Šta je novo?

Nokia Lumia 930

Problem je sto potrosaci ne poznaju svoja prava. Kad kupis neku stvar, imas zakonski propisan rok (da li sedam da li petnaest dana) u kojem mozes tu stvar da vratis bez obrazlozenja zasto (ne ispunjava moja ocekivanja i kraj) uz pun povrat novca.
Ma kako da ne,bavim se trgovinom,znas kad cu da im vratim novac zato sto su oni resili da se malo igraju i zezaju.Imaju glavu pa nek razmisle kad kupuju nesto.Ko ce mene da obesteti sto su oni od novih napravili polovne stvari?Ne dobijam nista ni od koga za dzabe a ni na komisionu prodaju,tako da mogu oni da pisu nebulozne zakone ali neka to finansiraju iz svog dzepa.
 
nisam ispratio problematiku ložača i šta kaže devojka da li je zadovoljna ili ne?
Njega l550 svako malo zeza. Devojka je u principu zadovoljna telefonom. Imala je problem sa slusalicama, ispostavilo se da joj moje slusalice super rade, pa smo se menjali, jer njene rade kod mene, a moje na oba telefona. Ono sto je trenutno problem - juce i danas obavljala par poziva, i u nekim pozivima je nista nismo culi. Problem je resen restartom, a nadam se da se to nece ponovo dogadjati. Ako joj se bude desavalo opet da je zeza to, nosi telefon da ga menja kod trgovca.

Problem je sto potrosaci ne poznaju svoja prava. Kad kupis neku stvar, imas zakonski propisan rok (da li sedam da li petnaest dana) u kojem mozes tu stvar da vratis bez obrazlozenja zasto (ne ispunjava moja ocekivanja i kraj) uz pun povrat novca. Nakon tog perida, ako se uredjaj pokvari, kad se odnese na mesto kupovine sam KUPAC govori da li zeli da se uredjaj zameni istim, uredjajem slicnih ili boljih performansi ILI KAO ZADNJA OPCIJA pre vracanja novca da se uredjaj posalje na servis. Ljudi misle da MORA da ide na servis pre bilo kakve zamene sto je greska. To je zvaka prodavaca i ne nasedajte na to. Zakon je jasan a ako nece da ga postuju - mobilni u ruke pa poziv trzisna inspekcija. Dolaze u roku od 15min jer su kazne drakonske.
Jel bi mogao da mi das neki hint gde bih mogao tacno da procitam te zakone? Ne moras se muciti da trazis neke linkove i pdf-ove na netu, samo neka smernica ako ne znas napamet. :)

Troje poznanika su preko telenora uzeli l650 i niko nema nikakvih problema.Da nisi mnogo cackao pa nesto poremetio u podesavanjima?
Nisam, tj. nisam stig'o. :D Salu na stranu, s obzirom da koristim w10m vec osmi mesec, nije bilo razloga bilo sta da cackam, znam za sve skoro sta se kako radi.

Ma kako da ne,bavim se trgovinom,znas kad cu da im vratim novac zato sto su oni resili da se malo igraju i zezaju.Imaju glavu pa nek razmisle kad kupuju nesto.Ko ce mene da obesteti sto su oni od novih napravili polovne stvari?Ne dobijam nista ni od koga za dzabe a ni na komisionu prodaju,tako da mogu oni da pisu nebulozne zakone ali neka to finansiraju iz svog dzepa.
Zbog takvog stava nasig trgovaca ja vecinu stvari kupim u [nekoj prodavnici - da sad ne reklamiram radnju, kazu da je zabranjeno reklamirati], i za njih znam da su mi uvek izlazili u susret, a s ovima sitnijim sto su malo i jeftiniji necu da imam posla jer nisam dovoljno bogat. Ajde, nemoj mi reci da ti se nije na nekom telefonu nikad dogodilo da uocis neki problem, a koji ne znas kako da reprodukujes pred prodavcem... I jasno mi je da ima klovnova koji bi kupili sator u marketu, i vratili ga posle kampovanja uz obrazlozenje da nisu zadovoljni, sa namerom da ponove postupak i naredne godine (navodim primer koji nisam izmislio), ali zar zaista mislis a je u redu da zbog takvih likova mi ostali ispastamo? Zar mislis da je u redu da covek kupi telefon, pa ceka onda mesec i po dana da bi mogao da pocne da ga koristi? Ja sam ti dao novac ODMAH, i hocu ispravnu robu ODMAH, a ne za mesec dana da mi das telefon nakon sto se tvoj neki serviser smiluje da obavi dijagnostiku.

Sto se tice onoga "ko ce tebe da obesteti", e to je druga prica ako je korisnik ostetio robu, ali ako ti se ja vratim u prodavnicu s telefonom bez i jednog fizickog ostecenja, onda nemas pravo da kazes da ti je neko vratio ostecenju robu. Ako je ta roba dobra, neces imati problema da je ponovo prodas (i tako nam trgovci stalno daju vec otpakovane proizvode), a ako nije dobra - pa ko treba da placa sto ta roba nije dobra? Kupac? Sutra malo, nego nemoj da vas mrzi, vrati tu robu proizvodjacu, i vidi dalje sta ces s tim. Neka oni tebi posalju ispravan telefon umestog tog bajatog, oni su krivi, nisi ni ti, a nisam ni ja.

Ako bi se ispostavilo da je kupac ostetio robu, a na neki nacin koji ti nisi primetio - pa zar vi svakako ne uzimate licnu kartu osobe koja je dosla da reklamira robu, i napravite ceo onaj zapisnik? U slucaju da je kupac nesto slagao, a znam da postoje alati da se sve i svasta proveri, onda lepo neka neko zakuca na vrata tom pajacu, i neka on odgovara sto je stavio telefon u mikrotalasnu ili ne znam sta ja vec.

Samo vi trgovci nemojte biti lenji, i vracajte uvozniku robu za koju kupac kaze da nije dobra, i resavajte te stvari s njima. Pa ni vi ne se*ete pare, pa da mislite kako i mi ostali nalazimo pare na ulici i ne znamo sta cemo s njima. Malo vaseg truda da ne bi kupci bacali pare.

Pa i ovaj deo sto si rekao "neka ljudi razmisle pre nego sto kupe" nije sasvim na mestu. Jel ja moram da znam sve pojefinosti vezano za telefon, da znam sta tacno koja stavka u specifikacijama znaci u praksi... Ne moram, i ne mora to da zna ni ostatak ljudi. Ti se bavis poslom kojim se bavis, i ti te stvari znas, neko drugi je zauzet drugim stvarima da bi o tome mislio, a na kraju - mozes citati na netu sta hoces, razliku ces videti tek kad uzmes to nesto u ruke, pa sam oprobas. To ti je sad kao kad bi branio one salteruse sto nervozno govore ljudima "donesi mi kopiju licne karte i popunjene obrasce X, Y i Z, pobogu, to je toliko logicno". :)

I za kraj, zakon vazi i za prodavnicu u kojoj ti radis (ili tvoju prodavnicu), pa tako i ti treba da ga postujes.

Izvinjavam se zbog duge poruke. :)
6d1a27ec483fe44eb4cf5fe18913b2af.jpeg
 

Prilozi

  • 6d1a27ec483fe44eb4cf5fe18913b2af.jpeg
    6d1a27ec483fe44eb4cf5fe18913b2af.jpeg
    7.4 KB · Pregleda: 39
Slažem se, ali još su manje cvećke trgovci koji bi hteli da zavlače čoveka koji tu je juče kupio neispravan telefon. Zamisli da kupiš telefon, dođeš za par dana, kažeš "to i to mi ne radi", i on da tu pošalje telefon na mesec dana u servis.

Evo, moja devojka ima sreće sa l650 ko Boris Lozac.

Idi kupi telefon kod operatera pa dodji da ga reklamiras posle par dana. Mislis li da ce odmah da ti daju drugi? Naravno da ne.
Mora servis da odradi dijagnostiku. Otkud oni znaju da nisi ti napravio problem sa uredjajem? Ne ocekujes valjda da prodavac mora to da zna?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@Gari

Jesi ti ozbiljan, ovo za Lozaca i L550 i da se svaki cas zali na istu? Pa on tvrdi da mu ta Lumia radi isto na svim buildovima i sa minimumom bagova. A pitaj pshnd-a (ako meni vec ne verujes) koliko je to nestabilan/bagovit telefon.

Sent from my D6503
 
@Gari zakon o zastiti potrosaca. Najbitnije je znati da kupac ima pravo da trazi zamenu kupljenog dobra a ne da nasedne odmah na servis. Naucices novu rec u srpskom jeziku "saobraznost" - ja ni dan danas ne znam sta se sve podrazumeva pod tim :D

@Enemoon, *** to je manje vise isto pravilo svuda u svetu samo se rokovi razlikuju. Naravno, ne moze da se vrati uredjaj koji je fizicki ostecen u meri koja prevazilazi 'normalno habanje usled koriscenja'.
 
@Gari zakon o zastiti potrosaca. Najbitnije je znati da kupac ima pravo da trazi zamenu kupljenog dobra a ne da nasedne odmah na servis. Naucices novu rec u srpskom jeziku "saobraznost" - ja ni dan danas ne znam sta se sve podrazumeva pod tim :D

@Enemoon, *** to je manje vise isto pravilo svuda u svetu samo se rokovi razlikuju. Naravno, ne moze da se vrati uredjaj koji je fizicki ostecen u meri koja prevazilazi 'normalno habanje usled koriscenja'.
Ma nije se samo odnosilo na telefone i ne bavim se prodajom istih,daleko bilo,poludeo bih od pacijenata,već na takve zakone koji pospešuju iživljavanje pojedinih mušterija nad trgovcima.Pa i ja sam mušterija nečija,naravno ali zna se šta je normalno a šta ne.I šta mislite da će se desiti sa tom robom koja im se iz obesti vrati?Naravno da će je uvaliti nekoj drugoj mušteriji,briga uvoznika što se nekom nešto ne sviđa a nema nikakve greške ili nedostatka,takvu robu niko ne prima nazad nego mora da se plati.

Sent from mTalk
 
Idi kupi telefon kod operatera pa dodji da ga reklamiras posle par dana. Mislis li da ce odmah da ti daju drugi? Naravno da ne.
Mora servis da odradi dijagnostiku. Otkud oni znaju da nisi ti napravio problem sa uredjajem? Ne ocekujes valjda da prodavac mora to da zna?
Ja samo kazem da je dobro sto je zakon takav kakav je sto se tice zamene robe, i da, ocekujem da sve bude ucinjeno upravo tako, MADA ne zelim ja ni sa kim da se natezem, i zato se sve lepo pitam trgovca pre kupovine sta moze i sta ne moze. Za MTS, i oni su mi ranije rekli da mogu da zamenim telefon ukoliko nesto primetim u roku od sedam dana (to su mu rekli pre ne znam koliko godina). Da li im je samo kratko vreme bila ta politika, ili sta vec, u to ne zalazim, ali sve se odmah dogovorim. Ako nece tako, videce mi ledja, i neka hvataju druge neke likove koji stoje u redu spustenih gaca. :p Dobro, mozda ce mene neko onda "odrati" sa nesto visom cenom, ali lakse mi je tako nego da kupim telefon, i da se jedem sto treba da im ga vratim, pa da ga oni salju u servis, i da mi odgovore u roku od mesec dana.

@Gari

Jesi ti ozbiljan, ovo za Lozaca i L550 i da se svaki cas zali na istu? Pa on tvrdi da mu ta Lumia radi isto na svim buildovima i sa minimumom bagova. A pitaj pshnd-a (ako meni vec ne verujes) koliko je to nestabilan/bagovit telefon.

Sent from my D6503
Ja sam se zezao to vise. I mojoj devojci je telefon OK, ali ima ipak par problemcica za koje cemo videti ima li resenja, ili da li je vec i reseno.

@Gari zakon o zastiti potrosaca. Najbitnije je znati da kupac ima pravo da trazi zamenu kupljenog dobra a ne da nasedne odmah na servis. Naucices novu rec u srpskom jeziku "saobraznost" - ja ni dan danas ne znam sta se sve podrazumeva pod tim :D

@Enemoon, *** to je manje vise isto pravilo svuda u svetu samo se rokovi razlikuju. Naravno, ne moze da se vrati uredjaj koji je fizicki ostecen u meri koja prevazilazi 'normalno habanje usled koriscenja'.
Vec sam se susreo sam tim izrazom, mada srecom - samo na netu. :D

Ma nije se samo odnosilo na telefone i ne bavim se prodajom istih,daleko bilo,poludeo bih od pacijenata,već na takve zakone koji pospešuju iživljavanje pojedinih mušterija nad trgovcima.Pa i ja sam mušterija nečija,naravno ali zna se šta je normalno a šta ne.I šta mislite da će se desiti sa tom robom koja im se iz obesti vrati?Naravno da će je uvaliti nekoj drugoj mušteriji,briga uvoznika što se nekom nešto ne sviđa a nema nikakve greške ili nedostatka,takvu robu niko ne prima nazad nego mora da se plati.

Sent from mTalk
Neka smisle kako ce da izadju na kraj sa tim pacijentima, a neka mene tretiraju kao coveka. A naravno, nije nista tesko razviti sistem koji ce ovakve stvari resavati. Kao sto sam rekao, ti vec svakako potpisujes ugovor prilikom reklamiranja robe, dajes trgovcu svoju LK na uvid, pa ako ustanove da sam ih je neko prevario - neka to s njim resavaju, a pravna sredstva za tako nesto postoje.

EDITl: Dobro je, posmilio sam na trenutak da nismo u istoj ekipi. :D
 
ma najveci je problem sto neki zele da od Srbije preko noci naprave Svajcarsku i onda stvore paralelne svetove,na jednoj strani jedni koji moraju da postuju sve zakone i procedure,da prijavljuju radnike ,placaju gomilu potrebnih i nepotrebnih troskova i kojima se trazi dlaka u jajetu a na drugoj strani nelojalna konkurencija koja niti sta kome placa,niti izdaje racune,svercovana roba,buvljaci,internet i ko zna sta jos,koje niko niti kontrolise niti sankcionise i kako sad ,pored toga primorati one koji se trude da rade normalno,da ispostuju sve kad ni njih niko ne stiti i vecito su na udaru svih i svakoga.Daleko smo mi od neceg normalnog,nazalost.
 
Poslednja izmena:
To se slazem, a sve sto si pomenuo bi moglo lako da se resi... Mislim, nije da ovu svercuju robu na dark vebu, nego se i na fejsbuku reklamiraju i gde sve ne, dovoljno je samo da jedan inspektor naruci pomenutu robu, i da uhvati doticnu osobu u radnji... Samo sto gospoda iz inspekcije ocigledno nista ne radi po tom pitanju. No, ipak, to ne znaci da i mi trebamo da trpimo i da nam trgovci rade sta hoce. Ali ipak, ono sto je moja poenta je da troskove koje si ti pominjao ni ne treba da snosi trgovac, nego on samo dalje da prosledjuje robu, a uvoznik i da vrati taj neki telefon opet u prodaju - nema veze, neka onaj sledeci kupac opet taj telefon lepo vrati nazad tom drugom ili istom trgovcu, pa neka gledaju sta ce. Jedan telefon stoji neprodat kod trovca, i tako jedan po jedan, i trgovac ce imati manje porudzbina. Narodu samo omoguciti da ne mora da bude covek ovca za sisanje, objasniti im to, ali onda jedini problem ostaje ako u zemlji postoji samo jedan uvoznik telefona na primer. Onda on ne bi nikako osetio stetu usled ovoga sto sam opisao jer bi prodao neki telefon obrni okreni, a taj skart telefon koji kruzi od trgovca do trgovca je placen. Mada, svaki sledeci put kad on taj telefon prodaje sledecem trgovcu (ili kako to vec funkcionise), taj telefon vremenom gubi vrednost...

Nisam upucen u to kako svi detalji funkcionisu, ali kupac mora da moze da dobije to sto je platio, a ako je nesto skart - troskove snosi proizvodjac. I zasto bi i trgovac i uvoznik pokrivali proizvodjaca koji je u Srbistan poslao defektni uredjaj... E, dobro, mozda u toj poslednjoj recenici lezi i odgovor. (Opet, ne znam, nisam upucen, i nisam ni placen da znam, ja gledam dobijem ono sto sam platio i voleo bih da tako isto misle i ostali u Srbiji.)
 
Pregledao sam sve 930 u BiH, i nema više nijedne da je u top stanju. Pojavile su se 2 na kp, jedna zelena u NS i jedna bijela u Nišu. Mada mi kod te bijele malo djeluje kao da je mrvu ekran izdignut u donjem lijevom ćošku ili mi se samo pričinjava, a u svakom slučaju kod te bih morao vjerovati prodavcu na riječ, ne bih je mogao pregledati prije kupovine. Jedina opcija mi je da mi sestra pregleda tu zelenu u NS, ako je uspijem istrenirati šta sve treba da gleda da joj ne promakne, srećom koristi Lumiu 550 pa joj bar Windows 10 Mobile nije stran. [emoji4]

Sent from mTalk on HP Pavilion dv5
 
Znaci voleli biste da inspekcija zakuca na vrata prodavcima? Bas lepo zaista.
Izvolite onda gospodo pa pazarite telefone u radnjama koje izdaju fiskalni racun i garanciju od 24 meseca i platite ga duplo vise. Nego vi biste da platite ispod svake cene a da dobijete sve moguce povlastice. Sta ti je Srbenda...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I da moze da ga vrati izraubovanog kad mu dosadi i da odmah bude zamenjen ili vracen novac. Daleko bilo da sacekaju da ode u servis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I da moze da ga vrati izraubovanog kad mu dosadi i da odmah bude zamenjen ili vracen novac. Daleko bilo da sacekaju da ode u servis.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jao sve mi je poznato al ne sa telefonima.Culi za neki zakon o zastiti pa ocekuju da kad donesu skrsenu stvar da smo odmah duzni da im damo novu,kad kazemo,ne ide to tako onda pocnu da prete da ce da nas prijave i slicno.Mogu misliti sta tek prodavci telefona dozivljavaju.
 
I ja sam trgovac i imam posla sa svakakvim pojavama i apsolutno razumem sta hoces da kazes. I nebulozno je ocekivati zamenu istog trenutka. Pa ne mogu, ni ja niti bilo ko, da istog trenutka utvrdim da li je uredjaj stradao greskom krajnjeg korisnika ili ne, i da li moze da se reklamira. Ali culi su nesto o zakonu i sad se pozivaju. A 99% pametnica ne zna ni kako zakon izgleda.
A ni te zamene sada i odmah, o kojima pojedini pricaju, su nemoguce i u mnogo razvijenijim zemljama.
Ali dobro, poznato je da smo mi zemlja da najvise strucnjaka u svim oblastima.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
I da moze da ga vrati izraubovanog kad mu dosadi i da odmah bude zamenjen ili vracen novac. Daleko bilo da sacekaju da ode u servis.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odes, smuvas nekoliko riba u petak uvece i za vikend, i vratis telefon, kazes da nisi zadovljan. ,)
 
Izvolite onda gospodo pa pazarite telefone u radnjama koje izdaju fiskalni racun i garanciju od 24 meseca i platite ga duplo vise. Nego vi biste da platite ispod svake cene a da dobijete sve moguce povlastice.
To niko nije rekao, kao ni ovo:
I da moze da ga vrati izraubovanog kad mu dosadi i da odmah bude zamenjen ili vracen novac. Daleko bilo da sacekaju da ode u servis.

Ako sam kojim slučajem kupio telefon sa defektnim ekranom, na primer, ili sa softverskim problemom, pa to uočim već prvog dana korišćenja, ne želim da ide na servis, već da ga zamene za ispravan. Na taj način prodavnica stiče ugled u mojim očima i velika je verovatnoća da ću i sledeći put tu kupovati, a ako pokušaju da me za****vaju, onda sledeći put neće dobiti moje pare.
S druge strane, nisu svi kupci pošteni, naprotiv, mnogo je veći procenat onih kvarnih, koji bi da ostvare neki svoj ćar na račun trgovca/radnje, pa vremenom i onim poštenim trgovcima prekipi, i onda i poštene kupce apriori tretiraju kao ******e. I tako u krug. Zato je uvek dobro prilikom same kupovine sve detaljno razjasniti sa prodavcem.
A za prodavnice koje jeftinije prodaju telefone, pa daju neke svoje garancije, nemam šta da kažem, ja ću lično uvek uzeti telefon (ili bilo šta iole skuplje) u radnji koja izdaje regularnu garanciju i svesno ću ga platiti mnogo više, baš da se ne bih nad****vao sa 'divljim' radnjicama i njihovim toalet-papir garancijama.
Nego, tema je 930, pa evo: posle par dana na jubilarnom, radi mi lepo, u suštini, isto kao i ranije, nisam primetio nikakav bag ili neki drugi problem, tako da sam zadovoljan onoliko koliko sam to bio i ranije. Istina, nadao sam se da će sistem biti malo brži, ali prc - ništa od toga, rođaci. :D
 
