Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Kod komsije kome su uveli optiku i jeste struna od opt.kabla. Zalepili ga plas.pistoljem za rub plafona i zida i nevidi se, a sta kad krene krecenje..Kaze kroz zid je provuku kroz neku zastitu kao slamcica. A kad deca zakace pa pokidaju...
 
Krecenje nece predstavljati problem
 
samo da javim da su mi posle meseci jurenja sa MTSom i milion njihovih podizvodjaca uveli optiku....

Paket je box 3 200/80 po ceni od 3300 din (valjda) i 6 meseci dzaba. brzina veca nego sto pise - 220/80 po speed-testu. Na wifi oko 150/80, na telefonu 100/80. Zanimljivo mi je da je link brzi od wi-fi-a. :) Valjalo bi jos malo ceprkati po podesavanjima rutera pa aktivirati taj 5Ghz ako ga ima.....

televizija je, bar meni, super - kanali se bas brzo menjaju sto mi je glavna zamerka za starije IPTV sisteme i DVB.... Set-top box je minijaturan pa moze da se stavi i na tv. IPTV je konacno, po meni, postao zreo proizvod. Kabliranje po kuci je komplet UTP koji moze da se ubuduce koristi i za druge stvari, a uradjeno je komplet o trosku telekoma. Kabliranje optike po stanu je strunica koja mi bas i ne uliva previse poverenja, ali sta je tu je. Pregletovacu i prekreciti sledeci put kad dodje na red....

dakle, ako izuzmemo celu dvomesecnu nebulozu sa milion poziva i emailova, sama usluga je zaista super :)

eto, malo da pohvalim, da ne bih samo pljuvao!
 
Sesti dan kako nemam interneta, sesti dan kako zovem korisnicku sluzbu i uporno mi govore da ima nesto sto nije OK izmedju centrale i mene, ali samo mene i da se kolege tehnicari bacaju na posao.
Ne znam kome vise da se zalim. Racun ako mi stigne u punom iznosu, zapalicu im prvu poslovnicu na koju naidjem.
Sve mi se cini da bas i nisu potpuno spremno usli u ovu pricu oko optike.

Послато са LG-H870S помоћу Тапатока
 
Piši im na [email protected] i ne štedi teške reči kao što su tužba, prigovor, raskid ugovora i slično.

Ja jedino tako rešim problem. Onaj call centar 0800 100 100 je šuplja priča.
 
Zasto u internet ponudi popust za osi daju do paketa 100/10?
Zasto ne daju osi popust za vece brzine?
Da li oni osi daju popust jer misle da su osi sirotinja pa da sirotinji "olaksaju" ili je popust za osi imao neki drugi smisao koji se odjednom izgubio sa pojavom interneta vecih brzina i nesto skupljih paketa?
Da li je i takvo poslovanje negativna diskriminacija umjesto one pozitivne koja je do sada postojala za adsl/vdsl brzine i osi korisnike?
Hoce li se ovo menjati?
Mogu li se "naterati" da to menjaju?

Sace izbori, ajmo u kaciju, trazimo "pravdu" za OSI i popuste za sve internet pakete bez obzira na brzinu... :d
 
Zasto u internet ponudi popust za osi daju do paketa 100/10?
Zasto ne daju osi popust za vece brzine?
Da li oni osi daju popust jer misle da su osi sirotinja pa da sirotinji "olaksaju" ili je popust za osi imao neki drugi smisao koji se odjednom izgubio sa pojavom interneta vecih brzina i nesto skupljih paketa?
Da li je i takvo poslovanje negativna diskriminacija umjesto one pozitivne koja je do sada postojala za adsl/vdsl brzine i osi korisnike?
Hoce li se ovo menjati?
Mogu li se "naterati" da to menjaju?

Sace izbori, ajmo u kaciju, trazimo "pravdu" za OSI i popuste za sve internet pakete bez obzira na brzinu... :d

Osobe sa invaliditetom moraju to rešavati preko svojih udruženja koje će pregovarati sa telekomom. Neka se pozivaju na važeće zakone i propise. No, ako taj popust daje telekom po svoom propisu, onda uzmi ili ostavi Ta brzina je izgleda za ADSL. Ništa optika.
 
Daju 59% max do 100/10, a za vece ne daju popuste.
Kod udruzenja ti je da ne znaju sta je to internet, optika jos manje, pitaju jel to sluti da se gleda fejs i primaju poruke.
Da to je svojom odlukom uredio (odlucio) TS, nije obavezujuce propisano od bilo kog drzavnog organa...
 
Jel verujete da me zvali iz mts-a da mi stigao q2 i ja odem i uzmem ga da ne cekam ponedeljak. Kaze lik provukao ga kroz sistem, i samo kad prestane stari da radi da zakacim novi, i prestao stari da radi u 20h a novi nikad nije proradio, nikako da uhvati link. Sad nemam ni tv ni net...

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
 
Ljudi, nacitah se ja ovde lepo.

Ono sto mogu da zakljucim i sto je najbitnije, jeste zadnjih nekoliko meseci kada su opet promenili pakete i kao uozbiljili tu optiku.
Ako sam dobro shvatio, treba da jasemo tehnicare kada dodju u stan, da postave tu optiku kako treba i da ih ne pustam dok ne proradi?
Razmisljao sam da uzmem onaj internet 3100rsd 200mbps.

Generalno razmisljam da uzmem MTS preko SBB-a, jer ne gledam TV nesto, imam Netflix i HBO GO.
SBBov paket je 3700 za 100mbps i nije optika, ali sada imam neki osnovni paket u stanu kojem sam se doselio i internet sljaka u fulu.
Vidim da ima bas bas dosta zalbi na MTS.
Moje pitanje je;
Posto sam na dobroj lokaciji, glavna ulica u Zemunu, MTS sprovukao optiku SBB nije. SBB izgleda mnogo ozbiljniji sto se tice svega, ali je i skuplji za manju jacinu i nije problem da uzmem aaaali
Da li moze neko od korisnika ko trenutno koristi MTS optiku ili neko ko je nedavno postavio MTS optiku, koliko je zapravo sigurno da necu imati frke sa njima i ako bih je imao, da li je moguce resiti je za dan dva a ne 10?
Stvarno ne bih voleo da se dovikujem preko mejlova i telefona ceo dan, radim u Americkom call centru pa ne bih voleo to isto kad dodjem kuci :D

Hvala vam unapred ljudi, poz
 
Poslednja izmena:
@kokisa29, u tvom slučaju - "narani prasići i ne diraj dugmići".
Sačekaj još.
 
Nema problema, to kad radi radi.
Jedino da ti neko prekine kabl...
 
Nema potrebe da ceka nista ako mu treba.Druze ja sam u Zemunu,a kod telekoma od maja 2018,prvo na vdsl od maja do novembra,a potom presao na optiku u novembru 2018.Za svo vreme koriscenja nikada nijedan problem,nikad nisam zvao call centar,nikada prekid,pad brzine i tome slicno.Što se tice pouzdanosti interneta miran si neces imati problema,isto koristim taj paket sto ti nameravas 200/80 a i mts tv sam uzeo krajem maja.
 
Da li moze neko od korisnika ko trenutno koristi MTS optiku ili neko ko je nedavno postavio MTS optiku, koliko je zapravo sigurno da necu imati frke sa njima i ako bih je imao, da li je moguce resiti je za dan dva a ne 10?
Stvarno ne bih voleo da se dovikujem preko mejlova i telefona ceo dan, radim u Americkom call centru pa ne bih voleo to isto kad dodjem kuci :D

Hvala vam unapred ljudi, poz

Kao što rekoh više puta u ovoj temi, trik je da ti pri uvođenju sve urade kako treba, posle nećeš imati susrete sa mts ljudima mimo plaćanja mesečnog računa. Meni nisu namestili sve kako treba pri uvođenju jer su majstori sutradan išli na godišnji i posao su ofrlje odradili. Tehnička podrška je baš onakva kako je zamišljaš, deset i više dana čekanja na rešavanje trivijalnih problema. Ja još nisam dobio punu brzinu a već dva meseca prošlo. Niko mi se više ne javlja na zahteve.
 
Stigao Q2 :)

Ovo je na wifi, nisam probao kabal, jos ovaj upload da se resi, mada realno i nije frka.

Ostavili su mi Q2 bio kdo mene 2 dana dok onaj stari nije prestao da radi, i nocas u ponoc prestade i ja zakacim ovaj i sve full.
 

Prilozi

  • Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test 2019-08-25 02-08-24.png
    Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test 2019-08-25 02-08-24.png
    124.3 KB · Pregleda: 287
Ja sam na mts optici od jula ove godine na 200/80 box3 paketu. Centar Zemuna, nedaleko od Glavne ulice.
Internet je radio super od samog početka ali trebala mi je statička IP adresa i podnesem zahtev u poslovnici i tu nastaje problem oko aktiviranja. Prvo u aplikaciji nemaju opciju za aktivaciju jer navodno niko do sada nije trazio staticku adresu i lik iz poslovnice šalje mail podršci da mi aktiviraju statičku i da će da me obaveste o ishodu. Tako je prošlo više od 20 dana i niko me ne obaveštava, ovi u poslovnici nemaju nikakav odgovor i nemaju pojma jer "nije do njh" pa čekaju da kolege iz tehnicke sluzbe odrade posao. Ja dignem ruke od statičke i nadjem alternativno vpn rešenje. Nakon par dana meni internet prestaje da radi ali čudno mi je bilo da samo internet ne radi dok tv i fix rade normalno.
Proverim ja podešavanja rutera i vidim da je ruter prebačen u brige mode i tako se ja njima žalim i čekam nedelju dana da neko reaguje dok u medjuvremenu stalno zovem i kontaktiram podršku kako na mail tako i na fiksni i pokušavam da im objasnim mogući problem ali uzalud... Na kraju se ispostavilo da sam bio u pravu i da su iz tehničke službe aktivirali statičku adresu a da me pritom nisu ni obavestili niti mi prosledili parametre i što je najgore nije se videlo u sistemu da je aktivna statička ip adresa sve do početka sledećeg meseca... :mad:
Tako da od 1.8 dobijam podatke u poslovnici za pppoe logovanje i napokon imam internet. U međuvremenu se srećom po forumima pojavila sifra za admin logovanje za ruter i uspevam da izvučem podatke i tako sam upravljam ruterom... Evo do današnjeg dana statička IP adresa je i dalje aktivna i naravno obračunali su naknadu je za jul mesec i žalio sam se i prihvatili su žalbu i kao ispraviće grešku... Za sada radi sve kako treba ali nedaj Bože da se nešto pokvari jer je mts tehnička podrška možda najgora u zemlji. Doduše, mislio sam da je sbb lošiji ali prevario sam se...
 
Gresis, SN podrska je jos gora...
 
Milsim da su svi kupljnei i "objedinjeni" operateri po nazivom SuperNjasre smesteni u Kopernikusovu zgradu kraj autoputa kod Arene.
Mislim da svi SN su pod jendnom centralnom upravom korisnickog centra (takozvanog naprednog sa tog jednog mesta).
Mislim da oni nisu u direktnoj vezi sa MTS mrezom interneta, optickom ni adsl/vdsl.
Milsim da ce se tek nekad u buducnosti objediniti (meni je to jedino logicno) ako ce se i sav telekomov net objediniti (kao jedna usluga)...
Kad ce to biti ko zna, ja se nadam u naredne 2 godine...
Neka mts p.m. su i sn p.m. ne sva, samo neka od njih.
 
Poslednja izmena:
Dodje i dvanaesti dan bez interneta a da niko iz Telekoma ne pozva niti dodje!
Slao mejlove i na [email protected], dobio slican odgovor kao od korisnicke sluzbe ( "izvinjavamo se, odmah cemo kontaktirati tehnicku sluzbu..."). Pretio raskidom, cime vec ne, dzaba.
Sto je najgore, mislim da je problem trivijalan kao previjeno kablo negde putu od hodnika do rutera, los ruter i sl.
Toliko se osecam nemocno da mi je to smesno.
Nuklearnu podmornicu da sastavljaju, nasli bi vremena da svrate i pogledaju.

Послато са LG-H870S помоћу Тапатока
 
@Gerix: Možda još da probaš da ih javno "prozivaš" i kritikuješ na njihovim Twitter i Facebook stranicama... to ponekad ubrza "urgenciju". Osim toga nemaš još mnogo dodatnih alternativa pored pisanja primedbe Ratel-u, a Ratel ti sigurno neće odgovoriti 15+ dana...
Plus standarno da ih smaraš svaki dan da kontaktiraš call centar, pišeš mail...
 
@Gerix: Možda još da probaš da ih javno "prozivaš" i kritikuješ na njihovim Twitter i Facebook stranicama... to ponekad ubrza "urgenciju". Osim toga nemaš još mnogo dodatnih alternativa pored pisanja primedbe Ratel-u, a Ratel ti sigurno neće odgovoriti 15+ dana...
Plus standarno da ih smaraš svaki dan da kontaktiraš call centar, pišeš mail...
Svaki dan zovem po jednom, cisto da ispostujem.
Mejlova sam jedno desetak poslao, ali vise se i ne cimaju da odgovore.
Probacu i tom taktikom prozivanja.

Napredak, dobio sam genericki odgovor od zive osobe.



Послато са LG-H870S помоћу Тапатока
f492b84e0047c7c019635c75817dff9a.jpg
 
Poslednja izmena:
Ukoliko je proslo 14 dana od prve prijave zali se Ratelu, odgovorice u roku od par dana da ce poslati opomenu telekomu, a onda telekom ima 14 dana da resi... radni dani su u pitanju ne racuna se vikend...
 
> odgovorice u roku od par dana da ce poslati opomenu telekomu, a onda telekom ima 14 dana da resi

Nije tačno, RATEL odgovara posle do 5 meseci. Obično posle 3 meseca odgovore kopi-pejstom izjašnjenja operatora. Što je jedino što i mogu.
 
Ratel nema nikakve prerogarive da nekog kaznjava a cim nemaogucnost kaznjavanja onda mu je uticaj na operatere ravan nuli. To sto pisete ratelu je isto kao sto biste napisali i meni. Vise ima uticaja ako ih prozovete na DM kao sto i kaze shaman. Mene ubedljivo najvise nervira kod telekoma sto na reklamaciji ne mozes da dobijes preko telefona ljudsko bice nego sekretaricu.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Pa sad, zavisi kako kad u kojoj situaciji. Ja sam Ratel-om imam učinak 2 od 2 u ratovanju sa Telekomom. Iako je u svakom pismenom odgovoru Telekom tvrdio u fazonu "korisnik je kriv / nije bilo tako kako tvrdi korisnik, ali evo mi u cilju nastavka saradnje izlazimo u susret" nakon žalbe Ratel-u magično se stiču uslovi i ono što je bilo "nemoguće" pre 5 dana postaje moguće.

Prvi put su me zavlačili 3 meseca za izlazak terenaca da skrate putanju "parice" po banderama, drugi put za prelazak na VDSL i uzimanje 50 Mbps paketa.

Za drugu epizodu su čak tvrdili da centrala uopšte nema uslove za VDSL ne "samo" da sam ja predaleko na "čak 315 metara".

U toj epizodi su pre Ratel-a neuspešno posredovali razni poznanici zaposleni u Telekomu (od toga sam samo imao korist da dobijem info kad je prvi zahtev za promeni brzine zatvoren).

I da, nisam mislio na DM već na javni tweet svi da vide. Prvo uvek treba probati na finjaka preko DM pa ako se ispostavi da te vozaju ko kravu po livadi onda menjaš taktiku i umesto DM lepo public poruke. Mada nisam siguran koliko Telekom z*bole za javne prozivke po socijalni mrežama...

Ne košta ništa probati, naročito ako su svi drugi vidovi komunikacije i pokušaja rešavanja problema već došli i prošli.
 
Pod DM mislim da drustvene mreze... Moguce da je tako ali poznajuci delatnost ratela i zakonske mogucnosti, kao i sam njihov rad mislim da je u tvom slucaju samo koincidencija mada ostavljam mogucnost i da grešim i da je ratel stvarno neki korektivni faktor

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
E kad te neće, neće te. Lepo mi potpisali sa Supernovom, i danas ja iz dosade pozovem Telekom optika call centar, ZAMISLITE MOJE IZNENAĐENJE KAD SAZNAM DA MOŽE OPTIKA KOD MENE, Ulica Surčinski put ima optičku mrežu koja je aktivirana pre dva meseca. E sad ću lepo da crknem.
 
Nazad
Vrh Dno