Šta je novo?

[MTS] Ogromni racuni - prekoracenje pretplate

Zvanicno treba u roku od dve nedelje, ali ocekuj mnogo duze ovog meseca, zbog promene sistema i avgustovskih radova.
 
Nisam bezobrazan i nije se bas odnosilo na tebe sve, ali dobro.. Dobro da ne zalazim dublje u raspravu mislim da je to trebalo mnogo ranije, otprilike i onda kad su drugi uveli ograniceno-neograniceni net, ali dobro, nek su uveli i sad..

Ako se slazemo oko toga, cemu prepirke u ovom trenutku da treba to da se uvede? Mislim, ako se zna da ce biti, shvatam "fala Bogu, najzad". Ali vi pricate kao da ce i dalje biti ista prica, uz mogucnost probijanja racuna zbog neta u lokalu. Kao da znas da je otkazana promena :)
Ono o cemu ja pricam je da MTS nece da napravi sistem za prevenciju ogromnih racuna
Da li drugacije treba da tumacim ovu recenicu?
 
Nisam ja znao za ovo sto si okacio sad, ali ti kazem i bez obzira na to, to trebalo uvesti ranije kad su drugi uvodili neograniceni net, na to mislim, ok je sad to uvodjenje, pohvalno zaista, ali ``Kasno Marko na Kosovo stize..`` no , bolje ikad nego nikad..
 
Poslednja izmena:
Telekom i Telenor sada imaju isti sistem za naplatu. Razlika je u tome sto Telenor taj sistem (sa povremenim update-ima) koristi od kada je poceo sa GSM mrezom - 1996. ili tako nesto. Imaju tim ljudi sa visegodisnjim (10-tak godina i vise) iskustvom sa sistemom. Telekom je u avgustu uveo novi sistem, posle fijaska sa prethodnim (koji je nabavljen po politickoj liniji). Potrebno je neko vreme da se operativne procedure doteraju da radi kako treba. Upit u stanje je sada sredjen i najveci deo vremena daje azurno stanje.

Pozdrav


Dakle Telekom se vratio na Amdocs? Za dobrobit i njih i korisnika :)
 
Ne, nije Amdocs. Koliko znam, nisu ga nikad ni imali.
BSCS je u pitanju.
Pozdrav
 
Dzaba brale nece ti verovati;)
 
Ja povremeno pogledam zbog mb i da vidim koliko sam preko pretplate, i sad dva puta iz dosade testirao i stvarno radi. :)
 
kako ja za ovih 10 i kusur godina kod telekoma nisam nikad namestio "slucajno" veliki racun. bilo je velikih racuna ali svesno.
najiskrenije treba stvarno da si ________________ (upisi po zelji) da napravis veliki racun. imas software od provajdera, imas u telefonu, a imas i alternativne za merenje potrosnje. ako jedan ne funkcionise druga dva su tu. mada verujem da nekima ne vredi ni to.

+1, pre je bilo slucajno probijanje minuta sad mb. Za onog ko ne ume da se kontrolise nije postpaid.
Ljudi streamuju filmove i serije, youtube u hd kvalitetu i onda provajder kriv.
 
@ssldan: dodatni paket MB za Mobilni internet posle potrosenog paketa mozes da aktiviras samo preko portala MojTelekom, gde isto jedino mozes da proveris stanje.

Data kartica je zapravo postpejd tarifa kao i sve ostale, zato si na 797 dobio listu dodataka koje dobijaju oni sa voice karticama. Da nisi stornirao aktiviran dodatak - mozda bi i prosao, ko zna? ;)

Reklamaciju ce ti svakako uvaziti. Budi strpljiv.
 
Ljudi, ima li ko iskustva sa ovim? Koristim mixnet L u mts-u vec godinu dana, pre toga, mix1250, sve ukupno, postpaid preko 10 godina. Za proteklih godinu dana, svakog meseca sam preneo bar 1.2gb u naredni mesec. Elem, u nedelju proveravam stanje, 900min, 2500 poruka, 1.32gb, super, taman. Jutros, da platim racun za oktobar i da vidim trenutno stanje za novembar, kad se nisam slogirao: 296.681,90 din bez pdv-a?!?!?!?!?! Zovem korisnicki, kazu internet. Koji internet, kako, sta?! Skinuo sam preko 6gb navodno. Telefon preko noci ugasen, ne znam sta se desava. Bio do poslovnice, kaze momak krajnje opusteno, pisi reklamaciju i niposto nemoj placati nista! Jel imao neko slicnog iskustva?! Niti hocu, niti mogu da platim ovu bolestinu od racuna.
 
Poslusaj tog momka iz poslovnice.
 
Ovoj MTS agoniji za 3 dana dolazi kraj. :smoke:
 
Pisi reklamaciju, aktivirace ti retroaktivno dodatak za internet od 9GB, koji kosta 1440 din, i njega ces nazalost morati da platis. Nikako neces platiti ni blizu 300.000 din.
 
Ne ličnog, na svu sreću, ali iz iskustva drugih ljudi.

Samo im kaži da ti to nisi potrošio i da ti se do sad nije dešavalo bilo šta slično, a onda će oni da ti kažu: Android je to... morate više da pazite, i ponudiće ti takvo rešenje (retroaktivna aktivacija dodatka za internet - prvog većeg od saobraćaja koji si potrošio).

Ako je za utehu, ovo je poslednji mesec u kome mogu nastati ovakvi problemi na MixNet paketima.

Sad, ja verujem da je njihova greška, tj da čak ti (tvoj telefon) nisi to potrošio, i da je njihova greška, ali nemaš dokaz da ti to nisi potrošio (sem ako ti telefon u vreme kad tvrde da si potrošio nije bio skroz isključen - da nije bio prijavljen na mrežu).

Ako ti je telefon bio na mreži, ipak ćeš morati da platiš taj dodatak.
 
Ako imas android onda najverovatnije pod Settings>data>mobile data imas grafikon koliko si i na sta potrosio MB na telefonu. Ako ti je iskljucen data saobracaj onda ti grafikon pokazuje Wifi saobracaj a kad ukljucis data onda ti pokazuje istoriju potrosenih mb preko mobilnog interneta.

Prvo proveri to (ako imas), i vidi da li si zaista potrosio te MB. Ako se ispostavi da nisi potrosio vec da su ti oni nakrkali MB onda bih ti predlozio da se zalis na gresku u racunu i da ti ponovo provere kada i na sta si potrosio internet.

Meni se uvek ispostavilo da se data u telefonu poklapa sa datom na njihovom servisu 777, medjutim znam dva slucaja gde su ljudima nasumicno iskljucivali sve megabajte pa su im onda naplacivali prekoracene megabajte

Od sledeceg meseca ovih problema vise nece biti, mada predlazem svima da svremena na vreme provere koliko je njihov telefon zabelezio prenetih podataka a koliko MTS cisto da se ne desi da vas MTS pokrada.
 
Poslednja izmena:
Na sta se tacno podnosi reklamacija, kod ociglednog propusta korisnika, a u vezi sa prekoracenjem pretplate za prenos podataka?
Da li licno u poslovnici ili moze i na email?
 
Podnosi se ne reklamacija nego molba za retroaktivno aktiviranje tarifnog dodatka. Mislim da mora u poslovnicu, meni vec 3 meseca ne odgovaraju na nesto preko maila.
Idi u poslovnicu, objasni situaciju, i pitaj sta moze da se uradi po tom pitanju da se smanji racun (nemoj danas ili sutra ako je za novembar, verovatno jos nije uradjen racun i ne moze se podneti reklamacija pre toga)

Ovde kod mene na Trgu NP i na Terazijama je ovih dana to izgleda 50% svih korisnika :) (48% je za ADSL/IPTV za prijavu/odjavu itd. i nas 2% normalnih koji smo u prolazu za nove ugovore ;))
Tako da, u te dve poslovnice barem, unapred i znaju sta da ti daju da napises/potpises.
 
Poslednja izmena:
Trg NP je jos i pristojna filijala, na Terazijama je uvek guzva. Stigli su racuni za novembar danas, tj. sms obavestenje.
 
Hvala!
Nije za mene, pa moram dobro da prenesem iskustva i detaljna uputstva ;)
 
Poslednja izmena:
Trg NP je jos i pristojna filijala, na Terazijama je uvek guzva. Stigli su racuni za novembar danas, tj. sms obavestenje.

Kako kada, obicno je stvarno tako (red od Moskve do filijale :D), ali ponekad ubodem suprotno da bude.
 
Ljudi, ima li ko iskustva sa ovim? Koristim mixnet L u mts-u vec godinu dana, pre toga, mix1250, sve ukupno, postpaid preko 10 godina. Za proteklih godinu dana, svakog meseca sam preneo bar 1.2gb u naredni mesec. Elem, u nedelju proveravam stanje, 900min, 2500 poruka, 1.32gb, super, taman. Jutros, da platim racun za oktobar i da vidim trenutno stanje za novembar, kad se nisam slogirao: 296.681,90 din bez pdv-a?!?!?!?!?!

Ja sam danas dobio racun za novembar na 9.531,66 din na MixNet M. Pogledam preko sajta listing i vidim da je sve drugo ok, ali sam iskoristio 0.8 gb neta, sto se poklapa sa statistikom na telefonu. Medjutim, problem je u tome sto, kao sto znate, 600 mb imam unapred zbog paketa, a jos nesto je preteklo iz proslog meseca, a to ovde kao da nije uzeto u obzir nego mi je zaracunato 6.500 din bez PDV-a na ukupnu kolicinu prenetih podataka - dakle, kao da nemam tih 600 mb u paketu.
I jos jedna stvar - kada proveravam stanje, dobijem podatkle o preostalim minutima i SMS porukama, ali ne vise i o preostalim kB.
Pokusavam vec satima da dobijem korisnicki servis, bez uspeha, naravno... :mad:

Ima li slicnih iskustava sa racunima za novembar?
 
800mb bi bilo 40.000, ne 4.000 ili 6.500 (MB=50RSD). 6.500 je taman stotinak-170 MB preko potrosnje. Ali ako si imao preneto, verovatno je greska u racunu - ima ih zadnjih meseci prilicno :D

Ne radi trenutno provera MB za postpaid pakete.
 
Ja sam dobio račun na Mix Net M uvećan za 200 dinara. Msm, nikakva cifra, ali ne kapiram... Na listingu sve o.k., nigde nema tih 200 dinara, ali na iznosu za plaćanje ih ima.
 
800mb bi bilo 40.000, ne 4.000 ili 6.500 (MB=50RSD). 6.500 je taman stotinak-170 MB preko potrosnje. Ali ako si imao preneto, verovatno je greska u racunu - ima ih zadnjih meseci prilicno :D

Ne radi trenutno provera MB za postpaid pakete.

hvala puno na odgovoru.
moram da priznam da nisam racunao, jer mi je izgledalo nemoguce da 170 mb kosta 6.500, ali izgleda da si u pravu, i ako nije bilo prenetih mb iz prethodnog meseca, onda je ta racunica, nazalost, tacna. :wall:

ali 6.500+ din za 170 mb?! :mad: van pameti...

postoji li mogucnost da se izmoli izbegavanje placanja te sume, da se aktivira onaj pominjani dodatak ili tako nesto?
 
Sta ti pise na sumarnom Listingu, rade?
Ako nema nicega u sumarnoj cifri (0), moze biti kamata.
 
Poslednja izmena:
postoji li mogucnost da se izmoli izbegavanje placanja te sume, da se aktivira onaj pominjani dodatak ili tako nesto?

Ako ti je prvi put prekoracenje, uglavnom da. Odi do poslovnice, objasni sta je bilo na racunu, i pitaj sta moze da se uradi po pitanju umanjenja.
Sacekaj cetvrtak/petak, danas je samo iznos dostupan, sutra/prekosutra ce tek biti ceo racun dostupan obicno.
 
Nazad
Vrh Dno