Šta je novo?

Najvece razocarenje 2004?

Najvece razocarenje u 2004?

  • Doom 3

    Glasovi: 80 47.6%
  • NBA Live 2005

    Glasovi: 16 9.5%
  • Battlefield:Vietnam

    Glasovi: 18 10.7%
  • Tribes:Vegeance

    Glasovi: 7 4.2%
  • Tony Hawk:Underground 2

    Glasovi: 11 6.5%
  • Man of Valor

    Glasovi: 9 5.4%
  • Colin McRae Rally 04

    Glasovi: 26 15.5%
  • Knights of the Temple

    Glasovi: 7 4.2%
  • Hitman:Contracts

    Glasovi: 26 15.5%
  • Soldner

    Glasovi: 19 11.3%
  • Leisure Suit Larry:Magna Cum Laude

    Glasovi: 43 25.6%
  • Zoo Tycoon 2

    Glasovi: 9 5.4%

  • Ukupno glasača
    168
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Verujem da je ovo sa mip-mapama (sta god to bilo :D), lapsus i da si mislio na bump mape?
 
nije lapsus, mislio sam na mip-map levele kao sto su u FC npr. a prvi put sam ih video jos davne 2000-te god. u nekoj igrici, mislim da je bio soldier of fortune. Radi se o tome da kad teksturu gledas iz daleka drugacija je od one kako izgleda kad joj pridjes...Ne znam kako bolje da objasnim, recimo: stojis 10 metara od nekog zida i gledas u njega i on je super ostar, kad mu pridjes vide se zamuceni pikseli, e sad umesto da se vide zamuceni pikseli, igra ucita drugu teksturu koja je detaljna kad je gledas izbliza. Nije nikakav specijalni shader u pitanju jer sam ovo prvi put video na GeF DDR...
 
To je uradjeno u HALO-u, bolje su teksture izbliza nego iz daleka,a sto se tice tekstura u Doom-u stvarno mi nije jasno kako su tako lose,ja sam prvo mislio da nesto nije namesteno u configu pa je tako,ali ocigledno su im bile bitne samo senke i modeli.Generalno mi se cini da je prikaz tekstura malo napredovao zadnjih godina, u odnosu na ono sto su proizvodjaci grafickih obecavali.
 
Poslednja izmena:
za to su delom krivi i izdavači i programeri. Umesto da optimizuju igre do krajnjih granica pa da one mogu da rade i na skromnim mašinama, :D oni su otišli u suprotnu stranu... zašto nešto da optimizuju kada će izaći "ta i ta" grafička koja će to lepo da tera (a nVidia i ATI kao slučajno baš u tom trenutku izbacuju svoja čeda). :S: Sada smo došli do toga da su grafičke kartice ALE Božije a u igrama i dalje vidimo pixele i slične gluposti :mad: . Pa čekaj, Medal of Honor AA je izašao u vreme P2 i TNT2 i izgledao sasvim pristojno (na jačim mašinama još boje) ;) . A sada za VGA od 200€ i par generacija kasnije, ne dobijaš ništa drastično bolje.
"it makes me mad...mad...mad" by John Clees :mad:
Pozdrav. :wave:
 
Postoji nacin da se teksture u Doom 3 mnogo poboljsaju, ali sam zaboravio kako :(
Ima neka komanda u konzoli, tipa lod_bias... Mislim da je spominjano i ovde u glavnom Doom 3 thread-u...
 
milsim da je promeniti texture najmanji problem i da su takve kakve su da se ne bi cekalo na onu tamo generaciju GPU-a ili sta ti ja znam sta, a sva ta zahtevnost je dobrim delom otisla na senke bez kojih igra ume da poleti i na prosecnoj grafici, pa onda modeli su takodje dobri tako da engine nikako nije los i naslovi gradjeni na njemu ce biti vrh ponude koja sledi.

kome je igra zanimljiva nek je igra kome nije niko ga ne tera jer i onako niko nije kupio original tako da ne galamite previse....
 
Pa valjda i ova generacija Gpu-a moze da prikaze bolje teksture od velicine piksela ko u paintbrushu iz accessories-a gledano iz blizine!?E bar sam to ocekivao od Doom-a ako nista drugo,bump mapping su izlepili po karakondzulama pa ga izgleda potrosili za teksture zidova i podova. :trust: :smash:
 
Poslednja izmena:
vrh koji sledi ce biti igre gradjene na UT3 enginu koji izlazi sredinom 2005-god. Doom3 engine ce biti smesan naspram onoga, cak ce i s.t.a.l.k.e.r imati problema....jedino da vidimo crytech engine novi...
 
gx-x je napisao(la):
nije lapsus, mislio sam na mip-map levele kao sto su u FC npr. a prvi put sam ih video jos davne 2000-te god. u nekoj igrici, mislim da je bio soldier of fortune. Radi se o tome da kad teksturu gledas iz daleka drugacija je od one kako izgleda kad joj pridjes...Ne znam kako bolje da objasnim, recimo: stojis 10 metara od nekog zida i gledas u njega i on je super ostar, kad mu pridjes vide se zamuceni pikseli, e sad umesto da se vide zamuceni pikseli, igra ucita drugu teksturu koja je detaljna kad je gledas izbliza. Nije nikakav specijalni shader u pitanju jer sam ovo prvi put video na GeF DDR...

99% igara podrzava mipmapping i znam dobro sta je to. Ne znam u cemu je problem sa doom-om koji to takodje ima, kao i Quake II i 3??? Ne ucitava se druga tekstura, vec se samo postojeca renderuje u nizoj rezoluciji. Imas vise mip nivoa. E sad, kako engine odradjuje tranziciju tih nivoa, to je druga stvar. Neki samo - flip, i zamene teksturu, neki rade blending iz jedne u drugu (pa imas i vise vrsta blendinga). Sve zavisi i od preferenci u samim drajverima i samoj igri, naravno, kao i da li je izabran trilinear, bilinear ili kombinacija ova dva sa nekim anisotroping-om. Dakle u Doom-u on postoji, uradjen je lepse nego u Q3 - tekstura se pretapa u onu manje rezolucije. Slobodno se igraj sa komandom r_lod od -8 do 8, pa ces videti.
 
Moorhuhn je napisao(la):
Pa čekaj, Medal of Honor AA je izašao u vreme P2 i TNT2 i izgledao sasvim pristojno (na jačim mašinama još boje) ;) . A sada za VGA od 200€ i par generacija kasnije, ne dobijaš ništa drastično bolje.
"it makes me mad...mad...mad" by John Clees :mad:
Pozdrav. :wave:

MOHAA sam igrao na GeForce 4 Ti4200 koji sam vec imao par meseci... tako da si se ti malo prevario oko tog sa P2 i TNT2 :) Tada je izasao Quake III test, a nesto kasnije i Quake 3 Arena, full... "Malo" se presao, za oko 4 godine (Q3 - 99.; MoHAA - 2002.) :)
Par generacija kasnije... i ... Sta, FarCry ne izgleda lepse od MoHAA, nije drasticno lepsi dizajn, speculari, voda, dinamicke senke, HDR, animirana flora i fauna??? Pa nije, kad vecina nasih ljudi igra ovo na GF2 i GF4MX-u... :wall:
 
gx-x je napisao(la):
vrh koji sledi ce biti igre gradjene na UT3 enginu koji izlazi sredinom 2005-god. Doom3 engine ce biti smesan naspram onoga, cak ce i s.t.a.l.k.e.r imati problema....jedino da vidimo crytech engine novi...

Ma najjaci engine ce imati Duke Nukem Forever :)

Pa sto se screenshotova tice, najperspektivniji engine mi se cini onaj koji ce biti u igri F.E.A.R. A znajuci da je prethodni Monolith-ov LithTech bio jedan od najkoriscenijih u drugim igrama, UT3 i D3 engine-i nisu toliko sigurni kao pobednici.
 
Fear sam video pre par meseci, gomilu videa sam imao... Nije spektakularno. Izgleda ok, ali nije daleko od FarCry i HL2...
 
@byMax: znam ja to vrlo dobro, ali nisam pricao o tome, pricao sam da imas FC recimo gde kad pridjes zidu (zabijes nos u njega) tekstura bude ostra, nema pixela i ruznog blendinga, u doom3 kad pridjes zidu....ono :d Znaci nisu se potrudili sa mipmapingom, ne kazem da ga nema, mora ga biti.
 
Kao zakleti FPSovac moram da okinem po doom-u...mada sam citao o magna cum laude-u koji je kazu, za pod voz
 
po meni na toj listi nema poente da se nalaze igre koje su tek napravljene tj prvi deo barem ja tako gledam i zasto uopste pricate o farcry-u(mozda gresim), na listu su se trebali naci samo noviji delovi starih igara pa onda prokomentarisati novi deo te iste igre, zato sam i ja stavio glas na D3 po meni je to najvece razocarenje u 2004 :D
 
od navedenih igara larry...soldnera nisam ni igrao , a sve ostale igre su mi manje-vise ok...eventualno doom 3...ali daleko je ta igra[bar po mom misljenju] od najveceg promasaja...
 
gx-x je napisao(la):
u grafiku se nisam toliko razocarao, ali sam bio sokiran kad sam video da su teksture bez mip-mapa

Znaci nisu se potrudili sa mipmapingom, ne kazem da ga nema, mora ga biti.

Ajde se ti lepo odluci, samo polako... bez zurbe.
Znaci ... :wall:
 
Jos jedan glas za Larry-a.
Znaci... :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :p

A sto se tice Doom3, HalfLife2 i Farcry... svaka mi se dopada na svoj nacin (grafika, zvuk, atmosfera). Nazalost nijednu nisam igrao vise od par sati zbog nedostatka sl. vremena, ali to cu sada popraviti :) Ali D3 sam igrao dovoljno dugo da bih provalio da je poneki put AI protivnika glupo odradjen. A kada sam video onaj meni na pocetku H2 zgrozio sam se... takav engine, a tako jadno odradjen meni, pa lepse sam vidjao na komodoru.

FIFA i NBA gluposti nikad nisam igrao jer me smara da dajem golove/zakucavam sa pola terena. Tako da i te igre u najjavi mogu odneti za mene najvece razocarenje u narednih 500 godina ili vekova, jer momci iz EA ne znaju kad je dosta.
 
Poslednja izmena:
patton je napisao(la):
Ajde se ti lepo odluci, samo polako... bez zurbe.
Znaci ... :wall:

mipmap levels kao tehnologija, a ne grafika. Razmisli malo i sve ce ti biti jasno ;)

(seti se zidova u soldier of fortune. Kad ima prilazis tekstura se izostrava umesto da prelazi u "fleke")
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno