Šta je novo?

MTS Telekom ADSL

ADSL2+ annex M moze do 24/3Mbps u idealnim uslovima. Ali Telekom Srbija nema annex M.
 
Мислим само на оно што се овде нуди, теоретске варијанте су друга прича. :)
 
А да се лепо погледа инфо о АДСЛ стандарду и највећим могућим брзинама? Нити може DL 50 нити UL 3 или 5.
A da pogledas malo vdsl2 standard,a?
 
Зашто бих то радио када се у АДСЛ теми помиње петиција којом се тражи да се UL на АДСЛ-у повећа на 2, 3 или више? Ко је овде поменуо ВДСЛ осим тебе?
 
Da li i mi mozemo, koji koristimo Box 3 paket, povecanje brzine neta?
 
Momci, imam neki problem sa pingom, naime kad sam uzeo internet pre nekih mesec dana, on je radio odlično i ping je bio do nekih 20ms maksimalno. Sad ne znam šta se desilo odjednom je ping skočio na 90ms, znači uvek iznad 90ms mi je ping. Promenio sam i modem, sad internet radi stabilno ali ping je i dalje ostao isti. Kablove sam proverio. Splitter sam zamenio, i kablove što sam dobio od drugog modema. Neki kažu da trebaš imati splitter na celoj liniji tj. na svakom fiksnom da ti bude splitter (što i ne znam kako će da radi sa obzirom da i pre mesec dana nisam imao splitter priključke a radilo je kako treba). Šta bih trebao da radim? Takođe i moj drug, koji je ulica do mene isto kaže da ima probleme sa pingom u zadnje vreme i da je ping oko 100.
 
Juce sam isto pitanje postavio na VDSL temi. I kod mene potpuno identicna situacija. Uveo sam internet pre mesec dana, ping bio odlican prvih 10 dana i odjednom skocio na 65 ms, od tada konstantno raste i evo sada je oko 110 ms, a protok poceo dosta da varira. Novi kablovi, sve prikljucke sam proverio, ali i dalje isto. Kod mene je ruter ZTE H168N.
 
Pogledaj zagusenje WiFi signala oko tebe, ako si preko WiFi prikacen. Kod mene je isto poceo lose da radi WiFi od skora, i shvatio sam da je to zbog bezobrazluka SBBa.

Jer ima 12, da DVANAEST, UniFi signala oko mene! Vise nego svih ostalih WiFi SSIDa ukupno, i postavio sam vec obavestenje i u mojoj i u dve susedne zgrade sa molbom da SBB korisnici iskljuce UniFi, jer ono je stvarno bezobrazluk sa strane SBBa!

(mislim OK da je to jedan korisnik u zgradi, ali aman.... 12 UniFi mreza mogu u stanu da vidim??? ALO!)
 
Kao sto rekoh, novi modem i povezana su 4 uredjaja, racunar i 3 telefona.
 
Znaci WiFi primarno gledas, pa pogledaj kroz WiFi analyzer na telefonu da li ima zagusenja signala.
 
Udji u Channel Rating, meni je tamo najzgodnije, a mozes i u ono zadnje, signal strength valjda. U oba kliknes na WiFI SSID gore (na pocetku je prazan valjda), i izbacice listu broadcastovanih SSIDeva.

Kod mene su se videla 12 UniFi SSIDa, razlicith jacina - sada ih je 3-4, izgleda da sam uspeo da uradim nesto :)
 
Hvala bogu kod mene SBB-a nema, niti će ga biti... Kad ADSL dostigne maksimum prelazim na 5 Ghz link kod lokalnog provajdera, teoretski mogu 300/300 da guram jer mi je predajnik jako blizu.
 
Momci, imam neki problem sa pingom, naime kad sam uzeo internet pre nekih mesec dana, on je radio odlično i ping je bio do nekih 20ms maksimalno. Sad ne znam šta se desilo odjednom je ping skočio na 90ms, znači uvek iznad 90ms mi je ping. Promenio sam i modem, sad internet radi stabilno ali ping je i dalje ostao isti. Kablove sam proverio. Splitter sam zamenio, i kablove što sam dobio od drugog modema. Neki kažu da trebaš imati splitter na celoj liniji tj. na svakom fiksnom da ti bude splitter (što i ne znam kako će da radi sa obzirom da i pre mesec dana nisam imao splitter priključke a radilo je kako treba). Šta bih trebao da radim? Takođe i moj drug, koji je ulica do mene isto kaže da ima probleme sa pingom u zadnje vreme i da je ping oko 100.
Pogledaj da ti nisu uključili interleaving. Što se telefona tiče, ako su vezani posle splitera, na telefonsku granu, onda ti nisu potrebni dodatni filtri. Ako su telefoni između splitera i centrale, onda ti treba ADSL filter pre svakog telefona.
 
Pa preko LAN kabla i proveravam, preko PC i to je oko 100... Ne znam, zovem 2 dana podrsku ali niko da dodje.
 
E, onda vec ne znam, proveri ovo da nije prebacen na Interleaved, ko sto rece neko gore.

Do cega gledas ping? Da li si siguran da server nije menjao adresu/lokaciju? Meni je recimo samo eurobattle.net merodavan za ping, unutar igre na LA botu.
 
Channel type je na fast, dva puta sam proverio, ping proveravam na Speedtestu, LoLu i CS:GO. Proveravam i preko cmd kad ukucam ping google.rs

Uvek se vrti 95-130
 
@Mrljesana
Ako ti i drug koji je ulicu do tebe (verovatno je nakacen na istu centralu kao i ti) ima identican problem tj obojici vam dodaje otprilike 80-100 ms na normalan ping, 99% je neka brljotina u centrali na koju se kacite...
E sad najgora opcija je sto vam radi net ali ne radi kako bi trebalo, da totalno pukne net celom komsiluku morali bi odmah da srede kvar, ovako jel' radi - pa radi nekako; samo zavisite od njihove dobre volje...
Jedino sto mogu da vam savetujem da se skupite par vas koji se kacite na istu centralu i imate isti problem, odete do korisnickog servisa i objasnite da je do njih problem, mozda i poguraju da se sredi nesto...
 
Ne, 10/1 je jedina brzina koju nude uz Box 2/3/4. Samo SuperBox moze 50/2 i to je jedina brzina uz SuperBox.
 
Samo oni koji imaju uslove za super box paket. To je jedini paket sa vecom brzinom interneta.
 
Desilo se na nasoj centrali tako, skocio PING, ja još bio na Orionu pa su me skidali sa k redovno... Ja lepo napalio klince po kraju sto igraju Cs Go i ostalo da zivkaju telekom i da se zale na ping, i središe nakon par dana :)
 
E to je prava stvar!
 
da li je normalno da me ovi !konji! iz telekonja zovu svakih nekoliko dana da obnovim ugovor koji je pred istekom i da potpišem novi box sa duplo sporijom brzinom neta kao fora iptv mobilni i te fore...jel to rade neki botovi, ili su stvarno dotle spali? ps. pre par meseci mi je neki čovek dolazio lično na kapiju da mi ponudi nov paket iako je bilo više od 6 meseci do isteka ugovora? koji bezobrazluk i smaranje... jedva čekam da završim ovom bagrom!!!
 
Meni istice BOX4 u decembru,i niko nikada me nije zvao za produzenje ugovora.A sta se desava ako ne produzim ugovor?Jel sve isto kao i do sada,placam i koristim normalno.Jel gubim nesto ili ne?
 
ne znam što me zovu koji su to šabani... zvato je sa 011/3817-122 broja ako nešto znači? @gorgilije, mislim da ćeš morati novi ugovor "pod povoljnijim uslovima" šatro....mada nisam siguran, nek kaže neko ko je bolje upućen u to
 
Meni istice BOX4 u decembru,i niko nikada me nije zvao za produzenje ugovora.A sta se desava ako ne produzim ugovor?Jel sve isto kao i do sada,placam i koristim normalno.Jel gubim nesto ili ne?
Ne bi ništa trebalo da se tu menja ako se ti ne odeš tamo kod njih. Kad ti istekne ugovor, ako ti ne odeš do njih i tražiš nešto oni valjda smatraju da hoćeš i dalje da nastaviš sa tim paketom s tim što kad hoćeš posle isteka obaveznog ugovora možeš da prekineš postojeći paket.

I nije to samo za Telekom nego i za ostale neke provajdere. Recimo ja sam potpisao pre 3 godine u Telenoru neki paket koji sam i zaboravio kako se zove, i ugovorna obaveza je bila godinu dana. Sad je to isteklo i mogu sutra da odem i tražim raskid ugovora bez ikakve naknade ali neću jer sam zadovoljan uslugom i ostavio sam da ide taj paket debelo preko tih godinu dana.:)
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno