Šta je novo?

[NEW]***POLL 2017: Koju mobilnu mrezu koristite***

Koju mobilnu mrezu koristite?

  • MTS postpaid

    Glasovi: 130 39.8%
  • MTS prepaid

    Glasovi: 20 6.1%
  • Telenor postpaid

    Glasovi: 91 27.8%
  • Telenor prepaid

    Glasovi: 12 3.7%
  • VIP postpaid

    Glasovi: 67 20.5%
  • VIP prepaid

    Glasovi: 7 2.1%

  • Ukupno glasača
    327
Za menjanje paketa te uvek obaveste i imas pravo raskid ugovora mesec dana cini mi se,to svi rade.
Ne lazi ljude, SAMO Telenor je to uradio :) Niko drugi ti nije menjao paket samovoljno. Nijednom. A Telenor jeste 2012. tokom "optimizacije zarade" ;)
Da te podsetim, Telenor je PRVO PROMENIO PAKETE, pa tek onda poslao obavestenje, nije mesec dana unapred najavio promenu.
A nisi mogao da raskines ugovor zbog toga, vec si morao gubiti SVOJE VREME, da bi te vratili na stari paket, i morao si ostati pod UO. To je najjajarskiji potez nasih operatera ikada. Prelazi i 3G pretplatu kod MTSa, koja je drzala taj rekord verovatno do tada.
150000 na 3,2 ili 3,3 miliona pre toga...,pa to je sica? ;) Znaci sad imaju najmanje 3,1 ;) Imajuci u vidu da su najskuplji,nesto jako malo ide od njih,sta mislis sto? ;)
Cek, MTS nije uopste smanjio broj korisnika a po tebi gubi - Telenor izgubio 5%, a po tebi je to sica?:) Odluci se, Donalde Trump :D


I ovih 150000 koliko kazes mi ne pije vodu nikako jer ako je ratel objavio da je ukupno u 2016-oj preneto oko 120000 brojeva (tj. okvirno 10000 mesecno),ispada da su svi otisli iz telenora 100% i jos ima i viska 30000 koji su recimo ugasili telenor brojeve ;) sto svakako nije istina jer ima njih dosta koji su otisli iz MTS i Vipa
Dzole... znas li da ljudi odu iz mreze i bez MNPa? Ugase brojeve, uzmu u drugoj ili uopste ne uzmu?

I da Alfa da se nesto razumemo,znas koliko me zabole koliko telenor ima korisnika,ni najmanje me ne zanima,bitno samo da mi dobro sljaka i da ne kradu,a sto se mene tice nek ih i Vip presisa po broju korisnika :D
Pa, i da ih presisa, opet ce im 4G raditi bolje nego Telenoru ^^
Nismo mi poceli oko broja korisnika i gubljenja istih - TI SI :) CUdno za nekoga koga zabole nesto ^^
 
Poslednja izmena:
Telenor • The number of mobile subscriptions decreased by 148,000 during the quarter, primarily driven by seasonal churn of prepaid subscriptions. At the end of 2016, the subscription base was 3% lower than at the end of last year.
 
Telenor • The number of mobile subscriptions decreased by 148,000 during the quarter, primarily driven by seasonal churn of prepaid subscriptions. At the end of 2016, the subscription base was 3% lower than at the end of last year.
Bla bla - kada se poredi naspram istog perioda prosle godine, 3% manje, tako da je manje u svakom mogucem pogledu. Mogu oni da se pravdaju akcionarima kako god zele, ali ide im losije. Razlog zasto nisu ulagali u 4G je inace bas taj - nisu smeli, jer bi profit opao, a kompanije to ne smeju da rade iz nekog razloga ;) Mora da izgleda da profit ostaje otprilike isti ili raste, nikako da opada.
 
Poslednja izmena:
Ulagaće ove godine. Tako da će svakako opasti...
 
Ne lazi ljude, SAMO Telenor je to uradio :) Niko drugi ti nije menjao paket samovoljno. Nijednom. A Telenor jeste 2012. tokom "optimizacije zarade" ;)
Da te podsetim, Telenor je PRVO PROMENIO PAKETE, pa tek onda poslao obavestenje, nije mesec dana unapred najavio promenu.
A nisi mogao da raskines ugovor zbog toga, vec si morao gubiti SVOJE VREME, da bi te vratili na stari paket, i morao si ostati pod UO. To je najjajarskiji potez nasih operatera ikada. Prelazi i 3G pretplatu kod MTSa, koja je drzala taj rekord verovatno do tada.

Cek, MTS nije uopste smanjio broj korisnika a po tebi gubi - Telenor izgubio 5%, a po tebi je to sica?:) Odluci se, Donalde Trump :D



Dzole... znas li da ljudi odu iz mreze i bez MNPa? Ugase brojeve, uzmu u drugoj ili uopste ne uzmu?


Pa, i da ih presisa, opet ce im 4G raditi bolje nego Telenoru ^^
Nismo mi poceli oko broja korisnika i gubljenja istih - TI SI :) CUdno za nekoga koga zabole nesto ^^

To po tebi MTS nije smanjio broj korisnika,a ja sam ubedjen da jeste i sta cemo sad?
Kako god,ne citas sta pisem,ja sam rekao da uzmemo da su izgubili tih 150000,a po ratelu je preneto ukupno 120000 prosle godine i da uzmemo da je ostalih 30000 ugasilo broj,kupilo nove kartice opet nema logike,jer ovde uopste nisam uracunao broj ljudi koji je otisao/ugasio broj iz MTS i Vipa,a ima i njih (evo samo kod mene u kuci primer,meni neka stara MTS kartica ugasena pre nekih 10-15 dana jer nisam uplacivao kredit mesecima,a mom ocu Vip isto pre par dana,obe pripejd).
Alfa kad Vip bude imao net protoka vise od 50% ukupnog,a ne nekih 15%,kad i ako telenor ukine ogranicenja brzina i malo pokrije sa 1800 onda mi reci kakvo je stanje,do tad tisina.

Ali i to sve i da su izgubili 150000,@analiticar telenor nema sanse da ima manje od 3 miliona. Ne racunajuci ovaj gubitak od 150000 pre toga je imao 3,2 ili 3,3 mil. korisnika (ne znam tacno,ali je neki od ta 2 broja),da uzmemo da je imao 3,2 i sa ovih 150000 opet ima preko 3 mil.,po mojoj nekoj proceni 3,1 mil.,ali 100% nema manje od 3 mil. ;)
 
Poslednja izmena:
Jasno je da su Telenorovi akcionari retardi kojima mozes da poturis sta 'oces ;)

Bitno je da ovde na forumu ne mogu da zamazu oci.
 
Dzole, mesas - izgubili su 150.000 korisnika, sami su rekli to.
To nema veze direktno sa MNPom, ne znam zasto mesas te stvari :)

@Septimus, zasto stalno ubacujes nesto sto nisam rekao?:)
 
Ali i to sve i da su izgubili 150000,@analiticar telenor nema sanse da ima manje od 3 miliona. Ne racunajuci ovaj gubitak od 150000 pre toga je imao 3,2 ili 3,3 mil. korisnika (ne znam tacno,ali je neki od ta 2 broja),da uzmemo da je imao 3,2 i sa ovih 150000 opet ima preko 3 mil.,po mojoj nekoj proceni 3,1 mil.,ali 100% nema manje od 3 mil. ;)

Zašto bi išta procenjivao? Otvori Telenorov godisnji izvestaj i vidi kako su zavrsili godinu(oni objavljuju rezultate zajedno sa crnom gorom), zatim idi na sajt Crnogorakog ratela i vidi kako je telenor tamo zavrsio godinu, oduzmi cifre i dobićeš broj Telenorovih korisnika samo u Srbiji, koji je manji od 3M



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Otac se bar mesec dana borio sa Telenorom da bi dobio kod za otkljucavanje telefona ciji je ugovor istekao.

Iz Vipa nista nisu bolji, imamo 5 broja preko firme, znam da nije neka kolicina ali opet je bilo 10.000 mesecno neko vreme.

Na svake dve godine sve skuplji i skuplji paketi, uglavnom je to tipa 100-200 din po paketu, ali svi kad se saberu bude to oko 1000 dinara skuplje.

Dopi*dilo mi, u sred poslovnice sam rekao(malo glasnije) da raskidamo sve ugovore po isteku i idemo u telenor, okrenuo se i izasao. Dok sam izlazio covek je dobacio "Javice vam se biznis agent".

Posle par dana dosao taj agent kod nas, 30% popusta na kompletnu ponudu i novi telefoni bez ikakve doplate.

Godinama smo njihovi korisnici, dobili jedno veliko nista dok nisam revoltiran otisao i rekao da izlazimo iz Vipa. Posle toga 30% popusta i telefoni bez doplate!

Ostali smo jer nam je to bila dobra ponuda

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
da raskinem nisam mogao jer sam uzeo telefon uz ugovor.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Mogao si, da su te obavestili. :)
Mene telenor nije obavestio, ali sam ja saznao na vreme i poslao ih u 3 lepe, a imao sam neki dumb telefon preko njih uzet, dok kad je Vip podizao cenu za onih 8 posto sve korisnike su obavestili i samo sam otišao i raskinuo ugovor preko kog sam uzeo Motorolu RAZR XT910 bez bilo kakve nadoknade (a imao sam još sigurno skoro godinu dana ugovorne obaveze) i odmah uzeo u istoj poslovnici na drugi broj paket bez telefona sa 25% popusta. :D



Sent from HUAWEI P9 lite via tapatalk
 
Poslednja izmena:
Eh da sam znao. Nema veze bilo pa prošlo.

Sent from my D6603 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ma kakav RAZR... znam neke koji su uzeli G3 ili koji bese top-end buvkalno 2-3 meseca pre tog poskupljenja - platili 3 pretplate, raskinuli ugovor, ostao telefon :)
Kad to moze kod Telenora... jos bi ti naplatili sto si ostao ^^
 
Ja sam imao isti problem sa telenorom ali nisam hteo da odustanem od prebacivanja (mislim da namerno prave probleme da bi ljudi odustali od prebacivanja broja - tu mislim na sva tri operatera).

Pomišljao sam i na tu varijantu pa sam zato i uzeo aktivno učešće u rešavanju problema ali ispada da sam se našao između dve grupe gde jedna otežava moje otpuštanje, a druga otežava moj prelazak. Ne pomenuh da MTS u ugovoru naznačava da će me obavestiti ako dođe do prekida procesa prelaska, a to obaveštenje nikad ne bih dobio da ih ja nisam zvao 8. marta. Dakle, u pitanju je totalna neozbiljnost ili svesna namera da se radi na svoju štetu.
 
Lomio sam se između Vipovog i Telenorovog prepaida, pošto koristim oba, ali sam ipak glas dao Telenor prepaidu. Razlog je njihova prošlogodišnja akcija Telenor Region paketa u kome u periodu od 6 meseci dobijam po 1 GB (saobraćaj se sabira sa nepotrošenim), kao i dodatak Promo 100 koji donosi poklon od 100 minuta ka svim mrežama nakon bilo koje dopune (i ova pogodnost važi 6 meseci od aktivacije kartice). Još mi važe ove promocije i jako sam zadovoljan njima.
 
Odustao od prenosa broja u MTS jer ta saga traje i traje. Još 23. februara sam prvi put kontaktirao MTS da bih pokrenuo proceduru prenosa. Posle 4 dana (27.02) dobio i potpisao ugovor. Nakon toga tajac. Pozovem ih 8. marta da proverim dokle se došlo jer nikakvu povratnu informaciju od wih nisam dobijao. Tada mi rekoše da je postupak prekinut jer su im iz Telenora rekli da je neispravan broj na kartici (koji mi nisu ni tražili nego samo PUK koji sam im dao. Operateru ponovo dam PUK broj i on obeća da će opet pokrenuti proceduru sa naznakom da je urgentno. Nakon toga pozovem Telenor pitajući u čemu je stvar i kako je moguće da broj nije ispravan, a oni su mi zatražili broj sa same sim kartice. Kako sam ih zvao sa tog broja i nisam mogao da ga pročitam, uputili su me na poslovnicu gde sam odmah i otišao. U poslovnici ne nađoše grešku osim primedbe da je možda zato što je kartica poprilično stara no i to mi rešiše za 2 minuta izdavanjem nove kartice. Opet pozovem MTS da bih im sada izdiktirao novi PUK, i oni evidentiraše promenu. Očekivao sam juče ili danas da mi stigne novi ugovor na potpis, ali umesto ugovora, pre sat vremena me zovu iz MTS. Pitam šta je sad problem, kažu - nema problema nego samo da potvrdim da želim pokretanje procedure prenosa broja! I tu popi*dim. Šta!!! Opet da čekam 4-5 dana na ugovor, pa da čekam još 5-7 dana na prenos broja!?
I odustanem. Odustanem pored najbolje želje da domaćoj kompaniji ostavljam svoj novac jer vidim da njima nije stalo do toga. Nažalost.
Ostaje mi da se pitam da li neko namerno sabotira normalno poslovanje ili su uhljeblje našli nesposobni i nestručni koji bolje ne umeju. Jer, ovo nikako nije normalno poslovanje.
Dakle, do daljeg ostajem na Telenor pripejdu.

Тако ти Мтс ради скоро увек, са пуно ноншалантности... ;)
 
Ono sto me iskrneo cudi je koliko ljudi koristi MTS prepaid. Razumem VIP prepaid, i za neke stvari Telenor - ali ne kapiram sta ima pametno u MTS prepaidu iskreno ;) I to toliko da ga koriste vise nego druga dva zajedno (iako 12 ljudi nije neki uzorak).
 
Telenor • The number of mobile subscriptions decreased by 148,000 during the quarter, primarily driven by seasonal churn of prepaid subscriptions. At the end of 2016, the subscription base was 3% lower than at the end of last year.
Али 3% није ни 100.000. Шта им онда значи тих 148.000...
 
Otac se bar mesec dana borio sa Telenorom da bi dobio kod za otkljucavanje telefona ciji je ugovor istekao.

Iz Vipa nista nisu bolji, imamo 5 broja preko firme, znam da nije neka kolicina ali opet je bilo 10.000 mesecno neko vreme.

Na svake dve godine sve skuplji i skuplji paketi, uglavnom je to tipa 100-200 din po paketu, ali svi kad se saberu bude to oko 1000 dinara skuplje.

Dopi*dilo mi, u sred poslovnice sam rekao(malo glasnije) da raskidamo sve ugovore po isteku i idemo u telenor, okrenuo se i izasao. Dok sam izlazio covek je dobacio "Javice vam se biznis agent".

Posle par dana dosao taj agent kod nas, 30% popusta na kompletnu ponudu i novi telefoni bez ikakve doplate.

Godinama smo njihovi korisnici, dobili jedno veliko nista dok nisam revoltiran otisao i rekao da izlazimo iz Vipa. Posle toga 30% popusta i telefoni bez doplate!

Ostali smo jer nam je to bila dobra ponuda

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

То око откључавања зависи од модела телефона, некад пошаљу код после само неколико сати, па није посебна мана било ког оператера.
А и ово друго искуство са Випом, такође може да се деси код сва ти оператера, јер борба за профит је пре бриге о корисницима, камо ли да има неке сентименталности ;)
 
MTS ima one "jeftine" dodatke sa hiljadama minuta za razgovore u mrezi, koji uzgred uopste nisu jeftini i to ljudi masovno koriste.
70% brojeva koje imam u imeniku su na MTS mrezi. 20% je Telenor i 10% VIP.
 
