NikolaAR93
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 10.02.2017
- Poruke
- 140
- Poena
- 70
Mts, post paid paketi x5
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mts postpaid 50%, prelaz iz Telenora u toku iako će mi nedostajati njihova fenomenalna (u odnosu na MTS) korisnička podrška.
Da li negde postoji zvaničan podatak koliko je promenilo mrežu u 2016. i iz koje mreže u koju su otišli?
Imas samo broj prenosa,ali ne i koliko iz koje u koju mrezu
Okvirno mesecno oko 10000 podnese zahtev za prenos.
Mada po ovim nekim izvestajima mislim da je MTS najvise korisnika izgubio gledajuci 2016. godinu,pa onda telenor nesto neznatno,a Vip da je najvise dobio.
Cini mi se da je MTS uvek imao oko 50% korisnika,cak i neki procenat vise (mozda gresim),ako ne gresim on je izgubio oko 4-5% korisnika,Telenor oko 1-2% i Vip je dobio oko 2-3% (po nekom mom secanju od ranije koliko je ko imao,opet kazem,mozda sam omasio koji procenat).
Ali uglavnom neznataj je to broj,nista spektakularno se nije desilo godinama jos da Vip nema toliko mnogo i ubedljivo navise akcija,ne bi dogurao toliko sa procentima.
Pogledajte prilog 224433
Odustao od prenosa broja u MTS jer ta saga traje i traje. Još 23. februara sam prvi put kontaktirao MTS da bih pokrenuo proceduru prenosa. Posle 4 dana (27.02) dobio i potpisao ugovor. Nakon toga tajac. Pozovem ih 8. marta da proverim dokle se došlo jer nikakvu povratnu informaciju od wih nisam dobijao. Tada mi rekoše da je postupak prekinut jer su im iz Telenora rekli da je neispravan broj na kartici (koji mi nisu ni tražili nego samo PUK koji sam im dao. Operateru ponovo dam PUK broj i on obeća da će opet pokrenuti proceduru sa naznakom da je urgentno. Nakon toga pozovem Telenor pitajući u čemu je stvar i kako je moguće da broj nije ispravan, a oni su mi zatražili broj sa same sim kartice. Kako sam ih zvao sa tog broja i nisam mogao da ga pročitam, uputili su me na poslovnicu gde sam odmah i otišao. U poslovnici ne nađoše grešku osim primedbe da je možda zato što je kartica poprilično stara no i to mi rešiše za 2 minuta izdavanjem nove kartice. Opet pozovem MTS da bih im sada izdiktirao novi PUK, i oni evidentiraše promenu. Očekivao sam juče ili danas da mi stigne novi ugovor na potpis, ali umesto ugovora, pre sat vremena me zovu iz MTS. Pitam šta je sad problem, kažu - nema problema nego samo da potvrdim da želim pokretanje procedure prenosa broja! I tu popi*dim. Šta!!! Opet da čekam 4-5 dana na ugovor, pa da čekam još 5-7 dana na prenos broja!?
I odustanem. Odustanem pored najbolje želje da domaćoj kompaniji ostavljam svoj novac jer vidim da njima nije stalo do toga. Nažalost.
Ostaje mi da se pitam da li neko namerno sabotira normalno poslovanje ili su uhljeblje našli nesposobni i nestručni koji bolje ne umeju. Jer, ovo nikako nije normalno poslovanje.
Dakle, do daljeg ostajem na Telenor pripejdu.
Ja sam imao isti problem sa telenorom ali nisam hteo da odustanem od prebacivanja (mislim da namerno prave probleme da bi ljudi odustali od prebacivanja broja - tu mislim na sva tri operatera).
Dzole, nije MTS nikada imao 50% korisnika. Tj. imao je ali ako racunas na taj nacin (kako je racunato do 2011.) ima i sada preko 50%. Promenjena je logika kojom se racuna broj korisnika, konkretno od 2011. MTS vise ne racuna prepaid korisnike koji nisu aktivni vise od 3 meseca. To je cinilo onu razliku.
Najvise je Telenor izgubio korisnika, gledano po broju korisnika - a sve preko toga mozes samo da nagadjas. Ne znaci ovo da je izgubio najvise korisnika preko MNPa, vec uopste korisnika. A za MNP rekoh - mozes da nagadjas. Ali 150.000 korisnika je izgubio Tnor 2016. godine, njihov zvanicni podatak iz zadnjih finansijskih izvestaja.
% trzista je ostao isti zadnjih 5 godina - razlika po 1% ili manje generalno, osim sto je VIP ipak uvecao prilicno udeo. Mnogo bitnija stvar je da je udeo postpaida kod MTSa primetno porastao, govorim o preko 1.000.000 razlike naspram 2011. otprilike. (ovo ima u MTSovom izvestaju za 2015. jos uvek nemamo podatak za 2016.)
@Si_ng, mislim da si za oba u pravu.
Ja sam presao iz Telenora u mts bas zato sto Telenor krade i menja pakete bez moje saglasnosti.
150000 na 3,2 ili 3,3 miliona pre toga...,pa to je sica? Znaci sad imaju najmanje 3,1 Imajuci u vidu da su najskuplji,nesto jako malo ide od njih,sta mislis sto?
I ovih 150000 koliko kazes mi ne pije vodu nikako jer ako je ratel objavio da je ukupno u 2016-oj preneto oko 120000 brojeva (tj. okvirno 10000 mesecno),ispada da su svi otisli iz telenora 100% i jos ima i viska 30000 koji su recimo ugasili telenor brojeve sto svakako nije istina jer ima njih dosta koji su otisli iz MTS i Vipa
I da Alfa da se nesto razumemo,znas koliko me zabole koliko telenor ima korisnika,ni najmanje me ne zanima,bitno samo da mi dobro sljaka i da ne kradu,a sto se mene tice nek ih i Vip presisa po broju korisnika
Tako da ko zna kako je tu ko racunao,mozda telenor zahvatio i zadnjih kvartal 2015. ili sta god vec,ili je mozda ipak ratel slagao sto nema logike
Za menjanje paketa te uvek obaveste i imas pravo raskid ugovora mesec dana cini mi se,to svi rade.
A vezano za kradju cisto sumnjam,kad se zna da oni ubedljivo najmanje kradja i reklamacija imaju (bio je i izvestaj o tome na netu),ali nije bitno,ne kazem da lazes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari