Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Odakle ti informacija da "samo" daju 24x50 na box3, naprotiv daju pre za box 4, a zapravo daju na svim boxovima ukoliko trazis idp broj za prelazak u Yettel, YuNet...
Jedno vreme su odvajali mobilni u box 4. Tipa besplatno ti internet, fiksni i tv neki period ali taj period plaćaš tarifu za mobilni normalno. Zato pitam da li sad daju isto i za Box 4 sa IDP jer za 20 dana mi ističe ugovor pa ću da tražim kod.
 
Moj status je PREUZET, vec 11 dana i nikako da ga zatvore :ROFLMAO:
Dešava se da zakasne. Po mom iskustvu – nažalost, bogatom – uglavnom preuzet isti dan bude i zatvoren, ali ima izuzetaka. Doduše, kod tebe je probijen rok od osam dana, nešto tu nije u redu onda. Sećam se da si još prvog dana pitao za informacije oko prigovora i tad sam ti baš ja odgovorio kako ide i da je to rok. Budući da je to prošlo, valjalo bi da dodatno ispitaš.
 
Koliku maksimalanu brzinu mogu da imam na liniji? Trenutno koristim box4 crveni vdsl 20/4 i 2 STB HD
 

Prilozi

  • IMG_20250212_203713.jpg
    IMG_20250212_203713.jpg
    203.7 KB · Pregleda: 167
Mislim da nemas potrebe za tim, ja sam znao ranije da uplatim po dupli iznos računa, rasknjiže oni to sami...
Aha, kako da ne!!! Dva puta sam imao "slucaj" da sam cekao i dva meseca i nsita, dok nisam otisao u poslovnicu i sve im po spisku izredjao. Oni se sluze nasim novcem sve dok sam ne intervenises, veruj mi na rec.
 
Aha, kako da ne!!! Dva puta sam imao "slucaj" da sam cekao i dva meseca i nsita, dok nisam otisao u poslovnicu i sve im po spisku izredjao. Oni se sluze nasim novcem sve dok sam ne intervenises, veruj mi na rec.
Ja imam isto iskustvo kao @Mare , visak tj duplu uplatu mi racunali kao avans i sl mesec nisam nista placao.
A to sve izgleda zavisi na kog naletis.
 
Usvojil su mi prigovor na racun i obavestili me da cu dobiti korigovani racun. Jos 08.02. je zahtev "zatvoren" ali jos ne salju racun. Sad idu praznici, dobicu racun izgleda krajem meseca, a onda ce da mi zaracunaju kamatu pa ponovo prigovor.. Idemo u krug.. 😁
 
Ja imam isto iskustvo kao @Mare , visak tj duplu uplatu mi racunali kao avans i sl mesec nisam nista placao.
A to sve izgleda zavisi na kog naletis.
Možda zbujuje to što će ti stići redovan račun i pisati da imaš dug na portalu, a onda na dan dospeća duga ili koji kasnije će ti rasknjižiti i videćeš na sajtu da je račun izmiren. Dakle nije kao EPS ili Infostan koji unapred preknjiže, već čekaju datum dospeća na naplatu.

PS. I meni je ovaj sistem dosta neintuitivan, pošto nigde ne vidim iznos preplate, pa sam odustao od toga... plaćam samo koliko dugujem, dok EPS isl. uvek uplatim za iznos ~2-3 računa.
 
Poslednja izmena:
Da li moze da se uzme beli BOX ako linija ne podrzava 100mbps i da se u tom slucaju pusti 50mbps a da imam sve ostalo sto je u sklopu belog BOXa (HBO, Apollon, Deezer, Soko lite, 3 Kombo paketa itd)?
 
Mislim da nece moci, jer time rizikuju da ih prijavis jer ne mogu da ti pruze tu deklarisanu brzinu a tolerise se do 20% manja a ovo bi bilo 50% manja, rizikuju da ih prijavis zbog brzine koja ne odgovara onome sto nude.
 
Mislim da nece moci, jer time rizikuju da ih prijavis jer ne mogu da ti pruze tu deklarisanu brzinu a tolerise se do 20% manja a ovo bi bilo 50% manja, rizikuju da ih prijavis zbog brzine koja ne odgovara onome sto nude.
Pa ja bih potpisao da sam saglasan da brzina bude 50, da li neko ima iskustva s ovim?
 
Nekad davno ja sam hteo 50 a linija mogla 38. Nekako sam ubedio coveka koji je dosao da meri liniju da napise da mogu da imam 50Mb. Ucinio je to jer se ispostavilo da se poznajemo. Opet to je bilo negde blizu granice od 20% .
 
Da li moze da se uzme beli BOX ako linija ne podrzava 100mbps i da se u tom slucaju pusti 50mbps a da imam sve ostalo sto je u sklopu belog BOXa (HBO, Apollon, Deezer, Soko lite, 3 Kombo paketa itd)?
Kontaktiraj ih i reci šta te zanima a oni će reći svoje, to je jedini način u situaciji poput tvoje.
 
Moze li da mi se javi neki mts akviziter ili ako neko ima kontakt akvizitera da mi posalje u PM? Hvala.
 
Rešili mi reklamaciju. Račun je storniran, za pokušaj naplate Muzičko-zabavnog paketa.....
 
Ovo citirano je moj post od pre 7 dana. S obzirom da me nisu obavestili ni e-mailom ni porukom o promenama uslova napisao sam im prigovor reko web portala i danas sam dobio odgovor putem sms poruke:
Pogledajte prilog 480755
Ukoliko sam dobro razumeo poruku, oni su uvazili moj prigovor i od februarskog racuna cu nastaviti da placam po staroj ceni, ali racun za januar moram da platim ovakav kakav jeste? Racun za januar mi je 250 dinara skuplji jer je polovina obracunata po staroj a polovina po novoj ceni.
Identičan odgovor na istu primedbu sam dobio, takođe okvirno pola-pola meseca računali jedan ili drugi paket. Isto razumeo i verovatno ću platiti jer nemam vremena da se smaram dalje sa njima. Ako ne vrate u februaru cenu onda idemo u fajt. Poskupljenje bi bilo 600RSD nizašta - BOX2 Internet i (prinudna) fiksna linija.
 
Meni konačno stigao IDP nakon dve žalbe i ponovnog odlaska u poslovnicu.
 
Pozdrav, poslao sam prigovor kada sam dobio račun veći za 700-1000din.
Danas sam dobio da se prigovor ne uvažava jer sam navodno dobio SMS poruku sa obaveštenjem. Proverio sam sve sam poruke od MTSa i nigde nisam dobio nijednu poruku.
Da li bi mogao da neko da me posavetuje kome da se obratim.
Moje mišljenje je da im pošaljem na mejl kao odgovor na ovo da nisam dobio SMS obaveštenje i da stavim u ccc RATEL jer je prvo neosnovano podignuta cena, a drugo da su me slagali da sam dobio Sms poruku.

Screenshot_2025-02-18-17-07-12-499_com.google.android.apps.messaging.jpg
 
Nazad
Vrh Dno