Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Okreni obrni, ja drugog izbora nemam, meni mts savrseno odgovara zbog svih mtel pogodnosti, tako da drugi operateri nisu opcija. Eventualno iskalkusati box3 sto imam sta sa njim ciniti.
 
Uradio je VIP / A1 to pre par godina, bez problema sam raskinuo ugovor ali tada nisam otplaćivao uređaj.
Tako da im ovo nije prvi put.
 
Radi se o tome da svi i do slovce svi korisnici mts i supernova usluga od 1.3.2023. prelaze na trenutno aktuelne pakete mts-a. Migracija se vrši po šemi koja je objavljena na sajtu mts-a i supernova u delu cenovnici.

Ako imate paket iz trenutno aktuelne ponude onda za vas nema poskupljenja.

Ako imate ranije zaključen ugovor po cenama koje nisu trenutno aktuelne, vas silom prebacuju na ekvivalentni paket iz trenutne ponude, po uglavnom većim cenama.

Da li za vas sledi poskupljenje - zavisi od gore navedenog i nema veze da li ste pod ugovornom obavezom ili je ista istekla.

Ovde pretpostavljam treab isrpaviti/doraditi deo recenice:
"Ako imate ranije zaključen ugovor po cenama koje nisu trenutno aktuelne, vas silom prebacuju na ekvivalentni paket iz trenutne ponude, po uglavnom većim cenama."

Verovatno se misli "Ako imate ranije zakljucen ugovor za paket koji nece postojati od 01.03.2024. ...". Cene svakako nece biti aktuelne.
 
Da li neko moze da mi objasni mtel minute u mts-u. Ne racunajuci Austriju, mtel postoji u Crnoj Gori i BiH koje su obe drzave zapadnog Balkana. Po modelu rominga koji vazi u drzavama zapadnog Balkana, svi minuti i SMS-ovi se naplacuju isto kao i u nacionalnom saobracaju i svi minuti i SMS iz paketa u nacionalnom saobracaju vaze i u zapadnom Balkanu, osim interneta koji se posebno dobija u paketu. Zasto onda mts u svojim paketima ima dodatne mtel minute, i zasto dok sam bio u mts sa Zmaj tarifom su mi pozivi ka broju iz mtel CG bili naplaceni, kada je to zapadni balkan?
 
Okreni obrni, ja drugog izbora nemam, meni mts savrseno odgovara zbog svih mtel pogodnosti, tako da drugi operateri nisu opcija. Eventualno iskalkusati box3 sto imam sta sa njim ciniti.
Ista situacija sa mnom sto se tiče Mtela. Ja gasim Box i podneću zahtev za prelazak u Yettel na prepaid, pa kad zvrcnu sa 733, tražim Soko Lite po nekoj “primamljivoj” ceni i tako ću rešiti Mtel zajebanciju. Net uzimam od komšije, ostaviću fiksni, eventualno ako im padne na pamet da ponude nekad Box3 po ceni fiksnog kasnije pa da uzmem nek se nađe…
 
Glupo ali ima smisla. Znaci ti mtel minuti se trose kad se zove iz Srbije neki broj iz mtel mreze?
 
Pošto imam BOX 3 i još dva postpaid broja, malopre sam zvao - sve će poskupeti, čak i ono što je u promo naplati (-50%) će biti uz povećanu cenu.
Može li savet: kada raskinem BOX, da li da pređem u mts prepaid pa tek onda podnesem zahtev za prelazak u drugu mrežu, ili samo da raskinem ugovore pa podnesem zahtev sa tim brojevima koji će tada biti u postpaidu (nisam siguran u kojem statusu im je tada ugovorna obaveza prekinuta) i kako će to onda ići...
 
Imam Zmaj i pise sledece u ugovoru ( slika prilog ) . Meni ovo napisano deluje da ja kao koji sam iz zemlje koja je u zoni 0 ( Srbija ) mogu npr da zovem nekoga u Bosni i da mi se trosi onih 1000 nacionalnih minuta??
 

Prilozi

  • Screenshot_20240205_113910_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20240205_113910_Samsung Notes.jpg
    149.4 KB · Pregleda: 26
Da li neko moze da mi objasni mtel minute u mts-u. Ne racunajuci Austriju, mtel postoji u Crnoj Gori i BiH koje su obe drzave zapadnog Balkana. Po modelu rominga koji vazi u drzavama zapadnog Balkana, svi minuti i SMS-ovi se naplacuju isto kao i u nacionalnom saobracaju i svi minuti i SMS iz paketa u nacionalnom saobracaju vaze i u zapadnom Balkanu, osim interneta koji se posebno dobija u paketu. Zasto onda mts u svojim paketima ima dodatne mtel minute, i zasto dok sam bio u mts sa Zmaj tarifom su mi pozivi ka broju iz mtel CG bili naplaceni, kada je to zapadni balkan?
Ukidanje rominga u zapadnom balkanu znači da kada otputuješ u drugu zemlju z. balkana ne plaćaš roming. Kada si u svojoj zemlji pozivi ka tim zemljama su i dalje međunarodni.
 
Imam Zmaj i pise sledece u ugovoru ( slika prilog ) . Meni ovo napisano deluje da ja kao koji sam iz zemlje koja je u zoni 0 ( Srbija ) mogu npr da zovem nekoga u Bosni i da mi se trosi onih 1000 nacionalnih minuta??
Srbija je "domaci saobracaj" a ne zona 0.
Ti kad odes u Bosnu mozes da zoves i Srbiju i Bosnu i CG i sve iz zone 0 bez dodatnih troskova samo kada odes u neku od zemalja zone 0. Kada iz Srbije zoves bili koju zemlju iz zone 0 to je medjunarodni saobracaj. Roming je samo kad si u gostima u drugoj mrezi.
 
Ista situacija sa mnom sto se tiče Mtela. Ja gasim Box i podneću zahtev za prelazak u Yettel na prepaid, pa kad zvrcnu sa 733, tražim Soko Lite po nekoj “primamljivoj” ceni i tako ću rešiti Mtel zajebanciju. Net uzimam od komšije, ostaviću fiksni, eventualno ako im padne na pamet da ponude nekad Box3 po ceni fiksnog kasnije pa da uzmem nek se nađe…
Ja sam trenutno na soko lite, raskidanjem ugovora,pa ponovnim trazenjem boljih uslova, mislim da necu nista dobiti, osim mozda jos skupljeg od moguceg poskupljenja, sve zavisi kako benefite budu primenjivali.
 
Ja sam trenutno na soko lite, raskidanjem ugovora,pa ponovnim trazenjem boljih uslova, mislim da necu nista dobiti, osim mozda jos skupljeg od moguceg poskupljenja, sve zavisi kako benefite budu primenjivali.
Slažem se, za tu situaciju baš teška priča da možeš nešto dobiti raskidom. Ja sam na Omorici 6 uz Box4 Plavi Lite (150 min Mtel i 7GB za ZB), ali sad se mora praviti nova pogodba🤣🤣
 
Pošto imam BOX 3 i još dva postpaid broja, malopre sam zvao - sve će poskupeti, čak i ono što je u promo naplati (-50%) će biti uz povećanu cenu.
Može li savet: kada raskinem BOX, da li da pređem u mts prepaid pa tek onda podnesem zahtev za prelazak u drugu mrežu, ili samo da raskinem ugovore pa podnesem zahtev sa tim brojevima koji će tada biti u postpaidu (nisam siguran u kojem statusu im je tada ugovorna obaveza prekinuta) i kako će to onda ići...

Prilikom zahteva za raskid BOX paketa zbog poskupljenja obavezno napomenuti da mob broj treba da se oslobodi za prenos u drugu mrežu. Ne treba se prenositi na pripejd jer u tom slučaju mora biti na pripejdu 60 dana. Takođe ako ti je i fiksni broj bitan i on se mora osloboditi za prenos u drugu mrežu.

Ako bi mob broj prenosio u Jetel onda u jetelu napominješ da kod njih broj bude na dopuni. Jer ako si kod njih na dopuni 2 puna dana onda ti se trećeg dana učitava promo sa 50% popusta na bilo koji postpejd paket i tad odmah možeš preći na postpejd.
 
Citiraću sa sajta Efektive ovu stavku iz novog Zakona o elektronskim komunikacijama, koja nam u ovom slučaju može biti jako bitna. Koga mrzi da čita, ovo što su okačili na sajt obaveštenje, nije dovoljno.
Uvedena je i jedna veoma korisna novina: obaveštenje o nameri jednostrane izmene uslova ugovora više neće moći da se okači samo na sajt i da se smatra izvršenim. Članom 131. stav 1. novog zakona je predviđena dužnost operatora da „krajnjeg korisnika najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.“ Zakon definiše trajni nosač podataka kao sredstvo koje krajnjem korisniku omogućava čuvanje informacija koje su mu lično upućene i kojima može naknadno pristupati tokom odgovarajućeg vremena u svrhe za koje su te informacije namenjene“, pa je jasno da će od sada za potrošača biti relevantno samo ono obaveštavanje koje je učinjeno lično.

VAŽNO! Zakon sada u istom članu jasno predviđa u kom roku krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, što je do sada bilo u domenu tumačenja. Članom 131. stav 2. je predviđeno da se ovo pravo ostvaruje „u roku od 30 dana od prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora“. Prema tome, sada je kristalno jasno da potrošač od trenutka dobijanja obaveštenja ima 30 dana da operatoru uputi izjavu o raskidu ugovora, a ako taj rok propusti – GUBI TO PRAVO.
 
Prilikom zahteva za raskid BOX paketa zbog poskupljenja obavezno napomenuti da mob broj treba da se oslobodi za prenos u drugu mrežu. Ne treba se prenositi na pripejd jer u tom slučaju mora biti na pripejdu 60 dana. Takođe ako ti je i fiksni broj bitan i on se mora osloboditi za prenos u drugu mrežu.

Ako bi mob broj prenosio u Jetel onda u jetelu napominješ da kod njih broj bude na dopuni. Jer ako si kod njih na dopuni 2 puna dana onda ti se trećeg dana učitava promo sa 50% popusta na bilo koji postpejd paket i tad odmah možeš preći na postpejd.
Puno ti HVALA na savetima - baš bih se z da nisam ovde pitao.
Svako dobro
 
Ako bi mob broj prenosio u Jetel onda u jetelu napominješ da kod njih broj bude na dopuni. Jer ako si kod njih na dopuni 2 puna dana onda ti se trećeg dana učitava promo sa 50% popusta na bilo koji postpejd paket i tad odmah možeš preći na postpejd.
Gde piše na sajtu ovo za jetel, nisam znao za ovo
 
Upravo stizem iz Mts poslovnice. Podneo sam zahtev za raskid ugovora (bio sam na Box 4 Lite iz aprila 2022. 4599 din), rečeno mi je da bih bio prebačen na novi paket istog imena, cene 5999 din. Zahtev za raskid podnet bez ikakvog natezanja, sad cekam sms, sa potvrdom da vratim opremu (ostaće mi modem samo jer mi ostaje fiksni na optici), a u međuvremenu će me sigurno zvati 733 da me ubede u neku “sjajnu” ponudu samo za mene naravno :) Pitao sam i za ljude koji imaju postpaid ugovore potpisane po posebnim uslovima (popusti 20-30% ispregovarani sa službom za zadržavanje korisnika) i rečeno mi je da još uvek nemaju informaciju šta će biti sa takvim korisnicima za razliku od ovih za Box pakete i ostalo.
 
… nenormalno poskupljenje… koliko godd da im treba novca, ovim su sebe upucali u nogu… pitanje koliko će ljudi odreagovati isti, što iz neznanja ili neobaveštenosti o svojim pravima… ali, ovo je stvarno suludo uraditi, pa ako prodje-prodje…
 
@Dragan992
Javljaj da li su te zvali i nudili nešto
… nenormalno poskupljenje… koliko godd da im treba novca, ovim su sebe upucali u nogu… pitanje koliko će ljudi odreagovati isti, što iz neznanja ili neobaveštenosti o svojim pravima… ali, ovo je stvarno suludo uraditi, pa ako prodje-prodje…
Više od pola neće ni znati za poskujenje. Većina ostalih neće ni obraćati pažnju dok će u najboljem slučaju 1% korisnika raskinuti ugovor. Računica je jasna, izgubiće 1%(u najgorem slučaju), a dobiće čak i do 25% više prihoda od preostalih 99%
 
… na žalost DA, tako sve funcioniše kod nas… uveki narod u neku apatiju - samo guraj i pritiskaj što više možeš … na optici je dranje, za Xdsl varijante je tek nevidjena sramota toliko poskupeti…
 
Bio omorika 1, istekao mi ugovor, otisao u poslovnicu,kad ono kao prebacen vec na omorika 12, reko kakav je to nacin, bup pa 1000 dinara skuplje, pitao za nize pakete, na kraju odbio da produzim, ova zapisala da ce me neko kontaktirati, pa su me sutradan cimali s nepoznatog broja..na kraju kao ostaje omorika 12, sa sada 20% popusta, tako da me na kraju opet izadje vise, paket jeste povecan, al 200 dinara i imam fazon 24 casa da potvrdim
 
stigao je sms i meni o poslupljenju, znači svi će biti obavešteni
 
A da li se popusti u mts dobijaju na onu nizu cenu sa UO, ili kao u Yettelu na punu cenu, onu koja vazi kada nema UO?
 
Nazad
Vrh Dno