Šta je novo?

MTS na satelitu

Pozdrav, imam mSat tv na dva televizora, i već nekoliko dana na 121 kanalu ne radi BBC EARTH, već na oba tv-a stoji ova da je nazovem fotografija...
Ima li još neko ovaj problem ? Hvala
Evo upravo sam pogledao, i kod mene ista slika kao kod tebe, nisam proveravao od kad, ali stoji ista slika. Ostali kanali rade normalno
 
Evo da se prikljucim temi... Pa da podelim utiske, mozda ce nekome znaciti.
Danas sam i ja postao korisnik MSat usluge. Od prvog kontakta u poslovnici, do zavrsetka instalacije (od strane partnera MTSa) sve je proteklo na vrlo profesionalnom i srdacnom nivou. Gledajuci fotografije koje su neki korisnici postavljali ovde i na drugim forumima, mogu da primetim da je resiver koji sam ja dobio danas, znatno vizuelno drugaciji, a i OS je malo graficki nasminkan i vrlo fluidno radi. Signal mi je 98% tako da prilikom trazenja kanala nisam imao nikakav problem i odmah su izlistani svi koje (jedna od dve u mom dometu) Astra salje. Antena mi je instalirana na terasi, jer imam sjajan pogled ka jugu i nemam nikakvu prepreku ispred sebe (5 sprat, najvisi na zgradi). Posto sam u promo periodu podneo zahtev, otkljucani su mi svi kanali i sve radi sasvim dobro. Vidim da neki HD kanali nisu bas pravi HD ali su bolji od SDa. Necu da cepidlacim. Imam svih 10 arena, plus ove tri "premium". Ima pregrst (preko 100) slobodnih (otkljucanih) kanala. Uglavnom su to nemacki ili austrijski, ali ima i poprilicno onih na engleskom. Medju tim kanalima ima jako malo filmskih i sportskih, uglavnom su to regionalni news kanali i po neki deciji. Formiranje liste kanala nije komplikovano kad se udje u stos. Jedina mana u toj prici jeste sto nije moguce menjati pozicije kanala na listi (ili bar ja to do sada nisam skontao). NPR. Hocu da mi Arena 3 ide posle Arene 9... a ne obrnuto. Takodje, nije moguce menjati ime liste. Ali je u vec predefinisianim imenima listi sasvim dovoljan broj kategorija kreiran (sport, muzika, film, obrazovni, deciji... itd..). A ukoliko imate zelju (kao ja) da formirate neku svoju listu van ponudjenih kategorija, tu je opcija "default list1...2...3...". E tu bi bilo lepo da moze da se promeni ime. EPG sjajno izgleda, jako je lagan za upotrebu, i vrlo pregledan, a u buducnosti cu videti koliko je tacan i da li ga ima smisla pratiti. Sve u svemu, za sada je sve islo glatko i lagano... Sve funkcionise kako treba... Nakon par nedelja (meseci) koriscenja, ponovo cu se javiti da saopstim impresije, i konacno dam ocenu ovom (za mene) novom servisu.
Kako za sada radi M SAT, ima li nekih prekida, baguje li risiver?
 
Kod mene radi isto kao i 2018 kad sam ga dobio. Osim što je malo spor, risiver radi okej. Sa tehničke strane, ja nemam primedbi, jedine primedbe imam na izbor kanala.
 
Kako za sada radi M SAT, ima li nekih prekida, baguje li risiver?
Odlicno je sve za sada. Samo sam jednom doziveo da se sam restartuje. I tom prilikom je koliko sam ga skontao, radjen update EPGa. Osim toga, apsolutno nikakve probleme nisam imao. Takodje sam otkrio kako se menja ime programske liste. Dodao sam sam jos par frekvencija, pa sam dobio jos dodatnih kanala. Inace, MTS je zakljucao receiver na maksimalno dva satelita (predefinisane Astra 19.2 i Astra 23.5), ali je omoguceno dodavanje do maksimalno 50 transpondera, tako ima dovoljno mesta za puno kanala. Moze se prevariti preimenovanjem postojecih satelita, i nakon toga unosenjem druge pozicije. Ali to je vec suvisna gimnastika za razbibrigu :) Pre par dana kada je duvao onaj olujni vetar, antena je malo vibrirala (sasvim ocekivajuce), pa se na trenutke gubio signal. Tako da je moja preporuka da se maksimalno obrati paznja na nosac i da se to jako dobro fiksira (koliko god je to moguce). U principu nakon ovih par nedelja koriscenja, vise sam nego prijatno iznenadjen kvalitetom usluge.
 
Odlicno je sve za sada. Samo sam jednom doziveo da se sam restartuje. I tom prilikom je koliko sam ga skontao, radjen update EPGa. Osim toga, apsolutno nikakve probleme nisam imao. Takodje sam otkrio kako se menja ime programske liste. Dodao sam sam jos par frekvencija, pa sam dobio jos dodatnih kanala. Inace, MTS je zakljucao receiver na maksimalno dva satelita (predefinisane Astra 19.2 i Astra 23.5), ali je omoguceno dodavanje do maksimalno 50 transpondera, tako ima dovoljno mesta za puno kanala. Moze se prevariti preimenovanjem postojecih satelita, i nakon toga unosenjem druge pozicije. Ali to je vec suvisna gimnastika za razbibrigu :) Pre par dana kada je duvao onaj olujni vetar, antena je malo vibrirala (sasvim ocekivajuce), pa se na trenutke gubio signal. Tako da je moja preporuka da se maksimalno obrati paznja na nosac i da se to jako dobro fiksira (koliko god je to moguce). U principu nakon ovih par nedelja koriscenja, vise sam nego prijatno iznenadjen kvalitetom usluge.
Kakva je situacija sa nacionalnim programima, da li su samo RTS 1 i RTS 2 u HD rezoluciji?
 
Možeš li mi poslati par pozicija da probam, voleo bih videti šta ima na tim drugim, ako nije problem?
Za ovo morate i antenu da pomerite (sto vam ne preporucujem, osim ako niste sigurni da mozete sve vratiti u prvobitni polozaj). Morate da ciljate druge satelite, pa da rucno unosite transpondere. I to radi, ali kada promenite satelit, onda ne vidite MTS kanale koje imate u paketu. Posto imate dualni lnb, on istovremeno gadja 19.2 i 23.5, te nije moguce uhvatiti druga "dva" satelita odjednom zbog njihove orbitalne pozicije. Znaci ako okrenete antenu levo ili desno, uhvaticete samo jedan satelit sto je losija varijanta od one koju po defaultu imate. Ne znam da li ovde smem da postavljam linkove, ali ako je zabranjeno neka administrator obrise.
Ovde imate gde da pozicionirate tanjir, u odnosu na satelite koje zelite da "gadjate":
https :// www. dishpointer. com
A ovde imate bukvalno sve transpondere sa svim dostupnim kanalima za sve satelite:
https:// sc. kingofsat. net/index. php

@ZEX123 : Samo su RTS 1 i RTS 2 u HD rezoluciji sto se tice "nacionalnih" frekvencija.
 
Evo i mog iskustva sa mSAT televizijom posle par meseci koriscenja, smatram da ljudi treba da znaju sta uzimaju. Ovo je drugi put da koristim mSAT, nakon godinu - dve pauze posle prvog puta.

Od samog starta koriscenja javlja se problem da pri menjanju kanala dolazi do gubitka slike i tona, i tom prilikom ostane samo info prozor o kanalu koji se vidi. Jedino resenje je restart STB uredjaja pri cemu treba imati u vidu da boot traje preko minut, u proseku minut i 10 sekundi. Kada se u toku dana ovo desi nekoliko puta, postane veoma iritantno. Zvao sam barem 3-4 puta u ovih par meseci da prijavim problem, 2 puta su zamenili STB uredjaj, naravno bez rezultata. Montaze i zamene uredjaja zapravo rade treca lica za Telekom. Svi su mi potvrdili da je kvalitet opreme koju Telekom uzima jedna nula i da se svi zale na ovaj problem. Prilikom prve zamene serviser je rekao da samo taj dan ima na jos 5-6 mesta da zameni uredjaj zbog istog problema. Navodno menjaju STB uredjaj nekim drugim iz druge serije koji kao nema ovaj problem, medjutim uredjaj se identicno ponasa. Sto je zanimljivo, cak se i pri vrlo sporom prebacivanju kanala desi problem. Nakon druge i trece prijave su slali ekipu iz Telekoma (znaci ne treca lica nego bas Telekomovi ljudi) da pogledaju o cemu se radi, radnici su samo promenili prikljucak kabla sa jednog izlaza na resiveru na drugi sto naravno opet nije resilo problem. Zatim su slali opet Telekomove ljude da sa mernim uredjajem provere signal i konstatacija je bila da je i vise nego odlican (94 - 95% jacina signala). Prilikom svakog dolaska radnika sam bez problema reprodukovao problem i pokazao im uzivo, i niko nije imao pojima (barem verbalno) sta je problem. Problem zatim vrate na treca lica koja su vrsila montazu, zato sto je navodno usluga jos u garanciji. Treca lica zatim ostave objasnjenje da je problem do uredjaja (ili softvera u njemu), kazu da probam da uvece kada gasim televizor ugasim i STB. Iako ovo ne moze da bude resenje jer nigde u uputstvu ne pise da se tako uredjaj mora koristiti, naravno opet da nije resilo problem. I tako se prica vrti u nedogled, salju opet ljude da zamene STB uredjaj koji isto radi nakon zamene, a korisnik nema zapravo punu uslugu koju placa.

Dodatno, u ovih par meseci se dva puta desava da me ujutru kada upalim TV doceka poruka sa greskom i error code, bez slike i tona. Ovde vec nema work around-a vec se problem mora prijaviti. Prvi put je Telekomu trebao ceo dan da resetuje negde nesto kod njih daljinski da bi profunkcionisalo. Drugi put se evo juce ujutru desilo i ni nakon 2 dana i jedno zilion poziva korisnickom servisu nista se ne desava. Korisnicki servis se uredno javi, evidentira problem i posalje update tehnickoj sluzbi za hitnost prinresavanju i na tome ostane. U 2 dana je barem 10 urgencija poslato i niko se ne javlja, a slike i tona nigde. Korisnicka sluzba govori da nema direktnog kontakta sa tehnickom sluzbom, tehnicka sluzba ne reaguje uopste a korisnik izvuce najdeblji kraj u celoj prici.

Vrlo razocaran mogu da konstatujem da Telekom prodaje najobicniju maglu i nikakvu uslugu.
 
Ne znam, druže, ja te probleme nikada nisam imao, a koristim msat TV evo već 5 godina, imam onaj prvi STB sa crvenim satom spreda. Desi se da se resetuje kad uključim EPG samo, onaj veliki preko celog ekrana da vidim kanale i sadržaj, ponekad, on se automatski rebootuje za 20-ak sekundi i radi sve ok. I desi se nekad kad prebacujem brzo kanale, zadrži se na nekom kanalu 30-ak sekundi, stoji onaj crni donji info bar o kanalu i posle nestane i sve radi ok. Probleme poput tvoj nikada nisam iskusio
 
Te STB uredjaje koje vi imate, odavno ne ugradjuju, ti prvobitni od pre 5 godina nisu imali ovaj problem (ali su imali drugih momenata koje sam prijavljivao kada sam koristio prvi put mSAT). Sada imaju samo uredjaje koji su uzas blagi. Sestra je takodje uzela mSAT i identican problem sa gubljenjem slike i tona ima pri prebacivanju kanala, samo restart STB uredjaja resi problem. I tako X puta u toku dana, sto nije usluga koju placam. Treca lica dolaze i jedan STB menjaju istim takvim drugim koji identicno radi. Samo tu opremu i imaju i otvoreno kazu da je oprema krs obican.

A obaska sto kad se desi druga vrsta problema sa error code-om, gde je potrebna intervencija Telekoma. Mozes se zaliti koliko hoces, danima nemas sliku i ton.
Inace, ti prastari STB uredjaji su bili sporiji i mnogo se brze boot-ovali nego ovi koje sad ugradjuju. Kada sam prvi put koristio mSAT, radio se razvoj softvera za satelitsku televiziju. Ti stari STB uredjaji su imali drugih problema koje sam projavljivao. Cak mi je radnik Telekoma jednom prilikom share-ovao preko Google Drive binarni .dat fajl za update softvera, i tako sam neke probleme resavao.

Razvoja softvera odavno vise nema, uredjaje koje imaju i ugradjuju su svi do jednog sa opisanim problemom i cilj mi je da ljudima ukazem sta se trenutno ugradjuje i kakav je sveobuhvatan kvalitet mSAT usluge. Da sam ja ovo znao, nikad ne bih uzimao mSAT.
 
Poslednja izmena:
Ti stari STB uredjaji, kojih vise nema, su svakako prihvatljiv izbor poredeci ih sa ovim koji su sada aktuelni i koje sada ugradjuju. Iako su i ti stari imali nekih drugi problema, bili sporiji prilikom promene kanala, ali opet je njihov boot time bio znacajno kraci u odnosu na ovih minut i 10 sekundi. Inace, i na novim STB uredjajima nastaje usporenje pri promeni kanala ako je promena iole brza. Posebno tamo oko HBO kanala (ne znam zasto).
 
Ja takodje tih problema nemam, ovo mi je drugi ugovor. Taj stari Stb mi je riknuo proslo leto, od tada imam ovaj novi Stb i nema tih problema, desi se samo da prilikom brze promene kanala hoce da zabode, da ide samo ton a nema slike, ali se do desi mozda jednom u mesec-dva, inace ovako sve ok radi... I da, ne gasim ga uopste, non-stop je ukljucen, gasim samo tv. Generalno nije wau uredjaj ali zavrsava posao...
 
Moguce, ja sam naveo svoje iskustvo, iskustvo koje ima i moja sestra, kao i ono sto mi je rekao radnik koji je menjao STB uredjaj. Problem se moze reprodukovati kod mene sa svakim STB uredjajem, vise puta u toku dana. A takodje kada su me iz info centra zvali, rekli su da je ovo problem do uredjaja ili softvera za koji nemaju resenja trenutno (barem su tako procitali ono sto im je tehnicka sluzba napisala).

Ono sto je dobro u celoj prici, a ne znam da li ljudi znaju, jeste da korisnici imaju pravo na umanjenje mesecnog racuna u slucaju kada se desi bilo kakav problem u koriscenju. Nekome je ovo ipak slaba satisfakcija kada nema slike onda kada se planira da se nesto pogleda.

Svako dobro.
 
Koliko vremena je potrebno da njihovi monteri pokupe opremu (risiver) posle raskida ugovora?
Drugaru istekla UO Box 3 pre vise od mesec dana, opremu za adsl vratio u poslovnicu a za SAT opremu ukljucujuci i risiver mu je receno da ce je neko od montera pokupiti na adresi.
 
Kakva vam je slika kad je nevreme, žešći sneg preko satelita recimo?
Pitam jer total tv se tad totalno pogubi.
U julu mi ističe i neću ga produžavati... Hoću čist TV ugovor bez neta i fiksnog kog smo ugasili pre par godina.
Bitne su mi Arene i Euro Sport.
 
Kakva vam je slika kad je nevreme, žešći sneg preko satelita recimo?
Pitam jer total tv se tad totalno pogubi.
U julu mi ističe i neću ga produžavati... Hoću čist TV ugovor bez neta i fiksnog kog smo ugasili pre par godina.
Bitne su mi Arene i Euro Sport.
Ja koristim TOTAL TV, a imao sam i M SAT, mislim da se obe platforme isto ponašaju kada su loši vremenski uslovi.
 
Imao sam Total, sad imam MSat, isto se ponasaju. U petak kad je bilo nevreme, oblacno, pola sata nije bilo slike...
 
Evo posle dva meseca koriscenja mSAT usluge, mogu samo da aplaudiram MTSu za ovu stvar. Odlicno radi, ne koci, ne secka, sve sto pise u ponudi sam dobio... Kada je vreme lose, kada je oblacno, kada pada jaka kisa, kada duva jak vetar, nema nikakvih prekida... Jesam ih ocekivao, ali ih nema. Bilo je malo prilikom onih prvih jacih vetrova pre dva meseca, ali sam shvatio da tehnicar nije najbolje zategao tanjir, pa sam to ja sam obavio... I od tada, fenomenalno radi. BOX nije ni jednom zaboo, samo se ponekad (jednom u nedelju dana) sam updateuje na nekih par sekundi i to je to. Za sada samo mogu da ga preporucim svima... Instalater koji je ugradio antenu, rekao mi je da imam odlican signal, i da kada je takav signal, mogu da ocekujem problem samo kada padne sneg na LNB... A kako mi je antena na terasi, i lako dostupna, nece mi biti problem da smaknem sneg i ponovo imam sliku. Za 1600 dinara, zaista kvalitetna usluga, i svima mogu da je preporucim...
 
Evo posle dva meseca koriscenja mSAT usluge, mogu samo da aplaudiram MTSu za ovu stvar. Odlicno radi, ne koci, ne secka, sve sto pise u ponudi sam dobio... Kada je vreme lose, kada je oblacno, kada pada jaka kisa, kada duva jak vetar, nema nikakvih prekida... Jesam ih ocekivao, ali ih nema. Bilo je malo prilikom onih prvih jacih vetrova pre dva meseca, ali sam shvatio da tehnicar nije najbolje zategao tanjir, pa sam to ja sam obavio... I od tada, fenomenalno radi. BOX nije ni jednom zaboo, samo se ponekad (jednom u nedelju dana) sam updateuje na nekih par sekundi i to je to. Za sada samo mogu da ga preporucim svima... Instalater koji je ugradio antenu, rekao mi je da imam odlican signal, i da kada je takav signal, mogu da ocekujem problem samo kada padne sneg na LNB... A kako mi je antena na terasi, i lako dostupna, nece mi biti problem da smaknem sneg i ponovo imam sliku. Za 1600 dinara, zaista kvalitetna usluga, i svima mogu da je preporucim...
Kako si zategao tanjir koji se pomerio, a nisi ga vratio u prvobitni položaj?
 
verovatno vetar samo zaljulja antenu (oko prvobitnog polozaja), pa se sad manje ljulja...
 
Da li još nekome ovde ne rade pojedini kanali, samo crn ekran na nekih tridesetak kanala, rekao bih jedan ili dva transpodera trenutno ne funkcioniše.
 
Kako si zategao tanjir koji se pomerio, a nisi ga vratio u prvobitni položaj?
Kada mi je tehnicar namontirao opremu, poucen iskustvom od pre 20 godina kada sam prvi put imao satelitsku antenu, obelezio sam na nosacu odmah pozicije satelita. Prosto se povuce crta na svim delovima nosaca (nekim markerom koji se ne brise, ili se izgrebe srafcigerom). Tako sam imao sigurnu poziciju na kojoj trebam dobro da zategnem tanjir. Od tada, savrseno u svakom pogledu...
@Rakovica1970 : Meni sve odlicno radi u ovom momentu... nisam juce i prekjuce bio kuci pa ne znam da li je bilo problema...
 
Msat hvata samo strane kanale Nemačke itd , šta raditi ?
Petrovac na Mlavi
 
Zovi korisnicku sluzbu,imao sam isti slucaj.....sutradan me zovu ovi sto im rade montazu ili sta vec da provere da li je proradilo,a posto nisam na toj lokaciji,proverim,radi...Na daljinu oni to srede,na pitanje sta da radim ako se ponovo desi,kazu ne bi trebalo,do risivera je navodno i oni to srede na daljinu, mada iskreno ne znam kako su uspeli, niti sam im davao neke podatke, niti je oprema na prijavljenoj adresi, cak sto vise u drugoj drzavi:)

Al to ti je taj isti problem izbaci gresku code 0206....ja sam mislio da se antena mozda pomerila ili nesto slicno, vec zvao montera da dodje da proveri,ali su bili brzi.
 
Nazad
Vrh Dno