Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Да ли се може добити 24х50% или макс 18х50%?
Пре две године сам добио 25х50%
 
Na box 2 mislim da ne može, na box 3 može 24x50% ili 14x1 dinar.
 
Бокс 4 црвени, продужетак уговора.
 
@faca klasičan stari dobro poznati postupak da bi dobio 50% na 24 meseca:
na dan isteka UO ili kasnije, svratiš u bilo koji MTS i tražiš zahtev izdavanja idp broja i ostaviš mob kontakt.
Ne pominješ raskid. Kroz dan-dva te zovu nazad da nude 50% na nove 2 godine.
 
То је било некад, не знам да ли још увек пролази.
Шта ако не буду звали.
 
Добих 24х50% за Бокс 4 плави.
Користим црвени, кад додам враћање, то му дође скоро исто.
 
MTS je sinoc updejtovao firmware na Nokia G-2425G-B ruterima.
Nova verzija je 3FE49026HJLL98(1.2404.498).

Izgleda da su promenili sifru za admin usera, posto vise ne mogu da se ulogujem sa starom sifrom (probao sam i factory reset).
 
@veljaaa Da li si proverio da li prihvata staru lozinku ako uradiš factory reset i onda upališ ONT sa isključenim optičkim kablom ( = bez optičkog signala = bez mogućnosti da "povuče" remote config) ??
 
Jesam, nije pomoglo. Ne radi nijedna od poznatih sifara za admin nalog.
Имам исту ствар, и ONU SFP је престао да ради, данас u 4~

Да ли неко зна нову лозинку или како да је вратим на старију верзију? а такође сам имао ОНТ модул са стандардном лозинком, можда су масовно одбачени? :)
 
Dakle, sve se dogodilo najverovatnije ovako - u 4 ujutru mi se pokvario SFP, u 10 ujutru sam povezao stari ruter, on je automatski instalirao firmver i izgubio sam pristup njemu, pokušao sam da zabranim automatska ažuriranja, ali avaj, ispostavilo se da to nije tako lako zabraniti, i sada postoji sumnja da je sam MTS „brikovao“ SFP modul.

Uveče ću otići kod komšije da proverim firmver i pristup, a on ima MTS, isti ruter.
 
Poslednja izmena:
MTS je sinoc updejtovao firmware na Nokia G-2425G-B ruterima.
Nova verzija je 3FE49026HJLL98(1.2404.498).

Izgleda da su promenili sifru za admin usera, posto vise ne mogu da se ulogujem sa starom sifrom (probao sam i factory reset).
Kod mene je od noćas optika u raspadu. I pretpostavio sam da su nešto zeznuli.
Prvo nije bilo uopšte WiFi mreže, pa je bilo povremeno ali bez neta, pa je sada tu net ali štuca ko nenormalan.
Reaguje često kao mrtav konj, bude i par Mbs brzina. Mislim, čim je skidao fajl od 1Mb nekih deset sekundi sa google mail-a.
TV slika zamrzava skoro na svakih deset minuta. Moraš da okreneš na drugi kanal kada zamrzne i opet vratiš. Baš puno baferuje.
Baš nestabilan rad još uvek, prijava je pod statusom prosleđeno pa videćemo šta će da bude dalje. I dalje je prilično loše.
 
Kod mene je od noćas optika u raspadu. I pretpostavio sam da su nešto zeznuli.
Prvo nije bilo uopšte WiFi mreže, pa je bilo povremeno ali bez neta, pa je sada tu net ali štuca ko nenormalan.
Reaguje često kao mrtav konj, bude i par Mbs brzina. Mislim, čim je skidao fajl od 1Mb nekih deset sekundi sa google mail-a.
TV slika zamrzava skoro na svakih deset minuta. Moraš da okreneš na drugi kanal kada zamrzne i opet vratiš. Baš puno baferuje.
Baš nestabilan rad još uvek, prijava je pod statusom prosleđeno pa videćemo šta će da bude dalje. I dalje je prilično loše.
Isto tako i meni radi danas ceo dan.
 
Isti taj:
Maxthon Snap20250527184526.jpg
Prilično je stabilnije ali zabada i dalje povremeno.
To sam ga ja resetovao prepodne kada sam video da je raspad sistema.
 
3FE49026IJJK06(1.2203.406) je predhodni firmver koji smo imali vec neku godinu tako da rollback ?
u mom regionu jos nije stigao taj noviji
 
3FE49026IJJK06(1.2203.406) ISTO!

Mislio sam da mi je pred očima mutno, ali ne, smanjili su verziju.
 
Da, vratili su verziju, nakon jos jednog factory reseta radi i default sifra.
Sada radi i internet kako treba.
 
Od postavljanja vertikala u zgradu, koliko vremena treba da prodje dok optika ne postane aktivna (naselje ne postane registrovano kod mts-a kao pokriveno za korisnike)?
Do ovog trenutka radovi su trajali nekih mesec dana jer rade ceo reon odjednom.
 
Jesen - zima nece pre. Da se zavrsi sve, pa se rade neki testovi signala nekoliko puta...

Kod mene je bilo recimo oko 9 meseci.
 
Nema pravila, znam za slučajeve gde je proradilo i mesec nakon postavljanja vertikala u zgradu, a i gde je prošlo godinu dana
 
Podnet zahtev za preseljenje MTS optike na drugu lokaciju u blizini.

proslo vec mesec dana i nisu nista pozitivno odgovorili.

Sta dalje ciniti?
da li imam pravo na raskid bez penala?
 
da li postoji neki razuman rok?

Ako najavim preseljenje, znaci da ja imam rok to da zavrsim i ne mogu ostati da koristim uslugu posle tog roka

Druga lokacija je u blizini ali nema MTS optike, ima supernova coax, sto meni ne odgovara

Da li bi morao eventualno da pristanem na tako nesto?
 
Trebalo bi da ti odgovore da nema tehničkih mogućnosti za preseljenje, mada kakav god odgovor da ti pošalju teško da ćeš moći raskinuti ugovor bez penala. Selidba nije valjan razlog za raskid.
 
Upravo to što sam rekao. Operater nema nikave obaveze da ti prenese usluge na drugu adresu jer si potpisao ugovor za odeređenu lokaciju, a operater nije dužan da ima infrastrukturu na svakoj adresi u Srbiji. Znači i zakonski i praktično zavisiš od dobre volje operatera.
Inače izvor ove vesti je krajnje opskuran ali, za divno čudo, sadržaj članka je tačan
 
Nazad
Vrh Dno