Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Da li je neko uspeo da dobije wifi 6 ruter, a da nije novi korisnik i na koju foru?
 
Звао да се жалим како не извлачим макс брзину преко старог, нарочито бежично.
Нови стб тзв мове.
 
Dobro vece svima,sta konkretno treba da pise u prigovoru da bi ga uvazi i ostavili korisnika ugovora na staroj ceni koja je vazila prilikom potpisivanja ugovora?Hvala unapred na odgovorima
 
svako ko je dobio obavestenje licno (sms, email, drugi nacini) malo verovatno da ce dobiti iste uslove.

Ostali mogu da pokusaju na sajtu su naveli samo obavestenje o migracijii na nove pakete nisu nedvosmisleno napisali da ide nova cena.
 
Ima li koji agent trenutno, pošto su prestali svi da zovu? :ROFLMAO: Prelazak sa SBB-a.
 
Pozdrav,
Da li ima neko da mu je nakon podnesenog zahteva za raskid ponuđeno da do kraja ugovora bude 50% potvrđeno sms porukom. Nakon toga Januarski račun bude u punoj ceni. Podnesen prigovor i nakon njega dobijen sms da se ne uvažava prigovor da je dobijen benifit pri obnovi ugovora. Podnet ponovo prigovor uz napomenu da je tražen raskid ugovora zbog poskupljenja i da je na insistiranje njihovog operatera na ponudu 50% do kraja ugovora za ostanak prihvaćena.
Da ne bude zabune, Telekom se pogadja sa korisnicima kao na pijaci sa krajnjim ciljem da zezne korisnika. E sad su se oni zeznuli i na pijaci su se dogovorili sa tobom, obecali nove uslove do kraja ugovorne obaveze. Mejlom im posalji dopisivanje i kazi da si se odlucio na nastavak saradnje bas zbog benefita 50% do kraja ugovorne obaveze i da ne bi nastavio saradnju da je bilo drugacije. Zapreti ratelom i trzisnom inspekcijom i trazi da komunikacija bude pismena, sve mejlom.
 
HG8245Q2
Koliku brzinu imate na ovom ruteru?
Kod mene oko 300 up/down na kablu, box L. (Trebalo bi 600,kao)
Da li da tražim taj neki novi brži?
 
Na Supernova mreži taj ruter bez problema gura 1000/500Mbps, a za mts možda ima problem sa time što se koristi PPPoE.
 
Kod ovih novih stb-a nema posebno tv ,posebno net? Preko jednog mrežnog ide sve kad se deli po kući? Ili je isto kao pre?
 
To znaci da ide novi ONT ili oni prebace sva 4 LANA na net?
 
Samo se drugačije podesi ONT, nema razloga za njegovu zamenu samo zbog prelaska na OTT servis.
 
Ja i dalje ne verujem da će na mts-u biti ott. Nova platforma da ali da prebacuju iptv na ott ne verujem da je njima u interesu
 
Ja i dalje ne verujem da će na mts-u biti ott. Nova platforma da ali da prebacuju iptv na ott ne verujem da je njima u interesu
Jeste OTT, na YouTube kanalu su objavili uputstvo za novu platformu i rekli da se STB povezuje na LAN1 ili LAN4 što znači da je OTT.
Nadam se će na DSL da ostane IPTV
 
Ne znam vise gde da postavim pitanje. Pisao sam u Supernovaa temi. Ali zanima me da li je neko u skorije vreme po prvi put aktivirao Deezer?
Naime pokusao sam preko moj MTS app, odaberem Deezer zatim Super Plan 4 i pise mi da je usluga uspesno aktivirana. Ali sledeci korak "Nastavi" ne prolazi. Pokusao sam zatim i preko same Deezer aplikacije odnosno sajta.. Odaberem partnera tj. operatera MTS dobijam info da sam uspesno kupio Deezer ali kada idem na login link dobijam "stranica koju trazite ne postoji". Nisam uspeo nikako da dobijem aktivacioni kod. Pokusano vise puta preko telefona, razlicitih racunara...browsera.
Pokusali smo i zajedno sa tehnickom sluzbom ( imao poziv 18.02.25). Sam operator je uvideo da postoji neki problem. Receno mi je da ce me neko kontaktirati. Danas sam video da mi je u moj MTS app Deezer aktiviran sto ranije nije bilo moguce iz vise pokusaja. Deezer aktiviran a nemam nikakav aktivacioni kod.
Pokusao i sa Deezer podrskom.
 
^ napravi free Dezzer nalog sa email adresom koja ti je za mts. Posle se taj nalog povezuje sa operaterom. Tako nekako sam ja rešio sličan problem pre par godina sa yetel i dezerom..


Zna li neko šta se dešava sa mobilnim telefonom ako se raskine box4 paket i vrati internet oprema? Da li ga prebacuju u prepaid ili ga pojede mrak?
 
^ napravi free Dezzer nalog sa email adresom koja ti je za mts. Posle se taj nalog povezuje sa operaterom. Tako nekako sam ja rešio sličan problem pre par godina sa yetel i dezerom..


Zna li neko šta se dešava sa mobilnim telefonom ako se raskine box4 paket i vrati internet oprema? Da li ga prebacuju u prepaid ili ga pojede mrak?
Ti biras hoces broj da ostane na postpejdu ili se prebacuje na pripejd. To te svakako pitaju kad vracas opremu, mene su tako pitali.
 
^ napravi free Dezzer nalog sa email adresom koja ti je za mts. Posle se taj nalog povezuje sa operaterom. Tako nekako sam ja rešio sličan problem pre par godina sa yetel i dezerom..


Zna li neko šta se dešava sa mobilnim telefonom ako se raskine box4 paket i vrati internet oprema? Da li ga prebacuju u prepaid ili ga pojede mrak?
Trazi da prebacis broj u drugu mrezu i zovu te sutradan sa mnogo boljom ponudom .
Raspitaj se sta nude druge dve mreze i kada te budu zvali samo kazes tamo ti je jeftinije i više neta imas
 
Da li su svima i dalje otključani svi kanali, (osim HBO+ koji se naplaćuje), ta akcija je bila zvanično do kraja januara, evo prođe i februar. Ne bih ni pitao, nego da nam ne naplate.
 
@Veljko Kadijević
Još uvek su otključani. Neće naplaćivati jer nisi ni tražio da ih otključaju.
Verovatno su u prevelikom problemu oko žalbi na nezakonito povećanje cena, pa odlažu što više ukidanje programa koje je predviđeno novim paketima.
Vidiš da na svim televizijama idu reklame sa bombonama kao da ti nešto poklanjaju, a ne da, ustvari, oduzimaju
 
Da li prave problem oko zamene rutera .Imam onaj stari non stop mi uvece puca net u poslednje vreme i uredjaji gube konekciju na wi fi . Koji je najbolji ruter koji imaju u pojudi da trazim ?
 
Tek sada sam primetio sam da su majci povećali cenu za BOX2 na Januarskom računu,
a da nije dobila lično obaveštenje o povećanju, ni na papiru, email, SMS i slično.

Koja bi bila procedura za raskidanje ugovora bez odlazaka u poslovnice, razgovaranje telefonom
osim procedure vraćanja opreme kada ugovor bude spreman za raskid?

Hvala.
 
Prelistaj prethodnih nekoliko strana pošto je pisano upravo o tome. Nisi jedini koji nije pratio temu i koji nije znao za poskupljenje. Skraćeno ti je istekao rok za raskid ugovora bez naplate dodatnih troškova, ali su članovi pisali i na koji način možeš da se žališ i pozoveš na to da nisi uopšte dobio adekvatno rešenje i zašto se objava na njihovom sajtu može tretirati kao neadekvatno obaveštenje o promeni cena.

Mislim da za običan prekid ugovorne obaveze može i da se pošalje zahtev kontakt centru, ali da, u svakom slučaju, moraš da u nekom trenutku odeš do poslovnice.
 
Bio sam korisnik BOX 3 paketa do 17. 01. kada sam raskinuo ugovor i vratio opremu. Telekom mi je posalo tri racuna u iznosu od 4896.84 din za period od 01.01 do 31.01.

Zalio sam se, dobio sam poruku da mi je zalba usvojena i da cu dobiti korigovane racune. I dobio sam. Tri racuna, svaki sa po 0.00 din za uplatu. Vise nego korektno.

Cestitke Telekomu za odnos prema korisnicima. 👍👍👍
 
Vrh Dno