Poslednja izmena:
Pa brate za 300-400 mozes uzeti Pricu i pricati 1100 minuta u mrezi... zato mi nije jasno :)
 
Telenor je koliko skuplji toliko i bolji od MTS, može da priča ko šta hoće ali je tako. Za VIP nemam iskustva.

MTS je kao banka Inteza, sve jeftino, brdo promocija, a kad dođeš gomile i redovi. A usluga im je takva (čast izuzecima) da nije teško biti bolji od njih.
 
Ratel je objavio ono što im je Telenor poslao, tako da nemaju oni tu šta da slažu. Inače Telenor ima ispod 3mil korisnika. Mnogo je izgubio i svakog dana gubi sve više. Otud i ovaj njihov očajnički potez, ponuda sa 50% popusta za ceo ugovor. To je za njih ranije bilo nezamislivo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gde, kako?

Trenutno sam na postpaid bez ugovorne obaveze (postpaid), i treba da izaberem novi ugovor pa me zanima gde je taj popust od 50% u Telenor? Koliko znam max je 20%.
 
Vip službeni, sve neograničeno, i razgovori u mreži, van mreže, fiksni, sms, internet.
 
Telenor i samo Telenor, vec godinama.
 
Gde, kako?

Trenutno sam na postpaid bez ugovorne obaveze (postpaid), i treba da izaberem novi ugovor pa me zanima gde je taj popust od 50% u Telenor? Koliko znam max je 20%.

Pisali smo vec o tome ali ajd jos jedared.
Procedura je sledeca:
- Odes u MTS i podneses zahtev za prenos tvog Telenor broja u MTS. Iskljucivo je MTS u igri, jer samo oni imaju popust od 50% na postpejd pakete. Kod VIP-a ne pali ova fora.
- Onda ce za dan, dva da te zovu iz Telenora da te pitaju zasto ides iz Telenora.
- Onda im OBAVEZNO MORAS RECI da prelazis u MTS zbog popusta od 50%.
- E tek tada ce ti i oni ponuditi 50% popusta, samo da ostanes u Telenoru, a mozes im i sam nagovestiti da bi ostao ako ti i oni daju popust od 50% na pretplatu.
- Onda kad ti ponude 50% popusta, pristanes i potpises ugovornu obavezu na najmanji paket sa 50% popusta, jer uvek mozes po potrebi prelaziti na veci ali ne i na manji.
Ima li potpitanja?
 
Poslednja izmena:
E bas kad ponude,treba da prenese broj. Iz principa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
vatrogasac53
Gde, kako?

Trenutno sam na postpaid bez ugovorne obaveze (postpaid), i treba da izaberem novi ugovor pa me zanima gde je taj popust od 50% u Telenor? Koliko znam max je 20%.[/QUOTE]


Ako si neko duze vreme u Telenoru ( vazno ) i ako si sve to vreme uredo i redovno placao racune ( vrlo vazno ), onda posaljes mail na [email protected] i kazes da si njihov korisnik duze vreme, da si redovni platisa ali da trenutno postoji daleko bolja ponuda kod konkurencije ( znaju oni dobro o cemu pricas ). Naravno, ti nisi voljan da menjas mrezu i operatera ali su vremena takva kakva jesu i ponuda drugog operatera je mnogo bolja. Trazice ti da im mailom posaljes zadnje tri cifre tvog JMBG broja radi neke identifikacije i to slobodno uradi. Kontaktirace te telefonom posle nekoliko dana i mislim da ces se dogovoriti. Nema potrebe ici u MTS i traziti da predjes kod njih i NIKAKO ne idi u poslovnice jer ljudi koji tamo rade nemaju ovlascenja da odobre ovakav popust. Ako ti treba jos nesto od informacija slobodno pusti poruku na PM.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno