Šta je novo?

[NEW]***POLL 2017: Koju mobilnu mrezu koristite***

Koju mobilnu mrezu koristite?

  • MTS postpaid

    Glasovi: 130 39.8%
  • MTS prepaid

    Glasovi: 20 6.1%
  • Telenor postpaid

    Glasovi: 91 27.8%
  • Telenor prepaid

    Glasovi: 12 3.7%
  • VIP postpaid

    Glasovi: 67 20.5%
  • VIP prepaid

    Glasovi: 7 2.1%

  • Ukupno glasača
    327
Glavni broj VIP, dodatni mts Kontrola troskova i Telenor prepaid.
Glasao za VIP
 
kod mene u kuci nas 3 sva 3 MTS oduvek

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
MTS 50% popust
 
Vip/Nova 3
 
Do marta MTS i VIP, oba relativno podjednako koristio.
Sada sam MTS prebacio na prepaid, VIP je primarni broj sa Nova 5. Prvi put u ~5 godina da samo jedan broj koristim za sav odlazni saobracaj.
 
MTS Mix M.
 
vip super/prepaid
 
6 Vip ugovora.
 
Na Vip-u od 2007. Vip postpejd od 2009. :)

Sent from HUAWEI P9 lite via tapatalk
 
Mts Biz 300 paket vec 10ak godina a koristim usput i Telenor prepaid da me zovu.
 
Upravo pređoh na VIP postpaid sa Telenora sa kojimsam bio od 2000te ili tako nešto. Mnogo se obezobrazili, menjali mi ugovor kako su hteli isad prilikom prelaza na VIP zadržavali me preko nedeju dana i ako je ugovor istekao pre 6 meseci. Dinara više od mene videti neće.
Saga sa Telenorom je počela pre jedno 3 godine. Do tada sam imao samo prepaid a Telenor je imao lep paket od 300 minuta za male pare pa potpisah dvo dogišnji ugovor. Posle 3 meseca oni su ukinuli taj paket i svojevoljno me prebacili na više nego duplo skuplji. Nekako se izborih da mi daju paket od 300 dinara za sledeće dve godine a kada je to isteklo, baciše me na neki paket za 900 dinara koji i ne postoji u njihovoj oficijelnoj ponudi.
Pošto nisam baš neka pričalica (možda pola sata mesčno) prođoh na naj jeftiniji 100/100/100 paket kod VIP-a. I to je preko glave ali bar nije preskupo (za moje potrebe).
 
Mts postpaid 50%, prelaz iz Telenora u toku iako će mi nedostajati njihova fenomenalna (u odnosu na MTS) korisnička podrška.

Odustao od prenosa broja u MTS jer ta saga traje i traje. Još 23. februara sam prvi put kontaktirao MTS da bih pokrenuo proceduru prenosa. Posle 4 dana (27.02) dobio i potpisao ugovor. Nakon toga tajac. Pozovem ih 8. marta da proverim dokle se došlo jer nikakvu povratnu informaciju od wih nisam dobijao. Tada mi rekoše da je postupak prekinut jer su im iz Telenora rekli da je neispravan broj na kartici (koji mi nisu ni tražili nego samo PUK koji sam im dao. Operateru ponovo dam PUK broj i on obeća da će opet pokrenuti proceduru sa naznakom da je urgentno. Nakon toga pozovem Telenor pitajući u čemu je stvar i kako je moguće da broj nije ispravan, a oni su mi zatražili broj sa same sim kartice. Kako sam ih zvao sa tog broja i nisam mogao da ga pročitam, uputili su me na poslovnicu gde sam odmah i otišao. U poslovnici ne nađoše grešku osim primedbe da je možda zato što je kartica poprilično stara no i to mi rešiše za 2 minuta izdavanjem nove kartice. Opet pozovem MTS da bih im sada izdiktirao novi PUK, i oni evidentiraše promenu. Očekivao sam juče ili danas da mi stigne novi ugovor na potpis, ali umesto ugovora, pre sat vremena me zovu iz MTS. Pitam šta je sad problem, kažu - nema problema nego samo da potvrdim da želim pokretanje procedure prenosa broja! I tu popi*dim. Šta!!! Opet da čekam 4-5 dana na ugovor, pa da čekam još 5-7 dana na prenos broja!?
I odustanem. Odustanem pored najbolje želje da domaćoj kompaniji ostavljam svoj novac jer vidim da njima nije stalo do toga. Nažalost.
Ostaje mi da se pitam da li neko namerno sabotira normalno poslovanje ili su uhljeblje našli nesposobni i nestručni koji bolje ne umeju. Jer, ovo nikako nije normalno poslovanje.
Dakle, do daljeg ostajem na Telenor pripejdu.
 
Da li negde postoji zvaničan podatak koliko je promenilo mrežu u 2016. i iz koje mreže u koju su otišli?
 
Imas u ratel izveštaju podatak o promeni mreže, oko 10 000 ljudi mesečno promeni operatera, ali ne piše iz koje mreže u koju.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li negde postoji zvaničan podatak koliko je promenilo mrežu u 2016. i iz koje mreže u koju su otišli?

Imas samo broj prenosa,ali ne i koliko iz koje u koju mrezu ;)
Okvirno mesecno oko 10000 podnese zahtev za prenos.
Mada po ovim nekim izvestajima mislim da je MTS najvise korisnika izgubio gledajuci 2016. godinu,pa onda telenor nesto neznatno,a Vip da je najvise dobio.
Cini mi se da je MTS uvek imao oko 50% korisnika,cak i neki procenat vise (mozda gresim),ako ne gresim on je izgubio oko 4-5% korisnika,Telenor oko 1-2% i Vip je dobio oko 2-3% (po nekom mom secanju od ranije koliko je ko imao,opet kazem,mozda sam omasio koji procenat).
Ali uglavnom neznataj je to broj,nista spektakularno se nije desilo godinama ;) jos da Vip nema toliko mnogo i ubedljivo navise akcija,ne bi dogurao toliko sa procentima.

Prenos broja.png
 
Poslednja izmena:
Imas samo broj prenosa,ali ne i koliko iz koje u koju mrezu ;)
Okvirno mesecno oko 10000 podnese zahtev za prenos.
Mada po ovim nekim izvestajima mislim da je MTS najvise korisnika izgubio gledajuci 2016. godinu,pa onda telenor nesto neznatno,a Vip da je najvise dobio.
Cini mi se da je MTS uvek imao oko 50% korisnika,cak i neki procenat vise (mozda gresim),ako ne gresim on je izgubio oko 4-5% korisnika,Telenor oko 1-2% i Vip je dobio oko 2-3% (po nekom mom secanju od ranije koliko je ko imao,opet kazem,mozda sam omasio koji procenat).
Ali uglavnom neznataj je to broj,nista spektakularno se nije desilo godinama ;) jos da Vip nema toliko mnogo i ubedljivo navise akcija,ne bi dogurao toliko sa procentima.

Pogledajte prilog 224433

Da mts nema tu ponudu od 50% popusta garant bi imao za 20% manje korisnika (mozda bi u tom slucaju i mreza bila bolja zbog manjeg opterecenja).
 
Odustao od prenosa broja u MTS jer ta saga traje i traje. Još 23. februara sam prvi put kontaktirao MTS da bih pokrenuo proceduru prenosa. Posle 4 dana (27.02) dobio i potpisao ugovor. Nakon toga tajac. Pozovem ih 8. marta da proverim dokle se došlo jer nikakvu povratnu informaciju od wih nisam dobijao. Tada mi rekoše da je postupak prekinut jer su im iz Telenora rekli da je neispravan broj na kartici (koji mi nisu ni tražili nego samo PUK koji sam im dao. Operateru ponovo dam PUK broj i on obeća da će opet pokrenuti proceduru sa naznakom da je urgentno. Nakon toga pozovem Telenor pitajući u čemu je stvar i kako je moguće da broj nije ispravan, a oni su mi zatražili broj sa same sim kartice. Kako sam ih zvao sa tog broja i nisam mogao da ga pročitam, uputili su me na poslovnicu gde sam odmah i otišao. U poslovnici ne nađoše grešku osim primedbe da je možda zato što je kartica poprilično stara no i to mi rešiše za 2 minuta izdavanjem nove kartice. Opet pozovem MTS da bih im sada izdiktirao novi PUK, i oni evidentiraše promenu. Očekivao sam juče ili danas da mi stigne novi ugovor na potpis, ali umesto ugovora, pre sat vremena me zovu iz MTS. Pitam šta je sad problem, kažu - nema problema nego samo da potvrdim da želim pokretanje procedure prenosa broja! I tu popi*dim. Šta!!! Opet da čekam 4-5 dana na ugovor, pa da čekam još 5-7 dana na prenos broja!?
I odustanem. Odustanem pored najbolje želje da domaćoj kompaniji ostavljam svoj novac jer vidim da njima nije stalo do toga. Nažalost.
Ostaje mi da se pitam da li neko namerno sabotira normalno poslovanje ili su uhljeblje našli nesposobni i nestručni koji bolje ne umeju. Jer, ovo nikako nije normalno poslovanje.
Dakle, do daljeg ostajem na Telenor pripejdu.

Ja sam imao isti problem sa telenorom ali nisam hteo da odustanem od prebacivanja (mislim da namerno prave probleme da bi ljudi odustali od prebacivanja broja - tu mislim na sva tri operatera).
 
Ja sa mts-om i onda sam iz revolta raskinuo ugovor i presao u vip.

Послато са HUAWEI VNS-L21 уз помоћ Тапатока
 
Dzole, nije MTS nikada imao 50% korisnika. Tj. imao je ali ako racunas na taj nacin (kako je racunato do 2011.) ima i sada preko 50%. Promenjena je logika kojom se racuna broj korisnika, konkretno od 2011. MTS vise ne racuna prepaid korisnike koji nisu aktivni vise od 3 meseca. To je cinilo onu razliku.

Najvise je Telenor izgubio korisnika, gledano po broju korisnika - a sve preko toga mozes samo da nagadjas. Ne znaci ovo da je izgubio najvise korisnika preko MNPa, vec uopste korisnika. A za MNP rekoh - mozes da nagadjas. Ali 150.000 korisnika je izgubio Tnor 2016. godine, njihov zvanicni podatak iz zadnjih finansijskih izvestaja.
% trzista je ostao isti zadnjih 5 godina - razlika po 1% ili manje generalno, osim sto je VIP ipak uvecao prilicno udeo. Mnogo bitnija stvar je da je udeo postpaida kod MTSa primetno porastao, govorim o preko 1.000.000 razlike naspram 2011. otprilike. (ovo ima u MTSovom izvestaju za 2015. jos uvek nemamo podatak za 2016.)

@Si_ng, mislim da si za oba u pravu.
 
Ja sam imao isti problem sa telenorom ali nisam hteo da odustanem od prebacivanja (mislim da namerno prave probleme da bi ljudi odustali od prebacivanja broja - tu mislim na sva tri operatera).

To da svi odugovlace kod prenosa broja sa nekim izgovorima ja uopste ne dovodim u pitanje i onda neki procenat ljudi ce odustati od prenosa jer ga mrzi da se cima ;)
To svi tako rade,ja sam imao problem kod prenosa fiksnog iz telekoma u Sbb sve dok nisam intervenisao na "fin" nacin u poslovnici telekoma,tako da...ovo je Srbija,nista neobicno ;)
A sto se tice tvog komentara da mts nema ponudu 50%,to je istina,isto tako i Vip da nema toliko dobre povoljnosti isto bi ostao na nekih 17-18% jer je kod nas posto smo siromasna zemlja i dalje najbitniji faktor cena.
Telenor i ako ima ubedljivo najmanje promocija i najskuplje telefone (ne racunam povoljnosti koje nekima daju) i dalje se jako dobro drzi,ovaj broj korisnika sto je izgubio je jako mali,a ja se pitam zasto je to tako (ironicno se pitam,jer znam odgovor)? ;)
 
Dzole, nije MTS nikada imao 50% korisnika. Tj. imao je ali ako racunas na taj nacin (kako je racunato do 2011.) ima i sada preko 50%. Promenjena je logika kojom se racuna broj korisnika, konkretno od 2011. MTS vise ne racuna prepaid korisnike koji nisu aktivni vise od 3 meseca. To je cinilo onu razliku.

Najvise je Telenor izgubio korisnika, gledano po broju korisnika - a sve preko toga mozes samo da nagadjas. Ne znaci ovo da je izgubio najvise korisnika preko MNPa, vec uopste korisnika. A za MNP rekoh - mozes da nagadjas. Ali 150.000 korisnika je izgubio Tnor 2016. godine, njihov zvanicni podatak iz zadnjih finansijskih izvestaja.
% trzista je ostao isti zadnjih 5 godina - razlika po 1% ili manje generalno, osim sto je VIP ipak uvecao prilicno udeo. Mnogo bitnija stvar je da je udeo postpaida kod MTSa primetno porastao, govorim o preko 1.000.000 razlike naspram 2011. otprilike. (ovo ima u MTSovom izvestaju za 2015. jos uvek nemamo podatak za 2016.)

@Si_ng, mislim da si za oba u pravu.

150000 na 3,2 ili 3,3 miliona pre toga...,pa to je sica? ;) Znaci sad imaju najmanje 3,1 ;) Imajuci u vidu da su najskuplji,nesto jako malo ide od njih,sta mislis sto? ;)
I ovih 150000 koliko kazes mi ne pije vodu nikako jer ako je ratel objavio da je ukupno u 2016-oj preneto oko 120000 brojeva (tj. okvirno 10000 mesecno),ispada da su svi otisli iz telenora 100% i jos ima i viska 30000 koji su recimo ugasili telenor brojeve ;) sto svakako nije istina jer ima njih dosta koji su otisli iz MTS i Vipa ;)

I da Alfa da se nesto razumemo,znas koliko me zabole koliko telenor ima korisnika,ni najmanje me ne zanima,bitno samo da mi dobro sljaka i da ne kradu,a sto se mene tice nek ih i Vip presisa po broju korisnika :D
Tako da ko zna kako je tu ko racunao,mozda telenor zahvatio i zadnjih kvartal 2015. ili sta god vec,ili je mozda ipak ratel slagao sto nema logike ;)
 
Poslednja izmena:
Ja sam presao iz Telenora u mts bas zato sto Telenor krade i menja pakete bez moje saglasnosti.
 
Ja sam presao iz Telenora u mts bas zato sto Telenor krade i menja pakete bez moje saglasnosti.

Za menjanje paketa te uvek obaveste i imas pravo raskid ugovora mesec dana cini mi se,to svi rade.
A vezano za kradju cisto sumnjam,kad se zna da oni ubedljivo najmanje kradja i reklamacija imaju (bio je i izvestaj o tome na netu),ali nije bitno,ne kazem da lazes.
 
Poslednja izmena:
150000 na 3,2 ili 3,3 miliona pre toga...,pa to je sica? ;) Znaci sad imaju najmanje 3,1 ;) Imajuci u vidu da su najskuplji,nesto jako malo ide od njih,sta mislis sto? ;)
I ovih 150000 koliko kazes mi ne pije vodu nikako jer ako je ratel objavio da je ukupno u 2016-oj preneto oko 120000 brojeva (tj. okvirno 10000 mesecno),ispada da su svi otisli iz telenora 100% i jos ima i viska 30000 koji su recimo ugasili telenor brojeve ;) sto svakako nije istina jer ima njih dosta koji su otisli iz MTS i Vipa ;)

I da Alfa da se nesto razumemo,znas koliko me zabole koliko telenor ima korisnika,ni najmanje me ne zanima,bitno samo da mi dobro sljaka i da ne kradu,a sto se mene tice nek ih i Vip presisa po broju korisnika :D
Tako da ko zna kako je tu ko racunao,mozda telenor zahvatio i zadnjih kvartal 2015. ili sta god vec,ili je mozda ipak ratel slagao sto nema logike ;)

Ratel je objavio ono što im je Telenor poslao, tako da nemaju oni tu šta da slažu. Inače Telenor ima ispod 3mil korisnika. Mnogo je izgubio i svakog dana gubi sve više. Otud i ovaj njihov očajnički potez, ponuda sa 50% popusta za ceo ugovor. To je za njih ranije bilo nezamislivo


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Za menjanje paketa te uvek obaveste i imas pravo raskid ugovora mesec dana cini mi se,to svi rade.
A vezano za kradju cisto sumnjam,kad se zna da oni ubedljivo najmanje kradja i reklamacija imaju (bio je i izvestaj o tome na netu),ali nije bitno,ne kazem da lazes.



Ne rade svi tako. Ništa me nisu obavestili, da raskinem nisam mogao jer sam uzeo telefon uz ugovor. Jednom sam potpisao ugovor sa njima i nikad vise. Mts je menjao pre par godina i nisu mi promenili sami paket, vec sam sam izabrao na kraju ugovorne obaveze drugi koji mi odgovara.

Uzeli su mi oko 20e za tih god i po (posle 6 su mi promenili paket)za pretplatu koju nisam hteo i jednom tipa 400 500 din za net jer sam kao isključio telenor klik dodatak, a nisam. Nikad vise nista sa njima. Ne zbog tog iznosa nego zbog principa.

Sent from my D6603 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno