Šta je novo?

MTS Telekom ADSL

Ja sam koristio Box paket sa brzinom 10 i izvlacilo nekih 8.8. Preko noci brzina pala na 4. Pitam sta je, kaze to je maksimum,ne moze vise. Tako da...sve je moguce.

Parametri se nisu promenili, samo sam prebačen na net10 bez ikakvog razloga. U međuvremenu su mi vratili net20, ali su chennel type prebacili na interleaved umesto fast, sad sma zvao i to da nemeste, nadam se da neće dugo.
 
Može li neko da mi objasni malo Super BOX paket...jer hvala bogu na sajtu su stavili samo one informacije koje će da im prodaju proizvod, ali detalje koji neke zanimaju taman posla. Kako funkcioniše mtsTV, jel to ex IPTV? Brzina DO 50/2...znači kao i kod starih ADSL paketa može da bude i 50 i 0,50? I šta se desilo sa BOX paketima koji su bili na sajtu Telekoma Srbija...jel ovo sad funkcioniše preko mobilne mreže? I najbitnije od svega...kakva su iskustva po pitanju stabilnosti svega ovoga, da li ima pucanja neta često, da li TV kanali nestaju često? Eto toliko :D
 
Poslednja izmena:
Sve ti zavisi od infrastrukture, uglavnom radi sve vrlo korektno.
Super BOX je rezervisan za VDSL korisnike, koji su do uglavnom 300m udaljeni od centrale.
Telekom Srbija je napravio MTS brend, tako da je sve isto samo novo ime.
MTS TV je IPTV.
Brzine DO imaju znacenje kao i do sada, naprimer u paketu 50 Mbps, moze imati i punu brzinu od 50 Mbps, a mozes imati i 40 Mbps.
 
Poslednja izmena:
Ok, hvala :) A centrala je...? mislim jel ih više imaju ili kako, baš su šturi na tim informacijama na sajtu.
 
Centrala ili istureni stepen je mesto odakle polazi signal od Telekom-a kroz tvoj telefonski kabl do tvoga stana ili kuce.
Centrala ili isturenih stepenova imas vise po celom gradu, cak negde su i u stambenim zgradama.
 
Pa znači jedino da odem kod njih i da pitam da li zadovoljavam uslove za vdsl. Hval ajoš jednom :)
 
Može li neko da mi objasni malo Super BOX paket...jer hvala bogu na sajtu su stavili samo one informacije koje će da im prodaju proizvod, ali detalje koji neke zanimaju taman posla. Kako funkcioniše mtsTV, jel to ex IPTV? Brzina DO 50/2...znači kao i kod starih ADSL paketa može da bude i 50 i 0,50? I šta se desilo sa BOX paketima koji su bili na sajtu Telekoma Srbija...jel ovo sad funkcioniše preko mobilne mreže? I najbitnije od svega...kakva su iskustva po pitanju stabilnosti svega ovoga, da li ima pucanja neta često, da li TV kanali nestaju često? Eto toliko :D
Slobodno uzmi ako moxes ja ga imam nikad nijedan prekid ni net ni tv.
Sam net 50/2 sam imao vise od godinu i po savrseno a zadnjih 3-4 meseca megabox isto tako brzina 50/1.95 non stop.
Imas free fixni i dobijes mobilni sa 300+300+1GB(neograniceno)+ 600sms
Dobijes hd kanale i AS sd i HD svih 5 kanala.
 
Btw Fixni je free za pozive samo unutar telekomove fiksne mreze.
 
To se podrazumeva naravno zato nisam ni pisao a u telekomovoj mrezi je 99% fiksnih telefona.
 
Do 31.12.2014. godine je 41.513 pretplatnika fiksne telefonije promenila operatera, a pri tom zadržalo isti broj.
Broj pretplatnika fiksne telefonije je iznosio oko 2,85 miliona u 2014. godini.
 
Da vecina su firme a manji broj fizicka lica to se taman uklapa u brojku koju sam rekao cak i manje s obzirom da pricam o fizickim licima koje zoves a ne firme.
 
Ima neko savet kako da objasnim ovima iz podrške da želim da mi prabace sa "interleaved" na "fast", očigledno me ne razumeju. 3. put sam zvao.
Prvo su me prebacili sa net20 na net10 bez razloga, kasnije vratili net20 ali prebacili sa "fast" na "interleaved", sada ih njakam da mi nameste kako je sve to pre bilo i radilo bez problema, ali im džabe objašnjavam.
Da li ću imati više sreće ako sastavim jedan lep mail i malo detaljnije opišem problem, stavim koji sliku itd., nego da ih ponovo zovem?
 
@remo: Kome si to objašnjavao, ovima u Call centru što se bave prodajom & informacijama u vezi usluga, ovima u poslovnici ili si preskočio sve i zvao onaj broj za tehničku podršku tj prijavu smetnji?
 
@shamanNS Tehničku podršku za internet.
 
Imam problem sa ADSL-om zadnjih 10-tak dana. Imam box paket, znaci 10mbit-a adsl. Brzina je ocajna, ping ocajan. Jedva izvucem 7mbita. Ono sto je cudno, je da se ruter sam od sebe, barem jednom mesecno vrati na fabricka podesavanja, pogubim sva podesavanja za portove, iskljuci mi wifi i slicno. Zvao sam ove iz Telekoma, dosli su posle par dana, radili smo speedtest, bio je oko 5mbita i kao prodaju mi pricu da mi je 7-8mbita plafon, sa iptv-om, kao da zadnje 2-3 godine nisam imao 10mbita, kao da sam lud. Zvao je onda kolege iz centrale i oni su mi rucno povecali na 12000 downstream line rate i to je diglo brzinu na nekih 7-8mbita. Promenili su mi i ruter, dali mi HG531 V1. Malopre sam uradio speedtest, rezultate mozete da vidite na slikama. Resetovao sam posle toga ruter, i stanje se poboljsalo, ali i dalje lose. Sto je najgore, opet se malopre ruter resetovao na fabricka podesavanja, sve mi pogubilo ponovo, i sa ovim novim.
Jel ima neko ideju sta se desava?? Jel jos neko ima problema sa njima ili je ovo samo do mene?
 

Prilozi

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    250.4 KB · Pregleda: 163
  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    53.1 KB · Pregleda: 156
Telekom ADSL (novi paketi 01.10.2012)

Imam problem sa ADSL-om zadnjih 10-tak dana. Imam box paket, znaci 10mbit-a adsl. Brzina je ocajna, ping ocajan. Jedva izvucem 7mbita. Ono sto je cudno, je da se ruter sam od sebe, barem jednom mesecno vrati na fabricka podesavanja, pogubim sva podesavanja za portove, iskljuci mi wifi i slicno. Zvao sam ove iz Telekoma, dosli su posle par dana, radili smo speedtest, bio je oko 5mbita i kao prodaju mi pricu da mi je 7-8mbita plafon, sa iptv-om, kao da zadnje 2-3 godine nisam imao 10mbita, kao da sam lud. Zvao je onda kolege iz centrale i oni su mi rucno povecali na 12000 downstream line rate i to je diglo brzinu na nekih 7-8mbita. Promenili su mi i ruter, dali mi HG531 V1. Malopre sam uradio speedtest, rezultate mozete da vidite na slikama. Resetovao sam posle toga ruter, i stanje se poboljsalo, ali i dalje lose. Sto je najgore, opet se malopre ruter resetovao na fabricka podesavanja, sve mi pogubilo ponovo, i sa ovim novim.
Jel ima neko ideju sta se desava?? Jel jos neko ima problema sa njima ili je ovo samo do mene?

Zovi i prijavljuj ,mogu bez problema da ti stave down oko 14000 i da imas oko 9.5.Svaki dan ih cimaj i salji screenshotove na mejl podrske.
 
Vidis ja sam recimo imao preslikan problem, sa 10 palo na 5. Kada sam ih izmolio da mi podignu down na 14, uradili su to,ali mi tada sve zablokiralo, i net i iptv.
 
I kako si resio problem na kraju? Jel se zna zbog cega je palo na 5?
Ne zna se. Posto je u pitanju malo mesto, ti tehnicari su neki amateri koji se u malo sta razumeju,a svaki poziv mts centru se zavrsava njihovim slanjem kod mene. Na kraju sam odustao,jer da sam dalje navaljivao,ovi bi ostali bez posla verovatno,a matorcima vise od 5 i ne treba,ali opet...
Pretpostavljam da su nesto cackali oko centrale,dal su nesto zeznuli,pojma nemam.
 
Ima neko savet kako da objasnim ovima iz podrške da želim da mi prabace sa "interleaved" na "fast", očigledno me ne razumeju. 3. put sam zvao.
Prvo su me prebacili sa net20 na net10 bez razloga, kasnije vratili net20 ali prebacili sa "fast" na "interleaved", sada ih njakam da mi nameste kako je sve to pre bilo i radilo bez problema, ali im džabe objašnjavam.
Da li ću imati više sreće ako sastavim jedan lep mail i malo detaljnije opišem problem, stavim koji sliku itd., nego da ih ponovo zovem?
Da odgovorim sam sebi - ispostavilo se da je bolje poslati mail, okačiti koju sliku i lepo opisati problem. Prethodni dan sam im poslao mail i danas su već ispravili grešku, odnosno prebacili na "fast".
Čisti da se vidi razlika - "interleaved" (levo) i "fast" (desno)

131258587.png
131389043.png
 
Да ли је неко приметио гадно успоравање брзине приступа/коришћења Youtube-a у вечерњим часовима?
Мени је то скоро па свакодневна појава. Приступ другим сајтовима ми је нормалан док су Google сајтови приметно осакаћени.
Покушавам да откријем где је проблем, да ли Телеком ограничава проток за YT или сам Google има проблема... код мене кући проблем не може бити када ми све остало ради надасве нормално (имам 50/2 конекцију преко овог рутера).
 
Ja sam sinoć to prvi put primetio menjao dns ali nije pomoglo....
 
Da odgovorim sam sebi - ispostavilo se da je bolje poslati mail, okačiti koju sliku i lepo opisati problem. Prethodni dan sam im poslao mail i danas su već ispravili grešku, odnosno prebacili na "fast".
Čisti da se vidi razlika - "interleaved" (levo) i "fast" (desno)

131258587.png
131389043.png
Gdeuopstepise da je interleaved ili fast, odnosno kako da znam da meni ne radi na interleaved npr zadnjih 5 god?
 
Да ли је неко приметио гадно успоравање брзине приступа/коришћења Youtube-a у вечерњим часовима?
Мени је то скоро па свакодневна појава. Приступ другим сајтовима ми је нормалан док су Google сајтови приметно осакаћени.
Покушавам да откријем где је проблем, да ли Телеком ограничава проток за YT или сам Google има проблема... код мене кући проблем не може бити када ми све остало ради надасве нормално (имам 50/2 конекцију преко овог рутера).

Ja takodje imam problem taj. Kako si uspeo da promenis ruter? Ja ne mogu da koristim ni jedan sem ovog belog shita.
 
Pa ubacio je svoj u LAN port i koristi njega za WLAN?
 
Gdeuopstepise da je interleaved ili fast, odnosno kako da znam da meni ne radi na interleaved npr zadnjih 5 god?

Pogledaš u samom ruteru, na mestu gde ti se vidi udaljenost, margina itd. bi trebalo da ima i "channel type". Ali ako imaš lošu liniju onda bolje ne forsirati "fast" pošto će napraviti više štete nego koristi.
 
Nazad
Vrh Dno