Šta je novo?

[MTS] Naplata poziva call centra 064/789, od 01.02.2010.

darkos

Čuven
Učlanjen(a)
23.03.2003
Poruke
2,209
Poena
679
Evo par izmena cena u fiksnoj i mobilnoj telefoniji:

Info servisi Telekoma Srbija

31.12.2009
Promena cena za pozive iz fiksne i mobilne mreže ka Info servisima

U želji da izađe u susret svim potrebama korisnika i tokom 2010. godine, Telekom Srbija će raditi na dodatnom unapređenju Info servisa kako bi korisnici u svakom trenutku mogli da dobiju što kvalitetnije informacije.

U skladu sa tim od 1. februara 2010. godine planirana i je promena cena za pozive iz fiksne i mobilne mreže ka Info servisima 9811, 9822, 9823, 9844, 988 i 9812

Nova cena poziva servisa za naručivanje buđenja 9811, servisa za informacije o verskim praznicima 9822, servisa za informacije o meteorološkim prilikama 9823 i i servisa za loto izveštaj 9844 biće 10,75 dinara po pozivu sa fiksnog telefona, odnosno 11,66 dinara po pozivu iz mobilne mreže.

Od 1. februara 2010. godine cena poziva servisa za informacije o telefonskim brojevima korisnika 988 iznosiće 21,50 dinara za pozive iz fiksne mreže, odnosno 23,32 dinara za pozive iz mobilne mreže. Po istim cenama tarifiraće se i minut razgovora za pozive upućene servisu za razna obaveštenja 9812.

Takođe, od 01. februara biće uvedena i naplata razgovora sa operaterima na broju 064/789. I dalje se neće naplaćivati preslušavanje govornog automata, a od trenutka kada se javi operater cena poziva ka Korisničkom servisu iznosiće 10 dinara, bez obzira na dužinu razgovora sa operaterom.

* Sve cene navedene su sa pripadajućim porezima.

link

Mene je najviše iznenadilo 988 - 21,5Din :zgran: (možda je i ranije bilo skupo, ali opet, baš sam se iznenadio)
 
Evo par izmena cena u fiksnoj i mobilnoj telefoniji:



link

Mene je najviše iznenadilo 988 - 21,5Din :zgran: (možda je i ranije bilo skupo, ali opet, baš sam se iznenadio)

Па није баш ниска цена. Не знам само да ли се именик код њих битније разликује од оног који је доступан на белим странама?

Што се тиче наплата позива кол центру, многи људи би радо пристали на то само кад би се смањио период чекања (раније се дешавало да корисник чека на оператера и по неколико десетина минута).
 
Pozdravljam ovu odluku (za 789). Meni je bitno da se brzo jave (kao na telenoru), pa ako tako bude nece mi biti problem da 2x godisnje platim po 10din. Medjutim, ako ostane ovako (15+ minuta cekanja) onda je to bezobrazluk...
 
Čekanje je zaista problem, meni se dešavalo da čekam po pola sata; i to mogu da reše uvođenjem naplate. Međutim, mnogo veći problem su nepotpune i često pogrešne informacije koje sami operateri daju; dešava se da nazoveš dva puta za jednu te istu stvar i da dobiješ dve različite informacije. Dalje, i sama mreža se "raspada", tako da smo u situaciji da zbog njhiovih grešaka (ili lošeg rada mreže) zovemo 789 - prijaviš se za tarifni dodatak oni ga ne aktiviraju, itd...

Mislim da je ovo samo varijanta da nam uzmu dodatno neki dinar, bez napretka u kvalitetu. A i živo me interesuje da li će nam poslati SMS sa obaveštenjem da se pozivi na 789 sada naplaćuju :)
 
hoce li se naplacivati 785 za biznet korisnike?
 
Ja ne pozdravljam odluku kao neki. Umesto da uloze pare u call centar oni ovako pokusavaju da skresu broj korisnika koji zove a i jos uzmu neke pare.. Ako jedan VIP moze da ima besplatan call centar gde se jave u roku od 30 sec ljubazni i obuceni ljudi koji zaista znaju i pomognu niko ne moze da me ubedi da jedan telekom koji je 6 puta jaca firma ne moze isto da postigne..
 
pa kod VIP-a se odmah jave jer niko ne koristi VIP :)
iskopirali su Telenor, samo im je mnogo trebalo da im dodje iz dupeta u glavu. nadam se da ce zaposliti vise robova u call centru i time unaprediti uslugu. ustvari, bas me briga posto sam na Telenoru :d :smoke:
 
Ne pricam samo na brzinu javjanja kod vip. A i nije da niko ne koristi vip, sa povojnim telefonima dosta ljudi je uzelo postpaid kod njih. Ali ne pricamo ovde o tome, nego o strucnosti i ljubaznosti. Kod MTS-a mi se desilo par puta da me bukvalno, sa oprostenjem odjebu.
 
pa kod VIP-a se odmah jave jer niko ne koristi VIP :)
iskopirali su Telenor, samo im je mnogo trebalo da im dodje iz dupeta u glavu. nadam se da ce zaposliti vise robova u call centru i time unaprediti uslugu. ustvari, bas me briga posto sam na Telenoru :d :smoke:

Doslovno ovo isto sam hteo da napišem!
 
Sramota. Malo im je sto su najveci operater i sto najvise zaradjuju pa daj jos malo da izmuzemo raju. Ko ce meni i drugima da garantuje da cemo krace cekati da se neko javi iz call centra pa da opravdaju naplatu istog.
 
Па није баш ниска цена. Не знам само да ли се именик код њих битније разликује од оног који је доступан на белим странама?

Zvanično, ista je baza, a moje iskustvo kaže da neke brojeve nisam uspeo da nađem online, a dobio sam ih preko 988.

Verovatno je ista baza, ali je 988 sistem pretrage nešto napredniji.
 
Prvi put da mi je drago da se nesto placa... Do sad su zvali Kurta,Murta,polu-pismeni tetini koji su pitali kako se salje sms u 21.veku i slicne gluposti i kad mi je trebao kor. servis uvek mi je presedalo...jedva sam cekao da pocne da se placa. :smash:
 
MTS je za mene ispricana prica. Neka naplacuju i milion dinara sad me bas boli qrac.

Prezadovoljan na VIP-u i necu ga menjati, a to sto nema nikog na VIP-u... haha.
Od septembra do januara sam najmanje 30% imenika prepravljao ljudi batalili MTS, otisli na VIP.
Doduse, retko je ko sa Telenora presao na VIP. Tacnije, ne znam ni jedan broj 063 da je presao na 060.
 
Mene je iznervirao budilnik, tj 9811 ... To je chist govorni automat majku mu!
 
A meni nikad nije bilo jasno ko bi, i zašto, u 21. veku koristio 9811, pored mobilnih koji imaju alarme?

Edit:
Preteče me zevs :D
 
pa kod VIP-a se odmah jave jer niko ne koristi VIP

:) :) :) :) :) :) :) :) :) this is so true, man !!!!

Zvanično, ista je baza, a moje iskustvo kaže da neke brojeve nisam uspeo da nađem online, a dobio sam ih preko 988.

takodje i moje iskustvo, i to u oba smera ... tj. i kada sam tražio nečiji broj, i kada sam imao propušten poziv, pa sam hteo da saznam čiji je to broj ...
 
Ispravi me ako grešim, ali od kada je online imenik prekršten u bele/žute strane, više nije moguća pretraga po broju? A to je bilo baš odavno...
 
Za fizicka lica (bele strane) je moguca pretraga po broju.
 
www.988info.rs moze da se pretrazuju i bele i zute strane... jeste da pretraga za poslovne korisnike nije bas najjasnija (cesto ne izbaci ono sto znam da psotoji i stro znam da trazim) ali radi...
 
^^ Vidiš, to sam prevideo...



Evo, žute strane, ukucam ime pravnog lica (ima 10+ brojeva na različitim lokacijama na 011) i 11080. Dobijem jedan broj (tačan), na nepostojećoj adresi.
Izbacio je ime ulice koje se ne koristi 5+ godina i piše 11080 (direkcija jeste u Zemunu, ali adresa i broj su na 11010).

Pre nekoliko godina smo za žute strane prijavili dva broja iz direkcije i nijednu drugu lokaciju. Sada te brojeve ne mogu da nađem ni preko adrese, jedino što postoji je ovo gore navedeno. A u tom magacinu čak nemamo ni telefonski aparat :d...ne znam zašto ne odjavimo broj...

Sve u svemu, online žute strane su vrlo nepouzdane. Imao sam nekoliko puta problem i sa belim stranama, ali uglavnom završe posao.
 
A meni nikad nije bilo jasno ko bi, i zašto, u 21. veku koristio 9811, pored mobilnih koji imaju alarme?

Edit:
Preteče me zevs :D

Imam 2 telefona, nekad navijem po 3 alarma na svakom, ali me vrlo chesto ne probudi. Ali dreka iz fixnog nikad ne omane. Samo zbog toga koristim.

Koji budilnik da kupim, koji urla k`o autoalarm? :S
 
Kupi onu Insinu ''vekericu''. Kad to zazvoni ima kosti da ti ispretura :d
 
Takođe, od 01. februara biće uvedena i naplata razgovora sa operaterima na broju 064/789. I dalje se neće naplaćivati preslušavanje govornog automata, a od trenutka kada se javi operater cena poziva ka Korisničkom servisu iznosiće 10 dinara, bez obzira na dužinu razgovora sa operaterom.

:laugh:

BEZOBRAZNO u najmanju ruku, niko ne zove 789 sto mu je dosadno, nego zbog njihovih greski i (ne)jasnih usluga.

Stigne mi njihovom greskom preveliki racunu za 3G Internet, ja moram da im platim 10 din. + PDV zbog njihove greske, pa to samo ima kod nas.

Sto ja da placam njihove greske, jos jednom sam zvao korisniki servis u prosloj godini jer mi dolazi SMS spam od njih pa sam ih molio da me odjave, i to isto, ja da platim poziv da me oni odjave od njihove usluge "komercijalni SMS". Sto da placam odjavu 10 din. + PDV kada se nisam ni prijavio a oni meni salju SPAM?


Ima ljudi mozda hoce da ih pohvale, sad ce jos i da im placaju sto hoce da ih pohvale, SMESNO!


Ima ljudi hoce da prijave da je na tom i tom mestu los signal, sada im sigurno to nece prijaviti, nego ce preci kod drugog operatora!


Mislim da ce sada VIP najvise profitirati od ove gluposti mt:s-a. Verovatno ce u reklamu ubaciti i PRICAJ PRICAJ sa nasim korisnickim servisom SAMO JE KOD NAS TO BESPLANO kao svuda u svetu!
 
Poslednja izmena:
:laugh:

BEZOBRAZNO u najmanju ruku, niko ne zove 789 sto mu je dosadno, nego zbog njihovih greski i (ne)jasnih usluga.

Stigne mi njihovom greskom preveliki racunu za 3G Internet, ja moram da im platim 10 din. + PDV zbog njihove greske, pa to samo ima kod nas.

Sto ja da placam njihove greske, jos jednom sam zvao korisniki servis u prosloj godini jer mi dolazi SMS spam od njih pa sam ih molio da me odjave, i to isto, ja da platim poziv da me oni odjave od njihove usluge "komercijalni SMS". Sto da placam odjavu 10 din. + PDV kada se nisam ni prijavio a oni meni salju SPAM?


Ima ljudi mozda hoce da ih pohvale, sad ce jos i da im placaju sto hoce da ih pohvale, SMESNO!


Ima ljudi hoce da prijave da je na tom i tom mestu los signal, sada im sigurno to nece prijaviti, nego ce preci kod drugog operatora!


Mislim da ce sada VIP najvise profitirati od ove gluposti mt:s-a. Verovatno ce u reklamu ubaciti i PRICAJ PRICAJ sa nasim korisnickim servisom SAMO JE KOD NAS TO BESPLANO kao svuda u svetu!
obzirom na sve ovo napisano, stvarno ne znam sta i dalje trazis kod MT:S-a? :)
 
Cekam prenosivost broja, pa kad bude onda ce mi biti VECE zadovljstva da ih napustim sa sve brojem :)

Ovim su potezom naplate 789 MTS je pokazao samo da su diletanti u mobilnoj telefoniji.
 
Nazad
Vrh Dno