Šta je novo?

Naplaćuju "nevidljive" sms poruke

ljubopitljiva

Poštovan
Učlanjen(a)
14.04.2014
Poruke
6
Poena
51
Ljudi, imam problem sa uvećanjem računa za mobilni, stalno mi naplate više nego što je po ugovoru.

Kada sam otišla kod operatora rekli su mi da sam prijavljena na sms poruke koje mi šalje neka firma, ali da se te poruke ne vide kad stignu!!!

A naplate mi 100 dinara po poruci na svaka tri dana! I operater neće da mi vrati novac! Da li je neko imao sličan problem? Šta da radim?

Izvinite, ovo sam već postovala u drugu temu, ali nova sam na forumu i molim da mi se javite ako imate rešenje ili ako vam se nešto slično desilo.

Hvala!
 
Moraš sa listinga da saznaš ime tog servisa i broj sa kog se šalje. Gomila tih fantomskih firmi ima foru da moraš da se odjaviš sa njihovog servisa i to ti jednokratno naplate i posle ti više ne šalju.
 
E pa pitala sam ja operatera kako je došlo do toga, NE zna da mi kaže, jednostvano se ta firma prikačila na moj broj i slala mi je poruke na svaka tri dana, a to se nikad nije videlo u inboxu.

I još sam dobro prošla, jer je na moju molbu operater pristao da blokira poruke od te firme, ali kaže da ja nisam jedina, izgleda ta firma poznata po prevarama, šalje nevidljive poruke hiljadama ljudi!

Zato ja mislim da su oni dužni da mi vrate novac jer su obavešteni o tome, znaju da neko vara njihove korisnike!

Je l možda još neko primetio da mu je bez razloga uvećan račun za mobilni? Ako jeste, jedini način da saznate za ove nevidljive poruke je da odete kod operatera!
 
Ja sam do sada mislio da plaća samo onaj ko šalje poruke :zgran:
 
Ne, ovo su takozvane VAS SMS usluge, koje mogu da se naplacuju i primaocu.

Pozdrav
 
E pa pitala sam ja operatera kako je došlo do toga, NE zna da mi kaže, jednostvano se ta firma prikačila na moj broj i slala mi je poruke na svaka tri dana, a to se nikad nije videlo u inboxu.

I još sam dobro prošla, jer je na moju molbu operater pristao da blokira poruke od te firme, ali kaže da ja nisam jedina, izgleda ta firma poznata po prevarama, šalje nevidljive poruke hiljadama ljudi!

Zato ja mislim da su oni dužni da mi vrate novac jer su obavešteni o tome, znaju da neko vara njihove korisnike!

Je l možda još neko primetio da mu je bez razloga uvećan račun za mobilni? Ako jeste, jedini način da saznate za ove nevidljive poruke je da odete kod operatera!

Ti na listingu možeš da vidiš dodatna zaduženja.

Da nisi koristila neki ljubavni horoskop ili skidala neku cecinu pesmu:d
 
Poslednji put sam skinula jednu igricu pre 4 godine! Jedino ponekad pošaljem neku humanitarnu poruku...

I jesu meni ovi iz MTS-a rekli da su to VAS poruke, ali kažu da ne znaju kako je ta firma došla do mog broja i ne žele da mi vrate novac, iako znaju da je u pitanju prevara i njima je išlo pola novca od svake "nevidljive poruke"!!!

Je l još neko imao sličan problem, da mu je neopravdano uvećan račun za mobilni?
 
Zahtevaj, zvanicno, da ti kazu kako si se i kada registrovala, to moraju da imaju.

A onda ces znati da li je opravdano ili ne. Da ti kazu da je prevara i dozvole da se nastavi naplacivanje, to nece.
 
I jesu meni ovi iz MTS-a rekli da su to VAS poruke, ali kažu da ne znaju kako je ta firma došla do mog broja
U poštenje svih naših operatera ne sumnjam, nema velikih razlika izmedju ta tri krokodila po tom pitanju.
Neka me neko ispravi ako grešim ali takva vrsta usluge ne može da se inicijalizuje dok se sa korisnikovoga broja ne pošalje poruka za početak usluge.
Koja je suma u pitanju, ukupno ispod hiljadu dinara?
Pusti stvar onda.. neizvesno je da ćeš ih ubediti da ti vrate pare a potrošićeš kilo živaca.
 
Bratu je tako bilo, srećom samo u poslednjem mesecu ugovora pa je prešao u Telenor :d

A oni iz mts - a "nisu znali" kako je uopšte počeo dobijati te poruke i od koga su...

Da, bilo je nešto preko dve hiljade tog zuluma :p
 
Poslednja izmena:
Evo da te ispravim: moguce je koristiti VAS usluge bez slanja poruke za pocetak usluge. Primer su poruke kojima banke salju informacije o promeni stanja na racunu, reklamne poruke o rasprodajama, itd... Ovakav tip usluge je zamisljen da ide bez naplate krajnjem korisniku (naplacuje se onom ko salje poruke) te je omoguceno da service/content provider prijavi korisnika za uslugu. Ono sto ne bi trebalo da je moguce je da korisnik na ovaj nacin bude prijavljen za uslugu koja ce se njemu naplatiti.

Za konkretan primer naveden gore, potrebno je uloziti zalbu i traziti specifikaciju naplacenih poruka: ko je i kada slao poruke, kako je i kada korisnik prijavljen na uslugu i slicno. Takodje, ako se zeli spreciti dalje koriscenje usluge i naplata, treba zahtevati da korisnicki servis odjavi korisnika sa date usluge. Moguce je odjaviti korisnika sa konkretne usluge, ne mora da se zabranjuje ceo VAS saobracaj.

Pozdrav
 
U poslovnici sigurno nece znati, nemaju oni uvid ni u neke mnogo osnovnije stvari.
Nego da salje zvanicnu zalbu da se vidi kada je i kako aktivirana usluga.

Mislim da moze i ugovorom, tj. potpisom da se zapocne, bez slanja SMS-a. Ali tada jos bolje ostaje papirni trag.

Instaliranje bilo kakvog s***a na smartfon je najverovatniji nacin da se to desi, ili kad je telefon bio kod drugog da namerno aktiviraju (kao kad su ranije krali kredit, dok MTS nije uveo nizak limit)
 
Na zalost, svaki sistem ima neke slabe tacke. A nasi content/service provider-i su veoma mastoviti kada se radi o otkrivanju i zloupotrebi slabih tacaka :)

Pozdrav
 
A uzeti listing je jako tesko i pogledati ko salje sms
 
Ne vidi se u listingu!
Ja ne vidim da je mParking dok ne dobijem onaj sumarni listing - na njemu se vec vidi.
 
Kad se kaze "listing" misli se na odlazni saobracaj.
 
U redu poruke od banke o potrošnji na kartici i sl., to su besplatne poruke ali koje se opet mogu deaktivirati i aktivirati (a i navedene su i prihvaćene u ugovoru sa bankom).
Ove sa naplatom, da tek tako neko počne da šalje poruke na neki nasumični broj, mislim da nema šanse. Sigurno je bila prijava tipa "pošalji sms za ljubavni horoskop", "vremensku prognozu", "glasaj za pobednika farme" i sl., a malim slovima je i još nešto pisalo što niko ne čita. Pa se onda to "zaboravi", pa aj da okrivimo nekog trećeg.
 
Naravno, zato i treba da uzme listing. I kad se kupuje neki bolji telefon mini test inteligencije. Na kraju ce biti ko sa onim likom da mu se naplacuje sms kad salje nekom ko je u romingu...
 
^ da, da, sećam se, pa mislio čovek da mu se poruke ne naplaćuju ako je primalac u romungu, već samo ako je u Srbiji :S:
 
Ima stara tema
Ne mogu sada da cesljam, ali neko je bio pomenuo da su prevaranti nasli propust kako da posalju poruku na koju tel automatski odgovara (kao da je primio setovanja od operatera ili tako nesto). Pri tome korisnik nije ni svestan da je poruka stigla, niti da je tel 'odgovorio' na nju.
Mozda OP vredi procitati temu...

EDIT:
A moze biti i da se ispostavilo da neke aplikacije sa marketa imaju pristup slanju porukai da je to u nekim slucajevima bio problem...

I da Busplus je cini mi se poceo sa naplatom. Da nije to?
 
Poslednja izmena:
BusPlus Android zvanični app? Kod mene nema zaduzenja.
 
^Naplaćuju ti upit iz aplikacije? Naplaćuje se ako se pošalje zahtev sms-om, ova zvanična app troši samo internet, nema druge naplate, ne znam za onu drugu app, verovatno je isto.
 
Ova od dvuckovica me pitala da li da salje upit i neku cenu mi dade...
Nisam ni znao da imaju dve i to sa istim imenom...
 
Mislim da obe naplaćuju upit 1.8rsd.
 
Ne, regularna nista ne skida, samo ako sam ides preko *011*
 
Nazad
Vrh Dno