Šta je novo?

[MTS] - Tarifni dodaci

Da li ovi dodaci vaze i u mix paketima? I koliko traju do isteka meseca 30. (31.), ili do dana kad istice pretplata (tipa 15. ako tada dobijam racun)?
 
Sta ti znaci to "kad istice pretplata"? Pa obracunski period je od 1. do 1., nema to veze sa tim kad dobijes racun. I dodaci vaze isto od 1. do 1.
Prvo se trose preneti, pa ukljuceni u pretplatu (volim ovo besplatni :D), pa dodati.
 
Da ali minuti samo mogu da se doplate u okviru 64 mreze, mada su jeftiniji.
 
Nisam procitao ceo thread pa se mozda ponavljam ali pazite ovako:

ako tarifni dodatak aktiviras u prvoj nedelji u mesecu (1-7) racuna se ceo. U drugoj nedelji je manji za 1/4, u trecoj za pola i tako dalje! Dakle ako dokupis 120sms-a, dobices 120 sms-a samo ako dodatak aktiviras od 1-7 u mesecu, 90sms-a za aktivaciju od 8-15 u mesecu i tako dalje...

Imajte ovo na umu!

Izvor, radnice na salteru MTS-a u Tempu, Nis.
 
Poslednja izmena:
Mislim da to sto pricas ide na po 10 dana a ne na 7, dakle trecine a ne cetvrtine.
 
Septimuse, jesi li mozda upucen u ovaj scenario: 11og aktiviram SMS 300, znaci da dobijam 200 SMS po ceni 140+PDV (pun dodatak je 210+PDV). Ako deaktiviram, lupam 15og (u svakom slucaju par dana posle 11og), je l' meni tih 200 SMSova vazi do kraja meseca, a na pocetku sledeceg nemam aktiviran SMS 300?
 
Pa da. Cim si dobio SMS u kome pise da ti je ta usluga omogucena - ti si kupio te SMSove po toj ceni. To sto si stopirao se odnosi na prenos usluge za naredni mesec.
Isto tako si posle tog STOP-a mogao ponovo da aktiviras dodatak za tekuci mesec ( i koji bi opet morao da zaustavis STOPom ako ne zelis za naredni mesec).



Ako moze neko da napise iskustvo:

Na povecanom racunu za Januar mesec tj njegovom listingu sam pronasao pozive u MTS mrezi koji su TARIFIRANI iako je jos preostalo paketnih minuta ( MTS pozivi posle tih PROBLEMATICNIH su uredno tarifirani kao da postoje paketni minuti - 0din/s)

Koja je procedura zalbe? Jel da stampam listing ili to ne mora da se nosi u poslovnicu MTSa jer bi logicno oni tamo morali to vec da imaju "na dugme"?

Hvala.
 
Poslednja izmena:
Odes u poslovnicu, u korisnicki servis i podneses zalbu za racun. Pre toga izracunaj ukupno vreme trajanja svih razgovora, da bi imao osnova da se zalis (tj. da ne bi morao da se smaras da ti oni tamo racunaju). Inace nemaju NISTA na dugme. Znaci, ne mogu da ti provere listing, ne mogu da vide koji ti je extra paket aktiviran. Mogu da provere isto ono sto mozes i ti sam, tj. sadasnje stanje i besplatne minute, i to u istom periodu kada i ti, znaci ne pre 10og u mesecu. Toliko o gluposti korisnickog serisa. Znaci obavezno se zali.
 
Odes u poslovnicu, u korisnicki servis i podneses zalbu za racun. Pre toga izracunaj ukupno vreme trajanja svih razgovora, da bi imao osnova da se zalis (tj. da ne bi morao da se smaras da ti oni tamo racunaju). Inace nemaju NISTA na dugme. Znaci, ne mogu da ti provere listing, ne mogu da vide koji ti je extra paket aktiviran. Mogu da provere isto ono sto mozes i ti sam, tj. sadasnje stanje i besplatne minute, i to u istom periodu kada i ti, znaci ne pre 10og u mesecu. Toliko o gluposti korisnickog serisa. Znaci obavezno se zali.

Cekaj, da li sam te dobro razumeo: da uzmem ovaj listing sa neta i da sabiram sve zivo i tako da im odnesem?? :zgran:
 
Imas neki program, zove se nesto tipa moj racun... stvarno ne mogu da se setim tacnog naziva. Uglavnom, on moze da ti sabere minute u i van mreze na osnovu tog listinga sa neta.
Mada, trebalo bi da bude dovoljna ta stavka koja je naplacena, i slideca koja nije, to ocigledno ukazuje na gresku, ukupan zbir minuta je nebitan... A ako bas mora da se sabira, pusti brate njih da to rade.
 
Cekaj, da li sam te dobro razumeo: da uzmem ovaj listing sa neta i da sabiram sve zivo i tako da im odnesem?? :zgran:

Ili to ili daj njima da racunaju :) Uglavnom ako postoji u sred racuna stavka koja ti je naplacena a relano je da nije potrosena, 99% je njihova greska.
 
Dobro, jel zna neko kako se tacno zove taj program koji izracunava te gluposti i vremena sa listinga??

*ne mogu da verujem cime se bavim.... ;)
 
E program je super :) , sad sam ga isprobao sa decembarskim racunom, izgleda da su me pokrali za 6,45 din :D (za poziv koji je trajao 0 sekundi, dok sam jos imao besplatnih minuta); ali mi se ne da da zbog toga gubim vreme po korisnickom servisu...
 
Ja sam pisao reklamaciju zbog greske od 1.4 dinara :D Zvuci smesno, ali 1,4 dinara puta milion korisnika, hmmm koliko su zaradili na toj "maloj" gresci. Iskreno boli me uvo za ta 1.4 dinara, ali necu da dozvolim bezobrazluk.
 
Ja cu da odem zbog 103din u Korisnicki i da napisem reklamaciju.

Naravno ako ne bude guzva, a i usput da pitam nesto u vezi postpaid na prepaid ;)
 
Bio u poslovnici MTSa.

Zalio se kako su 4 razgovora u mrezi tarifirana, u sredini meseca, a minuti u mrezi nisu potroseni ni do kraja meseca.

Rekose da je "malo cudno" ali ide ovako: minuti se prvo tarifiraju po punoj ceni a onda se na kraju meseca sve oduzima od toga (zavisno od paketa itd..). Ako je premasen iznos paketnih minuta, racun se zaduzuje ali cifra u listingu se ne odnosi na poziv pored koga pise zaduzenje?! Dakle, ne pise pored poslednjih obavljenih poziva (koji su recim probili paket) vec pored bilo kog poziva na listingu makar i na samom pocetku.. :sceptic:

I naravno preporuka je: idite kuci i saberite sve minute pa ako se ne slaze onda dodjite..

p.s. Pitao sam, rekose da imaju pristup listinzima tamo tako da ne moram sam da stampam
 
Lazu te bre stoke, cemu onda sluzi listing?!
 
Sracunacu preko onog softvera pa cu da se zalim :p

Sigurno nece da se slozi :)
 
To sto su ti rekli je cista glupost. Ja sam lepo na poslednjem racunu dobio gomilu razgovora od 0 dinara, i kada sam potrosio sve u okviru paketa, svaki je lepo obracunat. Ono sto je trajalo manje od minut je zaokruzeno i obracunato istim iznosom. Mogao si da im kazes da si ti vec izracunao da se ne slaze i da ako hoce neka oni racunaju na licu mesta.
I to da imaju pristup listinzima nije tacna informacija. Osim ako ne misle da ti posalju kod na tvoj broj, pa da oni pristupaju tvom listingu umesto tebe. Ja sam pre 3 dana ponovo bio da podnesem zalbu na racun, posto uopste nisu uracunali extra 30 minuta koje sam aktivirao. Sistem im je glup do besvesti,bagova na sve strane. Ja sam se vise smorio od zalbi, ali nece mi biti tesko da idem ponovo. Ovaj put sam im trazio i da mi uracunaju kamatu za 3 meseca, koliko im je trebalo da mi rese reklamaciju iz oktobra :D
 
Da malo obnovimo temu.


Da li je neko ovog meseca (januar) uspeo da aktivira bilo koji TD pomocu SMSa (a bez pomoci operatera)?
 
bilo je *******cije, ja morao 2x da aktiviram :S:
 
Znaci mora bar 2x da se posalje SMS za deaktivaciju.. :)
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno