Šta je novo?

NetNet - Nis

Jesu, ima možda godinu dana, ali je funcionisao kao zasebno preduzeće do pripajanja. Na ExeNet konkretno su prvo pustili svoj link na optici na proleće, a Supernova TV šemu isforsirali na jesen bez pismenog obaveštenja. Samo su zvali telefonom da kažu kako „od sutra kreće digitalizacija“ i to je značilo u prevodu to, a nedugo zatim su krenuli i sa zaključavanjem kanala. Na DVB-C srećom nije bilo problema po pitanju slike, ali sa STB uređajima koji nisu Move ih itekako i dalje ima (pominje se nekakav Skymaster).
 
Neverovatno je da godinu dana nisu mogli da osmisle kako da odrade ovaj prelaz.
OK za TV šeme, ali ovde je problem što ljudi ne mogu da uvedu optički internet kod mene u Zagorke Nikolić dok ovi migraciju ne završe i ne nazire se kad će to da se završi.
 
Neki i dalje nismo pristali na zakljucane kanale, sve se gleda bez STBa (exe) ;)
 
Zvao sam ih i opet prijavio kvar, izgleda da su resili, sad nema da secka i da se muti slika, videcu do kad 😂
 
Supernova je unistila NetNet, pre njih net radio super, sada na tv-u koji je povezan lan kablom sve secka i muti se slika, zvao da prijavim i niko nista
Bukvalno UNIŠTILI SU GA SKROZ.
NetNet dok je bio ne sećam se kad se desilo da je internet ovako loš i da ovoliko secka. Otkako su prešli na Supernovu evo svako jutro internet nestaje 5+ puta, nestane on na 10ak sekundi ali opet ide na živce previše..
 
Ja sam zvao 2 puta zbog problema sa internetom i resili su, za sad radi isto kao i pre
 
Ja sam zvao 3 puta i cekao na javljanje operatera po 10 minuta i niko mi se nije javio...
 
Pisite im na mejl.
 
Užas od neta, srećom imam još mesec i po do kraja ugovora. Bukvalno nema šta ne secka od HBO, Netflixa, EON-a. to se kod Net Neta nije dešavalo. Odštampana izjava o raskidu ugovora valjda ću uspeti da predam, pošto su im poslovnice krcate ovih dana od nezadovoljnih klijenata koji se žale na promene cena.
 
Užas od neta, srećom imam još mesec i po do kraja ugovora. Bukvalno nema šta ne secka od HBO, Netflixa, EON-a. to se kod Net Neta nije dešavalo. Odštampana izjava o raskidu ugovora valjda ću uspeti da predam, pošto su im poslovnice krcate ovih dana od nezadovoljnih klijenata koji se žale na promene cena.
Jel si zvao da prijavis?
Ja sam zvao i za sad su resili, sigurno kad su prebacivali sa NetNeta na Supernovu da su pobrljavili modemi
 
Jok, ne mogu da se smaram sa njihovom korisničkom a i ističe mi ugovor krajem marta.
 
Kad smo već kod isticanja ugovora: sad sam pogledao ugovor s Netnetom, i piše da se ugovor po isteku automatski produžava na neodređeno vreme, sve dok ne zahtevate raskid, i raskid sledi 30 dana od dana zahteva (i to i plaćate).
E sad, da li se ova stavke menja s obzirom da se promenio vlasnik Netneta? Da li je neko imao iskustva s ovim?
 
Kad smo već kod isticanja ugovora: sad sam pogledao ugovor s Netnetom, i piše da se ugovor po isteku automatski produžava na neodređeno vreme, sve dok ne zahtevate raskid, i raskid sledi 30 dana od dana zahteva (i to i plaćate).
E sad, da li se ova stavke menja s obzirom da se promenio vlasnik Netneta? Da li je neko imao iskustva s ovim?
Nema produzavanja ugovora automatski, nastavljas da koristis internet i placas normalno ili po novoj ceni sve dok ne odes i ne trazis raskid i otkazni rok je ako se ne varam 30 dana. Ali, da bi bio siguran, najbolje mesec dana pre isteka ugovora trazis raskid i prekid saradnje na dan isteka ugovorne obaveze i mirna ti glava.
 
Užas od neta, srećom imam još mesec i po do kraja ugovora. Bukvalno nema šta ne secka od HBO, Netflixa, EON-a. to se kod Net Neta nije dešavalo. Odštampana izjava o raskidu ugovora valjda ću uspeti da predam, pošto su im poslovnice krcate ovih dana od nezadovoljnih klijenata koji se žale na promene cena.
Internet očajan, svakog dana nestaje i to u roku od 1h nestane 10ak puta...
Brat je zvao i oni kažu restartuje ruter i biće okej. Pa ja li sam lud da RR ruter svaki put kad mi nestane internet..
Eh sad, nakon prelaska NetNeta u MTS, da li trebam ja njih da obavestim i da pozovem da oni zamene opremu za njihovu ili šta kako? Možda zbog toga internet ne valja ali ne verujem.
 
Ovde ce biti bezanija na yetel i a1.
Kada ovde moze da se raskine ugovor?
 
@anders moraš da im iznudiš priznanje da je došlo do promene načina pružanja usluga u procesu digitalizacije, s obzirom na to da nije izvršeno direktno obaveštavanje pismenim putem po Članu 131 ZEK, a pod pretpostavkom da je promenjena specifikacija usluga (da su smanjili broj TV kanala i pustili Supernova šemu) pa bi time mogao da ih pritužiš Ratelu i tražiš da nalože raskid bez penala. Samim puštanjem Telekomovog umesto NetNet linka je nedovoljno, pošto je na papiru specifikacija ista, iako i ti i ja znamo da nije.
 
@uji ako sam te dobro razumeo u jednom od tvojih komentara, gledajući kako se radilo sa Exenet, da bi ova migracija sa Netnet na Supernovu mogla da potraje i devet meseci. Ima li neko neki info koliko bi trajalo za Netnet?
 
@uji ako sam te dobro razumeo u jednom od tvojih komentara, gledajući kako se radilo sa Exenet, da bi ova migracija sa Netnet na Supernovu mogla da potraje i devet meseci.
Recimo, ali mi smo na ExeNetu bili migrirani na novu TV šemu po područjima pa kad im dune za ceo grad ili opštinu (Niš), onda na tom lokalitetu osvane njihova i to je to. Što se internet linka tiče, to je vrlo brzo zamenjeno svuda, ukinute statičke IPv4 adrese i zamenjene dinamičkim uz CGNAT.
 
Internet očajan, svakog dana nestaje i to u roku od 1h nestane 10ak puta...
Brat je zvao i oni kažu restartuje ruter i biće okej. Pa ja li sam lud da RR ruter svaki put kad mi nestane internet..
Eh sad, nakon prelaska NetNeta u MTS, da li trebam ja njih da obavestim i da pozovem da oni zamene opremu za njihovu ili šta kako? Možda zbog toga internet ne valja ali ne verujem.
Nema sta da ti menjaju, meni je ostao stari modem, samo zovi i budi uporan da ti net ne valja, ja zvao 2 puta i podesili su modem, sad radi super
 
Nema sta da ti menjaju, meni je ostao stari modem, samo zovi i budi uporan da ti net ne valja, ja zvao 2 puta i podesili su modem, sad radi super
Dobro hvala.

Ajde neko od Vas je sigurno stručniji ako može da mi objasni i da mi kaže da li je to nekako moguće? Ne znam ali msm da sam primetio i nez dal haluciniram i dal je moguće ali dok sam na Chrome-u i dok surfujem i to, internet uspe da se sastavi nekako, međutim kad upalim da igram igricu neku (tipa SAMP, LOL, CS nebitno koja igrica) odma nastane haos i nestane internet, sigurno igrice vuku mnogo više interneta i onda on neprestano crasha, ne znam momci pomozite mi dal je moguće to...
 
Dobro hvala.

Ajde neko od Vas je sigurno stručniji ako može da mi objasni i da mi kaže da li je to nekako moguće? Ne znam ali msm da sam primetio i nez dal haluciniram i dal je moguće ali dok sam na Chrome-u i dok surfujem i to, internet uspe da se sastavi nekako, međutim kad upalim da igram igricu neku (tipa SAMP, LOL, CS nebitno koja igrica) odma nastane haos i nestane internet, sigurno igrice vuku mnogo više interneta i onda on neprestano crasha, ne znam momci pomozite mi dal je moguće to...
Pa sve je do modema, kad ga podese bice sve po starom
 
Setbox koji sam dobio kada sam pre dve godine sklopio ugovor vise ne mogu da koristim, startuje se netnet aplikacija i traži šifru...
 
Kad smo već kod isticanja ugovora: sad sam pogledao ugovor s Netnetom, i piše da se ugovor po isteku automatski produžava na neodređeno vreme, sve dok ne zahtevate raskid, i raskid sledi 30 dana od dana zahteva (i to i plaćate).
E sad, da li se ova stavke menja s obzirom da se promenio vlasnik Netneta? Da li je neko imao iskustva s ovim?
Standardna forma, ugovor na određeno prelazi u ugovor na neodređeno vreme i tad možeš kad god rešiš da podneseš zahtev za raskid ugovora sa otkaznim rokom od 30 dana.
Inače bio sam pre dva dana da se ratosiljam ove bede i naravno da je radnica mts-a uspela da me iznervira. Naime, njihova priča je sledeća meni minimalna ugovorna obaveza traje do 27.03. i ja sam otišo da im kažem da se nakon toga više ne želim njihove usluge, odnosno da kao što piše u ugovoru ne želim da se ugovor na određeno pređe u ugovor na neodređeno vreme. Radnica insistira da ako 07.02 podnesem zahtev oni će 07.03 da mi ugase net, ne može čovek da im objasni da hoću da ispoštujem ugovor i kažem i *** u pm zaključno sa 27.03.
 
Setbox koji sam dobio kada sam pre dve godine sklopio ugovor vise ne mogu da koristim, startuje se netnet aplikacija i traži šifru...
Meni nije tako, meni još uvek radi, ne traži šifru ni ništa. Svi kanali od pre su tu.
Pa sve je do modema, kad ga podese bice sve po starom
Da ga ne uročim ne daj Bože, valjda je sad sve okej. Juče ceo dan je sve bilo full, možda jednom se izgubio net, ali nije kao pre 4 5 dana kad nije mogo da se sastavi net. Da kucnem u drvo sad radi, nadam se da će tako i na dalje.
 
Blago tebi, meni koči i secka uveče TV od kako su prebacili na Telekom, prijavio, nit došli nit pogledali nit što uradili. Mada neću ni da se trudim, uskoro ističe ugovor, ne planiram produžetak.
 
Blago tebi, meni koči i secka uveče TV od kako su prebacili na Telekom, prijavio, nit došli nit pogledali nit što uradili. Mada neću ni da se trudim, uskoro ističe ugovor, ne planiram produžetak.
Pozovi opet, ja sam zvao dva puta i resili su
 
Nazad
Vrh Dno