Briše se sve od dodataka kod promene paketa, svi bonusi i ostalo. Bar je kod mene tako bilo.
Uvek ide jedan račun na koji trpaju sve.
U poslovnici ne mogu da vide koliki ti je račun. Ako imaš MojMTS aplikaciju, idi na račune i da prikaže sve.
Ako je prihvaćen prigovor onda je sporni račun storniran (baš tako piše) i vidi ti se novi račun. Taj novi račun ili plati ili se žali. Ne mogu da ukapiram da li je ok ili nije sa tvoje strane.
I račun NIKADA nemoj da platiš dok ne dobiješ korigovani račun. Ti si u obavezi jedino korigovani račun da platiš i nijedan drugi dok traje reklamacija.
Na mail ili putem sms-a dobijaš inače obaveštenje da je prigovor broj taj i taj, rešen tako i tako... tek onda čekaj novi račun ili plati postojeći ako su te odbili.
Meni je februar još uvek neplaćen i čekam korigovani račun.
Uvek ide jedan račun na koji trpaju sve.
U poslovnici ne mogu da vide koliki ti je račun. Ako imaš MojMTS aplikaciju, idi na račune i da prikaže sve.
Ako je prihvaćen prigovor onda je sporni račun storniran (baš tako piše) i vidi ti se novi račun. Taj novi račun ili plati ili se žali. Ne mogu da ukapiram da li je ok ili nije sa tvoje strane.
I račun NIKADA nemoj da platiš dok ne dobiješ korigovani račun. Ti si u obavezi jedino korigovani račun da platiš i nijedan drugi dok traje reklamacija.
Na mail ili putem sms-a dobijaš inače obaveštenje da je prigovor broj taj i taj, rešen tako i tako... tek onda čekaj novi račun ili plati postojeći ako su te odbili.
Meni je februar još uvek neplaćen i čekam korigovani račun.