Šta je novo?

NOVO: nVidia GeForce FX

Ma samo ce da mu da ime FireGL9700 i eto profi karte :D
Mada koliko dobro radi u igrama toliko pa puta 2 radi lose u prof. aplikacijama :D.

A ovo ti je MaX najbolje do sad! izduva ga na 500/500 i oduva je za 50% :D...
 
Ma ljudi sta ste se bre nalozili .. kakav bre ATI kakva nVidia
Pocetkom 2003 izlazi Kyro 3 koji ce da oduva i ATI-ja i nVidiu:

0.13 microna,DDR memorija,HSR i Tile Based Rendering,T&L(naravno), DirectX 8.1 ili 9.0 (nisam siguran)

Pa mislim ako ga kloknu na 300-400Mhz cip i tako nesto za memoriju tu Rade 9700 i GFF X nemaju sta da traze......;) ;) ;):p
 
Freak_Power je napisao(la):
Apsolutno si upravu, nemaju potrebe za to. 0.13 tech DDR II sve to na 500/500 i to je vise nego dovoljno da oduva Geforce FX za nekih 30-50% ako ne i vise.
Sto se tice dual VPU moguce da vidimo workstation karticu na tom principu i koja ce naravno kostati 1000 dolara, ali to je za profesionalnu upotrebu i ima ko kupiti, kompanije kojima takve stvari trebaju itd...

Ma koja crna profesionalna primena..ovim karticama treba jos puno toga da bi mogle da se koriste za zaista profi stvari. A uz toliku cenu svako sa i malo mozga ce dodati jos malo i uzeti pravu profi kartu koja je balansiran proizvod, a ne napumpan kao sto je svaka MP varijanta "nardonih" cipova.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Ma samo ce da mu da ime FireGL9700 i eto profi karte :D
Mada koliko dobro radi u igrama toliko pa puta 2 radi lose u prof. aplikacijama :D.
ATi je na ovogodisnjem Siggraphu demonstrirao njihov FireGL X1 (nema vise FireGL 9XXX) koji u real-time renderuje CGI scenu masovne bitke iz LOTR), toliko o tome da je los u prof. aplikacijama.
Treba imati na umu da ATi poseduje FireGL i njegove inzenjere i nema, a poslovna politika im je da prave ostru granicu izmedju consumer i profi akceleratora, otuda od mainstream Radeona ni ne treba ocekivati jake profi performanse.
 
Nedjo je napisao(la):
ATi je na ovogodisnjem Siggraphu demonstrirao njihov FireGL X1 (nema vise FireGL 9XXX) koji u real-time renderuje CGI scenu masovne bitke iz LOTR), toliko o tome da je los u prof. aplikacijama.

Jel rendala u Renderman kvalitetu? :D :D :D Sorry ali nisam mogao da odolim. :D

Treba imati na umu da ATi poseduje FireGL i njegove inzenjere i nema, a poslovna politika im je da prave ostru granicu izmedju consumer i profi akceleratora, otuda od mainstream Radeona ni ne treba ocekivati jake profi performanse.


Ma niko ih ni ne ocekuje. Samo su R8500 reziltati u ProCDRSu bas srali. :) Mora da je to cista slucajnost...
 
MadTexel je napisao(la):
Jel rendala u Renderman kvalitetu? :D :D :D Sorry ali nisam mogao da odolim. :D
Eee, ee, e ... uze mi reč iz usta.

Inače, jedan fotogram "akademskog" formata ( 35mm ) se skenira u 3656x2664 sa bitskom rezolucijom 10 ( bita po kolor kanalu ) !!! Tako je za samo jedan sekund videa filmskog kvaliteta potrebno 840MB, što je oko 25 puta više nego kod PAL-a. Zamislite vi taj stream! boom Uzimajući u obzir to da se u filmskoj postprodukciji koriste daleko napredniji ( zahtevniji ) AA algoritmi, možete li da zamislite o kakvoj snazi mi ovde govorimo?

Dakle, mislite li sada da će G-Fart FX od vaše konfiguracije napraviti CGI studio? :p

[u sebi] Što volim da razbijam iluzije. :D:p [/u sebi]
 
Ne razumem cemu tolika frka oko cele ove stvari. Mene raduje sto izlazi nv30, interesuje me sta ce novo doneti itd...
Vi ste se ovde posvadjali oko nevaznih stvari, neki bi dali oba bubrega, kao sto neko rece, samo da bi dokazao da je ATI bog i batina...ma dajte ljudi, cela stvar je da se uzmu pare iz dzepa, a barem 70% nas nece pohitati da uzme najnoviji GeForce ili Radeon. Zasto? Zato sto najvecem broju ljudi ne treba ime u masini vec nesto sto za pristojne pare radi ono sto njima treba. I to nikako ne smemo izgubiti iz vida, ta valjda svi uzimaju graficke karte za ono sto im treba sto vazi iza ostali hardware...
Ova prica moze da se otegne u beskonacnost, tj sve dokle obe kompanije budu u trci....
 
magick je napisao(la):
Eee, ee, e ... uze mi reč iz usta.

Inače, jedan fotogram "akademskog" formata ( 35mm ) se skenira u 3656x2664 sa bitskom rezolucijom 10 ( bita po kolor kanalu ) !!! Tako je za samo jedan sekund videa filmskog kvaliteta potrebno 840MB, što je oko 25 puta više nego kod PAL-a. Zamislite vi taj stream! boom Uzimajući u obzir to da se u filmskoj postprodukciji koriste daleko napredniji ( zahtevniji ) AA algoritmi, možete li da zamislite o kakvoj snazi mi ovde govorimo?

Dakle, mislite li sada da će G-Fart FX od vaše konfiguracije napraviti CGI studio? :p

[u sebi] Što volim da razbijam iluzije. :D:p [/u sebi]

:D Pa mi i nepricamo o Gf kartama sad vec o Radeon GL krshevima :D
A niko ovde nezivi (a mozda i zivi :)) u iluziji za taj CGI... ali da Gf moze da bude veoma brzo i mocno oruzije za 3D to stoji... a ako oces, posle one kafice kod Hrama mozes da svratis da ti pokaem sta radi "bedni" gf3 ... sta ce tek da radi nv30 :D
[u sebi]Skrenusmo sa teme ... [/u sebi] ... [u sebi] Joj sto je ovo dobro :p [/u sebi]
 
Mazi, primas se ko dete neko... ne poredi malog MAX-a sa rendermanom u 4k x 2k rezolucijama...
 
magick je napisao(la):
Eee, ee, e ... uze mi reč iz usta.

Inače, jedan fotogram "akademskog" formata ( 35mm ) se skenira u 3656x2664 sa bitskom rezolucijom 10 ( bita po kolor kanalu ) !!! Tako je za samo jedan sekund videa filmskog kvaliteta potrebno 840MB, što je oko 25 puta više nego kod PAL-a. Zamislite vi taj stream! boom Uzimajući u obzir to da se u filmskoj postprodukciji koriste daleko napredniji ( zahtevniji ) AA algoritmi, možete li da zamislite o kakvoj snazi mi ovde govorimo?

Ovaj..AA algoritmi su svakako daleko bolji, ali ne mora da znaci da su nesto mnogo bolji.. Renderman kao obavezne navodi nekoliko filtera (box, gauss, sinc) koji su obicnan supersampling u kombinaciji sa digitalnom konvolucijom i mogucnost da konkretna implementacija doda svoje filtere.. Ali su i algoritmi za globalnu iluminaciju daleko bolji, shaderi su daleko kompleksniji, postoji podrska za parametarske povrsine, solide i blobby objekte (bar tako kaze u najnovijoj v3.2 specfikaciji). Samo da napomenem da sem BRDFa i radiosityja sa lightmapama ili gouraud sencenjem prakticno ne moze da se uradi neki model globalne iluminacije, znaci mogu samo loklani modeli tipa phong (aka per-pixel lighting), a sva ostaka interakcija svetlosti sa okolnim objektima se aproksimira pomocu ambijentalnog osvetljenja.

Dakle, mislite li sada da će G-Fart FX od vaše konfiguracije napraviti CGI studio? :p


Pa neka veruju..uvek je bilo ljudi koji su imali samo veru i nadu. :D

[u sebi] Što volim da razbijam iluzije. :D:p [/u sebi]


Ova ti je dobra. :D
 
byMaX je napisao(la):
Mazi, primas se ko dete neko... ne poredi malog MAX-a sa rendermanom u 4k x 2k rezolucijama...

A ti se ponasas kao jedno!
Ti bre ne znas uopste o cemu pricas (sto si upravo dokazao)!!
Rendrman aka PRman je RENDER masina ... a 3dsMAX je Program za modelovanje i animaciju, MaX! Velika ralika! Kapiras?
MAx takodje moze da koristi gomilu spoljnih rendera za vizuelizaciju scena koje napravis u njemu, a u njih spada i REnderman!
Ali, ja uopste nisam pricao da Gf ili bilo koja druga karta moze da renda Rendeman u realnom vremenu, vec da GF moze da ubrza i izdrzi ogroman broj poligona sto direktno utice na konfor u radu sa profesionalnim 3D softwerom! A tu ATI sa svojim radeonima nema sta da trazi. Takodje razdvojte iluzije da "njihova" FireGL serija ima bilo kakve veze sa Radeon linijom...
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
A ti se ponasas kao jedno!
Ti bre ne znas uopste o cemu pricas (sto si upravo dokazao)!!
Rendrman aka PRman je RENDER masina ... a 3dsMAX je Program za modelovanje i animaciju, MaX! Velika ralika! Kapiras?

Hoces da kazes da u MAXu ne moze nista da se izrenda? :D

MAx takodje moze da koristi gomilu spoljnih rendera za vizuelizaciju scena koje napravis u njemu, a u njih spada i REnderman!


Ovaj, koji Renderman? Pixarov? BMRT? Postoji bar 10 implementacija Renderman specifikacije.. A posto je brdo stvari u specfikiaciji opciono to znaci i da se procenat stvari koje se mogu izrendati dosta razlikuje. E da, Renderman nigde ne specificira koji tip renderinga se koristi. PR koristi scanline, BMRT ima raytrace, radiosity i proracun indirektnog osvetljenja pomocu Monte Carlo postupka.

Ali, ja uopste nisam pricao da Gf ili bilo koja druga karta moze da renda Rendeman u realnom vremenu, vec da GF moze da ubrza i izdrzi ogroman broj poligona sto direktno utice na konfor u radu


Gle, tracak razuma ili gubitak vere i nade u NV30. :D

sa profesionalnim 3D softwerom! A tu ATI sa svojim radeonima nema sta da trazi. Takodje razdvojte iluzije da "njihova" FireGL serija ima bilo kakve veze sa Radeon linijom...


ProCDRS
 
E Texel ... znam znam znam da ti znas dosta oko renderinga, ali zasto koji qr ponovo uplices i testiras moje poznvanje toga kad se o tome uopste neradi ovde?
Sta pokusavas da mi objasnisi ?? Da ovo sto gledamo u igricama i rendering u pof. softweru nije isto??? :) Nekontam.

Takodje znam brlo dobro i sta je BMRT(koristim ga preko Entropy-a) i ostatak PRman "ekipe".

A takodje mi nije jasno o kakvim trackovima nade ti pricas? Kad sam ja rekao da ce GF moci da renda u Filmskom kvalitetu??? I uopste da ce u bilo kakvoj blizoj/daljoj buducnosti biti moguc QMC u realtime-u???

Ja pricam samo o tome da GF moze da bude ( i jeste) mnogo mocna podloga za stvaranje tih scena koje ce se kasnije bradjivati putem PRman-a,Brazila, Mray-a i sl.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
E Texel ... znam znam znam da ti znas dosta oko renderinga, ali zasto koji qr ponovo uplices i testiras moje poznvanje toga kad se o tome uopste neradi ovde?
Sta pokusavas da mi objasnisi ?? Da ovo sto gledamo u igricama i rendering u pof. softweru nije isto??? :) Nekontam.

Takodje znam brlo dobro i sta je BMRT(koristim ga preko Entropy-a) i ostatak PRman "ekipe".

A takodje mi nije jasno o kakvim trackovima nade ti pricas? Kad sam ja rekao da ce GF moci da renda u Filmskom kvalitetu??? I uopste da ce u bilo kakvoj blizoj/daljoj buducnosti biti moguc QMC u realtime-u???

Ja pricam samo o tome da GF moze da bude ( i jeste) mnogo mocna podloga za stvaranje tih scena koje ce se kasnije bradjivati putem PRman-a,Brazila, Mray-a i sl.
[/QUOTE

LOL Podsjeca me na jednu od niza glupi izjava od Nvidie gdje tvrde da Geforce 3 moze da renda u real time, jos samo da su rekli da moze i TNT 2 mozda bi im povjerovao....
 
Ja vidim da cu odredjenim likovima morati da pocnem umesto price da crtam... jer sve sto napisem se izvrce.

Niti GF, niti bilo koja druga main-stream ili prof. graficka karta nemoze da renderuje scene tipa Pixar/Diznijeve crtane ili scene iz LOTR-a!!!!!

Ali zato Gf za razliku od konkurencije u MAIN-STREAM delu trzista, pa cak i u dobrom delu HI-END trzista evo primera moze da izdrzi poprilican broj poligona i omoguci konforan RAD u nekom 3D softweru.

Cini mi se da od ovoga nemoze jasnije.
 
Mazi, isprimao si se kao neki frik. GF4 i nV30 ce ostati odlicna resenja za Ogl, ali ni njih ne koriste profesionalci napolju (na poslu). ATI-jev FireGL ce biti nesto drugaciji i nece koristit Catalyste koje koristi Radeon...
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Ja vidim da cu odredjenim likovima morati da pocnem umesto price da crtam... jer sve sto napisem se izvrce.

Niti GF, niti bilo koja druga main-stream ili prof. graficka karta nemoze da renderuje scene tipa Pixar/Diznijeve crtane ili scene iz LOTR-a!!!!!

Ali zato Gf za razliku od konkurencije u MAIN-STREAM delu trzista, pa cak i u dobrom delu HI-END trzista evo primera moze da izdrzi poprilican broj poligona i omoguci konforan RAD u nekom 3D softweru.

Cini mi se da od ovoga nemoze jasnije.

Da, kad vec spominjes poligone Ati moze neuporedivo vise da ih renda koristeci N-patches tj kako oni to zovu Truform, neuporedivo veci broj poligona nego sto moze bilo koja Geforce Kartica da renda.
Nastavak filma Lord Of Rings je pravljena pod Ati platformom i linuxom,
tj pod novom workstation karticom bazirano na r300 chip.
Da je Geforce bolji uzeli bi Geforce. Uostalom ovdje se uporno spominju odredjeni programi za koje se zna da su optimizovani za Nvidia kartice.

Ati kartice su jedine koje mogu da rendaju realtime grafiku, i novi geforce fx. Kad sam rekao Ati kartice mislim samo na Radeon 8500/9000 i na Radeon 9500/9700.
Real time rendanje je stvarno nesto haos, DX rc01 i beta catalyst driveri za DX9 RC0 omogucuje da se vide demos za RAdeon 9700Pro.
Najveci utisak ostavile su one lopte.
Juce sam pokrenuo demo RACHEL pravljen za Radeon 8500, pod Radeon 9700Pro DX 8.1 Catalyst 2.4, i lik tj lice cure sam uporedjivao sa likom one zenske sto leti na Geforce FX, nema velike razlike skoro none. pjegice i ostalo se vidi i na jednom i drugom. Pitam se koje ****** uvaljuje Nvidia ponovo, ja im ne vjerujem nista pa ni tom demou, napominjem da je Rachel rendana u real time pod dx 8.1 i namjenjena je Radeon 8500.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Ali zato Gf za razliku od konkurencije u MAIN-STREAM delu trzista, pa cak i u dobrom delu HI-END trzista evo primera moze da izdrzi poprilican broj poligona i omoguci konforan RAD u nekom 3D softweru.

Cini mi se da od ovoga nemoze jasnije.

da stvarno, ali ja ti dadoh taj link da bi video da je intel bolja platforma za modeling :p :p :p
 
Freak_Power je napisao(la):
Da, kad vec spominjes poligone Ati moze neuporedivo vise da ih renda koristeci N-patches tj kako oni to zovu Truform, neuporedivo veci broj poligona nego sto moze bilo koja Geforce Kartica da renda.
Nastavak filma Lord Of Rings je pravljena pod Ati platformom i linuxom,
tj pod novom workstation karticom bazirano na r300 chip.
Da je Geforce bolji uzeli bi Geforce. Uostalom ovdje se uporno spominju odredjeni programi za koje se zna da su optimizovani za Nvidia kartice.

Tacno.
Ceo film je rendala jedna worstation kartica bazirana na r300 chip-u.FX
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
E Texel ... znam znam znam da ti znas dosta oko renderinga, ali zasto koji qr ponovo uplices i testiras moje poznvanje toga kad se o tome uopste neradi ovde?
Sta pokusavas da mi objasnisi ?? Da ovo sto gledamo u igricama i rendering u pof. softweru nije isto??? :) Nekontam.

Takodje znam brlo dobro i sta je BMRT(koristim ga preko Entropy-a) i ostatak PRman "ekipe".

A takodje mi nije jasno o kakvim trackovima nade ti pricas? Kad sam ja rekao da ce GF moci da renda u Filmskom kvalitetu??? I uopste da ce u bilo kakvoj blizoj/daljoj buducnosti biti moguc QMC u realtime-u???

Ja pricam samo o tome da GF moze da bude ( i jeste) mnogo mocna podloga za stvaranje tih scena koje ce se kasnije bradjivati putem PRman-a,Brazila, Mray-a i sl.


Ma jes sve to..Nego sam pokusao da kazem da nisi bas 100% zaludjen nvidiom. A i zanima me sto nisi prokomentarisao rezultate R8500 u ProCDRSu. Tu je i taj (sad vec) matorac od cipa daleko ipsred GF4.
 
Freak_Power je napisao(la):
Da, kad vec spominjes poligone Ati moze neuporedivo vise da ih renda koristeci N-patches tj kako oni to zovu Truform, neuporedivo veci broj poligona nego sto moze bilo koja Geforce Kartica da renda.
Nastavak filma Lord Of Rings je pravljena pod Ati platformom i linuxom,
tj pod novom workstation karticom bazirano na r300 chip.
Da je Geforce bolji uzeli bi Geforce. Uostalom ovdje se uporno spominju odredjeni programi za koje se zna da su optimizovani za Nvidia kartice.

Ati kartice su jedine koje mogu da rendaju realtime grafiku, i novi geforce fx. Kad sam rekao Ati kartice mislim samo na Radeon 8500/9000 i na Radeon 9500/9700.
Real time rendanje je stvarno nesto haos, DX rc01 i beta catalyst driveri za DX9 RC0 omogucuje da se vide demos za RAdeon 9700Pro.
Najveci utisak ostavile su one lopte.
Juce sam pokrenuo demo RACHEL pravljen za Radeon 8500, pod Radeon 9700Pro DX 8.1 Catalyst 2.4, i lik tj lice cure sam uporedjivao sa likom one zenske sto leti na Geforce FX, nema velike razlike skoro none. pjegice i ostalo se vidi i na jednom i drugom. Pitam se koje ****** uvaljuje Nvidia ponovo, ja im ne vjerujem nista pa ni tom demou, napominjem da je Rachel rendana u real time pod dx 8.1 i namjenjena je Radeon 8500.

E sada vec..ovo meni zvuci kao voodoo-moodoo tehnologija. Za te N-patches nikad pre nisam cuo, a dosta sam se zamlacivao raznim splineovima svojevremno. A ni ati ni nv nisu najjaci. Ima oni njima da dodaju jos dosta stvari osim sirove brzine. I nema kartice koja moze da renda realtime filmski kvalitet i tacka. Jos malo pa cu zavrsiti onaj text o texturiranju pa cete videti koliko je MIP daleko od pravog kvaliteta. I modeli osvetljenja i sve ostalo.. I dosta sa tim primanjem. Nema ni profi kartica ni grafickih superkompova tipa Onyx3800 (koji moze da ima trocifren broj procesora), a da mogu reali-time da rendaju filmski kvalitet. I tu nema boga. A vi svi koji mislite da to moze uzmite listu sta podrzava kartica i listu algoritama koje se koriste za finalni render pa nadjite zajednicke elemente. Mislim da cete dobiti vrlo kratku listu. :D
 
byMaX je napisao(la):
Mazi, isprimao si se kao neki frik. GF4 i nV30 ce ostati odlicna resenja za Ogl, ali ni njih ne koriste profesionalci napolju (na poslu). ATI-jev FireGL ce biti nesto drugaciji i nece koristit Catalyste koje koristi Radeon...

Opet ti neces da citas sta pisem. ATi Fire GL serija em nije njihov cip, em nepisu drivere za njega pod jedan, a pod dva one veze nemaju sa Radeon serijom.
Profesionalni freelanseri napolju skoro svi do jednog po kucama imaju GF, verovao ti ili ne. A to sta koriste po studijima i firmama je sasvim drugo jer se tu neradi na WIn i PC platformama vec na SGI grafickim stanicama, a one koje rade na PC-u mogu sebi da priuste WIldCAt i slicne zveri pa i nerazmisljaju o igrackama. Kontas?

Freek_Power... voleo bih da to sto si reko potvrdis nekom izjavom glavonja preko bare, posto je to cista laz. A ako su je stvarno negde objavili onda je marketinska laz. I jesam li ja kriv sto nVidia odradjuje vanseriski dobar posao za ulozen novac pa je sve najjace softwerske firme podrzavaju i pisu optimizacije?
I one Kugle... takozvani HDR u realnom vremenu .. :D hhaahaa... e jeste li vi culi za Light mape?? I texture baking?
 
SnakeEyes je napisao(la):
Tacno.
Ceo film je rendala jedna worstation kartica bazirana na r300 chip-u.FX

Ma jeste..sigurno je rendala. A sto onda Pixar i ILM imaju ono brdo masina kada njih sve moze da zameni jedna (prilicno jeftina za profi trziste) kartica. Vec sam smarao o tome, kartice u real-timeu ne mogu da rade nikakav ozbiljniji render jer algoritmi osvetljenja nisu tako jednostavni kao razne varijacije scanline, gouraud, phong i slicnih, filtriranje textura je bolje dok ove kartice max sto mogu je aniso sa supersamplingom, nema voluemtrijskog renderinga, depth of field i motion blura (koji se vrlo cesto koristi u malim dozama jer oko prirodno ocekuje gubitak detalja i ako ga nema sve se cini neprirodno super ostro). E da, ove kartice ne podrzavaju ni stohasticko semplovanje tako da je malo teze ostvariti kvalitetan AA i neke druge efekte (svi mogu o istom trosku). Dakle dosta sa tim, s*anjima o filmskom kvalitetu u real timeu narocito ne na ovim jadnim PC masinama. Sa SGI Shaderom moguce je prakticno svaki Renderman shader prebaciti u OpenGL (vise detalja u "Interactive Multi-Pass Programmable Shading") sto znaci da moze da koristi cist OpenGL 1.2 i da se to izvrsava na masinama koje imaju daleko jaci fill rate, daleko vise memorije, jacu geometriju, vise procesora itd.. (Onyx 3800 i Infinite Reality 3/4 grafika).
 
MadTexel je napisao(la):
Ma jeste..sigurno je rendala. A sto onda Pixar i ILM imaju ono brdo masina kada njih sve moze da zameni jedna (prilicno jeftina za profi trziste) kartica. Vec sam smarao o tome, kartice u real-timeu ne mogu da rade nikakav ozbiljniji render jer algoritmi osvetljenja nisu tako jednostavni kao razne varijacije scanline, gouraud, phong i slicnih, filtriranje textura je bolje dok ove kartice max sto mogu je aniso sa supersamplingom, nema voluemtrijskog renderinga, depth of field i motion blura (koji se vrlo cesto koristi u malim dozama jer oko prirodno ocekuje gubitak detalja i ako ga nema sve se cini neprirodno super ostro). E da, ove kartice ne podrzavaju ni stohasticko semplovanje tako da je malo teze ostvariti kvalitetan AA i neke druge efekte (svi mogu o istom trosku). Dakle dosta sa tim, s*anjima o filmskom kvalitetu u real timeu narocito ne na ovim jadnim PC masinama. Sa SGI Shaderom moguce je prakticno svaki Renderman shader prebaciti u OpenGL (vise detalja u "Interactive Multi-Pass Programmable Shading") sto znaci da moze da koristi cist OpenGL 1.2 i da se to izvrsava na masinama koje imaju daleko jaci fill rate, daleko vise memorije, jacu geometriju, vise procesora itd.. (Onyx 3800 i Infinite Reality 3/4 grafika).

Ocigledno nisi shvatio poentu mog posta. Niko normalan ne moze reci da jedan r300 moze da renda sve efekte iz LOTR-a. Ono sam napisao kao ironican reply liku koji je izneo ovu fascinantnu tvrdnju.
 
SnakeEyes je napisao(la):
Ocigledno nisi shvatio poentu mog posta. Niko normalan ne moze reci da jedan r300 moze da renda sve efekte iz LOTR-a. Ono sam napisao kao ironican reply liku koji je izneo ovu fascinantnu tvrdnju.

