Prevideh tvoje pitanje, vaze dodaci i na mixu.OK, hvala mnogo.
Mislim da to sto pricas ide na po 10 dana a ne na 7, dakle trecine a ne cetvrtine.
Odes u poslovnicu, u korisnicki servis i podneses zalbu za racun. Pre toga izracunaj ukupno vreme trajanja svih razgovora, da bi imao osnova da se zalis (tj. da ne bi morao da se smaras da ti oni tamo racunaju). Inace nemaju NISTA na dugme. Znaci, ne mogu da ti provere listing, ne mogu da vide koji ti je extra paket aktiviran. Mogu da provere isto ono sto mozes i ti sam, tj. sadasnje stanje i besplatne minute, i to u istom periodu kada i ti, znaci ne pre 10og u mesecu. Toliko o gluposti korisnickog serisa. Znaci obavezno se zali.
Cekaj, da li sam te dobro razumeo: da uzmem ovaj listing sa neta i da sabiram sve zivo i tako da im odnesem?? :zgran:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari