Šta je novo?

[MTS] Problemi sa proverom *797# postpejd stanja

Koji paket?
 
Ради нормално, наравно не на *797# него на оном линку.
 
Meni prikazuje minute i poruke za mixnet M a mb za mixnet L valjda ce u ovoj godini da se uhodaju sa novim softverom pa to proradi u narednih 5,6 meseci :).
 
Ooooo, najzad imamo optimiste u MTS threadu ^^
 
Inace kako proveravate na mts.rs/stanje?... Meni nece da otvori pa da si pita :/
 
Da li i Telekom šalje račune na e-mail ili samo poštom u papirnom obliku?
 
Sta ce vam racun na mail, kad sve podatke iz racuna mozete da dobijete na mojtelekom portalu?
 
^ Ne mogu baš sve, recimo u online specifikaciji ne vide se tarifni dodaci i još neke sitnice. Mislim da Telenor onima koji dobijaju e-račun umanjuje iznos nesto malo. ;)
 
Po kom principu su dodali internet pojedinim tarifnim dodacima?
Imam Mix750 na jednom broju, koji nije imao besplatne MB, odjednom ih sad ima 500MB - na sajtu je Mix750 i dalje bez neta. Na drugom broju u nekoj biznis tarifi ostalo je socijalnih 10MB, koliko je bilo i ranije..
 
Da to nije ono sto su dodali 500mb do 15og januara gratis. Ne znam zasto, ali moguce da je to ako nisam nesto pobrkao.
 
To je bonus od 500MB za pakete koji nemaju internet. Važi do 15.01.
 
Немој после да буде ... е, скочио ми рачун а ја сам трошио мојих 500 мегабајта. Потрошите до среде јер ће после да боле уши. ;)
 
Ma ne trosim ih svejedno na tom broju, da su mi trebali uzeo bih drugi paket, nego me zbunilo. Hvala na objasnjenju.
 
^ Ne mogu baš sve, recimo u online specifikaciji ne vide se tarifni dodaci i još neke sitnice. Mislim da Telenor onima koji dobijaju e-račun umanjuje iznos nesto malo. ;)
To je valjda bilo ranije 6 meseci po 20% popusta (ne znam da li je na ceo racun ili samo na deo).
Kod VIP-a je bila ponuda samo 200RSD popusta za jedan racun :)

Немој после да буде ... е, скочио ми рачун а ја сам трошио мојих 500 мегабајта. Потрошите до среде јер ће после да боле уши. ;)

Ja sam spremio kokice i 3D naocare i naciljao ovaj thread za 15. jan, ako ne bude 200 postova barem da je neko preskocio racun, bicu razocaran, i tuzicu rezisera :)
Ko god im je smislio taj marketing nije radio za njihovo dobro, sigurno nece dobro proci taj gest :)
 
To sigurno, ali zaboravljas da provera stanja nije bas azurna, narocito MB - svrati oko 17. Mada realno kampujes na temi, ne moze ti promaci svakako :d
 
Bilo bi normalno da mts posšalje svima sms porukom nekakav podsetnik da npr. od sutra nema više tih free megabajta.
 
To sigurno, ali zaboravljas da provera stanja nije bas azurna, narocito MB - svrati oko 17. Mada realno kampujes na temi, ne moze ti promaci svakako :d

Ovog puta cu se skroz sloziti sa svakom zamerkom, kao sto vidis unapred vidim problem :)
 
Samo postom. I nemaju nameru u skorije vreme da menjaju tu praksu. Skoro sam ih kontaktirao u vezi toga
Изгледа да се тамо ништа не зна. Или раде неки који немају појма шта се дешава у њиховом свету. Од данас/јуче на порталу може да се нађе баш рачун у PDF облику па ко хоће, може да га сними/одштампа.

http://www.mts.telekom.rs/index.php/vesti_detaljno/items/preuzmite-elektronski-racun.html
 
Изгледа да се тамо ништа не зна. Или раде неки који немају појма шта се дешава у њиховом свету. Од данас/јуче на порталу може да се нађе баш рачун у PDF облику па ко хоће, може да га сними/одштампа.

http://www.mts.telekom.rs/index.php/vesti_detaljno/items/preuzmite-elektronski-racun.html

Jel ih neko kontaktirao sada da se raspita jel može da se otkaže slanje papirnog računa?
 
^koliko bi tako nešto bilo pametno obzirom da je Telekom u pitanju? U toku prošle godine su opet menjali portaj @mojračun pa je nastao fijasko.
Dok i na fizne telefone ne budu slali sms sa informacijama o zaduženju za prethodni mesec ne znam koliko je sigurno odreći se papirnatog računa koji izdaje Telekom.
 
Ja te papirne racune i ne otvaram. Sve placam on line. Kopije placanja uvek mogu od banke da dobijem mada i ja pravim svoju rezervnu kopiju just in case tako da meni papir stvarno nije potreban
 
Nekako se slazem u slucaju Telekoma - treba mi papir koji su oni stampali kao koliko-toliko dokaz o iznosi i da je cisto ostalo :)
A nekako i ne verujem u poziv na broj.
 
Ја рачуне отворим из навике а плаћам онлајн. Сутра лепо проверим на порталу да ли је стигла уплата и онда сам миран. Теленор ми пошаље СМС, па и за њих знам да је уплата легла. Да дајем ... колико беше, по 45 кинте по рачуну ... знам бољи начин да потрошим паре.
 
I ja placam online, ali hocu da imam RACUN (ne uplatnicu).
 
Ето, да нисам погледао рачун, не бих ни приметио да су ми наплатили Уговорену наплату штете због раскида од 390,24 динара. Уговор за постпејд ми је истекао почетком децембра, отишао сам који дан касније до пословнице и питао када могу да раскинем уговор и пређем на припејд. Може одмах, онда сам то и урадио, платио 200 за прелазак и узео картицу. Сада одједном Уговорена наплата штете??
Једном су ми рекли да иако је уговор почео (па ваљда и завршава) рецимо 7. децембра, он важи практично и цео децембар на крају уговора. Можда је требало да сачекам јануар и онда прекинем ... али ми ништа нису рекли у пословници, него је било ... Ок, може одмах. Наравно, да је у питању био рецимо 50% уговор, онда би ми наплатили од 7. до краја децембра пуну цену а овај уговор је истекао али ипак пенал.
 
^ Za postojeće brojeve ugovorne obaveze po novom ugovoru (aneksu) kreću od 1. narednog meseca, recimo 50% off. Izuzetak je telefon na postojećem broju, koji kreće od dana zaključivanja ugovora.

Za nove brojeve (prenos iz druge mreže, prelazak sa pripejda, novi postpejd broj) sve ugovorne obaveze počinju od dana sklapanja, pa time 50% off važi počev od meseca u kom je sklopljen ugovor. Pre četiri godine nije bilo ovako, već su svi ugovori odmah stupali na snagu, npr. 50% off obračulavali uvek i za mesec u kome je potpisan (ne sećam se da li proprocionalno, nema veze sada, tih ugovora više nema).

Primer: ako si 7.12. pre dve godine potpisao ugovor 50% off, on je počeo da važi 1.1. i od tada se broji 12/24 meseca.
 
Хм, сећам се да сам прошлог пролећа потписао Бокс и стварно је уговор почео првог следећег али је у питању било пар дана па нисам ни обратио пажњу. Ово је обичан пакет са телефоном, потписан на постојећи број 7.12. претпрошле године и мислим да је одмах кренуо. То није много битно, сада је проблем нешто друго. Када сам неки дан после 7. 12. отишао у пословницу, питао сам их каква је ситуација са овим бројем и добио одговор да је уговор истекао и да могу да радим шта хоћу са бројем. Питао сам за прелазак на припејд, може, плати се 200 и ништа више. А сада нека договорена такса за раскид уговора. Па што ми нису рекли ... уговор истиче крајем децембра, ако сада раскинете биће пенал ... него, истекао уговор и нема обавезе? Баш бих могао да потражим уговор да видим шта пише. Да видим и да ли сам потписао нешто за уговорене пенале, могли су да напишу да су пенали 30.000 и да су договорени.
 
Nazad
Vrh Dno