Šta je novo?

[MTS] Ogromni racuni - prekoracenje pretplate

Evo, sada sam video... Neke "ostale usluge", pojma nemam šta je to. :banghead:

gu3a3yna.jpg


ubunuteb.jpg
 
Ovo meni lici na sheban parking jer su cca te cifre (219.8rsd za 10 sati), ali vidi sutra da li je preciznije.
Meni za parking pod VAS stoji zaokruzena suma plus u Ostalo neka sitnija suma - kao da se sms posebno naplati po `2rsd.
 
Ne, 19.80 je bus plus i ima ga u listingu, to je o.k. Ovih 200 su problem, nema ih u listingu, već se pojavljuju u stavkama računa pod "ostale usluge i naknade".
 
Ako je isto i sutra popodne pravac poslovnica ili 789. Da vidis sta je.
 
Koristi nezvanicnu bus plus aplikaciju sa besplatnom proverom stanja, a ne da finansiras neke...da se ne izrazavam sad, ionako nije predmet rasprave. Tih 200 dinara su mozda humanitarni SMS, npr. ako si poslao 2 sms-a za akciju "Blic za decu".
 
@radashin
Da nisi dopunio nekom prepaid sa 200 dinara?
 
Мало офф, али од 1. децембра се више не преносе МБ неискоришћени у Микс нет пакетима, само минути и поруке. Да се неко не зезне и ослони на прошли месец.
 
Mali off: osobe koje samo postuju a ne citaju barem poslednje tri stranice treba poslati na kurs brzog citanja ;)

Drugi off: jako je tesko citati ovaj cirilicni font :(
 
Извињавам се што ти крадем славу на твој линк који је 6 страна удаљен од овог поста ако цепидлачиш већ.
 
Da, tako je. Al', pajz' sad! Imam jedan postpaid broj na MixNet i preko sajta naručim još jedan. Popunim uredno sve šta i kako treba, između ostalog i određeni željeni broj. Pošaljem i - to ode njima na odobrenje. Posle dva dana dolazi mi Post expres od njih sa ugovorom za potpis i SIM karticom - ali sa potpuno drugačijim brojem (niđe veze)! Ne potpišem, ljudi im to vrate. Posle 3 dana zove me cica iz Telekoma da me pita u čemu je problem. Posle mog objašnjenja kaže - pa taj Vaš željeni broj nije slobodan, pa smo Vam poslali drugi.??! Ja - ne verujem! WTF, pa zašto me niko nije kontaktirao da pronađemo neki odgovarajući broj, otprilike joj (cici) kažem ja, da bi mi ona odgovorila kako to nije nikakav problem i da će ona stornirati karticu da mi ne bi pravila neke smetnje, a da ja posle dan-dva pozovem mts expres i sa operaterom pronađem odgovarajući broj i ponovo poručim, kao da se ovo nije dogodilo. I posle svega - OVO! Msm, hebeš 200 dindži, to su jedan, dva kaFućina, ali mis'im stvaaarnoo!!!
 
Evo malo infoa iz prve ruke
u pitanju je box paket telekoma, gde imam 1gb fon neta i sta se desi kad se predje za 200mb preko
listing za novembar 2013, prenos podataka 1,239,922,00kb = 7608,36 din, bez pdva
ceo racun, nemam iptv, iznosi 12000
sutra idem do njih da probam sa nekom zalbom... proverao sam na pocetku godine i nikako nisam uspeo da potrosim vise od 600/700mb... kad ono.....
i da,
novina je da od decembra na *797# vise nema opcije za proveravanje neta, tj koliko ga je ostalo, samo besplatnih minuta i smsova, pazi bandu....
zvao opreratera i kazu sad uvode obavestavanje putem poruka na50% iskoriscenog neta i 80%
za kasnije gledanje u pasulj
popizdeo sam.
Znaci 8500dindzi kroz prozor zbog gluposti.. .cisto sumnjam da ce od zalbe biti nesta, mozda mi da banda bar na rate da platim harač
 
Poslednja izmena:
Cowboy
Kad sam zadnji put proveravao negde na kraju meseca sa *797# pisalo je 0kb i 7000din stanje.... kada sam otisao do njih na b.brdu rekli su mi da sacekam listing ovaj sa mojtelekom koji inace nisam ni koristio ranije, sad tamo gledam nema dela gde je trosen net samo koliko ga je otislo
Uglavnom
Letos kada sam najvise trosio net, tube pre svega, uvek je ostajalo 100 do 200mb, a sad odjednom 0kb, zero, i 7000stanje
Kako oni tamo ne mogu da vide kako se trosilo, gde su odlazili svi ti megabajti, a blejao samo po forumima i sajtovima, istim onim gde zalazim zadnjih godinu dana, youtube 5puta ako i toliko, gajbi samo wifi
prekoracenje 7500din + 1500pdv
ljudi,
izaci cu na crnoj hronici negde
 
Како је било предзадњи пут тј колико уопште често провераваш? Ако си видео 0 и 7000, онда је касно, требало је да видиш стање средином месеца па пратиш како је ишло даље. Ако ти је до сада остајало 100-200MB, онда би ово лако могло да буде реално јер 10-20% се зачас превиди. Било би чудно да ја са потрошњом испод 200МВ месечно прекорачим али си ти увек био негде при крају.
 
Tesko je to objasniti ljudima :( Uvek je neko drugi kriv.

Listing za novembar je stigao, idi do poslovnice ako nisi, ulozi zalbu, ako je prvi put, verovatno ce biti smanjem racun na cenu nekog dodatka. (da anuliraju racun, svi bi zloupotrebljavali)
 
Da se javim da sam negde sredinom decembra konacno dobio korigovani racun za avgust. Umesto 23000 stiglo je da platim 2500 tj moj paket i 9gb dodatak koji su koliko vidim sada ukinuli, a taman sam hteo da ga aktiviram. Sada za iste pare daju samo 3gb, al kao neogranicen net nakontih 3gb po dial up brzini.
Posto nisam deaktivirao dodatak dok mi je broj bio u blokadi, platio sam jos dva puta taj 9gb dodatak ***, ali sada sam bar rascistio racune sa mts-om.
 
Kako si mogao da deaktiviras dodatak dok je broj bio u blokadi?
 
Bio mi je iskljucen odlazni saobracaj, al mozda sam mogao da odjavim dodatak preko koda, a sumnjam da nisam mogao preko operatera.
Nego ja sam se toga setio tek kada su me ukljucili, a tada sam vec zagazio u oktobar.
 
A kada ti je bio stvarno aktiviran dodatak? (jesi ga ti aktivirao a nije se primenio, pa si se na to zalio, ili si prekoracio pa su ga retroaktivno aktivirali?)
 
Ja sam aktivirao pocetkom avgusta, ali nisam resetovao konekciju tako da on nije racunao dodatak vec je poceo da kuca kredit nakon sto je potrosio mb iz paketa. Nakon tri dana sam udario u limit od 20k din i iskljucili mi odlazni saobracaj.Ulozio sam zalbu odmah tog dana (valjda 12 avg) i ukljucili me sredinom oktobra kada mi je stiglo napismeno obavestenje da su mi uvazili zalbu i da ce mi stici korigovani racun za avgust. Stigao je sredinom decembra, a ja sam onaj crni dodatak platio i za avg, sept i okt, a za novembar sam deaktivirao tu prokletinju.
Mozda sam im ja bio kap zbog koje su uveli neogranicen net :p koji se vuce ko mrcina, al ipak ucitava stranice.
 
Konacno nadjoh pravo mesto, moram da pohvalim MTS na azurnosti...ali tek kad se izvrsi pritisak sa mailom...za oktobar mesec 2013. dosao racun od nekih 33.000.dinara, pa kao svaki naivni i posteni korisnik uzmem i platim ceo iznos...da bih ovde na forumu naisao na komentar da im u stvari ne treba nista placati vec odmah uloziti prigovor na koji moraju da daju odgovor u roku od 15 dana....a i nisam mogao pre 18. u mesecu ni da vidim listing i da proverim sta se dogadjalo...i imao sta da vidim: oko 24.000. dinara se odnosilo na prenos podataka i to kakvih: 100,200,350,250 MB i sve to za po nekih 10ak sekundi? Normalno odmah ulozio prigovor i dobio info od zaposlenog u MTSu da ce se resiti u nekom xyz vremenu. posle nekih 5-6 odlazaka u poslovnicu na Nbgd padne mi na pamet i napisem dopis mailom da cu traziti sudsko poravnjanje ukoliko u razumnom roku ne odgovore na prigovor, sutradan dobijem odgovor mailom i na mobilni da ce slucaj biti resen. Drugi dan dobijem i poziv da u poslovnici potpisem zahtev za povracaj sredstava. I posle 5 dana tj. danas kinta legne na racun...31000din, ne znam sta se dogadja ali su me iznenadili brzinom...da jedna drzavna firma ovako brzo vrati novac...deluje kao SF ali je istina:D
 
Ja sam greskom platio porez pre koju godinu (jedna nula viska...). Istog dana su mi vratili novac na racun.
 
Danas mi stize "racun" iz MTS-a, koji izgleda extremno nizak za mart, i ja zbunjen... em sto ovako rano dolazi :)
Kad ono, ja i zaboravio da je keva oktobra prekoracila net, napravila racun, i ovo je korekcija za taj racun.

Trebalo je skoro 6 meseci, izgleda da im je bio ogroman broj preskakanja neta, pa sam tek sad dobio odgovor.
 
Ljudi, imam problem sa uvećanjem računa za mobilni, stalno mi naplate više nego što je po ugovoru.

Kada sam otišla kod operatora rekli su mi da sam prijavljena na sms poruke koje mi šalje neka firma, ali da se te poruke ne vide kad stignu!!!

A naplate mi 100 dinara po poruci na svaka tri dana! I operater neće da mi vrati novac! Da li je neko imao sličan problem? Šta da radim?

Izvinite ako sam promašila temu, ali nova sam na forumu i molim da mi se javite ako imate rešenje ili ako vam se nešto slično desilo.

Hvala!
 
Zasto da ti vrate? Pa sama si slala za neke extra stvari gde pise da svake nedelje naplacuju dok ne posaljes stop...
 
mozes da rtazis da ti ukinu VAS beojeve, odnsonio value added service. Imaj na umu da se i placanje parking amobilnim isto racuna kao VAS.
Isto tako moraju da ti kazu koji je taj broj koji si aktivirala jer mora da postoji i opcija da se te poruke iskljuce, slanjem stop ili tako nesto.
 
Nazad
Vrh Dno