- Učlanjen(a)
- 20.09.2000
- Poruke
- 4,627
- Poena
- 825
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel® Core™ i3-13100F
- Matična ploča
- ASUS TUF GAMING B760M-PLUS D4
- RAM
- Kingston 32GB DDR4 3600MHz
- GPU
- ASUS DUAL GTX 1060 OC
- Storage
- Samsung 990 Pro 1 TB
- Zvuk
- Fiio K5 Pro ESS + HD 58x
- PSU
- CM G550M
- Kućište
- Fractal Design Define R5
- Monitor
- LG 27GR83Q-B
- Miš & tastatura
- Logi M330 & HyperX Alloy Core RGB
- Mobilni telefon
- Samsung S23 Ultra
- Pametni uređaji
- Samsung Galaxy Watch 5
- Pristup internetu
- Kablovski internet
U fezi te famozne 3G pretplate, ako se dobro secam, ranije je to imalo veze kod koga je kupljen telefon. Naime, ukoliko je 3G telefon kupljen direktno kod mts-a, 3G pretplata je bila obavezna, medjutim, masa onih koji su telefone kupovali kod nekih od partnera, poput Handy, Tehnomobile... nisu imali uracunatu pretplatu iz prostog razloga sto radnike u ovim radnjama jednostavno mrzi da popunjavaju sve stavke u ugovoru. U tom slucaju mts jedino dobija informaciju koji je korisnik potpisao ugovor i na koju tarifu, dok nemaju informaciju da li je uzeo 3G telefon ili ne, pa zbog tog razloga i izostaje sama pretplata. Sad, mozda su se stvari u skorije vreme i promenile, posto je ta ugovorna stavka od starta bila ******ska, ali to je mts![]()
MTS ima info koji si telefon uzeo, provereno.