Gde si kupio telefon? Nije valjda da si ga platio duplo vise u, da se tako izrazim, ovlascenoj radnji?
Nisam ja pricao o defektnim uredjajima odmah, naravno da ce svaki posten trgovac odmah odraditi zamenu. Ali ne mozes da dodjes posle npr. par meseci i da ocekujes da istog trenutka dobijes zamenu. Logicno je da mora serviser prvo da pregleda sta je uzrokovalo kvar pa onda moze da se resava reklamacija. Neke procedure moraju da se ispostuju.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I ja sam trgovac i imam posla sa svakakvim pojavama i apsolutno razumem sta hoces da kazes. I nebulozno je ocekivati zamenu istog trenutka. Pa ne mogu, ni ja niti bilo ko, da istog trenutka utvrdim da li je uredjaj stradao greskom krajnjeg korisnika ili ne, i da li moze da se reklamira. Ali culi su nesto o zakonu i sad se pozivaju. A 99% pametnica ne zna ni kako zakon izgleda.
A ni te zamene sada i odmah, o kojima pojedini pricaju, su nemoguce i u mnogo razvijenijim zemljama.
Ali dobro, poznato je da smo mi zemlja da najvise strucnjaka u svim oblastima.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja se nadam da ne mislis i na mene izmedju ostalog pod tom pametnicama, mada ja nikako nisam hteo da kazem da bih vratio telefon koji je makar malcice ogreban, ili tako nesto. I slazem se, to sa zamenom odmah je nebulozno svakome zdrave pameti, a izmedju ostalog sto mozda i nemate taj uredjaj u prodavnici u tom trenutku - sta da radite, da ga rodite. :) Mozda iz mojih pisanija ovde mozete mene da zamislite kao nekog do drsko govori sa trgovcima o svojim pravima, ali kao sto rekoh - svaki put sam se sve lepo dogovorio sa trgovcima unapred, i nije bilo nikakvih problema. Bilo je problema ranije samo dok sam bio klinac, a sad sam pazljiviji - biram sta cu gde, i sto je najbitnije, sve se dogovorim unapred.

Posebno bih dodao da mi je ruzno da govorim "vi ste po zakonu duzni ovo ili ono" ako vidim da se trgovac trudi da mi izadje u susret. Sa druge strane, ukoliko neko bude hteo ljubazno da me prevesla, mogao bih i ja postati manje ljubazan...

Sto se tice zakona, bas malopre sam ga citao.

Evo par pasusa koje bih izdvojio, a koji potvrdjuju ono sto sam ja govorio - nije ni logucno da vi kao trgovci snosite troskove zbog gresaka proizvodjaca.

Закон о заштити потрошача je napisao(la):
Ако се несаобразност појави у року од шест месеци од дана преласка
ризика на потрошача, потрошач има право да бира између захтева да се
несаобразност отклони заменом, одговарајућим умањењем цене или да изјави
да раскида уговор.

Ако се несаобразност појави у року од шест месеци од дана преласка
ризика на потрошача, отклањање несаобразности могуће је оправком уз
изричиту сагласност потрошача.

За обавезе продавца према потрошачу, које настану услед
несаобразности робе, продавац има право да захтева од произвођача у ланцу
набавке те робе, да му накнади оно што је испунио по основу те обавезе.
Потрошач не може да раскине уговор ако је несаобразност робе
незнатна.

Ако несаобразност настане у року од шест месеци од дана преласка
ризика на потрошача, претпоставља се да је несаобразност постојала у
тренутку преласка ризика, осим ако је то у супротности са природом робе и
природом одређене несаобразности.

Istina je da nisam video deo koji govori o zameni robe ako mi se ona ne svidja u roku od 14 dana, ali nije me to ni zanimalo sad nego zamena robe u prvih sest meseci.
 
Ne odnosi se na tebe vec na korisnika Antena koji misli da je Bogom dat i da mora da mu se titra cim bude uocen.
14 dana ti vazi samo za online kupovinu, u drugom slucaju imas 7 dana da vratis uredjaj u neostecenom stanju (tu spada i ambalaza).


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ako sam kojim slučajem kupio telefon sa defektnim ekranom, na primer, ili sa softverskim problemom, pa to uočim već prvog dana korišćenja, ne želim da ide na servis, već da ga zamene za ispravan. Na taj način prodavnica stiče ugled u mojim očima i velika je verovatnoća da ću i sledeći put tu kupovati, a ako pokušaju da me za****vaju, onda sledeći put neće dobiti moje pare.
S druge strane, nisu svi kupci pošteni, naprotiv, mnogo je veći procenat onih kvarnih, koji bi da ostvare neki svoj ćar na račun trgovca/radnje, pa vremenom i onim poštenim trgovcima prekipi, i onda i poštene kupce apriori tretiraju kao ******e. I tako u krug. Zato je uvek dobro prilikom same kupovine sve detaljno razjasniti sa prodavcem.
A za prodavnice koje jeftinije prodaju telefone, pa daju neke svoje garancije, nemam šta da kažem, ja ću lično uvek uzeti telefon (ili bilo šta iole skuplje) u radnji koja izdaje regularnu garanciju i svesno ću ga platiti mnogo više, baš da se ne bih nad****vao sa 'divljim' radnjicama i njihovim toalet-papir garancijama.

BRkm0vw_700wa_0.gif
 
Ne odnosi se na tebe vec na korisnika Antena koji misli da je Bogom dat i da mora da mu se titra cim bude uocen.
14 dana ti vazi samo za online kupovinu, u drugom slucaju imas 7 dana da vratis uredjaj u neostecenom stanju (tu spada i ambalaza).

Da, i to mi je sasvim logicno. :)
 
E vidis, i tu ima problem. Znas koliko ljudi uzme uredjaj pa ga vrati posle 7 ili 14 dana zato sto ima mogucnost. Znaju kupci vrlo cesto da budu bezobrazni.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
E vidis, i tu ima problem. Znas koliko ljudi uzme uredjaj pa ga vrati posle 7 ili 14 dana zato sto ima mogucnost. Znaju kupci vrlo cesto da budu bezobrazni.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Slazem se, to je sigurno tacno, ali ipak treba priznati da je to malo nezgodno pitanje - barem kad je tehnika u pitanju. Uzmi na primer da neko treba da kupi neku komponentu za kompjuter, pa se ispostavi da ta komponenta nije kompatibilna sa tamo necim drugim - sto niko ne bi mogao da pridvidi. Cak i "glupi" DVD plejer da covek kupuje - moze da mu se desi da on otvara daleko manje snimaka nego sto je on mislio. Obicno ce mu reci "da, da, samo konvertujes na podrzani format", a onda mu se desi da se snimak ipak ne pusta (zbog kodeka ili cega vec), da se ne pusta zvuk, ili da ne dvd plejer ne pusta neke titlove... Moze covek da naleti na probleme za koje nije ni slutio da postoje posto je pre toga koristio video plejer ili video rekorder (VHS) i bez brige o tome da li je za pustanje te i te kasete potreban neki kodek, ili da odredjeni audio format nije podrzan. Ja mislim da takvi kupci moraju biti zasticeni na onaj gore opisani nacin. Ne mozemo samo reci "nije se raspitao" ili "nije istrazio na netu", on jadan nije ni mislio da tu ima nesto posebno da istrazuje. Slicno i sa telefonima - koliko je mojoj mami bilo krivo ranije kad je u mts-u uzela telefon za jedan dinar, i shvatila da ne moze da prebacuje slike i melodije na njega nikako (osim preko MMS poruke, to je bio neki matori Samsung). Sto bi njoj bilo uskraceno pravo da zameni telefon - sve u kratkom vremenskom intervalu, ukoliko je sve ukljucujuci i kutiju neosteceno. Oni posle urade hard reset, i telefon moze da se prosledi i nekom drugom. To moze da se kaze i da je trgovac (radnik u mts-u) nije informisao na odgovarajuci nacin o mogucnostima uredjaja, a sto je trgovac obavezan ako se ne varam. Samo hocu da kazem da to nije jednostavno pitanje, a razumem i vase glediste - trgovaca. :) No, nije ni bitno, da sam ja nesto kupovao kod tebe, siguran sam da bismo se sve lepo slozili, i da bismo obojica bili zadovoljni. :)

Sad bismo stvarno mogli da utisamo s ovim u ovoj temi, ipak je tema o l930. :)
 
930 stvarno prelep telefon i odlicne performanse osim sto mu je baterija krs (isuvise mali kapacitet).

Ko je bese trazio l930 belu eno ima jedna na kp.
 
Vidio sam već tu na kp, ali je u Nišu i prilična komplikacija da je uzmem (morala bi se slati u BG, pa iz BG za BL), a ne bi imao mogućnosti da je pogledam prije kupovine. Iako na slikama izgleda da je u top stanju, ekran mi je malo sumnjiv, pogotovo donja ivica kao da je malo izdignuta (možda umišljam), a i oko prednje kamere [emoji53] Ništa, čekaću da se pojavi nešto bliže [emoji6]

Sent from mTalk on HP Pavilion dv5
 
Nazad
Vrh Dno