Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

@Magnus Ako ne vidiš razliku spreman si za pregled kod očnog.


Naravno da nisu isti jer Iris Go / Iris Smart na svim TV platformama na kojima postoji ima drugačiji set kanala u drugačijem kvalitetu i drugačije složenim kanalima u odnosu na primarnu TV uslugu na Iris STB-ovima. Nije WebOS app ništa poseban po tom pitanju.

Prosto Telekom fura takvu "logičnu" filozofiju da "first screen" ( = usluga na STB-ovima) i "second screen" / "multi-screen" (= aplikacije) usluge su daleko od izjednačene ponude kanala i funkcionalnosti, a da ne pričamo o stabilnosti jedne vs druge usluge.

Mada eto sad rade vredno na tome da degradiraju i primarnu TV uslugu i pretvore i to u najobičniji OTT servis pa će u budućnosti iskustvo da bude manje-više isto koristio aplikaciju na bilo čemu ili koristio STB provajdera.
Telekom uvodi Move app ,verovatno zato što Iris i svi ti derivati istoga nisu u stanju da puste 4k sadržaj.
Move Box samo optika>4k>Move app.Nebitno da li je IPTV ili OTT,kvalitet slike se može postići na oba samo ako se to želi.Telekomu nikada u prvom planu nije bio kvalitet slike.Koliko je samo stoletni EON bio ispred njih,a još uvek odoleva.Realno ,na dobrom Oled TV-u,ne gledam ništa ispod 4K,uglavnom su to striming servisi +Eurosport 4K.Domaće TV gledam samo na DVB-T2,ubedljivo najbolja slika,Mts palim samo zbog Arena i gledaj odloženo ako sam neki bitni događaj propustio,a od Move app očekujem buduće Arena 4K kanale,i da Lučić odreši kesu za 4K kamere,pa da domaći sport gledamo kako dolikuje,a ne kao da gledam kroz teglu od kra sta vaca.
 
Poslednja izmena:
Telekom uvodi Move app ,verovatno zato što Iris i svi ti derivati istoga nisu u stanju da puste 4k sadržaj.
Ovo je odvala veka 😂
Backend sistem apsolutno ne zanima koja je rezolucija i birate steam-a koji šalje a 2 Android boxa koje već koriste za Iris platformu su sasvim sposobna da reprodukuju HEVC kodek i 4K rezoluciju.

Menjaju "platformu" zato što žele da objedini sve korisnike iz različitih država / tržišta pod jedan sistem da im bude lakše & jeftinije za administraciju i za "održavanje". Plus ako se ne varam to novo je "in house" projekat koji su pisali domaći programeri pa su verovatno i tu uštedeli neke pare.
.Telekomu nikada u prvom planu nije bio kvalitet slike.
Niti mora da se menja čitava klijent aplikacija kod kranjeg korisnika da bi se podigao kvalitet / bitrate stream-ova koje servira. To nije posledica ograničenja postojećeg softvera već posledica hardvera na backend-u i kapaciteta streaming servera / CDN mreže i odluke šta je "dovoljno dobro".
 
Poslednja izmena:
Pre neki dan stigao sms da je žalba osnovana i čekam korigovani račun. Podneo prigovor kada je stigao račun.
Neosnovana naplata dva besplatna dodatna tv paketa i HBO+ je u pitanju.
 
Slao prigovor za uvećani račun za februar, dobio odgovor, međutim ne razumem baš najbolje pošto račun na portalu i dalje nije korigovan...
Da li ću korigovani račun očekivati od poštara?
1.jpg
 
@Donking zavisno od nacina na koji dobijate racun (email ili papir). Bice vidljiva korekcija na portalu i u aplikaciji moj mts.
 
Korigovani računi su dolazili poštom, bar je tako bilo i nevezano za to što koristite eračun, iako promena treba da bude vidljiva i u aplikaciji.
 
Pozdrav,
Da li ima neko da mu je nakon podnesenog zahteva za raskid ponuđeno da do kraja ugovora bude 50% potvrđeno sms porukom. Nakon toga Januarski račun bude u punoj ceni. Podnesen prigovor i nakon njega dobijen sms da se ne uvažava prigovor da je dobijen benifit pri obnovi ugovora. Podnet ponovo prigovor uz napomenu da je tražen raskid ugovora zbog poskupljenja i da je na insistiranje njihovog operatera na ponudu 50% do kraja ugovora za ostanak prihvaćena.
Najzad odgovorili. Prigovor prihvaćen biće stornirani računi za Januar i Februar.
 
Meni su juče došli oko prijave da ne radi 4024 i konstatovali da mora da se menja, i kaže mi da nemaju nove stb uredjaje i da može da mi zameni sa nekim polovnim, reko' stavi ti mene prijatelju na listu pa kada vam stignu move boxovi onda ćete mi zameniti za nov uredjaj - čovek rekao Ok to je u redu i to je to. Još uvek nema move stb uredjaja... Ako on laže mene, lažem i ja vas.
Pre nekoliko dana sam išla u MTS poslovnicu dana da uzmem dodatni stb, po osnovu nedavno obnovljenog ugovora. Želim da uzmem najnoviji model, MOVE stb. Doneli su box na pult, odustala sam kad sam videla da je u pitanju HP4024. Bio je u original kutiji, pogledala sam u unutrašnjost sve je lepo zapakovano u foliju. Ne mogu sa sigurnošću da kažem da je nekorišćen, ali tako je delovao. Rekli su da dođem za mesec dana, ako mi nije hitno, do tada očekuju da stigne novi model u poslovnicu.
 
Ovo je odvala veka 😂
Backend sistem apsolutno ne zanima koja je rezolucija i birate steam-a koji šalje a 2 Android boxa koje već koriste za Iris platformu su sasvim sposobna da reprodukuju HEVC kodek i 4K rezoluciju.

Menjaju "platformu" zato što žele da objedini sve korisnike iz različitih država / tržišta pod jedan sistem da im bude lakše & jeftinije za administraciju i za "održavanje". Plus ako se ne varam to novo je "in house" projekat koji su pisali domaći programeri pa su verovatno i tu uštedeli neke pare.

Niti mora da se menja čitava klijent aplikacija kod kranjeg korisnika da bi se podigao kvalitet / bitrate stream-ova koje servira. To nije posledica ograničenja postojećeg softvera već posledica hardvera na backend-u i kapaciteta streaming servera / CDN mreže i odluke šta je "dovoljno dobro".
Ne zanima ni nas obicne korisnike šta se dešava iza,mi vidimo našim očima ono kako jeste,a to je da postoje uslovi za 4k kanale,pa uslovi za Move box,pa onda mučenje da ti uključe HD pretplatu,sve nekakva ograničenja i zavrzlame.Šta nas korisnike briga za njihovo objedinjavanje,oni nisu u stanju da nam pruže adekvatnu i modernu platformu,koje se neće menjati na svake tri godine,to nije odvala već nečija podvala.
 
Korigovani računi su dolazili poštom, bar je tako bilo i nevezano za to što koristite eračun, iako promena treba da bude vidljiva i u aplikaciji.
Ako je e-račun putem mail-a onda nema papirnog.
Stiže korigovani ponekad na mail ali obavezno se prikazuje u aplikaciji kao aktivan za naplatu. Reklamirani račun takođe ostaje u aplikaciji kao storniran. Oko 15.og je stigao korigovani za prošli mesec.
Dobio sam par puta u papirnom obliku jedino izvinjenje zbog navedenih greški.
EDIT: nikada nemoj da platiš ni jedan dinar dok ne bude ispravan iznos. Ima da rodiš mečku dok se ne prebiješ sa njima oko viška u naplati. I piše ti u svakom slučaju da nisi u obavezi da platiš bilo šta dok ti ne ispostave ispravan račun. Ovo više u vezi početnog pitanja :)
 
Telekom uvodi Move app ,verovatno zato što Iris i svi ti derivati istoga nisu u stanju da puste 4k sadržaj.
Move Box samo optika>4k>Move app.Nebitno da li je IPTV ili OTT,kvalitet slike se može postići na oba samo ako se to želi.Telekomu nikada u prvom planu nije bio kvalitet slike.Koliko je samo stoletni EON bio ispred njih,a još uvek odoleva.Realno ,na dobrom Oled TV-u,ne gledam ništa ispod 4K,uglavnom su to striming servisi +Eurosport 4K.Domaće TV gledam samo na DVB-T2,ubedljivo najbolja slika,Mts palim samo zbog Arena i gledaj odloženo ako sam neki bitni događaj propustio,a od Move app očekujem buduće Arena 4K kanale,i da Lučić odreši kesu za 4K kamere,pa da domaći sport gledamo kako dolikuje,a ne kao da gledam kroz teglu od kra sta vaca.
Da si ziv i zdrav, Iris svakako ima 4K.
Ja recimo imam.
 
Meni su danas odgovorili da mi je odbijen prigovor za povećanje računa za skoro 450 dinara i da se žalim RATEl-u. Evo sad napisio prigovor ratelu pa ćemo da vidimo...
 
I meni su usvojili prigovor.
Usvoje oni svima prigovor, samo mnogi i ne ulože prigovor a to im dođe čist ćar. U svakom slučaju nisu oni na gubitku jer su im cene minimum 2-3 puta veće od stvarnih cena (cena koštanja). Za početak 680 din fiksni koji niko i ne koristi, a tih 200-300 kanala ja lično koristim max 10 :) :ROFLMAO:
 
Pa pisao sam prigovor jer sam potpisao ugovor na 24 meseca, prvih 16 meseci bih plaćao 2050 din a posle 8 meseci 3800 din. Posle 4 meseca oni meni dižu pretplatu za 450 dinara. Ni u jednom redu teksta ugovora ne piše da mogu da mi menjaju cenu u toku ugovorne obaveze, pa otkud sad povećanje od 450 din. Onda bolje odma da mi roknu da plaćam 5000 mecečno i ćao zdravo, nego očigledno u ovoj kvazi državi ne postoji zakon i pravda što smo svi videli juče u slučaju onog žandarma kojeg je zabo svoj kolega... Nadam se da će doći do neke ozbiljnije revolucije pa da se sruši ovaj raspali Telekom do temelja. A prigovor sam pisao danas kad mi je danas stigao sms od njih da se moj prigovor za umanjenje računa odbija
 
Aha, to je znaci sto si sustinski imao pravo do (okvirno) kraja godine da se zalis na poskupljenje.

Svi se slazemo da su dzukacki provlacili informaciju koja je trebala da se svima vidno i jasno predoci, a ne da je provlace kroz sms za mesecni racun koji vecina ljudi ni ne procita, a i kad procita na keca uopste ni nije jasno da ce povecavati cene.
 
Da su ispali dripci zbog načina na koji su "obavestili" korisnike o poskupljenju jer su to objavili sitnim slovima tamo gde jako malo ljudi može da nađe i pročita - jesu, bez daljnjeg. Ali to ne menja činjenicu da smo i ti i ja i mnogi drugi zbog takvog ponašanja propustili da uložimo prigovor tako da smo moralno mi u pravu ali realno pravno više nemamo nikakve osnove za prigovor jer je prošlo tri meseca od obaveštenja što je jako puno vremena.

I da, možemo li da bar na ovom forumu ostavimo politiku van ovih tema i da ne uvlačimo u priču dešavanja - postoje mnogi forumi koji su namenjeni za tako nešto i u kojima se to pominje ali bih lično voleo i zamolio da ovo ne bude jedan od njih jer ako se krene sa njom vrlo brzo uzavru strasti, počnu da padaju teške reči i teme/forum odu do đavola...
 
Naravno da je džukački, ali mene ne bi trebalo to nešto preterano da zanima jer ni u jednom delu ugovora koji sam potpisao ne piše da oni mogu da menjaju cene kad i kako im se hoće. Na osnovu čega mi je baš račun uvećan za 450 a ne recimo 300 dinara? I ajd neko da mi objasni zašto je nekim ljudim korigovan račun i rečeno im je da će plaćati po starim cenama do kraja ugovorne obaveze a meni nije naprimer, jel to poskupljenje selektivno možda ili šta? I nije da su se žalili pre najave poskupljene nego od ovog zadnjeg računa
 
Nije selektivno nego postoji rok do kog može da se zbog poskupljenja usluge za vreme trajanja ugovorne obaveze reaguje i bez penala može da se raskine ugovor ili dogovori da ostane po starom. Taj rok je mesec dana od dana objavljivanja i on obično bude prolongiran za još neko vreme ali ne može biti beskonačan. Drugi su reagovali na vreme i u okviru tog roka, nas dvojica i još drugih nismo i to je to. Neko od ovakve situacije može da profitira samim raskidom ugovora, neko izvuče deblji kraj jer do kraja UO mora da plaća više nego što je prvobitno ugovorio...
 
Da li to znaci @mare86 da ti je racun za Januar bio isti kao i prethodni recuni a da si poskupljenje tek video/dobio sad u Martu? Posto sam malo pre dobio info od brata da su to uradili njegovoj drugarici na 5 razlicitih racuna kod mts-a.

Na reklamacije na racune o kojima se ovde prica datiraju na pogresne obracune u Januaru koji su se ponovili i u Februaru.
Na podnesen prigovor za Januar dobio sam obavestenje 10.02. da ce mi na adresu stici ispravljeni racun, to se do danas nije desilo, pa sam racun platio preko aplikacije.
 
Nije selektivno nego postoji rok do kog može da se zbog poskupljenja usluge za vreme trajanja ugovorne obaveze reaguje i bez penala može da se raskine ugovor ili dogovori da ostane po starom. Taj rok je mesec dana od dana objavljivanja i on obično bude prolongiran za još neko vreme ali ne može biti beskonačan. Drugi su reagovali na vreme i u okviru tog roka, nas dvojica i još drugih nismo i to je to. Neko od ovakve situacije može da profitira samim raskidom ugovora, neko izvuče deblji kraj jer do kraja UO mora da plaća više nego što je prvobitno ugovorio...

A rok može i mora da se ispoštuje, a način na koji se izmena ugovora vrši (obaveštavanje na jasan i razumljiv način u pismenom obliku, lično, mora sadržati pravnu pouku potrošaču da ima pravo na raskid ugovora), to ne mora?

Dobro razmišljanje, MTS likes this!
Šta je sledeće? "Bio sam u poslovnici i službenica mi je rekla da je sve u redu i nemam osnovu za žalbu"? 😁

Da podelim opet link sa Efektivinog sajta: https://efektiva.rs/aktuelnosti-efe...vor-sa-operatorom-moze-raskinuti-bez-naknade/

Evo par linkova sa Reddita gde se vidi na koji način ljudi podnose žalbe, kao i da pored gore citiranog postoji problem aneksa ugovora koji niti ste prihvatili, niti dobili, a još manje potpisali.



Ako vam je zaista stalo da to rešite, neće vam biti teško da prelistate ova dva threada na Redditu, i link na Efektivi i žalite se. Imate odgovore od pre samo nekoliko dana o uspešnom rešavanju problema.
 
Ako je e-račun putem mail-a onda nema papirnog.
Stiže korigovani ponekad na mail ali obavezno se prikazuje u aplikaciji kao aktivan za naplatu. Reklamirani račun takođe ostaje u aplikaciji kao storniran. Oko 15.og je stigao korigovani za prošli mesec.
Dobio sam par puta u papirnom obliku jedino izvinjenje zbog navedenih greški.
EDIT: nikada nemoj da platiš ni jedan dinar dok ne bude ispravan iznos. Ima da rodiš mečku dok se ne prebiješ sa njima oko viška u naplati. I piše ti u svakom slučaju da nisi u obavezi da platiš bilo šta dok ti ne ispostave ispravan račun. Ovo više u vezi početnog pitanja :)
Vezano za pretplatu. Vraćaju, za divno čudo, napišem prigovor za više uplaćeno 1000din za prethodni mesec i posle jedno 10 dana javljaju se telefonom, našli pretplatu od 2600 iz više prethodnih meseci. Kroz zadnji racun proknjizise sve kroz avans. Samo treba da se vodi evidencija jer im sistem ne detektuje automatski, jer to je napredni Telekom 😀
 
Ne znam da li su obaveštenja za ovo poskupljenje pisala na nekom od računa kao što je to bio slučaj prilikom poskupljenja mobilne telefonije kod sva tri operatera tokom perioda mart-april 2024. godine niti me je interesovalo da gubim vreme, živce i snagu na natezanja sa njima u situaciji kada mi za manje od mesec dana ističe ugovor i kada ću videti kako stoje stvari na duži period i kada ću moći da biram da li ostajem uz nove uslove koje smatram prihvatljivim ili idem. Da mi je ostalo bar četiri i više meseca pa i ajde da se angažujem da rešavam, ovako...
 
Da li to znaci @mare86 da ti je racun za Januar bio isti kao i prethodni recuni a da si poskupljenje tek video/dobio sad u Martu? Posto sam malo pre dobio info od brata da su to uradili njegovoj drugarici na 5 razlicitih racuna kod mts-a.

Na reklamacije na racune o kojima se ovde prica datiraju na pogresne obracune u Januaru koji su se ponovili i u Februaru.
Na podnesen prigovor za Januar dobio sam obavestenje 10.02. da ce mi na adresu stici ispravljeni racun, to se do danas nije desilo, pa sam racun platio preko aplikacije.
Kod mene se tek sad videlo prvi put u martu poskupljenje...

Imam plavi boks 50 % 24 m potpisan ugovor u decembru...

I sad mi je stigla puna cena i prva reklamacija odbijena... Poskupljenje sa 3600 din na 5900 din

Uz obrazlozenje da sam obavesten sms-om o poskupljenju...
 
Poslednja izmena:
Kako je srpski komplikovan jezik, a svako bi da se nesto podrazumeva. Sad je jasno konacno smo na pravom putu!

Ako nije doslo do promene cene za Januar, ne vidim kako imaju pravo da za Februar salju racune sa povecanom cenom, zeznuli su se i puj pike ne vazi.

Vidite sa Efektivom, bice zanimljivo.
 
Vezano za pretplatu. Vraćaju, za divno čudo, napišem prigovor za više uplaćeno 1000din za prethodni mesec i posle jedno 10 dana javljaju se telefonom, našli pretplatu od 2600 iz više prethodnih meseci. Kroz zadnji racun proknjizise sve kroz avans. Samo treba da se vodi evidencija jer im sistem ne detektuje automatski, jer to je napredni Telekom 😀
Au, tolika preplata da se nakupi! Oni zvanično ne preknjižavaju višak automatski, pominjao sam to nekoliko puta, ali uvek su se javljali neki kojima je račun umanjen za preplatu, tako da ima različitih iskustava sa tim. Nije, inače, preknjižavanje jedina opcija, može da im se traži i isplata na tekući rečun, makar u slučaju kad je razlog preplate storniran račun.

Uz obrazlozenje da sam obavesten sms-om o poskupljenju...
Kažu li makar kad su ti poslali SMS? Svakako moraju da imaju tačnu evidenciju o tome. Svima su slali 9. decembra uz iznos prethodnog računa, a ti onda prethodni račun nisi ni imao ako si tek u decembru potpisao ugovor.
 
Nazad
Vrh Dno