Prvo da vam se javim sa novim saznanjima posle izgona na 10 dana, u vezi pogodnosti i sklapanja novih ugovora...
1. aprila (hahaha, nije aprililili) nazovem 064/733 zabeleze poziv, kazu javice se neko ovih dana i tog dana posle podne SA SKRIVENOG BROJA me nazove devojče, dogovorimo se.
Nude (iako imam jos 3 ugovora, jedan fiksni i dva mobilna, pored ovog mog 4. mobilnog broja) za O1 6GB neta (ne secam se dal ponudise YT dodatak sa drustvenim mrezama, izvinite zaboravio sam) ili isto za O1 samo 3 meseca po dinar sa 4GB neta, Viber i bez YT i drustvenih mreza.
Uzeo sam 3m po 1din, 4GB i sa cenom od 1199, bez net limitera i bez elektronske poste (necu da stampam svaki put racun kuci, pa da arhiviram da sam platio).
Dogovor je bio da ce poslati email na koji trebam potvrdno odgovoriti. Još nije stigao. Zvao sam 064733 posle 3-4 radna dana da pitam, kazu da vidimo da ste se dogovorili, ugovor treba da odobri neko (dal rece neki šef) pa kad taj neko odobri bice poslati. Email porvereno dobar, evo vec 11 dana ga cekam a cekacu koliko vidim i više... Stari ugovor istice sutra.
Koliko vremena treba da prođe od dogovora za produžetak postpaid ugovora do trenutka kada novi paket postane aktivan. Dogovorio sam se sa tetom iz korisničke podrške još 1.4. i rekli su da će poslati mail na koji treba da odgovorim i da će nakon toga Omorika 1 postati aktivna. Još uvek nema maila, proveravao sam spam folder. A e račun sa tim mailom su mi aktivirali, vidim u app. Tako da nisu pogrešili mail.
Mene su zvali sa skrivenog broja jer im operateri izgleda rade od kuće. Lakše mi je sada kada znam da nisam jedini
Kao sto gore napisah, ista situacija, dal se oni sa mnom zezaju jer sam zvao i dogovario 1. aprilililililila ili je sef popasao covid 19 ili samo "siromah" ne moze da stigne sve da isproverava, odobi i posalje ugovore... SPORO mnogo, previse...