Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Pitaj da li možeš taj Box sa mSat + mobilni net ugovor da migriraš na optika Box ugovor? Kao što daju Box VDSL > Box optika prelaz...
 
Ne, pitao. Nema beganje. To mi je što mi je. Sam sam se ukopao, sad ću lepo da iskeširam naredne dve godine. Do tad će valjda pasti cene optike.
 
Ni kod mene nisu bili da promene hg8245h zbog neispravnog lan porta...ima sad sigurno već dva meseca... :(
Zvao 0800, slao mailove, bio u Promenadi u poslovnici,prijavljivao svugde..džaba...
 
Pod DM mislim da drustvene mreze... Moguce da je tako ali poznajuci delatnost ratela i zakonske mogucnosti, kao i sam njihov rad mislim da je u tvom slucaju samo koincidencija mada ostavljam mogucnost i da grešim i da je ratel stvarno neki korektivni faktor
Ne uradi RATEL nista zvanicno, osim sto posalje na non-Bot adresu. A kod Telekoma je to sve sto je potrebno.
Isto i kada se zalite na ISTI case posle prvog Trump-Bot odgovora (sto rece Shaman, "korisnik je kriv" je uvek prvi odgovor :)), ne cita neko kome je naredjeno da samo lupa packe i vraca boilerplate, nego ga procita neko ko razmisli o case-u.

Nije to Telekom izmislio, tako se radi na Zapadu odavno.
Ne, pitao. Nema beganje. To mi je što mi je. Sam sam se ukopao, sad ću lepo da iskeširam naredne dve godine. Do tad će valjda pasti cene optike.
I ja cu biti precednik Zemlje, i zivecemo u utopiji...
 
Ne, pitao. Nema beganje. To mi je što mi je. Sam sam se ukopao, sad ću lepo da iskeširam naredne dve godine. Do tad će valjda pasti cene optike.

za utehu ti je da imaš svetlu optičku budućnost:) Za cene se ne nadaj. One neće pasti. Zakovane su na tim iznosima i mogu samo za inflaciju da se pomeraju naviše.
 
Jel se naplacuje razgovor sa operaterom kad se zove broj 0800 100 150, za proveru optike?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
U pravu si, moćni Manitu

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
> odgovorice u roku od par dana da ce poslati opomenu telekomu, a onda telekom ima 14 dana da resi

Nije tačno, RATEL odgovara posle do 5 meseci. Obično posle 3 meseca odgovore kopi-pejstom izjašnjenja operatora. Što je jedino što i mogu.

Uh, netacno, odgovore brzo ako se pravilno podnese prijava, testirao vise puta, cak su i zvali da provere kako je prosla prijava... Mogu mnogo vise, i na prijavu Ratelu se ne gleda u Telekomu bas opusteno, jedino gde nece biti pozitivno je kod VDSL gde su problem ploce koje se ne mogu zameniti pa Ratel to tolerise... Ratel redom moze da prvo zatrazi od Telekoma objasnjenje, potom ukoliko se posle 14 dana ne resi izdaje opomenu koja je obavezujuca da se problem resi a zatim ima mogucnost kaznjavanja operatera.

Svaki slucaj se prati, automatizovana je procedura ali postoje priorteti posle 5 meseci mogu da odgovore ako je problem tipa mala je brzina na wifi... Kome ne odgovore u roku ima call centre gde su jako ljubazni i po broju prijave se moze proveriti.
 
Meni do sada na ovih dvadeset i više prijava koje sam poslao, bilo u svoje ime, ime svog dete, ime komšije, rođaka, isl., na razne operatere, bilo Orion, Madnet, Telekom za fiksnu i za mobilnu, SBB, Alteko, itd. Nikad nisu odgovorili uz manje od 2 meseca čekanja, obično 3 meseca. Svaki zahtev je lepo napisan, sa svim detaljima o nosiocu ugovora, svim proverama koje su izvršene od strane korisnika, detaljnim opisom problema, tehničkim podacima sa terminalne opreme, kopijama korespondencije sa operaterom i slično.
 
Preko sajta si podeno prijavu? To je bas cudno onda, jel si dobio na mail potvrdu da je proslo sa brojem prigovora? Sto nisi zvao call centar onda da pitas u cemu je problem?
 
Nisu ni meni odgovarali brzo i rekli su tipicno "mi smo samo posrednici, nemamo ovlascenja..", ali ioak neko procita kod operatera i resi se.
 
Meni je telekom dovukao optiku do zgrade i potom razvukao po ulazu. Ja sam se prijavio za paket box3 i onda dodjose posle nekih mesec dana u uvedose optiku u stan. Ali kada su upalili modem-cvrc, nema signala.Ispade da ovi sto su dovlacili optiku do zgrade nisu nesto dobro uradili, tako da su ovi majstori pozvali nekoga telefonom da to prijave i potom otisli.To je bilo pre par dana. E sada, da li neko ima ideju, da li bi trebalo opet da pisem tehnickoj podrsci?
Ali jos bitnije mi je ovo.
Sta bi trebalo da porverim pre nego sto pustim majstore da odu, kada mi budu pustili signal.
Video sam negde da se pominje jacina signala (za to nisam ni znao dok sam bio kod targo telekoma-sve je ferceralo super do pred kraj).
Da li mogu da trazim od ljudi koji budu pustali interenet u rad da udju u modem i da pogledaju kolika je jacina signala - bolje spreciti nego leciti, jer koilko sam ovde procitao, a i primetio cekajuci ih, nisu bas azurni mnogo.
I ako oni ne mogu/nece, da li bih mogao sam to nekako da proverim dok su jos tu? Model modema je ovaj Q2 i koliko vidim postoji i tu sifra i ista je kao i kod prethodnog, tako da mogu da udjem i proverim jacinu signala, jel tako?
 
Preko sajta si podeno prijavu? To je bas cudno onda, jel si dobio na mail potvrdu da je proslo sa brojem prigovora? Sto nisi zvao call centar onda da pitas u cemu je problem?

Nisam ni znao da imaju call centar, a prijave sam slao preko sajta, i predmeti se vide na portalu ako ukucam broj predmeta.
 
I ja cu biti precednik Zemlje, i zivecemo u utopiji...
Zaphod Beeblebrox je zapravo potpuno nevažan tip, a nije precednik Zemlje, već cele Galaksije.

Već sam pisao za Ratel, nekoliko meseci sam se dopisivao sa njima i dobijao sam uvek isti odogovor "Telekom kaže da su oni upravu, što znači da vi niste upravu."
Problem je bio što je neki majstor Telekoma prespojio kablove telefinskih brojeva i mi smo shvatili posle 7 dana, trebalo je dve sedmice da reše problem, a kada je stigao sledeći račun, imali smo tipa 10k dinara pozivanja brojeva za horoskop. Da bi nam iz te druge firme rekli da su tu sekretaricu otpsutili, jer je bila neozbiljna.
Na kraju sam platio račun, jer su nam svakog meseca gasili sve brojeve i ADSL na 2-3h, dok ih ne obavestimo da je taj račun u sporu.
 
Čisto provere radi pošaljem upit TS-u u vezi popusta za OSI za internet i dobijem sledeci odgovor:
Poštovani "Zeho", :D
...
Obaveštavamo Vas da se posebne pogodnosti za osobe sa invaliditetom odnose i na optičke internet pakete.
Osobe sa invaliditetom, čiji je stepen invaliditeta od 70% do 100%, potpisuju ugovor na neodređeno vreme i dobijaju popust od 50% na standardnu cenu mesečne naknade koja se primenjuje za Net pakete (sa dinamičkom IP adresom uz ugovornu obavezu na 24 meseca). Prilikom zaključenja ugovora potrebno je priložiti Rešenje nadležnog državnog organa o visini i stepenu telesnog oštećenja ili Rešenje nadležnog organa o ostvarivanju prava na negu i pomoć drugog lica.
...

Ako se dobro secam, bio je popust samo do optickog paketa 100/10 a veci opticki paketi nisu imali popust.

Da li ja dobro tumacim, popust je 50% i to na cenu koja bi bila da korisnik uzme uslugu sa UO na 24m?
Pri tome UO ne postoji, trajanje je ugovora je neograniceno (trajno) i moze se prekinuti kad god OSI to zeli?
 
Tako je [samo moje mišljenje], cena nije ona bez UO što je 400 din (npr.) veća, već ona istaknuta uz UO, osim što OSI imaju pravo na 50% na tu cenu + pravo na korišćenje bez UO.

Pošteno i korektno od Telekoma :)
 
Posle mesec i kusur dana konacno sam povezan na optiku. Odradili su onako kako sam i zamislio. Jedino mi nisu pustili kabl do PC-a (uz izgovor da kablove daju samo za TV).
 
Da li je mozda neko primetio da na rarbg sajtu, izlazi prozor sa CAPTCHA zbog kako kaze abnormalnog broja pristupa sajtu sa iste adrese. Secam se da sam to cesto vidjao na SBB zbog CGNAT-a medjutim ovde to ne bi trebalo da postoji, ili na zalost u nekom smislu postoji? Dinamicka IP je po pravilu dodeljena samo jednom korisniku koji kroz ruter siri dalje, medjutim na mojoj mrezi jedini ja idem na isti sajt, pa zato i pitanje da li se jos nekome ovo desava? Plasim se da i oni na neki nacin dele IPadresu a prodaju je kao dinamicku namenjenu jednom korisniku :( ako neko nesto zna bilo bi dobro da se ovo razjasni :)
 
ja nisam primetio do sada
 
Ja sam na mobu primetio, jos uvek ne na kompu ili Incognito na mobu.
 
Ratel je penicilin za sve nase telekomunikacione operatere, kada pisete zvanicnu zalbu uvek u cc stavite [email protected]. To mi je preporucio drugar koji radi u Vip-u, kada im se pomene Ratel oni gace sami skidaju makar i na svoju stetu. Jednu bitku sa Mts-om sam dobio tako, mada sam ja bio 100% u pravu i ako su na kraju napisali da mi izlaze u susret.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Šta se dešava sa 754 brojem za zakazivanje, kad god pozovem čekanje duže od 2 minuta?

Послато са Le X820 уз помоћ Тапатока
 
Ja podneh prijavu ratelu, videcemo sta ce biti. Predmet je trenutno "u obradi". Obavestio sam i telekom o tome. Valjda ce biti neke koristi, jer 15 dana bez ikakve informacije/posete tehnicara je previse.

Послато са LG-H870S помоћу Тапатока
 
Posle mesec i kusur dana konacno sam povezan na optiku. Odradili su onako kako sam i zamislio. Jedino mi nisu pustili kabl do PC-a (uz izgovor da kablove daju samo za TV).

Zar ne treba sve da povezu, kako da koristis net ?? Kad budu dolazili kod mene zakljucam vrata pa dok sve ne proradi, a kako su neki navodili, nema napolje.
 
Ko ima Huawei opremu da li moze da proba:
admin/20HWont17. (sa tačkom na kraju)

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
^ Već više puta potvrđeno da radi

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 
Zar ne treba sve da povezu, kako da koristis net ?? Kad budu dolazili kod mene zakljucam vrata pa dok sve ne proradi, a kako su neki navodili, nema napolje.
Nisam bio kuci kada su dosli. A imao sam prethodni cat6 koji je i vise nego dobar. [emoji16]
Zbog posla nisam u mogucnosti da licno proverim kako sve radi, ali mi moji kazu da je televizija odlicna i bolji im je wi-fi od prethodnog.
 
Nazad
Vrh Dno