Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Nemam pojma oko fiksne jer sam je odavno ugasio (mislim ugasio kao uklonio fiksne telefonske aparate iz kuće) zbog navedenih razloga. Zovu npr. mobilne brojeve i tovare račun a koriste iste i imaju neograničene pozive.
Nije mi naplaćen treći STB uređaj.
Inače prihvaćene reklamacije i korektno korigovan račun oko HBO+ i dva dodatna TV paketa. Tako da nemam uopšte zamerki trenutno.
Pa to je već razlog za ogromnu zamerku, svima su nam naplatili gomilu stavki koje nije trebalo, sad mi moramo da trošimo svoje vreme i da se ganjamo s njima, pa da oni ispadnu "korektni" ako nam ne naplate ono što ni u početku nije trebalo. I nije im prvi put. A očito neće biti ni poslednji.
Na stranu što se dogovori o benefitima prave usmeno i to na način da se korisnici obmanu ili makar tako da zaborave da obrate pažnju na stavke koje su pomenute u dogovoru, ali ne i na sajtu ili u ugovoru.
 
Ne mogu da se ulogujem. Mobilni broj više nije u MTS mreži.
Ali trebalo bi da imaš nalog (korisnično ime, mejl, lozinka). Makar je to nekad davno išlo automatski uz bilo koji paket koji uključuje kućni internet, pa bi mi čudno bilo da ne ide i sad. Sve i da ga nemaš (ili si zaboravio podatke), možeš uvek da ga napraviš (ili resetuješ podatke) unošenjem JMBG-a i šifre korisnika. Preko tog naloga bi mogao da vidiš i da li je prigovor evidentiran, da li je aktivan ili je već rešen (a da te nisu obavestili). Tako bi najlakše preuzeo i eventualne korigovane račune.
 
Ali trebalo bi da imaš nalog (korisnično ime, mejl, lozinka). Makar je to nekad davno išlo automatski uz bilo koji paket koji uključuje kućni internet, pa bi mi čudno bilo da ne ide i sad. Sve i da ga nemaš (ili si zaboravio podatke), možeš uvek da ga napraviš (ili resetuješ podatke) unošenjem JMBG-a i šifre korisnika. Preko tog naloga bi mogao da vidiš i da li je prigovor evidentiran, da li je aktivan ili je već rešen (a da te nisu obavestili). Tako bi najlakše preuzeo i eventualne korigovane račune.
Što se tiče prigovora podneo sam ga u poslovnici i odmah dobio sms obaveštenje sa brojem prigovora, to nije problem.
Bolje da nisam pročitao ovo za log in sa korisničkim imenom....... Naravno, do sada sam se uvek logovao sa brojem telefona, to sad više nije moguće, jer više nemam ni jednu uslugu u Telekomu, ali probam sa korisničkim imenom i uspem da uđem i vidim tamo stoji samo neki pripejd broj koji nikad u životu nisam imao??? Račune mogu da vidim samo ovaj za koji je napisan prigovor, ostale ne mogu, vidi se i prigovor sa datumom, ali to mi nije ni bitno, imam sms. Ništa od ranije ne mogu da vidim, što mi je i logično, jer nemam više ni jednu uslugu u Telekomu, a za ovaj pripejd broj nema nikakve (sms, min, internet....) potrošnje u poslednja 4 meseca. Otkud ovaj meni nepoznati pripejd broj??? (moguće da dok postoji ovaj, još, nerešeni prigovor da oni meni omogućavaju neki pristup uz meni nepoznat pripejd broj)
Evo sad probah da uđem u mts mail i ne može.
 
Što se tiče prigovora podneo sam ga u poslovnici i odmah dobio sms obaveštenje sa brojem prigovora, to nije problem.
Bolje da nisam pročitao ovo za log in sa korisničkim imenom....... Naravno, do sada sam se uvek logovao sa brojem telefona, to sad više nije moguće, jer više nemam ni jednu uslugu u Telekomu, ali probam sa korisničkim imenom i uspem da uđem i vidim tamo stoji samo neki pripejd broj koji nikad u životu nisam imao??? Račune mogu da vidim samo ovaj za koji je napisan prigovor, ostale ne mogu, vidi se i prigovor sa datumom, ali to mi nije ni bitno, imam sms. Ništa od ranije ne mogu da vidim, što mi je i logično, jer nemam više ni jednu uslugu u Telekomu, a za ovaj pripejd broj nema nikakve (sms, min, internet....) potrošnje u poslednja 4 meseca. Otkud ovaj meni nepoznati pripejd broj??? (moguće da dok postoji ovaj, još, nerešeni prigovor da oni meni omogućavaju neki pristup uz meni nepoznat pripejd broj)
Evo sad probah da uđem u mts mail i ne može.
Kada sam pre 2 god produzavao ugovor za BOX paket tada su mi dali i pripejd broj , mozda je i kod tebe tako bilo
 
Na stranu što se dogovori o benefitima prave usmeno i to na način da se korisnici obmanu ili makar tako da zaborave da obrate pažnju na stavke koje su pomenute u dogovoru, ali ne i na sajtu ili u ugovoru.
U redu je i to sto se dogovori prave usmeno, ali problem je da to sto oni nude ne pise u ugovoru cak i ako se ugovor napravi malo ranije. Na pitanje zasto detalji promocije nisu ukljuceni u ugovoru, u poslovnici su odgovorili da su ugovori takvi i da je to to, da mogu da prihvatim ili da predjem kod drugog operatera - to je bilo tako prosle godine gde sam cuo slicna iskustva. Tako da da, oni se kao kompanija profesionalno bave obmanom, a mozemo reci i prevarom korisnika na svaki moguci nacin.
 
Jeste, kad se odjavi usluga, istorijat njenih računa vidi se samo ako nisu svi plaćeni. Mada su ranije imali i bag da se prilikom prelaska sa postpejda na pripejd ne prikaže poslednji račun. Nije tvoj slučaj, ali napominjem, čisto kompletnosti radi. Slično važi za korisnike Supernove: usluga im se prikazuje samo kad imaju neizmirene račune.

vidi se i prigovor sa datumom, ali to mi nije ni bitno, imam sms
Da, ali uz prigovor vidiš i njegov status: podnet, prosleđen, rešen... SMS ti je samo obaveštenje da je podnet, posle toga ne znaš šta se desilo. Treba da ti stigne SMS i kad bude rešen, ali nekad i zaborave da pošalju.

Evo sad probah da uđem u mts mail i ne može.
Tako je, mejl je deo usluge interneta. Otkazivanjem te usluge, inboks ti je onemogućen.

tada su mi dali i pripejd broj , mozda je i kod tebe tako bilo
Isto bih pomislio, često su poklanjali brojeve. Sad bi se to moglo upotrebiti npr. za prelazak u A1 i dobijanje tri meseca besplatnog najjačeg pripejd plana. Koliko pre dve sedmice je to mogla biti i cela godina.
 
Jeste, kad se odjavi usluga, istorijat njenih računa vidi se samo ako nisu svi plaćeni. Mada su ranije imali i bag da se prilikom prelaska sa postpejda na pripejd ne prikaže poslednji račun. Nije tvoj slučaj, ali napominjem, čisto kompletnosti radi. Slično važi za korisnike Supernove: usluga im se prikazuje samo kad imaju neizmirene račune.


Da, ali uz prigovor vidiš i njegov status: podnet, prosleđen, rešen... SMS ti je samo obaveštenje da je podnet, posle toga ne znaš šta se desilo. Treba da ti stigne SMS i kad bude rešen, ali nekad i zaborave da pošalju.


Tako je, mejl je deo usluge interneta. Otkazivanjem te usluge, inboks ti je onemogućen.


Isto bih pomislio, često su poklanjali brojeve. Sad bi se to moglo upotrebiti npr. za prelazak u A1 i dobijanje tri meseca besplatnog najjačeg pripejd plana. Koliko pre dve sedmice je to mogla biti i cela godina.
Ja moj broj nisam ni jedanput upotrebio i nemam ga u evidenciji u apk Moj MTS
 
Eh, pa onda nije to. Svakako bi Zabavni mogao da pita kad je tačno registrovan sporni broj, mi svakako samo spekulišemo šta bi moglo biti.
 
Da li su na mts-u još uvek dostupni kanali iz novogodišnjeg otključavanja,konkretno mislim na radio kanale,S Music i Stingray?Jel su to zaboravili da zaključaju
jesu, i očekujem da me ošure na računu za februar zbog toga... ne verujem da ima išta besplatno... :D
 
Svima su još uvek uključeni tako da ako budu sve ošurili e onda... :)
 
Eh da zaboravi da napisem pre par dana sam dobio novi ont sa wifi 6, prava stvar za nas koji imamo najjaci paket jer sad izvlacim full brzinu preko wifi-ja a znaci ponekad kad smo svi kuci pa jos klincima kad dodju drugari puna kuca svi cvakaju nesto ili igraju PS.
Screenshot_2025-02-14-05-29-03-983_org.zwanoo.android.speedtest.jpg
 
Kada sam pre 2 god produzavao ugovor za BOX paket tada su mi dali i pripejd broj , mozda je i kod tebe tako bilo
Isto bih pomislio, često su poklanjali brojeve. Sad bi se to moglo upotrebiti npr. za prelazak u A1 i dobijanje tri meseca besplatnog najjačeg pripejd plana. Koliko pre dve sedmice je to mogla biti i cela godina.
Taj broj, koji sam dobio, sam u Decembru prebacio u A1 i 12 meseci Mega plan mi je dobro došao. Napisao sam: "... i vidim tamo stoji samo neki pripejd broj koji nikad u životu nisam imao???"

Da, ali uz prigovor vidiš i njegov status: podnet, prosleđen, rešen... SMS ti je samo obaveštenje da je podnet, posle toga ne znaš šta se desilo. Treba da ti stigne SMS i kad bude rešen, ali nekad i zaborave da pošalju.
Sad sam bacio pogled, stoji prosleđen, nema ga u rešenim smetnjama.
Sad obratih pažnju, zaveden je pod jednim fiksnim brojem, koji je odavno prenešen kod konkurencije i tamo ostavljen kad sam raskidao sve usluge kod njih..... :) Izgleda da moraju da upišu neke brojeve zbog prigovora........ Mobilni mi je nepoznat, a fiksni je nekad bio moj, ali je ostavljen 2019 kod konkurencije.
 
1000001551.jpgTeški gadovi rade u ovom mts-u. U ponedeljak bio u poslovnici da podnesem zahtev za IDP, u sredu me zovu sa 50% ponudom koju sam odbio i danas mi stiže ovaj sms. Koga oni *****avaju?
Zovem korisnički servis, u 55min javi se neki lik i kažem mu šta je problem i kaže a to kolege rade sad ću da vas prebacim i posle 20og minuta prekine se poziv.
Sad sam na 40.minutu i mislim da ću da zapalim poslovnicu ako budem morao da idem tamo opet. Kakvo rasulo, to može samo u državnoj firmi.
 
Teški gadovi rade u ovom mts-u. U ponedeljak bio u poslovnici da podnesem zahtev za IDP, u sredu me zovu sa 50% ponudom koju sam odbio i danas mi stiže ovaj sms. Koga oni *****avaju?
Zovem korisnički servis, u 55min javi se neki lik i kažem mu šta je problem i kaže a to kolege rade sad ću da vas prebacim i posle 20og minuta prekine se poziv.
Sad sam na 40.minutu i mislim da ću da zapalim poslovnicu ako budem morao da idem tamo opet. Kakvo rasulo, to može samo u državnoj firmi.
Je l' si potpisivao papir neki tj. zahtev za izdavanje IDP koda?
 
Je l' si potpisivao papir neki tj. zahtev za izdavanje IDP koda?
Naravno da jesam, pa nisam išao džabe u poslovnicu da gledam tete 😁
Uspeo sam da ih dobijem u 50min trećeg poziva, kaže lik da će napraviti urgenciju da se problem reši i da ću biti obavešten... Nakon ovih dešavanja ne bih se vratio u MTS ni da daju 24m za 1din.
 
Dobiće jednu urgenciju sad kod ratela.
 
Naravno da jesam, pa nisam išao džabe u poslovnicu da gledam tete 😁
Uspeo sam da ih dobijem u 50min trećeg poziva, kaže lik da će napraviti urgenciju da se problem reši i da ću biti obavešten... Nakon ovih dešavanja ne bih se vratio u MTS ni da daju 24m za 1din.
U ponedeljak tražio IDP, utorak zvali i nudili 50% x 24, odbio, danas pre podne stigao mejl sa IDP kodom..
 
Nisam imao pojma o bilo kakvom poskupljenju na MTS. Malopre krenuo da platim racun i vidim da umesto dosadasnjih 2050 dinara na racunu pise 2295 dinara.
Imao sam Box 3 paket (Internet, tv, fiksna), sad vidim da mi pise da sam na nekom Box 3 M. Nikakvo obavestenje nisam dobio od njih, ni putem e-maila, ni putem SMS, niti postom.
Ugovor sa njima sam potpisao letos na dve godine.

Procitao sam poslednjih 5 strana, ali ne nalazim odgovor na sve sto me zanima jer su ljudi (opravdano) besni pa je tesko isfiltrirati korisne informacije.
Imam nekoliko pitanja:
1) Da li je sada kasno za bilo kakvu reakciju sa moje strane?
2) Ne razumem kako su dosli do ove cene koju mi naplacuju. Ja sam sa njima potpisao dve godine sa 50% popusta. Na sajtu im pise da ovaj novi Box 3 M kosta 5000 po punoj ceni. Kako su dosli do 2295 dinara? Cak i kad uracunam e-racun nikako ne mogu da dobijem tu cifru.

Stvarno mi ne ide u glavu da ovako nesto moze biti legalno bilo gde. Pa nisam ja duzan da pratim sta pise na sajtovima svih firmi sa kojima imam neki ugovor. Ovo je bukvalno situacija iz Autostoperskog vodica kroz galaksiju.
Ovo citirano je moj post od pre 7 dana. S obzirom da me nisu obavestili ni e-mailom ni porukom o promenama uslova napisao sam im prigovor reko web portala i danas sam dobio odgovor putem sms poruke:
IMG_0664.jpeg
Ukoliko sam dobro razumeo poruku, oni su uvazili moj prigovor i od februarskog racuna cu nastaviti da placam po staroj ceni, ali racun za januar moram da platim ovakav kakav jeste? Racun za januar mi je 250 dinara skuplji jer je polovina obracunata po staroj a polovina po novoj ceni.
 
I naravno, danas mi je stigao korigovan racun za januar, kad mi je danas banka uredno "naplatila" onaj stari racun (placanje preko trajnog naloga u banci, po ugovoru, da se svakog 15-og racun naplati). Tacno 7 dana je "trebalo" da posalju ovaj korigovani racun (proslog petka mi je stigao sms da prihvataju prigovor). I sad ja opet moram do poslovnice, da cekam, i pisem nov prigovr da mi se ovaj "visak" naplacenog novca "vrati" kao pretplata na sledeci racun koji mi budu poslali.
 
I naravno, danas mi je stigao korigovan racun za januar, kad mi je danas banka uredno "naplatila" onaj stari racun (placanje preko trajnog naloga u banci, po ugovoru, da se svakog 15-og racun naplati). Tacno 7 dana je "trebalo" da posalju ovaj korigovani racun (proslog petka mi je stigao sms da prihvataju prigovor). I sad ja opet moram do poslovnice, da cekam, i pisem nov prigovr da mi se ovaj "visak" naplacenog novca "vrati" kao pretplata na sledeci racun koji mi budu poslali.
Mislim da nemas potrebe za tim, ja sam znao ranije da uplatim po dupli iznos računa, rasknjiže oni to sami...
 
Pogledajte prilog 480695Teški gadovi rade u ovom mts-u. U ponedeljak bio u poslovnici da podnesem zahtev za IDP, u sredu me zovu sa 50% ponudom koju sam odbio i danas mi stiže ovaj sms. Koga oni *****avaju?
Zovem korisnički servis, u 55min javi se neki lik i kažem mu šta je problem i kaže a to kolege rade sad ću da vas prebacim i posle 20og minuta prekine se poziv.
Sad sam na 40.minutu i mislim da ću da zapalim poslovnicu ako budem morao da idem tamo opet. Kakvo rasulo, to može samo u državnoj firmi.
Pa dali ti kao svima maksimum,i ti si odbio ,sta si ocekivao.
 
Ne treba mi ništa od njih samo IDP :)
 
Taj broj, koji sam dobio, sam u Decembru prebacio u A1 i 12 meseci Mega plan mi je dobro došao. Napisao sam: "... i vidim tamo stoji samo neki pripejd broj koji nikad u životu nisam imao???"
Pa dobro, moglo je da bude da si ga samo bacio posle uzimanja. Radili su mnogi tako, ili skroz zaboravili da postoji.

stoji prosleđen
To bi značilo da je stigao do nekoga ko je nadležan za tvoj problem, ali da ga taj još nije pogledao. Sledeći status je preuzet (tad je valjda pogledan), pa tek onda zatvoren.

Izgleda da moraju da upišu neke brojeve zbog prigovora
To svakako stoji. Ako je prigovor vezan za fiksnu uslugu, napiše se broj fiksnog koji uz tu uslugu ide. Mada jeste čudno što ti je taj stari stavljen, jer se nisi žalio na uslugu vezanu za njega.
 
Vrh Dno