Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Мени рачун није увећан,додуше жалио сам се одмах на почетку,добио смс да ми цена до краја уговора остаје стара за Бох 4 на бакру 50 мбита,пакет су ми променили и видим да су само повећали мобилну,а остало ми је све остало исто.Тако да што неко рече ми смо у промилима који смо на форуму и размењујемо информација,док већина корисника није ни упозната са повећањем цена и променом пакета,што они очигледно и намерно раде.
 
Naplatili mi tv pakete i net boost uz box4 beli, svi operateri su trenutno zauzeti, uspeo sam nekako pismeno prigovor da im pošaljem jer im i portal na sajtu puca.
 
Predat zahtev za IDP broj u poslovnici. Inače gomila ljudi koja dolazi žali se ili na poskupljenje jer nisu bili informisani, drugi za HBO, treći za Netboost koliko sam primetio dok sam čekao red. U poslovnici nude 16 meseci 50% za prelazak sa Box 4 crvenog na Plavi.
 
Mene te informacije fasciniraju oko guzve, jos ni racun nije stigao, a danima se pise o tome...

Sta ce biti u narednih nedelju dana...
 
Pazi i ovo sa SMSom, npr. ne dobijam ovakav SMS dok na email računima nije postojala informacija, pregledao sam ponovo. Informisanje ne sme da zavisi od izabranog kanala komunikacije. Sve i da poverujem da nema namere da se lovi u mutnom, prenos informacija korisnicima je nekonzistentan i neprecizan.
Problem je što ne postoji konzistentan i precizan način prenosa informacija korisnicima jer će uvek biti onih koji nisu videli (obaveštenje preko javnog servisa recimo, email, sms), nisu čuli (teoretski kada bi zvali ponaosob svakog korisnika) i onda im zakon ide u korist da se obaveštenost korisnika ispoštovala preko jednog od načina komunikacije, ne nužno i preko svih. Tj, nisu dužni da obaveste preko svih mogućih načina, a preko sajta im odgovara (jer najmanji procenat korisnika visi tamo svakodnevno), a zakonski su ispoštovali proceduru umotanu u oblandu o upgrejdu paketa i gde se tek u tabeli migracija vidi da je došlo do povećanja cena.
 
Jel ima neko info da li ce se ikad ukinuti "nezvanican" monopol telekoma na opticka vlakna? To jest da moze svako da pristupi infrastrukturi svakoga uz neku normalnu nadoknadu?
Ova cela papazjanija i razliciti uslovi je posledica toga da li mogu nekog da za*ebavaju ili ne mogu,zavisno od toga da li su nekom dostupni drugi operateri ili ne.
 
Jel ima neko info da li ce se ikad ukinuti "nezvanican" monopol telekoma na opticka vlakna? To jest da moze svako da pristupi infrastrukturi svakoga uz neku normalnu nadoknadu?
Ova cela papazjanija i razliciti uslovi je posledica toga da li mogu nekog da za*ebavaju ili ne mogu,zavisno od toga da li su nekom dostupni drugi operateri ili ne.
Можда једног дана.
 
A rekoh sebi,kako sigurno imamo saradnike udba-e na forumu koji tragaju za unutrasnjim neprijateljima od svog osnivanja....mozda se neki sazali i otvori dusu....
Inace racun za mts bo3l stigao isti,nekih 20 din vise....ono sto sam dosad gledao izgleda da radi i dalje.
Internet i dalje upload za 100 megabita manje nego sto realno treba da bude.
Sad ti znaj sta i kako....ovde svaki post razlicita iskustva.
Rasulo kao i ova raspala sim state.
 
Problem je što ne postoji konzistentan i precizan način prenosa informacija korisnicima jer će uvek biti onih koji nisu videli (obaveštenje preko javnog servisa recimo, email, sms), nisu čuli (teoretski kada bi zvali ponaosob svakog korisnika) i onda im zakon ide u korist da se obaveštenost korisnika ispoštovala preko jednog od načina komunikacije, ne nužno i preko svih. Tj, nisu dužni da obaveste preko svih mogućih načina, a preko sajta im odgovara (jer najmanji procenat korisnika visi tamo svakodnevno), a zakonski su ispoštovali proceduru umotanu u oblandu o upgrejdu paketa i gde se tek u tabeli migracija vidi da je došlo do povećanja cena.
Postoji konzistenan način. Svi korisnici dobijaju račun u papirnom ili elektronskom obliku. Navođenjem informacija na računu svi su direktno informisani na isti način i tu onda nema prostora za nisam znao (naravno, neće svi pročitati ali je nedvosmisleno korisnik direktno adresiran). Informacija dolazi direktno do korisnika bez potrebe da korisnik kopa po kanalima komunikacije. SBB je npr. napisao na računu direktno informaciju o iznosu poskupljenja, mislim da i EPS radi isto, Infostan (uz rezervu, nisam siguran).
 
naravno, neće svi pročitati ali je nedvosmisleno korisnik direktno adresiran
Dupla istina, haha. U vreme elektronskih računa, ni ne gledam PDF ako vidim da je cena očekivana, tako da mi lično više odgovaraju SMS i mejl, ali stvarno je najava na računu najtransparentnija. Ali svakako nema prepreka ni da pošalju preko svih kanala: račun svakako šalju, SMS isto, a mejlovi su suštinski besplatni. Stvar je volje.
 
Stigao uvecan racun, nisam primetio najavu poskupljenja.

Relativno skoro sam sastavio novi ugovor, ovo mi je vec drugo poskupljenje od septembra.
 
Poseban spektakl po drugom računu. Sredinom meseca (16.01.) je istekao osamnaestomesečni period gratis usluge. Pokušavam da nađem matematiku kojom su ovo dobili, ako je od 09.01. počeo da važi novi paket
MTS.jpg
 
Nije svakome počeo da važi od 9.1. Kako kome, postepeno su prebacivali, nekome je tek posle 20.1.
 
A ja kad nekom od savremenih pomenem da ću mail-om da mu pošaljem, hvata ga napad :)
Jel sam čuo za družtvene mreže, chatap ili koju već kitu...

Jok, ne rade, morali su da podele obračun na paket pošto je promenjen. Imaš grešku u obračunu u sopstvenu korist. Prihvatio sam istu u moju korist na kevinom postpaid broju.

Pošto im nije ovo prvi put, u maju su kulturno promenili opšte uslove ugovora. Tačno su napisali kako se šalju obaveštenja. Tačno su te obavestili tamo gde piše u ugovoru da će da te obaveštavaju.
Tako da, bez obzira na sve lepo što bi svi mi rekli povodom ovoga što se dešava, ispoštovali su sve u skladu sa zakonom,
Ja lično nisam našao bolje u ovom momentu i nastavio sam kod njih (a imam sve opcije dostupne). Takođe je svako mogao da raskine ugovor ako mu više ne odgovara. Mnogo je neinformisanih za današnje vreme. Inače su odradili posao kako njima najviše odgovara, nema tu šta nažalost da se zamera.
 
Pa nisam baš siguran da je u skladu sa zakonom. Opšti uslovi me ne interesuju jer oni nisu iznad zakona.
Nisam pravnik ali sam pročitao tumačenje nekoliko pravnika koji tvrde da samo obaveštenje na sajtu nije dovoljno po zakonu. Osim toga ovde je upitan i sam sadržaj obaveštenja jer se ne pominje poskupljenje
 
To što su izmenili opšte uslove im ne dozvoljava da i njih uvode nezakonite odredbe. Mogu i u opšte uslove da navedu da im dajem prvorođenog sina i levi testis kad raskidam ugovor, ne znači da će to moći da se primeni.

Meni lično ovaj tempo podizanja cena prija dok daju 12+ meseci gratis za potpisivanje novog ugovora. Tako ću da se šetam od provajdera do provajdera, nema tu nikakve ljubavi. Na prvu najavu poskupljenja, idem u SBB ili yettel, na svu sreću imam ih dostupne, i jedni i drugi daju lep broj meseci besplatno. Trenutno imam ukupan trošak 0din za sve IKT usluge, box3 14 meseci, a1 mega plan još nekih 10, žena ima broj u box ugovoru koji se vodi na drugi stan gde ne plaćamo račune mi, i tu se izvode akrobacije sa promenama operatera.
 
Potpisao si ugovor i time prihvatio opšte uslove ugovora.
Obaveštenje si dobio preko zakonski regulisanog kanala. Sajt je informativna lokacija na kojoj možeš da nađeš Opte uslove ugovora i slično.
Lepo sam napisao da su formulisali kako to njima najviše odgovara. Prilično je diskutabilno kako bi ko prošao na sudu. U zakonu nema jasno naznačeno koji su to trajni nosači informacija, konkretno SMS u ovom slučaju, ali ni za mail npr. Oni su to napisali u izmenjenim Opštim uslovima ugovora u maju. Opet, meni su neki što se bave pravom rekli da sam potpisao ugovor i mogao da raskinem i zbog tih izmena. Ali prilično je diskutabilno jer nije bilo posledica po mene sa tim izmenama.
Ovo sada je druga priča i drugačije pakovanje. Vodila se rasprava i o ovome. Ništa sporno nije bilo, ili raskidam ili nastavljam po staroj ceni. Ostalo su neiformisani :)
 
Shvati da je i ugovor i opšti uslovi običan toalet papir ako nije u skladu sa zakonom. Niko ovde ne govori da su prekršili ugovor ili opšte uslove već zakon.
Obaveštenje na sajtu nije trajni nosač podataka. Sms i mejl jeste ali mnogi ga nisu ni dobili. Dobar deo korisnika je mogao da sazna samo iz obaveštenja na sajtu, što nije dovoljno po zakonu. Ne po opštim uslovima, već po zakonu.
Pored toga ni to obaveštenje nije sadržalo informaciju o povećanju cena, tako da sve i da su svakoga lično obavestili to nije validno.
Nema sumnje da bi ih svako dobio na sudu ali ko će se za par stotina ili hiljadu dinara natezati po sudovima, a i ovaj štrajk advokata im ide na ruku.
Oni upravo na to i idu, da se niko neće zamlaćivati po sudovima za sitne pare.

Da se razumemo, ja sam dobio staru cenu, kao što sam i hteo, jer sam informisan ali mislim da nije u redu ovakav njihov način poslovanja i nadam se da će im se to osvetiti
 
Poslednja izmena:
Postoji konzistenan način. Svi korisnici dobijaju račun u papirnom ili elektronskom obliku. Navođenjem informacija na računu svi su direktno informisani na isti način i tu onda nema prostora za nisam znao (naravno, neće svi pročitati ali je nedvosmisleno korisnik direktno adresiran). Informacija dolazi direktno do korisnika bez potrebe da korisnik kopa po kanalima komunikacije. SBB je npr. napisao na računu direktno informaciju o iznosu poskupljenja, mislim da i EPS radi isto, Infostan (uz rezervu, nisam siguran).
Istina, ali dođeš manje-više na isto. Mogu to da urade ali će taj tekst staviti u dnu papira na trećoj strani računa koji je odštampan do pola, pa će samo oni "opečeni" sa mts-om skrolati do kraja. Sad će neko reći, a zašto na trećoj, kad bi moglo na prvoj strani - font 14-ica, boldovana. Može, ali neće. Sve su to njihovi perfidni trikovi.

edit: skoro sat vremena čekam da se neko javi na 0800100100. Stigao račun i ispoštovan prigovor, box 4 plavi stara cena 3k, međutim, zaračunali Apolon svod 273 dinara. Niti sam ja tu bezvezotinu od video kluba ikada aktivirio niti bilo šta, a vidim da je besplatna za box4 plavi, od trenutka prve aktivacije u toku UO.
 
Poslednja izmena:
Istina, ali dođeš manje-više na isto. Mogu to da urade ali će taj tekst staviti u dnu papira na trećoj strani računa koji je odštampan do pola, pa će samo oni "opečeni" sa mts-om skrolati do kraja. Sad će neko reći, a zašto na trećoj, kad bi moglo na prvoj strani - font 14-ica, boldovana. Može, ali neće. Sve su to njihovi perfidni trikovi.

edit: skoro sat vremena čekam da se neko javi na 0800100100. Stigao račun i ispoštovan prigovor, box 4 plavi stara cena 3k, međutim, zaračunali Apolon svod 273 dinara. Niti sam ja tu bezvezotinu od video kluba ikada aktivirio niti bilo šta, a vidim da je besplatna za box4 plavi, od trenutka prve aktivacije u toku UO.
Ma taj Apolon im izgleda glavna zabava za dodatnu naplatu. Krajem 2023. više poziva od njih, promotivno tri meseca besplatno za taj servis i pristanem da aktiviraju (na tri meseca). Drugi račun od aktivacije - eto ga već kao stavka za naplatu (prošlo mesec i po od aktivacije). Uložio prigovor, stornirali račun ali odmah odjavio jer realno i ne vredi ničemu.
 
Jel ima neko info da li ce se ikad ukinuti "nezvanican" monopol telekoma na opticka vlakna? To jest da moze svako da pristupi infrastrukturi svakoga uz neku normalnu nadoknadu?
Ova cela papazjanija i razliciti uslovi je posledica toga da li mogu nekog da za*ebavaju ili ne mogu,zavisno od toga da li su nekom dostupni drugi operateri ili ne.
Ako pričaš o "monopolu" da su oni izgradili najveću optičku infrastrukturu u zemlji pa smo za par godina prešli sa ADSL/VDSL pristupa na FTH, onda bi takav "monopol" poželio i svim ostalim provajderima.

I tu nije problem sa Telekomom koliko sa menadžmentom ostalih firmi kojima ostanak na vodećim pozicijama i lepe godišnje bonuse garantuje što veći profit koji prave svojim poslodavcima/deoničarima a toga ne bi bilo nekoliko godina zbog potrebe za velikim novčanim ulaganjima.

Dok ne ulože neki ozbiljan novac u infrastrukturu i razgranaju se, ostali "provajderi" neka budu srećni što mogu da iznajme Telekomovu optiku od korisnika do svojih čvorišta.
 
edit: skoro sat vremena čekam da se neko javi na 0800100100. Stigao račun i ispoštovan prigovor, box 4 plavi stara cena 3k, međutim, zaračunali Apolon svod 273 dinara. Niti sam ja tu bezvezotinu od video kluba ikada aktivirio niti bilo šta, a vidim da je besplatna za box4 plavi, od trenutka prve aktivacije u toku UO.
064 733 ali opet ima da čekaš operatera za tu oblast. ali probaj.
Apolon sam ja aktivirao za box 4 plavi, ali aplikaciju i besplatna je. Ništa posebno, nema cast, nema smart itd... čisto da vidim o čemu se radi.
Apolon SVOD ti je video klub u sklopu TV usluge i nije besplatan za Plavi Box 4. Proveri u podešavanjima, imaš sigurno u istoriji kupovine kada i kako pa na osnovu toga reklamiraj.

@mlax37: ništa nije sporno osim što sam mišljenja da su odradili po zakonu. Nigde nema te stavke tako napisane da mora da ti kaže koliko će tačno da poskupe i kako će to da ti kaže. Naravno da će to da bude u obliku koji njima najviše odgovara.
Ja sam dobio sms, tako besramno formulisan kao što je i bio. I keva, i sestra, i zet i svi koje znam da su u MTS-u na nekom ugovoru. To je po zakonu trajni nosač i kopiju mogu da sačuvam.
Ne kažem da sam siguran, ali na prethodnom poskupljenju sam to prošao i nije bilo nikakvog obaveštenja. Komotno sam ih pobio na tu stavku na svaki račun i ugovor koji su hteli da naplate po višoj ceni tada. Pozvao sam na ugovor i zakon i nije bilo nikakvih problema.
Tako da mislim, da ponovim, da su ovaj put odradili kako treba. To shvatanje da je to običan toalet papir je bezveze, već sam pomenuo ranije. I to je trajni nosač da se razumemo. Mislim da je ugovor a time i opšti uslovi u skladu sa zakonom, jer ne vidim da ga je iko pobio, poništio, proglasio nezakonitim...
Lično sam odmah napisao moj stav, koji se odnosi na obe ugovorne strane, ako si već nešto potpisao sa obaveznim minimalnim rokom trajanja od 24 meseca onda ne talasaj u tom periodu nego ga ispoštuj. Sve ostalo je nepoštovanje druge strane. Odnosi se na sve u životu.

EDIT: nisam ja baš toliko pismen, ali neko je okačio članak iz Danas u vezi ovoga, pa to je to otprilike.
Treba se žaliti naravno u svakom slučaju. Pisati prigovor na račun, osporiti obaveštenje i videti za dalje šta je moguće.
 
Poslednja izmena:
Hvala Nešo, sad mi je jasno. Baš ću pogledati istoriju kupovine, ali mi prosto nemoguće da je mogao neko od matorih da aktivira, a ja još manje, nego proveriću sutra i ujedno da ponovo zovem da to deaktiviraju.
 
Ne pamtim kada sam video ovoliko postova i besa po linkedinu, tviteru, a siguran sam i fejsbuku. Daleko od toga da osuđujem ljude koji se bune (mada mogu do sutra sada da šalju skrinštove i koriste caps lock), ali se isto tako pitam gde su svi ti ljudi koji imaju bilo kakvog uticaja na mrežama i širi krug prijatelja bili da se jave i pomognu drugim ljudima da se vest proširi, da saznaju i raskinu ugovor na vreme. U zemlji gde se spava na dugmetu za repost i gde se apsolutno svaka vest prihvata senzacionalistički i bez filtera, teško mi je da poverujem da svi ti (mladi) ljudi tek sada besne posle toliko vremena i divljaju i da nisu bili obavešteni. Postoji i druga strana istine gde ljude ništa ne zanima, jer im je to samo jedan od računa koji plaćaju. Na poslu sam nekoliko kolega obavestio čim je mts objavio (dakle nisu bili dužni da vise na ovom forumu, već im je neko preneo vest), jedan mi je rekao da ga baš briga jer je ionako sve poskupelo, a druga koleginica je rekla da nema vremena da se bakće sa njima. Verujem da je dobar procenat koje je tada bilo briga sada počeo da divlja kada su ih i vizuelno rebnuli po ušima jer su svojim očima videli iznos na računu. Ja nemam nikakav odnos sa mts-om i nikada nisam bio u njihovoj mreži. Svi prigovori koje šaljem su za moje roditelje koji nisu nimalo glupi, ali nemaju način da saznaju za poskupljenje jer nije doprlo do njih, a žive u upravo takvoj sredini gde ljude ništa ne zanima. I mučno je i poražavajuće da ti za dve godine ugovora šalješ prigovor za prigovorom, zoveš, čekaš po sat vremena da se neko javi, ponižavaš se samo da bi korigovao iznos na ugovoreni (dakle ne govorimo ni o kakvim benefitima ili izlaženju u susret!). I super je ako neko živi u većem gradu pa može da se osveti mts-u tako što će preći kod drugog. Podsećam da postoje sredine koje zavise od tog famoznog VDSL-a jer ne žele ništa da ulažu, ti ljudi najviše i stradaju i tako iznova i iznova do nekog novog mts-ovog iznenađenja
 
Zali se za Net BOOST,naplaćivaće ti i nadalje...
Која је фора са тим Net Boost?
И мени су убацили у рачун. Мало пре прошао поред новог Меркатора, у пословници већа гужва него кад су пензије. Кол центар преоптерећен, нема слободних оператера.
 
@faca Mislim da su ga pri migraciji paketa automatski aktivirali svima koji imaju opciju da ga kupe. Sluzi da nakon potrosenog neta, umesto brzine od 2M/s imas 10M/s. Moguce da ima neke razlike kako radi na omorika i soko tarifama, ali da ne ulazimo sada u detalje.

Inace, juce predali zahtev za IDP, danas zvali i ponudili 50% na BOX paket svih 24 meseca, kao i obicno.
 
Nazad
Vrh Dno