to sam ja primetio u bf3 kad sam ukljucio tu opciju da je min fps veci nego kad ukljucim obican vsync ili ne ukljucim ni jedno ni drugo.Probaj pa ces videti :D

1334549254xAknM1AAS2_2_3.gif
 
Poslednja izmena:
BF3 vsync ima ukljucen tripple buffering koje onemogucava takav pad frejmova, koji inace i koristim. Ako slucajno nije ukljucen moze lako iz konzole da se ukljuci (RenderDevice.TripleBufferingEnable 1), kao i sto postoji opcija za tripple buffering u nvidia control panelu koja lako moze da se forsira uz vsync za gotovo svaku igru (Just cause 2 npr. zeza).

Inace probao sam adaptive vsync i video sam da nije nikakav poseban feature, kao vsync ne radi svoj posao kako treba jer se gasi cim fps padne ispod 60 fps-a i automatski se stvara tearing, tako da je jedino mozda dobar u igrama koje imaju malu mogucnost da im fps padne ispod 60. TB je realno prava stvar, a ako je nekome bas potrebno da ogranici fps a nije mu bitan tearing i to je moglo i moze uz pomoc npr. Afterburner fps limitera.
 
Poslednja izmena:
Poenta je da ako imaš standardan vsync imaš padove sa 60 na 30 i ništa između...
 
A takodje je poenta da poodavno postoji opcija koja se zove triple buffering koja u kombinaciji sa vsyncom onemogucava takve padove i sto je najvaznije tearing ne postoji.
 
Ali zato sa triple buffering uvek postoji nezanemarljiv input lag, koji nikako nije dobro došao u fps igrama, posebno onim online.
 
Koji uglavnom isto postoji sa bilo kakvim vsyncom pa i sa adaptive. Za cod engine based pucacine i jos neke druge vsync je apsolutno neisplativ da se koristi, dok npr. evo za bf3 skroz sam se navikao na vsync iako postoji minimalni input lag.

Da ne teramo dalje pricu, adaptive vsync kao opcija za one koji ne zele tearing u igrama je nepozeljan jer se gasi cim fps padne ispod granice refresh rate-a i tada nastaje tearing. Moze da se koristi jedino ako unapred znas da igra nece da ti pada ispod 60fps ili koliko je vec refresha rate, sto je u sustini moglo i sa obicnim vsyncom. Tako da sledi zakljucak da za one koji ne zele tearing adaptive vsync uglavnom ne treba da bude opcija. Kao resenje tu je uvek vsync + tb ili obican vsync.
Za one druge kojima je bitno da postoji nesto sto moze da im ogranici fps ne mareci da li postoji tearing on moze da bude korisna opcija, ali generalno to je moglo i ranije uz pomoc drugih programa...
 
Krenulo je peglanje Keplera.. ;)
Jel neko probao?Jel boost validan?
Ako krenu ovim tempom jaca karta od GTX680 im i nece trebati jer ce driverom da
poboljsaju situaciju i veoma je moguce da zadrze i u buducnosti poziciju koju sad imaju.
Uzevsi u obzir kako su Fermija ispeglali,sve je moguce,tj ja verujem da ce tako i biti.
Green power :D
 
Krenulo je peglanje Keplera.. ;)
Jel neko probao?Jel boost validan?
Ako krenu ovim tempom jaca karta od GTX680 im i nece trebati jer ce driverom da
poboljsaju situaciju i veoma je moguce da zadrze i u buducnosti poziciju koju sad imaju.
Uzevsi u obzir kako su Fermija ispeglali,sve je moguce,tj ja verujem da ce tako i biti.
Green power :D

Što se tiče "peglanja" Keplera mislim da si u pravu i očigledno je da rade isto kao i sa Fermijem što se dobro pokazalo i da će u narednom periodu Kepler biti sve bolji i opravdati moj uloženi novac u gtx 680:D. Moram da priznam da mi nije bilo sve jedno da čekam grafičku da stigne a u medjuvremenu svi imaju zamerke na drivere koji su važili za bolje, medjutim 304.48 su za sada pokazatelj da je sve na dobrom putu (doduše sa nekoliko meseci kašnjenja). Sinoć sam na brzinu samo okrenuo vantage performance setings i dobio +700 score (37800 u odnosu na 301.42 - 37100) i Crysis 2 i Battelfield 3 su dobili po koji frame više mada ako vam ne radi fraps nećete ni primetiti tako da su ovi drajveri sigurno poboljšali već uveliko ubitačan potencijal u mom slučaju gtx 680. Da ne dužim više, zaključak: bolji su po pitanju performansi od 301.42 a sa stabilnošću nisam imao problem ni sa prošlim tako da jedan veliki + za momke iz nVidie
 
Što se tiče "peglanja" Keplera mislim da si u pravu i očigledno je da rade isto kao i sa Fermijem što se dobro pokazalo i da će u narednom periodu Kepler biti sve bolji i opravdati moj uloženi novac u gtx 680:D. Moram da priznam da mi nije bilo sve jedno da čekam grafičku da stigne a u medjuvremenu svi imaju zamerke na drivere koji su važili za bolje, medjutim 304.48 su za sada pokazatelj da je sve na dobrom putu (doduše sa nekoliko meseci kašnjenja). Sinoć sam na brzinu samo okrenuo vantage performance setings i dobio +700 score (37800 u odnosu na 301.42 - 37100) i Crysis 2 i Battelfield 3 su dobili po koji frame više mada ako vam ne radi fraps nećete ni primetiti tako da su ovi drajveri sigurno poboljšali već uveliko ubitačan potencijal u mom slučaju gtx 680. Da ne dužim više, zaključak: bolji su po pitanju performansi od 301.42 a sa stabilnošću nisam imao problem ni sa prošlim tako da jedan veliki + za momke iz nVidie

Znaci ima napretka.Cool.Drago mi je da to cujem mada ja u nV podrsku nikad nisam ni sumnjao ;)
By the way,opasna ti je masinica ;)
 
Da li moze neko da mi kaze da li je resen problem sa padom kloka u manje zahtevnim igrama?
Bilo je reci o tome ovde !

Obzirom da u deskripciji navode :

* Fixes an intermittent vsync stuttering issue with GeForce GTX 600-series GPUs.
* Fixes an issue where some manufacturer’s factory overclocked cards default to and run at lower clocks.
* Fixes a performance issue in Total War: Shogun 2 with the latest game patch.

Bilo bi interesantno da smo konacno dosli do resenja uprkos nekim tvrdnjama da je do GPU boost-a ili ti do samog hardvera kako bi neki zeleli da bude ;)
 
Da li moze neko da mi kaze da li je resen problem sa padom kloka u manje zahtevnim igrama?
Bilo je reci o tome ovde !

Obzirom da u deskripciji navode :

* Fixes an intermittent vsync stuttering issue with GeForce GTX 600-series GPUs.
* Fixes an issue where some manufacturer’s factory overclocked cards default to and run at lower clocks.
* Fixes a performance issue in Total War: Shogun 2 with the latest game patch.

Bilo bi interesantno da smo konacno dosli do resenja uprkos nekim tvrdnjama da je do GPU boost-a ili ti do samog hardvera kako bi neki zeleli da bude ;)

Mislim da je to jos uvek problem, mada ja imam samo Medieval II Total War kao primer Capture.jpg, MTW.PNG, ovo je sa ukljucenim v-syncom pa je mozda do toga ali cisto sumnjam. Ako ti nije problem predlozi mi neku igru koja te interesuje pa cu je isprobati jer je ovo jedino sto imam trenutno od manje zahtevnih. Sto se tice Mafie II, Crysisa 2 i B3 koje imam trenutno nema problema boost skace sa 1137 na 1229 i gpu usage je 99% i tu stoji non stop... ocekivano.

P.S. Ubi me Skyrim... 2gb vrama nije dovoljno za ovu igru:S: Ko izmisli modove...
 
Poslednja izmena:
Da li moze neko da mi kaze da li je resen problem sa padom kloka u manje zahtevnim igrama?
Bilo je reci o tome ovde !

Ako misliš na obaranje kloka kod Keplera u manje zahtevnim igrama, kao što sam već 10x pisao, to se rešava tako tako što se u nvidia cp-u u profilu za ti igru stavi "prefer maximum performance" u power managment modu, tada ne obara ispod base clocka, ali niko ne sluša :p

A što se tiče vsync-a naravno da gpu usage neće biti 100%, jer je usage onoliki koliko je potrebno da tera vsync fps.
 
Poslednja izmena:
@rAMA
I tako je problem resen... probao sam u MTWII i naravno to je to, zakucano na 1137 mhz. Nadam se da ti nije bio problem da nas podsetis i 11 put:D

Da, kod vsync-a se zna i tu je sve jasno... Sto se mene tice obaranje clocka i nije problem ako je sve zakucano na 60 fps-a
 
Poslednja izmena:
Ako misliš na obaranje kloka kod Keplera u manje zahtevnim igrama, kao što sam već 10x pisao, to se rešava tako tako što se u nvidia cp-u u profilu za ti igru stavi "prefer maximum performance" u power managment modu, tada ne obara ispod base clocka, ali niko ne sluša :p

A što se tiče vsync-a naravno da gpu usage neće biti 100%, jer je usage onoliki koliko je potrebno da tera vsync fps.

Ma video si i sam koliko je bilo dramaturgije ,namerno sam ovo pomenuo nebi li neki malo otvorili oci a fanbojevi postali realniji.
Jesi rekao si.Postujem.Hvala na inffo-u ali me interesovalo da li karte rade sa novim driverom drugacije,mozda su ubacili neke nove instrukcije pa ne treba manuelno setovanje..

@Rayko
Majstore uzivaj u grafi nek te sluzi kako dolikuje.
P.S.I ja cu jednu sebi uskoro da uzmem,moja ce odmah da ide pod vodu :)
 
Jesi rekao si.Postujem.Hvala na inffo-u ali me interesovalo da li karte rade sa novim driverom drugacije,mozda su ubacili neke nove instrukcije pa ne treba manuelno setovanje..

Mislim da je namerno tako namešteno, zbog "potrošnje".
 
Kakve veze ima da li obara klok ako ti igra radi u 60fps??? Cak je i bolje da obara. Manje struje trosi, manje se greje...
 
Zato što su neki prijavljivali sttutering bug, ali po mojim iskustvima to nije bilo u vezi sa obaranjem klocka, već onim vsynch bagom koji je sad ispravljan.
 
Imam gainward gtx 460 gs sa 2048mb rama i problem za zakucavanjem klokova. Kontao sam da nesto nije u redu sa mojim kompom ali sad vidim da dosta ljudi ima ovaj problem. Najcesce se ispoljava kad koristim neki od gpu rendera. Zakuca klok za gpu na 400 mhz i nece preko dok ne restartujem makinu. Bas me kopka sta je pozadina ovog problema. HW ili SW(drajveri)?!
 
Kazu mnogi, da je do drajvera...
Probaj sa ovim poslednjim beta, gde bi to trebalo da bude popravljeno, ili idi na neki stariji drajver pre 300.xx serije
 
Koje drajvere imaš. Meni je to pocelo sa ovim zadnjim zvanicnim ali tad vise nije pomagalo ni vracanje na stare. I onda jednog dana po ko zna koji put reinstaliram starije drajvere i prestade zabadanje na tih 405 mhz i evo vec deseti dan mi radi ok.

Imam gainward gtx 460 gs sa 2048mb rama i problem za zakucavanjem klokova. Kontao sam da nesto nije u redu sa mojim kompom ali sad vidim da dosta ljudi ima ovaj problem. Najcesce se ispoljava kad koristim neki od gpu rendera. Zakuca klok za gpu na 400 mhz i nece preko dok ne restartujem makinu. Bas me kopka sta je pozadina ovog problema. HW ili SW(drajveri)?!
 
Poslednja izmena:
Konacno drajveri sa kojima mi sve radi. S proslom verzijom mi se nesto bagovao flash i zakucava klok na 405mhz. Sa ovom verzijom radi za sad sve bez greske.
 
kojom, preciziraj pliz?
 
Sa ovim beta drajverima sto je linkovao Rajko (304.79) mi sljaka sada sve kako treba. Sa proslom zvanicnom verzijom i betama pre ove uvek je nesto skripalo. Te radi hw akceleracija za flash, te ne radi, clock ostane zakucan na 405mhz pa moram da restartujem komp da bi nastavio da radim normalno. U programima za 3d mi se cak desavalo i da zakuca clock na onoj minimalnoj vrednosti dal bese 60mhz. Uglavnom, dobio sam fobiju od instaliranja novih verzija drajvera:d hehe

Poz
 
Vrh Dno