Šta je novo?

MTS Telekom ADSL

Da li mi moze neko reci kako ugasiti firewall na MTS VDSL modemu ZTE H168N?
 
Hello. First I'm sorry but I don't speak Serbian, I have a ZXHN H168N V3.5 modem and I was able to login to the admin panel with admin/ztonpk but a few days ago I'm unable.
My question is if I factory reset my modem will the PPPOE settings stay or do I have to call the ISP to fix it?
Also my ISP is MTS on VDSL I think.
 
@dravelz try with (or just google for others)
user: admin
pass: 20pZt321/mod3m
I think that parameters are permanent for MTS (vdsl) routers (user-to-ISP setting will stay, no need to fix it)
 
@zamzung Thank you for your help, I did try other passwords found on this forum but none of them work thats why I asked, but since the config stays I'll probably factory reset my modem tomorrow.
Thanks again. :)(y)
 
Koja je ovo fora sa ZXHN H168N V3.5 V3.5.0P4N1_SRB ruterima?
Danas dobio ovaj i admin pass nigde ne mogu naci,

Izvucem sve klablove sem napajanja, resetujem ruter i prikljucim samo LAN1 i PC, Odem na 192.168.1.1 admin:ztonpk radi, promenim tu sifru, zakacim ostale kablove i ruter se resetuje i opet pass ne radi, ima li neka nova sifra ili sta se desava ?
 
Ma nije, probao sam sve sto sam mogao da nadjem po netu.
 
Prijavio sam kvar u ponedeljak i stiglo mi sms poruka 24h treba se ukloni kvar
Jos nisu uklonili kvar niti zvali niti dolazili..
Zuji fiksni i ima cesto prekida interneta
Medjutim zavrsio se instalacije opticki internet trebalo bi sledece nedelje da puste signal da se moze uzme opticki internet...
Dali oni cekaju da puste signal da bi uzeo opticki internet da bi popravljali adsl ? i fiksni
 
Da li ručnim korigovanjem Interleave Delay (vreme kašnjenja) (up/down), od strane tehničke službe sa trenutnih 14/15 ms na niže vrednosti može da se smanji ping sa trenutnih 37ms na 15-20ms?
parametri.jpg
 
Imam IRIS TV, nije zbog interleaved profila malo veći ping, do pre par dana mi je ping bio 16ms sa ovim parametrima:
Interleave Depth(Up/Down) 1/128
Interleave Delay(Up/Down) 0/6 ms
INP(Up/Down) 0/3 symbols

Tražio sam da mi ručno ispodešavaju ove tri vrednosti da bi dobio bolji Noise Margin i margina mi je bolja za 5db ali se ping povećao, pa sam pomislio da je možda do Interleave Delay.
 
Prijavio sam bio kvar za fiksni i za net dolazili nisu resili verovatno znaju kvar ili nece da rese
Sad jos gori zuji fiksni i imam prekid interneta jedva 2 mb imam koliko gresaka imam i jedva imam db 6
optika vec instalirana u selu samo sto nisu pustili signal
Ne znam sta vise da radim
Negde se ovlazio kabl i nece da rese..
 
Pitanje: prebacio sam se sa Beotela adsl-a na MTS. Da li speedtest treba da pokazuje punu brzinu linije ili se uvek oduzima protok za Iris TV ( nemam jos uvek box , dobio sam za sada samo ruter, box ce biti naknadno isporucen).
Pitam zato sto mi je brzina speedtest-a stalno manja 4-5Mbita od brzine po kojoj se ruter kaci. Nije do linije, jer sam na Beotelu imao punu brzinu, a i kod mts-a mi ruter pokazuje da nema gresaka za up/down. Sumnjam da su nesto zeznuli u mom profilu, tj da su mi tu ogranicili protok.
Zaboravih da kazem, nije ni do rutera, stavio sam svoj TP-Link i brzina speedtesta je ista (usput hvala onome ko je postovao nacin cupanja PPPOE parametara iz ovog ZTE s...nja od rutera).
 
Daj screenshot podataka od DSL liniji i rezultat speedtesta?

U principu jeste tacno da je protok uvek manji za onoliko koliko koristi Iris, ali obicno za toliko podese vise na DSL liniji.
 
Mislim da sam otkrio sta je. Telekom za sve duge telefonske linije setuje profil gde ogranici protok na 10Mbita. I meni je tako bilo inicijalno, ali sam smarao tehnicara i na liniji su mi podigli ogranicenje na 16Mbita (iz ranijeg iskustva znam da pri toj brzini link dobro radi, bez obzira sto ruter procenjuje max brzinu na 21Mbit). Ali dzaba sto je linija limitirana na 16 kad mi je profil ostao limitiran na 10, sad treba naci nekog normalnog u telekomu da mi to digne na recimo 20.
 
Poslednja izmena:
Inace, evo parametara iz rutera, za koje me "strucnjak" iz telekoma ubedjuje da sa iptv nema sanse da imam 10Mbit-a protoka za internet:

ruter.png

Sa ovima stvarno ne treba imati nikakva posla, evo jutros sam pozvao kol centar, 50 minuta sam na vezi i dalje sam na "duze od 5 minuta".
 
Dzaba, treba to objasniti "strucnjaku".
 
@lab310 Naravno mozes jedan Iris STB + 10Mbps, ako imas vise STB-ova, onda ne moze 10Mbps. Ako centrala slucajno podrzava VDSL, trazi migraciju na VDSL, mozda bi ti dalo malo vise protoka.
 
Nema VDSL, nema optike, jedva i ovo malo ADSL-a ima. Seoska sredina je u pitanju.
Trenutno nemam ni jedan STB, "zaboravili" da mi daju ugovor sa TV iako je to bila prica od pocetka. Ali nisu zaboravili da mi ogranice net (pa i jos malo vise) kao da imam stb. Raspad firma.
 
Poslednja izmena:
Nema VDSL, nema optike, jedva i ovo malo ADSL-a ima. Seoska sredina je u pitanju.
Trenutno nemam ni jedan STB, "zaboravili" da mi daju ugovor sa TV iako je to bila prica od pocetka. Ali nisu zaboravili da mi ogranice net (pa i jos malo vise) kao da imam stb. Raspad firma.
ja adsl koristim 7 godina.. koristio jedno vreme stb ima 10mb smanjili na 6mb i za ostalo ima o samo 3mb..
Samo cekam da prikljuce optiku ovih dana
 
1000024620.pngmoze neko strucan da mi kaze koji je problem pa svakog dana padne brzina na 0.5 a upload je ok 7.5. zvao sam is stalno ali dodju izmere kazu sve je ok i odu a opet se to desava konstantno...ima li resenja da stavim neki tp link kao modem umesto njihovog?
hvala unapred
 
A ja se razmišljao da sa beotela kad mi istekne ugovor pređem na mts vdsl, sad vidim da imate problema baš, odličan je moj beotel, a hteo najviše zbog tv kanala da pređem.
 
A ja se razmišljao da sa beotela kad mi istekne ugovor pređem na mts vdsl, sad vidim da imate problema baš, odličan je moj beotel, a hteo najviše zbog tv kanala da pređem.
Beotel koristi mts infrastrukturu za adsl.
 
Znam ali ja takve probleme nemam sem lošeg izbora tv kanala 🤣
Generalno zavisi od vise faktora, ja sam mogao da imam u mtsu maksimalno 20/4 i to jako nestabilnih, dok komsija preko puta ima isti paket i nema nikakvih problema, nema pravila, 20 dana sam zvao njihovu podrsku svaki dan od kada sam sklopio ugovor i uveo njihove usluge, da bi mi poslali da mogu samo da mi smanje paket na 10/1, a ako mi to ne dogovara da raskinem ugovor. Dok ne probas ne znas.
 
Nazad
Vrh Dno