Šta je novo?

neuspesna reklamacija memorije - dodat POLL

Da li treba priznati garanciju ?

  • Da - ne bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 35 38.9%
  • Da - bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 9 10.0%
  • Ne - ne bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 19 21.1%
  • Ne - bavim/bavio sam se prodajom/servisom hardvera

    Glasovi: 27 30.0%

  • Ukupno glasača
    90
  • Anketa je zatvorena .
Izvod iz Zakona o zastiti potrosaca


Zakon o zastiti potrosaca je napisao(la):
Član 23

Ako se reklamacijom utvrdi da proizvod sadrži nedostatke, potrošač ima pravo da zahteva nov proizvod ili proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini cene tog proizvoda na dan vraćanja ili da mu se, uz njegovu saglasnost, otkloni nedostatak.


Potrošač može ostvariti pravo iz stava 1 ovog člana pod uslovom da ovaj zahtev za reklamaciju podnese čim je otkrio nedostatak, a najdocnije u roku od 90 dana od dana kupovine proizvoda.


Potrošač nema pravo iz stava 1 ovog člana ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom ili je otklanjanje nedostatka vršilo neovlašćeno lice.

Mozda je memorija i bila defektna, ali je tvojom krivicom nastao kvar kojim si izgubio pravo na garanciju... Sorry but ******, moraces da platis novu memoriju, mislim da nema opravdanih razloga da ti se ta memorija zameni.
 
Ajde sad ovako: odeš u prodavnicu, kupiš memoriju, dođeš kući i ubaciš memoriju u slot i radi lepo. I onda nakon 3 meseca odlučiš da je prodaš, ali ti prilikom vađenja ispadnu pinovi. Ugradnja i vađenje memorije spadaju u normalno korišćenje (koliko ja znam) i ukoliko je kupac rukovao sa memorijom kako treba onda bi prodavac trebao da mu zameni modul.

Citiram deo iz garantnog lista -

...ova garantna izjava je ništavna u sledećim slučajevima: ako se kupac nije pridržavao proizvođačkog uputstva i tehničke specifikacije o upotrebi proizvoda ili ako je na drugi način nestručno ili nebrižljivo postupao sa proizvodom; ako je uklonjena ili oštećena garantna nalepnica na proizvodu ili se na drugi način ustanovi da je proizvod otvarala ili servisirala neovlašćena osoba; ako su u proizvod bili ugrađeni ili ako su kao repromaterijal korišćeni neodgovarajući delovi; oštećenja zbog neispravne montaže ili održavanja, oštećenja nastala prilikom transporta.
 
Falcon je napisao(la):
Mozda je memorija i bila defektna, ali je tvojom krivicom nastao kvar kojim si izgubio pravo na garanciju...
Pa ako je bila defektna, pinovi bi otpali čak i da je odneo u servis da mu izvade (neka se javi neko ko nosio u servis komp da mu vade memoriju :D).
 
kole89 je napisao(la):
Pa ako je bila defektna, pinovi bi otpali čak i da je odneo u servis da mu izvade (neka se javi neko ko nosio u servis komp da mu vade memoriju :D).
Ma dajte bre ljudi dokle vise? Neka se neko javi kome su otpali pinovi, a ovde na Forumu ima ljudi za 1.000.000 vadjenja i 1.000.000 stavljanja memorije i to ko zna kakve sve. Pinovi otpadnu (izgore pa se odvoje od pertinexa) samo od vadjenja pod naponom i sl. To je stampana plocica na kojoj ce otpasti jos pinova ako je ubode jos nekoliko puta (po vama), a uzgred nismo dobili adekvatan dokaz, a vi uzimate predpostavku (da su pinovi otpali sami od sebe) kao vec utvrdjenu cinjenicu.
Za GX-Xa:
Odakle ti pravo da tvrdis: "Sto god da se desi kupac je kriv, ako bas nije frka mozda mu i uvaze garanciju". Po tebi ispada rasulo kod nas na trzistu po ovom pitanju. Ponavljam ti: Samo ako reklamirani deo ima fizicka otecenja reklamacija se dovodi u pitanje, a garantne uslove propisuje proizvodjac,a ne uvoznik.
 
pravo mi odatle sto znam licno 4-tvoro ljudi koji se bave prodajom preko 5-god i ja sam se svojevremeno bavio i kao sto rekoh, iz mog iskustva, tako je. Garancija je uvek bila bauk za trgovce hardwerom, pogotovo pre godinu i vise dana kad je pola toga bilo svercovano itd.
 
uradimo benchmark,hiljadu vadjenja memorije iz slota.Stavljam gajbu piva da nema sanse da otpadne nijedan, naravno kad se vratim.
Pazi al po gajbu svakom ko oce.
Nikola
 
duksa88 je napisao(la):
uradimo benchmark,hiljadu vadjenja memorije iz slota.Stavljam gajbu piva da nema sanse da otpadne nijedan, naravno kad se vratim.
Pazi al po gajbu svakom ko oce.
Nikola
Ma sta gajbu, kamion MB piva, ali Ceca da vadi i stavlja. :D
 
gx-x je napisao(la):
pravo mi odatle sto znam licno 4-tvoro ljudi koji se bave prodajom preko 5-god i ja sam se svojevremeno bavio i kao sto rekoh, iz mog iskustva, tako je. Garancija je uvek bila bauk za trgovce hardwerom, pogotovo pre godinu i vise dana kad je pola toga bilo svercovano itd.
Kod mene nikada nije bilo tako (problematicno), mozda iz razloga sto sve nabavljam iz proverenih izbora (ne volim da me boli glava). Sada koliko ja znam nema robe iz sverca, pa ce manje i da bude problema, po tvom iskustvu.
 
Ajde ti pocni, pa kad zavrsis javi nam.
Evo, verovacemo ti :)
 
Samo da vas obavestim da sam napisao prijavu trzisnoj inspekciji, i oni su nakon nedelju dana otisli u firmu i nalozili im da mi ili zamene memoriju ili vrate pare, jer na garanciji stoji ime njihove firme, a ne proizvodjaca.
Firma mi je vratila pare.
Eto, da znate da je moguce naterati prodavce da postuju garanciju.
 
Napisi i sta si napisao u prijavi, tj. kakvo je bilo obrazlozenje.
 
gx-x je napisao(la):
pravo mi odatle sto znam licno 4-tvoro ljudi koji se bave prodajom preko 5-god i ja sam se svojevremeno bavio i kao sto rekoh, iz mog iskustva, tako je. Garancija je uvek bila bauk za trgovce hardwerom, pogotovo pre godinu i vise dana kad je pola toga bilo svercovano itd.

Ne uvek. Zavisi od "dilera", i od toga sa kim on radi.
Jednom mi je dosao na garanciju SPALJEN duron. Garantni listic nalepljen na njemu je bio potpuno ugljenisan :d mislio sam da se nikada garancija nece uvaziti kad ono - posle nedelju dana stize nov! :type:

Sve je relativno... ;)
 
Tales je napisao(la):
Samo da vas obavestim da sam napisao prijavu trzisnoj inspekciji, i oni su nakon nedelju dana otisli u firmu i nalozili im da mi ili zamene memoriju ili vrate pare, jer na garanciji stoji ime njihove firme, a ne proizvodjaca.
Firma mi je vratila pare.
Eto, da znate da je moguce naterati prodavce da postuju garanciju.


E fala Bogu da je ova odiseja zavrsena.

Nadam se da nece biti jos ljudi koji ce da pocnu nesto da komentarisu sto je vec napisano na prvim stranama treda....
 
Tales je napisao(la):
Samo da vas obavestim da sam napisao prijavu trzisnoj inspekciji, i oni su nakon nedelju dana otisli u firmu i nalozili im da mi ili zamene memoriju ili vrate pare, jer na garanciji stoji ime njihove firme, a ne proizvodjaca.
Firma mi je vratila pare.
Eto, da znate da je moguce naterati prodavce da postuju garanciju.

Pa sa srecom uz novu memoriju ;)
 
Sasa je napisao(la):
Napisi i sta si napisao u prijavi, tj. kakvo je bilo obrazlozenje.

Evo zipovane prijave, naravno izbacio sam moje i firmine podatke koji su isli na pocetku i kraju prijave, kao i prilozene slike.
 

Prilozi

  • reklamacija memorije.zip
    5 KB · Pregleda: 201
Ja samo molim ma mi neko kazhe koju firmu drzhi Vule, poshto sam is NS-a da sluchajno neshto ne kupim kod njega. HVALA.
 
Veoma mi je drago što se sve dobro završilo po Talesa.
Dobro je to iz više razloga, najvažnije u svemu tome je da sistem funkcioniše.
 
isnogood je napisao(la):
Ja samo molim ma mi neko kazhe koju firmu drzhi Vule, poshto sam is NS-a da sluchajno neshto ne kupim kod njega. HVALA.

Jel mi imamo neki problem mozda? :mad:

Nisam siguran da li te poznajem, znam jednog Zeljka sa wirelessa, mozda si to ti pa me malo zayebawas, ali mozda i nisi... U tom slucaju, napisi mi lepo na PM sta ti se ne svidja sto sam napisao pa da resimo to. A ne ovako da pises...
 
E tales, jel ima jos te V-date u toj firmi ? :d Pazario bih...
 
Vule je napisao(la):
Jel mi imamo neki problem mozda? :mad:

Nisam siguran da li te poznajem, znam jednog Zeljka sa wirelessa, mozda si to ti pa me malo zayebawas, ali mozda i nisi... U tom slucaju, napisi mi lepo na PM sta ti se ne svidja sto sam napisao pa da resimo to. A ne ovako da pises...
Kad se vec bavis tim poslom, onda pazi kakav imidz pravis sebi javno, na forumu.
 
Ljudi zatvoriće nam Thread, opustite se.
Zar sad kada smo ''izvojevali pobedu'' da nasedate na provokacije. :D
#Vule# :smackbum:, verujem da se ljudi samo malo šale, i namerno te provociraju.
 
Sale, problem je u tome, sto onaj ko se ovde javi (a bavi se prodajom) i ne podrzava resavanje garancije, naravno da ce krajnji kupac stvoriti sebi neko razgranicenje, jer spada u grupu koja potencijalno moze biti ostecena.
Zasto bih kupovao kod nekoga od koga mogu da ocekujem takvo resavanje garancije? Iz tog razloga je onome ko se bavi ovim stvarima, da jednostavno ne komentarise, nego da gleda kako ce se cela stvar zavrsiti.
Ja kupujem kod istih ljudi vec dugo vremena, od kojih ne ocekujem ispalu. Neke stvari za koje sebe smatram krivim, ne bih nikada ni reklamirao. Sve ostalo bi mi bilo reseno, posteno.
 
Kupac je dobio novu robu samo zahvaljujuci tome sto ovo NIJE pravna drzava. Ovo drzava u kojoj je strah od inspekcija veci od zdravog razuma. U najmanju ruku ovo je bio slucaj za sud i vestake a ne za inspekcije koje vezbaju "uterivanje straha". Pobedila je linija manjeg otpora a ne zdrav razum i realnost. Mnoge "firme" koje se bave racunarima jos uvek rade na granici izmedju crnog i belog. Kod potpuno "ciste" firme, ovakva glupost sa inspekcijom nikada ne bi prosla. Uvek negde na racunu ili garanciji stoji: "Za sve sporove nadlezan je sud u..." Pravna drzava bi uvek stitila i kupca ( na prvom mestu) i prodavca. Ne bi se bavila pretnjama i zrtvenim jarcima.
 
baneks je napisao(la):
Pobedila je linija manjeg otpora a ne zdrav razum i realnost. Mnoge "firme" koje se bave racunarima jos uvek rade na granici izmedju crnog i belog. Kod potpuno "ciste" firme, ovakva glupost sa inspekcijom nikada ne bi prosla.
Pa što radite tako?
Ja kada dođem kod tebe u firmu (primera radi) ti mi ne kažeš mi radimo na granici između ''crnog i belog'' i zbog toga dragi kupče imaš 30 % popusta, neg brate naplatiš punu cenu.
Ne vidim razlog da kukaš zbog toga. Posle su ti krivi kupci, sistem, država...
Radite vi sve ''na belo'' i nama će biti bolje, veruj mi da je tako. Podignite vi cene koliko treba ali radite kako treba, pa nek ostanu najbolji i najkvalitetniji.
 
baneks je napisao(la):
Kupac je dobio novu robu samo zahvaljujuci tome sto ovo NIJE pravna drzava. Ovo drzava u kojoj je strah od inspekcija veci od zdravog razuma. U najmanju ruku ovo je bio slucaj za sud i vestake a ne za inspekcije koje vezbaju "uterivanje straha". Pobedila je linija manjeg otpora a ne zdrav razum i realnost. Mnoge "firme" koje se bave racunarima jos uvek rade na granici izmedju crnog i belog. Kod potpuno "ciste" firme, ovakva glupost sa inspekcijom nikada ne bi prosla. Uvek negde na racunu ili garanciji stoji: "Za sve sporove nadlezan je sud u..." Pravna drzava bi uvek stitila i kupca ( na prvom mestu) i prodavca. Ne bi se bavila pretnjama i zrtvenim jarcima.

Da bi te ta pravna drzava stitila, treba placati porez. Ako se radi na crno, nema ni drzavne zastite. Ne moze, dobra je drzava kada treba izvuci neku korist, a ne valja kada recimo treba placati porez.
 
baneks je napisao(la):
Kupac je dobio novu robu samo zahvaljujuci tome sto ovo NIJE pravna drzava. Ovo drzava u kojoj je strah od inspekcija veci od zdravog razuma. U najmanju ruku ovo je bio slucaj za sud i vestake a ne za inspekcije koje vezbaju "uterivanje straha". Pobedila je linija manjeg otpora a ne zdrav razum i realnost. Mnoge "firme" koje se bave racunarima jos uvek rade na granici izmedju crnog i belog. Kod potpuno "ciste" firme, ovakva glupost sa inspekcijom nikada ne bi prosla. Uvek negde na racunu ili garanciji stoji: "Za sve sporove nadlezan je sud u..." Pravna drzava bi uvek stitila i kupca ( na prvom mestu) i prodavca. Ne bi se bavila pretnjama i zrtvenim jarcima.

u pravu si ali su isto tako u pravu i Sale i delimir.
sve u svemu da se ta firma nije uplasila inspekcije, dal su imali razlog ili ne to je nebitno, covek ne bi video novu memoriju to je sigurno. sa druge strane mozda je i njima bilo lakse da se oproste od tog jednog memorijskog modula i da nastave dalje bez vecih komplikacija....
 
Vrh Dno