Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Знам чему служи, неко што су ми активирали, имам 130 ГБ, потрошим 5ГБ,не треба ми.
 
Bez net boost-a više ne može da se ima 4 u box 4. A i služi da kad potrošiš sve gigabajte da ti brzina bude 10 a ne 1 mb/s. Ja ugasio to juče, nije mi potrebno.
 
Која је фора са тим Net Boost?
Aktivira se prilikom potpisivanja novog ugovora, a jedini način da ne bude naplaćen jeste da se deaktivira na dan potpisivanja ugovora. U poslovnici ti ga opišu i pitaju želiš li ga ili ne, a za onlajn kupovinu moraš da zoveš kontakt centar. Ovde je, međutim, mutno jer migracija nije pravo potpisivanje ugovora, niti je neko mogao da zna tačan datum kad će biti migriran, pa da isti dan pokuša da otkaže. Dodatno, postoje tvrdnje poput ove da je naplaćeno i uz deaktivaciju na dan migracije.

ponudili 50% na BOX paket svih 24 meseca, kao i obicno
Samo za postojeći ili si mogao da biraš koji god? Mislim na nivoe tipe crveni, plavi, beli, zlatni.
 
Сад видим да су и мењали Оморику, сад сам С, без да су ме обавестили.
Колико сад имам у пакету ГБ?
Bez net boost-a više ne može da se ima 4 u box 4. A i služi da kad potrošiš sve gigabajte da ti brzina bude 10 a ne 1 mb/s. Ja ugasio to juče, nije mi potrebno.
Ако имам 4 у 4, 100ГБ свакако ми не треба net boost.
 
Сад видим да су и мењали Оморику, сад сам С, без да су ме обавестили.
Znalo se unapred ko će na šta preći, to nije iznenađenje. Kontam da imaš crveni BOX.

Колико сад имам у пакету ГБ?
Sada imaš 50 GB mesečno, odnosno najviše 100 GB uz prenos iz prethodnog meseca. Tu je i 13 GB za zapadni Balkan.

Ако имам 4 у 4, 100ГБ свакако ми не треба net boost.
U tome donekle i jeste caka, verovatno da izvuku još neki dinar od korisnika.
 
Poslednja izmena:
Ja sam se žalio na vreme kad se ovde pisalo, dobio sam i SMS i na mail da mi se uslovi neće menjati, da mi ostaje stari paket što i jeste ostao (fixni, net 200 + Omorika 12), ali vidim da mi je od ovog meseca cena paketa veća za oko 350dinara. Nije mi uključen Net Boost. Ne bi ni provalio da nisam video da se ovde piše. jer sam mislio da mi je povećan račun bio zbog naplate parkiranja.
 
@faca ,taj NET Boost je dzabe za korisnike koji imaju Soko tarife.Ja kad sam presao na Beli Box odmah sam ih zvao da mi deaktiviraju ali su mi rekli da se ne placa za Soko Lite.
@nenad99 ,ja sam im pisao preko aplikacije jer kad udjes u racun imaš onu opciju prigovor na racun i napisao samo da mi je naplaceno a korisnik sam Soko tarife.
 
Ja sam bio na Box 4 Plavi Lite.

Žalio sam se u martu kada su provlačili prvo poskupljenje i - nisu promenili cenu. Žalio sam se ponovo sada u decembru. Dobio sam odgovor da neće biti promene jer sam se već žalio u martu.

Sada je došao račun, gde je pretplata obračunata iz dva dela, naravno uvećan.

Uputio sam žalbu, pa ćemo videti...
 
@faca ,taj NET Boost je dzabe za korisnike koji imaju Soko tarife.Ja kad sam presao na Beli Box odmah sam ih zvao da mi deaktiviraju ali su mi rekli da se ne placa za Soko Lite.
@nenad99 ,ja sam im pisao preko aplikacije jer kad udjes u racun imaš onu opciju prigovor na racun i napisao samo da mi je naplaceno a korisnik sam Soko tarife.
Nije tačno
Ja imam soko lite i uključili su mi Net bost kada sam potpisao ugovor i naplatili ga . Pisao sam prigovor na mail i revidirali su račun - uvažili su prigovor .
Sada u box paketima nznm kako je .
 
Poslednja izmena:
Bezobrazni su maximalno u MTS-u. Za aktivaciju tv paketa, netboost itd. dovoljno je i da slucajno pritisnes opciju u njihovoj app.
A kad treba da se nesto deaktivira moras da ih molis i zivkas i gubis vreme na telefonu. Zasto nema opcije za deaktiviranje u app?
Slatka im kopakt lepinja..:p
 
@crveni baron ,tačno je.Svako ko koristi Soko tarifu nevezano da li pripada Boxu ili ne,ne naplacuje se taj NET Boost.
Naplacen net boost i na boxu(beli) i na pridodatom broju(omorika s) za 4u4 tako da, greskom ili ne, obracunava se na racunu.

Net boost se naplacuje i na omorika s i na soko lite tarifi, evo sta pise pod "detaljne informacije o paketu" u internet sekciji:

Omorika S
Net BOOST
Net BOOST usluga vam omogućava da nakon utroška internet saobraćaja iz tarife nastavite da koristite internet po brzini do 10Mb/s. U okviru usluge na raspolaganju Vam je jednodnevni dodatak 200 MB* koji se automatski aktivira čim započnete korišćenje interneta u romingu (Evropa) i besplatan je za prvi dan korišćenja. Ukoliko, pre isteka dana potrošite MB iz dodatka, internet saobraćaj će biti blokiran do sledećeg dana i tako Vas zaštititi od mogućih dodatnih troškova. Svakog narednog dana korišćenja, Net BOOST jednodnevni dodatak 200 MB se naplaćuje po ceni od 199 dinara. Jednodnevni dodatak se automatski aktivira samo u danu kada koristite prenos podataka u romingu. Cena Net BOOST usluge je 149 RSD mesečno.
*Jednodnevni dodatak 200MB se ne aktivira ulaskom u Zonu 0 (region Zapadnog Balkana), već se potrošnja interneta obračunava iz količine saobraćaja koja je dodeljena tarifi koju koristite.
Soko Lite
Net BOOST
Net BOOST usluga vam omogućava da nakon utroška internet saobraćaja iz tarife nastavite da koristite internet po brzini do 10 Mb/s. Cena Net BOOST usluge je 149 RSD mesečno.

O Net boost-u
Ukoliko ste korisnik neke od tarifa Soko lite, Omorika M, Omorika S, Morava, Zmaj ili Sokolić, usluga Net BOOST, se automatski aktivira prilikom potpisivanja ili obnove ugovora.

Dakle, po njima se naplacuje. Dokaz za to je, da jedino u Soko max tarifi, se ne pominje stavka "net boost".

Ako sam pogresio neka me neko ispravi.
 
Знам чему служи, неко што су ми активирали, имам 130 ГБ, потрошим 5ГБ,не треба ми.
Na pitanje zasto sam ti isto odgovorio, tj da je bilo automatski. Moguce da je jos neko posle isto odgovorio, ne secam se sada.
Samo za postojeći ili si mogao da biraš koji god? Mislim na nivoe tipe crveni, plavi, beli, zlatni.
Mogao sam da biram. Originalno je bio Box3 plus odvojeni postpaid, sad je uzet Box 4 plavi. Nisam doduse pitao da li mogu svi, ali kad sam rekao da bih box 4, pre nego sto sam potvrdio koji, ona je samo rekla da moze.
@faca ,taj NET Boost je dzabe za korisnike koji imaju Soko tarife.Ja kad sam presao na Beli Box odmah sam ih zvao da mi deaktiviraju ali su mi rekli da se ne placa za Soko Lite.
Nije dzabe za soko lite, kao sto je vec par ljudi navelo. Meni su isto pokusali da provuku na soko lite tarifi.

1738939384253.png
 
Za razliku od vas, meni hoće da uvale Apollon koji nije aktiviran niti korišćen, nisam ni znao dosad šta je to (otišao da pogledam)
Pogledajte prilog 479290
Pogledajte prilog 479291
Moram da se izvinim mts-u, postavio sam netačan navod - suprugu su zvali na telefon da se to aktivira besplatno na 3 meseca u oktobru, ona bila u nekoj gužvi i rekla aktivirajte... i sad naplatili posle 3 meseca. Dakle, moja tvrdnja nije bila tačna ipak, sad sam kroz portal deaktivirao (ali će prestati da radi 28.2) pa ću tek posle toga videti da li je stvarno deaktiviran.
 
Na pitanje zasto sam ti isto odgovorio, tj da je bilo automatski. Moguce da je jos neko posle isto odgovorio, ne secam se sada.

Mogao sam da biram. Originalno je bio Box3 plus odvojeni postpaid, sad je uzet Box 4 plavi. Nisam doduse pitao da li mogu svi, ali kad sam rekao da bih box 4, pre nego sto sam potvrdio koji, ona je samo rekla da moze.

Nije dzabe za soko lite, kao sto je vec par ljudi navelo. Meni su isto pokusali da provuku na soko lite tarifi.

Pogledajte prilog 479672
I kako si resio za soko lite?
 
I kako si resio za soko lite?
Bas sam krenuo da napisem apropo mog slučaja, pošto ima napretka.

Zvao sam ih pre par dana, dok je jos mogla da se dobije veza, a vec nastao haos. Skoro 2 sata sam bio na vezi.

Uglavnom, reklamirao i trazio da se ukine net boost i koriguje racun jer niti mi treba, niti sam aktivirao, niti me je bilo ko obavestio da ce se automatski aktivirati pri migraciji.
Na osnovu toga su stopirali net boost i otvorili slucaj. Danas mi stize ova poruka, pa da vidimo kada cu dobiti korigovan racun.

1000050052.jpg
 
Ja sam pre nekoliko dana uputio takodje reklamaciju za naplacen net boost
i malopre sam dobio telefonski poziv u vezi moje reklamacije.
kazu da moram da platim jer sam tek 18.1 zvao da otkazem uslugu.

ja kazem da sam zvao tek 18.1 zato sto sam tada video da je aktivna a bila je deaktivirana.
Ona kaze da je postala aktivna nakon migracije, i da ce ta usluga i onako biti besplatna od iduceg meseca (a ja imam 60gb mesecno, koje ne potrosim)

ja rekoh da to necu da platim jer su je oni sami aktivirali uslugu koju sma trazio da bude iskljucena i ulozio sam prigovor.
Vrhunac bezobrazluka je sto na reklamaciju mailom odgovaraju usmeno umesto pisanim putem.
 
Kao sto vidis moze da se resi, samo treba biti uporan.

Sad tek vidim da je SMS sa osisanom latinicom, sto inace nije slucaj 😄😄😄
 
Ja sam pisao prigovor pa cu videti sta ce mi odgovoriti.Znam kad sam presao na Soko Lite u septembru,odmah sam zvao da deaktiviram taj Net Boost i rekli su mi da se za sve Soko tarife NE plaća.Očigledno se po novom cenovniku naplacuje što nisam znao pa ako ne prihvate reklamaciju,trazicu da mi ukinu to jer šta će mi kad imam 800GB neta.
 
Ja sam pisao prigovor pa cu videti sta ce mi odgovoriti.Znam kad sam presao na Soko Lite u septembru,odmah sam zvao da deaktiviram taj Net Boost i rekli su mi da se za sve Soko tarife NE plaća.Očigledno se po novom cenovniku naplacuje što nisam znao pa ako ne prihvate reklamaciju,trazicu da mi ukinu to jer šta će mi kad imam 800GB neta.
Bez obzira na realizaciju oko naplacenog net boosta, odma treba da trazis ukidanje tog servisa.
 
Nisam imao pojma o bilo kakvom poskupljenju na MTS. Malopre krenuo da platim racun i vidim da umesto dosadasnjih 2050 dinara na racunu pise 2295 dinara.
Imao sam Box 3 paket (Internet, tv, fiksna), sad vidim da mi pise da sam na nekom Box 3 M. Nikakvo obavestenje nisam dobio od njih, ni putem e-maila, ni putem SMS, niti postom.
Ugovor sa njima sam potpisao letos na dve godine.

Procitao sam poslednjih 5 strana, ali ne nalazim odgovor na sve sto me zanima jer su ljudi (opravdano) besni pa je tesko isfiltrirati korisne informacije.
Imam nekoliko pitanja:
1) Da li je sada kasno za bilo kakvu reakciju sa moje strane?
2) Ne razumem kako su dosli do ove cene koju mi naplacuju. Ja sam sa njima potpisao dve godine sa 50% popusta. Na sajtu im pise da ovaj novi Box 3 M kosta 5000 po punoj ceni. Kako su dosli do 2295 dinara? Cak i kad uracunam e-racun nikako ne mogu da dobijem tu cifru.

Stvarno mi ne ide u glavu da ovako nesto moze biti legalno bilo gde. Pa nisam ja duzan da pratim sta pise na sajtovima svih firmi sa kojima imam neki ugovor. Ovo je bukvalno situacija iz Autostoperskog vodica kroz galaksiju.
 
Proveravao sam u MTS aplikaciji da li je promenjen status reklamacije i juče poslepodne primetim da reklamacija nije više vidljiva.
Danas sam iz desetog puta dobio kol centar i njihov agent mi je potvrdio da mi je reklamacija uvažena i da mogu da očekujem korigovani račun sa dogovorenih 50% popusta.
 
Stižu li ti SMS-ovi o iznosu računa? Ako da, obavešten si, ali ne baš najdirektnije. Detalje vidi ovde.

1) Da li je sada kasno za bilo kakvu reakciju sa moje strane?
Odgovor zavisi delom od tebe, a delom od onoga ko ti zapadne za rešavanje prigovora. Svakako ima smisla da se žališ.

2) Ne razumem kako su dosli do ove cene koju mi naplacuju.
Migracija se desila sredinom meseca, pa su ti udeono naplaćeni stari i novi paket. Primere računice vidi ovde i ovde.
 
Ja sam pisao prigovor pa cu videti sta ce mi odgovoriti.Znam kad sam presao na Soko Lite u septembru,odmah sam zvao da deaktiviram taj Net Boost i rekli su mi da se za sve Soko tarife NE plaća.Očigledno se po novom cenovniku naplacuje što nisam znao pa ako ne prihvate reklamaciju,trazicu da mi ukinu to jer šta će mi kad imam 800GB neta.
Net boost (net limit) je bio besplatan u "staroj" soko lite tarifi. U novoj, "migriranoj" se naplaćuje. Tako su i meni naplatili u januaru. Znajući to, zvao sam ih sam istog dana kada su me migrirali sa starog na novi. Zaista, tog dana mi je odmah u aplikaciji "mojMTS" status netboosta promenjen iz AKTIVAN, u AKTIVIRAJTE. Ali, ipak su naplatili. Nisam imao živaca da trošim na njih, za te pare. Ali za februar se toplo nadam da neće pogrešiti, jer status usluge sada drže na isključeno, kako i treba.
 
2) Ne razumem kako su dosli do ove cene koju mi naplacuju. Ja sam sa njima potpisao dve godine sa 50% popusta. Na sajtu im pise da ovaj novi Box 3 M kosta 5000 po punoj ceni. Kako su dosli do 2295 dinara? Cak i kad uracunam e-racun nikako ne mogu da dobijem tu cifru.
Tvoj paket je koštao 4199din, sada košta 4999din. Tebi su naplatili 50% od 4590din - u Januaru je deo naplaćen od starog (16 dana) a deo od novog paketa (15 dana).
 
Proveravao sam u MTS aplikaciji da li je promenjen status reklamacije i juče poslepodne primetim da reklamacija nije više vidljiva.
Danas sam iz desetog puta dobio kol centar i njihov agent mi je potvrdio da mi je reklamacija uvažena i da mogu da očekujem korigovani račun sa dogovorenih 50% popusta.
Ako nije tajna kako ste " izvukli " popust ?
 
Nazad
Vrh Dno