Freak_Power je napisao(la):Apsolutno si upravu, nemaju potrebe za to. 0.13 tech DDR II sve to na 500/500 i to je vise nego dovoljno da oduva Geforce FX za nekih 30-50% ako ne i vise.
Sto se tice dual VPU moguce da vidimo workstation karticu na tom principu i koja ce naravno kostati 1000 dolara, ali to je za profesionalnu upotrebu i ima ko kupiti, kompanije kojima takve stvari trebaju itd...
Nedjo je napisao(la):Vec ga imam!
VELIKI POZDRAV kolega! :wave; cheers
ATi je na ovogodisnjem Siggraphu demonstrirao njihov FireGL X1 (nema vise FireGL 9XXX) koji u real-time renderuje CGI scenu masovne bitke iz LOTR), toliko o tome da je los u prof. aplikacijama.MAD_MUzzY je napisao(la):Ma samo ce da mu da ime FireGL9700 i eto profi karte
Mada koliko dobro radi u igrama toliko pa puta 2 radi lose u prof. aplikacijama.
Nedjo je napisao(la):ATi je na ovogodisnjem Siggraphu demonstrirao njihov FireGL X1 (nema vise FireGL 9XXX) koji u real-time renderuje CGI scenu masovne bitke iz LOTR), toliko o tome da je los u prof. aplikacijama.
Treba imati na umu da ATi poseduje FireGL i njegove inzenjere i nema, a poslovna politika im je da prave ostru granicu izmedju consumer i profi akceleratora, otuda od mainstream Radeona ni ne treba ocekivati jake profi performanse.
Eee, ee, e ... uze mi reč iz usta.MadTexel je napisao(la):Jel rendala u Renderman kvalitetu?![]()
![]()
Sorry ali nisam mogao da odolim.
![]()
magick je napisao(la):Eee, ee, e ... uze mi reč iz usta.
Inače, jedan fotogram "akademskog" formata ( 35mm ) se skenira u 3656x2664 sa bitskom rezolucijom 10 ( bita po kolor kanalu ) !!! Tako je za samo jedan sekund videa filmskog kvaliteta potrebno 840MB, što je oko 25 puta više nego kod PAL-a. Zamislite vi taj stream! boom Uzimajući u obzir to da se u filmskoj postprodukciji koriste daleko napredniji ( zahtevniji ) AA algoritmi, možete li da zamislite o kakvoj snazi mi ovde govorimo?
Dakle, mislite li sada da će G-Fart FX od vaše konfiguracije napraviti CGI studio?![]()
[u sebi] Što volim da razbijam iluzije.[/u sebi]
magick je napisao(la):Eee, ee, e ... uze mi reč iz usta.
Inače, jedan fotogram "akademskog" formata ( 35mm ) se skenira u 3656x2664 sa bitskom rezolucijom 10 ( bita po kolor kanalu ) !!! Tako je za samo jedan sekund videa filmskog kvaliteta potrebno 840MB, što je oko 25 puta više nego kod PAL-a. Zamislite vi taj stream! boom Uzimajući u obzir to da se u filmskoj postprodukciji koriste daleko napredniji ( zahtevniji ) AA algoritmi, možete li da zamislite o kakvoj snazi mi ovde govorimo?
Dakle, mislite li sada da će G-Fart FX od vaše konfiguracije napraviti CGI studio?![]()
[u sebi] Što volim da razbijam iluzije.[/u sebi]
byMaX je napisao(la):Mazi, primas se ko dete neko... ne poredi malog MAX-a sa rendermanom u 4k x 2k rezolucijama...
MAD_MUzzY je napisao(la):A ti se ponasas kao jedno!
Ti bre ne znas uopste o cemu pricas (sto si upravo dokazao)!!
Rendrman aka PRman je RENDER masina ... a 3dsMAX je Program za modelovanje i animaciju, MaX! Velika ralika! Kapiras?
MAx takodje moze da koristi gomilu spoljnih rendera za vizuelizaciju scena koje napravis u njemu, a u njih spada i REnderman!
Ali, ja uopste nisam pricao da Gf ili bilo koja druga karta moze da renda Rendeman u realnom vremenu, vec da GF moze da ubrza i izdrzi ogroman broj poligona sto direktno utice na konfor u radu
sa profesionalnim 3D softwerom! A tu ATI sa svojim radeonima nema sta da trazi. Takodje razdvojte iluzije da "njihova" FireGL serija ima bilo kakve veze sa Radeon linijom...
MAD_MUzzY je napisao(la):E Texel ... znam znam znam da ti znas dosta oko renderinga, ali zasto koji qr ponovo uplices i testiras moje poznvanje toga kad se o tome uopste neradi ovde?
Sta pokusavas da mi objasnisi ?? Da ovo sto gledamo u igricama i rendering u pof. softweru nije isto???Nekontam.
Takodje znam brlo dobro i sta je BMRT(koristim ga preko Entropy-a) i ostatak PRman "ekipe".
A takodje mi nije jasno o kakvim trackovima nade ti pricas? Kad sam ja rekao da ce GF moci da renda u Filmskom kvalitetu??? I uopste da ce u bilo kakvoj blizoj/daljoj buducnosti biti moguc QMC u realtime-u???
Ja pricam samo o tome da GF moze da bude ( i jeste) mnogo mocna podloga za stvaranje tih scena koje ce se kasnije bradjivati putem PRman-a,Brazila, Mray-a i sl. [/QUOTE
LOL Podsjeca me na jednu od niza glupi izjava od Nvidie gdje tvrde da Geforce 3 moze da renda u real time, jos samo da su rekli da moze i TNT 2 mozda bi im povjerovao....
MAD_MUzzY je napisao(la):Ja vidim da cu odredjenim likovima morati da pocnem umesto price da crtam... jer sve sto napisem se izvrce.
Niti GF, niti bilo koja druga main-stream ili prof. graficka karta nemoze da renderuje scene tipa Pixar/Diznijeve crtane ili scene iz LOTR-a!!!!!
Ali zato Gf za razliku od konkurencije u MAIN-STREAM delu trzista, pa cak i u dobrom delu HI-END trzista evo primera moze da izdrzi poprilican broj poligona i omoguci konforan RAD u nekom 3D softweru.
Cini mi se da od ovoga nemoze jasnije.
MAD_MUzzY je napisao(la):Ali zato Gf za razliku od konkurencije u MAIN-STREAM delu trzista, pa cak i u dobrom delu HI-END trzista evo primera moze da izdrzi poprilican broj poligona i omoguci konforan RAD u nekom 3D softweru.
Cini mi se da od ovoga nemoze jasnije.
Freak_Power je napisao(la):Da, kad vec spominjes poligone Ati moze neuporedivo vise da ih renda koristeci N-patches tj kako oni to zovu Truform, neuporedivo veci broj poligona nego sto moze bilo koja Geforce Kartica da renda.
Nastavak filma Lord Of Rings je pravljena pod Ati platformom i linuxom,
tj pod novom workstation karticom bazirano na r300 chip.
Da je Geforce bolji uzeli bi Geforce. Uostalom ovdje se uporno spominju odredjeni programi za koje se zna da su optimizovani za Nvidia kartice.
MAD_MUzzY je napisao(la):E Texel ... znam znam znam da ti znas dosta oko renderinga, ali zasto koji qr ponovo uplices i testiras moje poznvanje toga kad se o tome uopste neradi ovde?
Sta pokusavas da mi objasnisi ?? Da ovo sto gledamo u igricama i rendering u pof. softweru nije isto???Nekontam.
Takodje znam brlo dobro i sta je BMRT(koristim ga preko Entropy-a) i ostatak PRman "ekipe".
A takodje mi nije jasno o kakvim trackovima nade ti pricas? Kad sam ja rekao da ce GF moci da renda u Filmskom kvalitetu??? I uopste da ce u bilo kakvoj blizoj/daljoj buducnosti biti moguc QMC u realtime-u???
Ja pricam samo o tome da GF moze da bude ( i jeste) mnogo mocna podloga za stvaranje tih scena koje ce se kasnije bradjivati putem PRman-a,Brazila, Mray-a i sl.
Freak_Power je napisao(la):Da, kad vec spominjes poligone Ati moze neuporedivo vise da ih renda koristeci N-patches tj kako oni to zovu Truform, neuporedivo veci broj poligona nego sto moze bilo koja Geforce Kartica da renda.
Nastavak filma Lord Of Rings je pravljena pod Ati platformom i linuxom,
tj pod novom workstation karticom bazirano na r300 chip.
Da je Geforce bolji uzeli bi Geforce. Uostalom ovdje se uporno spominju odredjeni programi za koje se zna da su optimizovani za Nvidia kartice.
Ati kartice su jedine koje mogu da rendaju realtime grafiku, i novi geforce fx. Kad sam rekao Ati kartice mislim samo na Radeon 8500/9000 i na Radeon 9500/9700.
Real time rendanje je stvarno nesto haos, DX rc01 i beta catalyst driveri za DX9 RC0 omogucuje da se vide demos za RAdeon 9700Pro.
Najveci utisak ostavile su one lopte.
Juce sam pokrenuo demo RACHEL pravljen za Radeon 8500, pod Radeon 9700Pro DX 8.1 Catalyst 2.4, i lik tj lice cure sam uporedjivao sa likom one zenske sto leti na Geforce FX, nema velike razlike skoro none. pjegice i ostalo se vidi i na jednom i drugom. Pitam se koje ****** uvaljuje Nvidia ponovo, ja im ne vjerujem nista pa ni tom demou, napominjem da je Rachel rendana u real time pod dx 8.1 i namjenjena je Radeon 8500.
byMaX je napisao(la):Mazi, isprimao si se kao neki frik. GF4 i nV30 ce ostati odlicna resenja za Ogl, ali ni njih ne koriste profesionalci napolju (na poslu). ATI-jev FireGL ce biti nesto drugaciji i nece koristit Catalyste koje koristi Radeon...
SnakeEyes je napisao(la):Tacno.
Ceo film je rendala jedna worstation kartica bazirana na r300 chip-u.FX
MadTexel je napisao(la):Ma jeste..sigurno je rendala. A sto onda Pixar i ILM imaju ono brdo masina kada njih sve moze da zameni jedna (prilicno jeftina za profi trziste) kartica. Vec sam smarao o tome, kartice u real-timeu ne mogu da rade nikakav ozbiljniji render jer algoritmi osvetljenja nisu tako jednostavni kao razne varijacije scanline, gouraud, phong i slicnih, filtriranje textura je bolje dok ove kartice max sto mogu je aniso sa supersamplingom, nema voluemtrijskog renderinga, depth of field i motion blura (koji se vrlo cesto koristi u malim dozama jer oko prirodno ocekuje gubitak detalja i ako ga nema sve se cini neprirodno super ostro). E da, ove kartice ne podrzavaju ni stohasticko semplovanje tako da je malo teze ostvariti kvalitetan AA i neke druge efekte (svi mogu o istom trosku). Dakle dosta sa tim, s*anjima o filmskom kvalitetu u real timeu narocito ne na ovim jadnim PC masinama. Sa SGI Shaderom moguce je prakticno svaki Renderman shader prebaciti u OpenGL (vise detalja u "Interactive Multi-Pass Programmable Shading") sto znaci da moze da koristi cist OpenGL 1.2 i da se to izvrsava na masinama koje imaju daleko jaci fill rate, daleko vise memorije, jacu geometriju, vise procesora itd.. (Onyx 3800 i Infinite Reality 3/4 grafika).
SnakeEyes je napisao(la):Ocigledno nisi shvatio poentu mog posta. Niko normalan ne moze reci da jedan r300 moze da renda sve efekte iz LOTR-a. Ono sam napisao kao ironican reply liku koji je izneo ovu fascinantnu tvrdnju.
Nemoj tako, ja sam u Glide-u na V5 imao stalno preko 100fps<Mancha> je napisao(la):Doduse UT1 je najbolje radio na Savage4, jer je igra i pravljena da pokaze njegove mogucnosti (s3tc). Kod ortaka na c300@450 i savage-om je imala frame rateove koje ni ja kasnije sa morganom i GF3 nisam imao. Mada je to jedan od naj sje*anijih enginea koji sam ikad video.
Freak_Power je napisao(la):Vi niste normalni, ko ovdje prica o rendanju filmova. Necemo to gledati jos, mozda tek kad izadje DirectX 10 i kartice bazirane na Directx 10
Ja sam rekao da je nastavak filma lord of rings radjen pod linuxom i workstation karticom baziranom na r300 chipu, a mislim da bi to trebalo biti dovoljno. Svaki inzinjer kad uporedjuje Ati chip sa Nvidia chipom reci da je Ati daleko tehnoloski napredniji.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari