Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Ne navodis nista, po default-u pise Yettel i samo na Yettel mozes da predjes,kada je u pitanju Mts opticka infrastruktura. Ako ides u SBB,klasican raskid ugovora.
Мислио сам у ком случају ти нуде 24х50%?
 
Mislim da ces saznati tek kada ti istekne ugovorna obaveza. Presaberi se,sta ti se isplati. Posla isteka prvih 12 meseci Duo Net L ti je kod Yettela 4k plus mobilni minimum 2000 (total 10), a Box Plavi ti je sa 50% 3150 din
ma ja bih samo da raskačim mob i da prebacim u yettel, a da nastavim kod mts-a box2 (net + fiksni) ili box3 (net, fiksni i tv) ukoliko bi mi ponudili 50% na 24.
 
Nedavno su mi uveli optiku u zgradu kod majke pa imam 2 pitanja.
1) Na njihovom sajtu, kada odaberem opticki internet, ne mogu da kombinujem neki boks sa tim, boks je samo za kablovsku i obavezno ide uz fiksni. Da li uopste postoji neki paket optika+tv ili ne?
2) Trenutno je kod majke na njeno ime Supernova kablovski internet, da li ce moci da ostvari promociju sa placanjem kao ‘novi korisnik’ i sa MTS-om buduci da je to sad jedna ista firma?

I ja sam imao isti slučaj. Majka je bila na supernovoj i hteo sam da pređe na mts da bi iskoristila 12 meseci po dinar. Može, tretiraju vas kao novog korisnika i čak štaviše, nema onih 30 dana rok za raskid ugovora kod supernove. Meni su pokušali to da uvale ali ja sam insistirao, jer sam znao foru, da kad se prelazi u mts ne važi taj otkazni rok 30 dana. Zaposleni u poslovnici je proveravao, zvao nekoga i na kraju se i sam uverio u to.
Elem, posle mesec dana je majci ipak stigao račun da plati tih 30 dana, podneli smo reklamaciju koja je rešena u našu korist.
Tako da treba znati cake, oni će uvek pokušati nešto app ali treba biti istrajan.
Nadam se da sam pomogao savetom iz prve ruke
 
I ja sam imao isti slučaj. Majka je bila na supernovoj i hteo sam da pređe na mts da bi iskoristila 12 meseci po dinar. Može, tretiraju vas kao novog korisnika i čak štaviše, nema onih 30 dana rok za raskid ugovora kod supernove. Meni su pokušali to da uvale ali ja sam insistirao, jer sam znao foru, da kad se prelazi u mts ne važi taj otkazni rok 30 dana. Zaposleni u poslovnici je proveravao, zvao nekoga i na kraju se i sam uverio u to.
Elem, posle mesec dana je majci ipak stigao račun da plati tih 30 dana, podneli smo reklamaciju koja je rešena u našu korist.
Tako da treba znati cake, oni će uvek pokušati nešto app ali treba biti istrajan.
Nadam se da sam pomogao savetom iz prve ruke

Свака част на успеху ако је ово истина.

Супернова је део Телекома и колико сам се ја до сада информисао, Телеком кориснике Супернове приликом преласка са бакра на оптику, заправо види као старе кориснике Телекома а не као нове и одбијају да дају бенефите. Био сам икс пута у пословници, звао позивни центар, јурио...ма јок. Ово је моје искуство. Једини начин да при преласку са Супернове на МТС оптику оствариш бенефите јесте да након раскида са Суперновом прође 30 дана па да се онда поднесе захтев за оптику. Мени јесте ово небулоза али само преносим оно што је више пута на различитим местима речено.

Те бенефите 24х50% или 12х1 дин верујем да у старту имају само људи који имају СББ као могућност осим Телекома; њих заправо Телеком гања и дарује им бенефите само да пређу а кориснике Супернове третирају ко старе патике негде у тавану.....више од пола нације је бре под монополом Телекома.
 
Ne znam čemu komentar "ako je istina". Pa naravno da je istina, ja sam lično sve to odradio.
Ne znam za bakar, verovatno vas na bakru oni gledaju kao da ste presrećni što uopšte dobijate optiku, znaju da vam je to već dovoljan apgrejd pa vrv zbog toga neće da daju benefite. A i što bi? Da nećete možda da ostanete na bakru?
Majka je bila na Supernova koaksijali (bivši radijus vektor) i naravno da je smatraju novim korisnikom kad prelazi u mts. Tu ne treba nikakva caka niti je to ikakav uspeh. To je redovna ponuda mts-a.
Caku treba znati samo za deo da ne naplate 30 dana od raskidanja ugovora, kao što sam i napisao. Znači prelazak sa supernova koaksijale na mts optiku je najnormalnija procedura kao da prelazite sa bilo kojeg drugog operatera ili kao da ste novi korisnik koji do sada nije imao ni kod koga ugovor. Potrebno se malo pomučiti samo.oko ove cake u ugovoru da je otkazni rok 30 dana.

Edit: takođe za ove benefite nije tačno. Ljudi koji nemaju mogućnost sbb-a takođe dobiaju te benefite bilo kao novi korisnici, bilo kao posledica traženja idp broja za prrlazak u yetel
 
@mlax37 hvala kolega na savetima 💪
@milos87sd Ja sam prelazio sa MTS-a na SN nekih mesec dana nakon sto su se spojili i uspeo sam da dobijem promociju uz pomoc agenta
 
Da li je istina da van BG guraju Nokia rutere i koji se ruter generalno pokazao kao najbolji do sada za optiku?
 
"guraju" onaj tip koji će raditi na vrsti mreže koja je instalirana u vašem gradu/delu grada, nema tu da se bira jer im različite mreže nisu kompatibilne sa drugim markama ONTa
 
Naš mentalitet ljudi, samo ako može da se izvuče nešto za džabe, a onda isti ti ljudi koji izvlače za džabe, kad rade svoj posao za nekog drugog, onda ga oderu ako može što više... Baš me čudi što za nas u nemačkoj kažu "echte Zigeuner" 😂 I naravno tu je u većini slučajeva neki "oštar, kurčevito-negativni" stav. Samo neka oni meni uvedu optiku u kuću, plaćaću im po punoj ceni, ne treba mi ni promocija ni ništa. Kao što i ja moram da živim od nečega, tako moraju i te firme.
 
Naš mentalitet ljudi, samo ako može da se izvuče nešto za džabe, a onda isti ti ljudi koji izvlače za džabe, kad rade svoj posao za nekog drugog, onda ga oderu ako može što više... Baš me čudi što za nas u nemačkoj kažu "echte Zigeuner" 😂 I naravno tu je u većini slučajeva neki "oštar, kurčevito-negativni" stav. Samo neka oni meni uvedu optiku u kuću, plaćaću im po punoj ceni, ne treba mi ni promocija ni ništa. Kao što i ja moram da živim od nečega, tako moraju i te firme.
Cela ova priča oko promocija i izvalčenja što više pogodonosti je posledica samo jedne stvari. A to je da provajderi postojeće korisnike tretiraju mnogo lošije nego nove. U tome je suština.
Mene npr. boli to što me moj provajder kod koga sam npr. više od 10 godina i redovno plaćam račune tretira gore od nekog novog ko mu nije platio ni dinar do sada.
E u tome je razlika između Nemačke i Srbije, kad ste već pomenuli. U Nemačkoj će vas više poštovati ako ste njihov mušterija dugi niz godina, ne samo u ovoj oblasti nego uopšte ( banka, pekara, operater...) nego nekog novog.
Tako da će pre biti da su kompanije "echte Zigeuner" nego mušterije. Da se tako komapnije ponašaju u Nemačkoj i Nemac bi radio isto što i mi. Ceni Nemac svaki evro mnogo više nego mi
 
Cela ova priča oko promocija i izvalčenja što više pogodonosti je posledica samo jedne stvari. A to je da provajderi postojeće korisnike tretiraju mnogo lošije nego nove. U tome je suština.
Mene npr. boli to što me moj provajder kod koga sam npr. više od 10 godina i redovno plaćam račune tretira gore od nekog novog ko mu nije platio ni dinar do sada.
E u tome je razlika između Nemačke i Srbije, kad ste već pomenuli. U Nemačkoj će vas više poštovati ako ste njihov mušterija dugi niz godina, ne samo u ovoj oblasti nego uopšte ( banka, pekara, operater...) nego nekog novog.
Tako da će pre biti da su kompanije "echte Zigeuner" nego mušterije. Da se tako komapnije ponašaju u Nemačkoj i Nemac bi radio isto što i mi. Ceni Nemac svaki evro mnogo više nego mi
Svuda je to tako u svetu, uvek se gleda da se navuku nove mušterije... Ja nisam primetio kada sam bio u nemačkoj da je nešto drugačije nego ovde po tim pitanjima...
 
Naravno da svi žele da privuku nove mušterije ali, iz mog iskustva, mnogo im je bitnije da zadrže postojeće, dobre, mušterije
 
Naravno da svi žele da privuku nove mušterije ali, iz mog iskustva, mnogo im je bitnije da zadrže postojeće, dobre, mušterije
Slazem se. Ja sam kod mts-a sigurno 20-ak godina. Svi racuni na vreme nikada kasnio. Cak sam ih prakticno i uveo u zgradu,skupljajuci potpise,gde je od 25 stanova na SBB-u sigurno 18 preslo na MTS.
 
Da li bi mogao da mi objasnis proceduru?
Pisao sam u nekim ranijim postovima,ali nije mi tesko opet
Odes u MTS,trazis IDP broj,oni ti tada ponude 6 meseci,sto odbijes. Daju ti papir,potpises i obavezno trazis dostavu na Email. Odstampace ti primerak tog zahteva. Sledeci dan su mene zvali i ponudili 50% na paket koji sam imao (Box4 plavi) naredne dve godine. Ako prihvatis upisu u sistemu,odes u bilo koju poslovnicu i produzis ugovor. Moze se uzeti i mobilni telefon,nema ogranicenja po tom pitanju.
 
Ja sam takodje sa telekom bakra presao na telekom optiku kao novi korisnik na jednoj lokaciji. Imao sam ADSL internet i fixni u BOX2 paketu. Cak i pre nego sam to odjavio, mogao sam da zapocnem proceduru uvodjenja optike, i dobio benefite kao novi korisnik.
Do pocetka ovog meseca se jos uvek moglo izvuci 18 meseci za 1 dinar uz umanjenu pretplatu za mobilni Omorika50, sa malo truda, objasnjavanja, pominjanja dostupne konkurencije, i cinjenice postojeceg koriscenja konkurentskih usluga koje bi pokrivao novi BOX4 :)
 
Pisao sam u nekim ranijim postovima,ali nije mi tesko opet
Odes u MTS,trazis IDP broj,oni ti tada ponude 6 meseci,sto odbijes. Daju ti papir,potpises i obavezno trazis dostavu na Email. Odstampace ti primerak tog zahteva. Sledeci dan su mene zvali i ponudili 50% na paket koji sam imao (Box4 plavi) naredne dve godine. Ako prihvatis upisu u sistemu,odes u bilo koju poslovnicu i produzis ugovor. Moze se uzeti i mobilni telefon,nema ogranicenja po tom pitanju.
Hvala na pomoci.
 
Cela ova priča oko promocija i izvalčenja što više pogodonosti je posledica samo jedne stvari. A to je da provajderi postojeće korisnike tretiraju mnogo lošije nego nove. U tome je suština.
Mene npr. boli to što me moj provajder kod koga sam npr. više od 10 godina i redovno plaćam račune tretira gore od nekog novog ko mu nije platio ni dinar do sada.
E u tome je razlika između Nemačke i Srbije, kad ste već pomenuli. U Nemačkoj će vas više poštovati ako ste njihov mušterija dugi niz godina, ne samo u ovoj oblasti nego uopšte ( banka, pekara, operater...) nego nekog novog.
Tako da će pre biti da su kompanije "echte Zigeuner" nego mušterije. Da se tako komapnije ponašaju u Nemačkoj i Nemac bi radio isto što i mi. Ceni Nemac svaki evro mnogo više nego mi
Kompanije gledaju koliki im je odnos LTV - life time value korisnika, i CAC - customer acquisition cost novog korisnika. Dok god je taj odnos pozitivan da pokriva operativne troskove - OpEx, dobro je. :D
Tako svaka kompanija radi, i ovde i u Nemackoj.
Osim ako nisu startup zasut parama koji je u fazi rasta ili etablirana kompanija u zaru trzisne borbe i unistavanja konkurencije. :D
Sto trenutno pokusavaju i SBB i Telekom.
 
Kompanije gledaju koliki im je odnos LTV - life time value korisnika, i CAC - customer acquisition cost novog korisnika. Dok god je taj odnos pozitivan da pokriva operativne troskove - OpEx, dobro je. :D
Tako svaka kompanija radi, i ovde i u Nemackoj.
Osim ako nisu startup zasut parama koji je u fazi rasta ili etablirana kompanija u zaru trzisne borbe i unistavanja konkurencije. :D
Sto trenutno pokusavaju i SBB i Telekom.
Eh kad bi bilo tako jednostavno! Nisu ovde samo ekonomski i objektivni faktori bitni.
Ali da ne idemo u off
 
Razlozi unistavanja konkurencije da li su ekonomski, politicki, licni, itd, apsolutno je nebinto. Racunica stoji svakako, i ko ima vise love u dzaku ce potisnuti konkurenciju ili je naterati na downsizing.
 
Drugar juče bio posle sms poruke winback da mu odobre sa box 4 na box3 i zaposlena ladno ne zna to da uradi , zove podršku pita koleginicu pored i ništa ne znaju 🤣
I Aj sad , kako da budeš zadovoljan sa njima...
Dođite za koji dan , to je njima rešenje 🤣
 
Ako je pod ugovorom ne moze na manji paket, samo na veci.
Winback , ponuda je dobijena na sms , znaci moze.
Penali do kraja uo ili novi ugovor a u ovom slucaju na manji paket.
Problem je sto u mts poslovnicama rade ljudi koji ne znaju svoj posao ... ili su novi pa ne znaju "sve" ili su ih pokupili iz marketa i butika sa kase.
 
Winback , ponuda je dobijena na sms , znaci moze.
Penali do kraja uo ili novi ugovor a u ovom slucaju na manji paket.
Problem je sto u mts poslovnicama rade ljudi koji ne znaju svoj posao ... ili su novi pa ne znaju "sve" ili su ih pokupili iz marketa i butika sa kase.
Ne treba kriviti te ljude u poslovnicama,oni svi rade preko agencija za zaposljavanje za prilicno male plate.
 
Pa krivim pre svega mts ... to samoj firmi unistava ugled i rejting ali dobro ... vreme ce pokazati.
 
Winback , ponuda je dobijena na sms , znaci moze.
Penali do kraja uo ili novi ugovor a u ovom slucaju na manji paket.
Problem je sto u mts poslovnicama rade ljudi koji ne znaju svoj posao ... ili su novi pa ne znaju "sve" ili su ih pokupili iz marketa i butika sa kase.
Sta je winback?

Aha, penali do kraja uo ili novi ugovor gde su verovatno losiji uslovi nego sto su trenutno. Na koliko meseci prekida trenutni ugovor?
 
Nazad
Vrh Dno