Sorry, samo si trebao onda da stavis i neki smajli. A to sto kazes da niko normalan ne bi tvrdio tako nesto..jes da R300 nije NV30, ali pposto NV30 sigurno nece biti drasticno bolji od R300 onda bi to trebalo da vazi i za NV30 (nece moci da renda filmove), a ipak..evo linka :D http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?s=&threadid=11399&pagenumber=1
 
Vi niste normalni, ko ovdje prica o rendanju filmova. Necemo to gledati jos, mozda tek kad izadje DirectX 10 i kartice bazirane na Directx 10
Ja sam rekao da je nastavak filma lord of rings radjen pod linuxom i workstation karticom baziranom na r300 chipu, a mislim da bi to trebalo biti dovoljno. Svaki inzinjer kad uporedjuje Ati chip sa Nvidia chipom reci da je Ati daleko tehnoloski napredniji.
Zasto neki software radi po nvidia bolje, kako rekoh cista optimizacija.
To vam ga dodje kao UT 1 igra koja bolje radi na voodoo 3 nego na bilo kojoj Ati ili Nvidia kartici a zasto, iz razloga jer je igra pisana za voodoo i optimizovana za voodoo, ali to ne govori da je voodoo 3 bolji od Radeon 8500 ili Geforce 4ti 4600. Vidite li moj point ovdje????

Nvidia je bila dugo prva na trzistu bez konkurencije, i to je za posljedicu imalo da se sva gaming i softwerska industrija prolagodi svoje proizvode za Nvidia kartice, a to znaci max su optimizovani.
Medjutim na scenu polako uskace Radeon 8500, a sada Radeon 9700Pro, a na press konferenciji danas ili juce potvrdjen je r350 od strane Ati u proljece a u julu r400!!!
Gaming industrija polako ali sigurno pocinje da okrece svoj software nadam se i ostali i na drugu stranu Ati.
Prvi medju njima je ID Software po meni najznacajniji sa svojim Doom III. Taj engine ce koristiti mnoge druge firme.
Id Software je jedna od najboljih firmi ne iz razloga sto prave dobre igre nego sto max rade optimizaciju za sve video kartice na trzistu.
Tako da ce Doom 3 imati svoj code za Ati kartice, za Nvidia kartice, za Matrox kartice, za Kyro i jos neke!!!
Valjda ce polako i drugi da se okrenu tome, a ne da se prave igre za 'tnt2' tu Ati sa svojim driverima nije kriv!
 
Doduse UT1 je najbolje radio na Savage4, jer je igra i pravljena da pokaze njegove mogucnosti (s3tc). Kod ortaka na c300@450 i savage-om je imala frame rateove koje ni ja kasnije sa morganom i GF3 nisam imao. Mada je to jedan od naj sje*anijih enginea koji sam ikad video.
 
<Mancha> je napisao(la):
Doduse UT1 je najbolje radio na Savage4, jer je igra i pravljena da pokaze njegove mogucnosti (s3tc). Kod ortaka na c300@450 i savage-om je imala frame rateove koje ni ja kasnije sa morganom i GF3 nisam imao. Mada je to jedan od naj sje*anijih enginea koji sam ikad video.
Nemoj tako, ja sam u Glide-u na V5 imao stalno preko 100fps :D
 
Freak_Power je napisao(la):
Vi niste normalni, ko ovdje prica o rendanju filmova. Necemo to gledati jos, mozda tek kad izadje DirectX 10 i kartice bazirane na Directx 10
Ja sam rekao da je nastavak filma lord of rings radjen pod linuxom i workstation karticom baziranom na r300 chipu, a mislim da bi to trebalo biti dovoljno. Svaki inzinjer kad uporedjuje Ati chip sa Nvidia chipom reci da je Ati daleko tehnoloski napredniji.

Vidi, nemam nameru da pocinjem ponovo ati vs. nvidia raspravu (ja sam samo rekao da sa danasnjim r300 i nv30 nema teoretske sanse da se renda LOTR). Zasto uplices u raspravu rat izmedju atija i nvidie. Samo trazim da mi objasnis sta si mislio kada si rekao (i sada ponovio) da je ceo LOTR radjen pomocu r300 chip-a (mozda su radili titlove na kraju filma ali ostalo nema sanse).
 
Vrh Dno