Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Mislim da je zakasnila za reklamaciju kako bi bila sigurna da će joj istu uvažiti pošto je prema njihovom obavešteni koje gro ljudi nije videlo rok bio do kraja decembra ali svakako neka proba, ništa ne može da izgubi - u najgorem slučaju ostaće na ovim novim cenama.
 
Pozdrav svima, keva mi kaze da joj je stigla poruka o poskupljenju Box 4 paketa. Pod ugovorom je na 24meseca na 50% , i sad joj je stigao zadnji racun na 3250, prethodni bili 2850. Jel moze to da se reklamira i gde se salje reklamacija? Stvarno smo provalija od sistema, pod ugovorom ti menjaju cenu i nikom nista.
Vidim pise se o ovoj net boost usluzi i pogledam sad vidim da je aktivirana i da mora da se otkaze u poslovnici ili putem call centra.
Kad joj je stigla poruka?
Onima koni su dobili sms, stizalo je početkom decembra.
 
Malopre mi stigla poruka da se ipak naplacuje Net BOOST uz Soko Lite tako da ova u poslovnici očigledno ne zna za nove pakete.😮‍💨Odoh u poslovnicu da odjavim pošto ih na 0800100100 nikad neću dobiti.
 
Poslednja izmena:
Evo info iz Kraljeva. Žena se pismenim putem žalila na povećanje cene. Predala žalbu u poslovnici. To je bilo pre 2 dana. Istog dana popodne joj stiže sms, gde prihvataju žalbu i kažu da će ići po staroj ceni.
Mene mrzi da se cimam, jer mi je račun povećan samo 150 din, ali možda i hoću.
 
Hvala phoboskv, odoh i ja da se zalim. Ili neka koriguju ili novi ugovor na 24 meseca po 50%.
 
Inace me nervira sto su mi u MOJ MTS apk stavili net na neograniceno a ustvari je 400GB i što sad ne mogu da vidim koliko sam potrošio?
 
Zna li neko koliko meseci daju za nove korisnike na optici?
 
Onda ti je net NEOGRANIČEN .
Kad budes se setio nazovi ih , po mogućstvu ako radis ujutru kada ustaneš za posao i brzo ce se javiti .
Veruj mi da ne mogu vise sa njima da se njakam.Prvo za HBO da li je u paketu ili ne,pa onda sam tri puta intervenisao jer mi ne dolazi racun na mejl,pa sad za Net BOOST ....Ne mogu vise.:mad:
A i kad udješ na njihov sajt piše u paketu da je net neogranicen ali ispod pise 400GB.Znaci nije neogranicen.Totalno im je nejasan sajt vezano za pakete....
 
Poslednja izmena:
Kao sto @AcaRamone991 kaze, neogranicen je, tj ne mozes da ga potrosis, ali mozes "brzi" net da potrosis (400gb). Doduse, koliko znam "spori" net je 2mb/s (ne 1), a sa net boostom ide na 10.
 
Kad joj je stigla poruka?
Onima koni su dobili sms, stizalo je početkom decembra.
Jeste reče mi naknadno da je u Decembru stiglo, ali ona nije tad reagovala. Nije do 350 dinara ima još 6 meseci ugovora, ali ću joj reći obavezno da se žali...
 
Koliko se čeka na MTS da izdaju IDP broj?
 
Dobi li ko taj korigovani račun što najaviše da će poslati :) sutra će biti 7 dana kako su mi sms -om javili da će biti novi račun sa novim rokom za plaćanje ali će se to izgleda baš čekati...
 
Po mom iskustvu negde u periodu od 15.-20. stiže korigovani. Dospeće je kraj meseca ako se ne varam.
 
Vec sam pisao u Supernovi temi ali da i ovde pitam. Ne uspevam da aktiviram Deezer. Ne uspeva mi ni preko moj mts app, ni preko Deezer-a. Sada vidim u "Moje porudzbine" da je Dezzer zahtev "U radu". Da li to znaci da oni (tehnicka sluzba) to trebaju da aktiviraju?
 
Vec sam pisao u Supernovi temi ali da i ovde pitam. Ne uspevam da aktiviram Deezer. Ne uspeva mi ni preko moj mts app, ni preko Deezer-a. Sada vidim u "Moje porudzbine" da je Dezzer zahtev "U radu". Da li to znaci da oni (tehnicka sluzba) to trebaju da aktiviraju?
Zovi podrsku da vidis da li oni jos nesto treba da urade, a ako deluje da je sve ok sa njihove strane, onda cimaj deezer podrsku. Ja sam imao problem sa aktivacijom pre oko godinu dana i na kraju sam resio sa deezer podrskom. Doduse, ja sam hteo da aktiviram deezer na vec postojeci nalog, pa je to zahtevalo jos malo manevrisanja, ali sam na kraju uspeo iako su me ubedjivali u MTS da to ne moze. Tj mozda je jedna od 3-4 osobe rekla da mozda moze.
 
Ali racunajte da daju 24x50% ako predjes u Yettel a ne u SBB.Nije to isto.Jer zasto "trazimo" IDP broj - da bi presli u Yettel.
 
Danas sam dobio odgovor na prigovor za januarski račun koji je uvećan zbog prelaska na aktuelnu (skuplju) ponudu. Kažu da je neosnovan jer sam pravovremeno obavešten SMS porukom od 09.12.2024. godine (koju nisam pročitao, jer je naravno bila "sakrivena" u poruci o redovnom računu za novembar). Sad sam je pogledao i u njoj nigde ne piše koja će biti nova cena.
Međutim, ono što izričito piše je da će, između ostalog, prelaskom na novi paket (po većoj ceni jelte ?) biti izjednačen download i upload brzine na optici. To kod mene nije slučaj. Imam Box4 Zlatni paket. Brzina je 1024000/512000 Kb/s i dobio sam novi veći račun, a brzina je ostala ista. U poslovnici su mi rekli da nove ugovore na optici sklapaju sa jednakim brzinama download = upload ? Ne znaju zbog čega je to kod mene ostalo kako je i bilo. Napisao sam novi prigovor zbog ovoga jer smatram da je to neispunjenje ponuđenih uslova iz SMS poruke od 09.12.2024. godine i da zbog toga imam pravo na jednostrani raskid ugovora. Da li sam u pravu ? Ugovor mi je ostao isti u kome pišu navedene brzine Interneta ali sa večom mesečnom cenom. Da li ih nova cena, i ono što piše u SMS poruci kojom su me upozorili na promenu uslova, njih obavezuje ili se ono što tu piše odnosi samo na "nove korisnike" ? Ako je ovo drugo to je flagrantna diskriminacija korisnika koji za istu cenu dobijaju različite usluge ? Da li je to dovoljan uslov za pravni spor ?
 
Bas me cudi kako su mogli da napisu da je izjednacena brzina kad je box4 zlatni jedini sa 1gb / 500mb
Ovako piše:
"Od 09.01.2025. vazice aktuelni paketi iz komercijalne ponude koji donose: vece brzine kucnog interneta uz izjednaceni upload i download na optici....."
Bas me cudi kako su mogli da napisu da je izjednacena brzina kad je box4 zlatni jedini sa 1gb / 500mb
Piše to isto i na njihovom siteu. Pročitaj sam:

 
Poslednja izmena:
Ovako piše:
"Od 09.01.2025. vazice aktuelni paketi iz komercijalne ponude koji donose: vece brzine kucnog interneta uz izjednaceni upload i download na optici....."

Piše to isto i na njihovom siteu. Pročitaj sam:

Procitao sam taj link jos u decembru, "Aktuelna ponuda u okviru Net i BOX i Super PLAN paketa na optičkoj infrastrukturi, sada donosi dodatni kvalitet - izjednačene brzine interneta, podjednako brzo preuzimanje i slanje sadržaja." I kad kliknes na akteulnu ponudu box-a i odes na box4 vidis da zlatni nema taj feature. Kapiram da oni tumace da si morao da kliknes da vidis za svoj paket kakve usluge dobijas. I ja sam isto mislio kao ti pa kad me zvao operater sto sam se bunio zbog poskupljenja ja sam im rekao za 600 din vise sto hocete da naplatite ja ne znam sta dobijam to novo za taj novac osim nesto kod mobilnog sto mi i ne treba, bar da imam taj isti download / upload, al nema, pa su rekli ok ostaje ista cena i da ne menjaju.

1739371732133.png
 
Meni je najjace sto zlatni paket ima slabiji upload od belog koji je slabiji paket.
 
Procitao sam taj link jos u decembru, "Aktuelna ponuda u okviru Net i BOX i Super PLAN paketa na optičkoj infrastrukturi, sada donosi dodatni kvalitet - izjednačene brzine interneta, podjednako brzo preuzimanje i slanje sadržaja." I kad kliknes na akteulnu ponudu box-a i odes na box4 vidis da zlatni nema taj feature. Kapiram da oni tumace da si morao da kliknes da vidis za svoj paket kakve usluge dobijas. I ja sam isto mislio kao ti pa kad me zvao operater sto sam se bunio zbog poskupljenja ja sam im rekao za 600 din vise sto hocete da naplatite ja ne znam sta dobijam to novo za taj novac osim nesto kod mobilnog sto mi i ne treba, bar da imam taj isti download / upload, al nema, pa su rekli ok ostaje ista cena i da ne menjaju.

Pogledajte prilog 480351
Pa znaš kako, mene nikakav operater nije zvao da pita da li hoću ili neću da ostane ista cena. Da jeste i ja bih odbio jer sve to drugo ... neki TV kanali me ne interesuju. Oni su tendenciozno poslali obaveštenje na kraju SMS poruke o redovnom računu, tako da niko i ne pročita. Ko čita poruke da mu je stigao novi račun na istu sumu ? Koje su bilo moje opcije i da sam pročitao. Trebalo je da raskinem ugovor ? Valjda sam u toku tih 30 dana od prijema SMS mogao da to tražim ? Uostalom tebi su ostavili istu cenu znači da može i to, a ne samo prihvatanje nove cene ili raskid ugovora.
 
Imam samo jedno pitanje. Da li je još aktivna, tj. traje novogodišnja promocija?
 
Nazad
Vrh Dno