Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

To se i ja pitam.Meni još ništa nisu odgovorili,samo potvrdili da je stigao prigovor.
Ja sam poslao jos prvi dan i ista situacija. Inace neka zeznu 1000 ljudi za po 200 dinara, pun "dzak" korigovanih racuna je isplativ. Ljudi u kakvu smo mi fazu usli, da moramo sa vise paznje gledamo sta nam drzavni provajder radi nego sto gledamo televiziju koju im placamo
 
Inače,danas mi u Moj MTS piše da nemam 800GB neta već neograničeno iako je Soko Lite?!Ko će njih razumeti...😄
 
Podneo sam zahtev za IDP kod 3.2.2025. nakon isteka ugovorne obaveze. Još uvek mi putem imejla nije stigao kod.
Posle kog vremena obično izdaju IDP kod i da li postoji rok za izdavanje koda?
 
Podneo sam zahtev za IDP kod 3.2.2025. nakon isteka ugovorne obaveze. Još uvek mi putem imejla nije stigao kod.
Posle kog vremena obično izdaju IDP kod i da li postoji rok za izdavanje koda?
Rok je 7 dana ali te obično za dva dana zovu i nude da ostaneš za 24x50%.
Jesu li te zvali?
 
Kontam da ove kanale na promociji još ne gase dok ne prođe sva ova ujdurma oko migracija i računa, u suprotnom eto novih prigovora :ROFLMAO:
 
Podneo sam zahtev za IDP kod 3.2.2025. nakon isteka ugovorne obaveze. Još uvek mi putem imejla nije stigao kod.
Posle kog vremena obično izdaju IDP kod i da li postoji rok za izdavanje koda?

Mislim da je već neko jednom pisao u temi da ga nisu zvali nakon podnošenja zahteva za IDP. Ispostavilo se da službenica nije ni prosledila i zavela taj zahtev.

Prvo bi trebali da te pozovu i tek nakon toga, ako ne želiš da produžiš ugovor, da pošalju broj. Suštinski bi sve to trebalo za nekih sedam dana. Zbog navedenog, proveri da li je prosleđen zahtev. Moguće je da su dodatno sluđeni sa prigovorima i pritiskom korisnika zbog povećanja cena za koju bar 80% korisnika nije znalo i da zato sporije ide.
 
I kad otprilike sad oni šalju ove korigovane račune...imaće ih pun "džak" za slanje :)
Nece biti korigovani vec ce naredni mesec biti korigovan (umanjen racun). Bar sam takav sms dobio. Ja sam korisnik Super Plan paketa kod Supernove i mnogi korisnici su dobili ovaj sms. Mozda ce tako biti i kod vas korisnika box paketa. Tako da sam ja moj uvecan racun morao da platim.
IMG_20250208_120642.jpg
 
@mwsavko Da li si prvo dobio sms ili mejl da će ti biti korigovan račun pa onda posle toga ovo što si postovao ?
 
Dokle god mts bude državni i dokle god se budu preko njega prale pare za kojekakve sportske klubove i "pevačice" ovi problemi se neće rešiti
A kod drugih operatera je sve bajno . Sigurno .
Ne branim MTS otisao sam od njih , ali velika većina gleda gde će jeftinije proci i ide tamo .
Kako je moguće da svi oni daju bolje uslove novopridošlima , nego starosedeocima .
Kako im se isplati dati 18 x 1din ili 50% x 24
Svi su isti i državni i privatni .
 
Pozdrav narode,

Koliki je rok u praksi za odgovor na prigovor? Ako sam dobro razumeo, 8 dana je zakonski.
10/01 podneo zahtev za prevremni raskid ugovora za Box 3 (ističe 05/2026), jer sam se razveo, prešao privatno gde vlasnik ne dozovoljava prenošenje linije a novi stan još nije gotov (mogu samo opet MTS ali optika ovaj put). I još dobijam zbog nove adrsee 14 meseci po 1 dinar za Box 3.
17/01 dobijam sms od MTS da mi povoljniji penali iznose 13.510 dinara što je prihvatljivo jer nikad nisam imao neke jače benefite, 18 godina korisnik, svi računi plaćeni na vreme... Isti dan vratio opremu, dobio zapisnik da je sve uredno vraćeno, ali 12/02 vidim na portalu MojMTS račun za Box 3 na iznos od 69.000 dinara.
Zvao kol centar kažu, da stoji da su penali 13.510 i da je verovatano greška, uložio prigovor i dobio SMS da je prigovor evidentiran.
Sutradan otišao u poslovnicu da vidim šta mi je činiti, kažu da će mi sigurno uvažiti prigovr jer i oni vide u sistemu taj iznos od 13 hiljada.
Kako još uvek nema odgovora, zato i pitanje sa početka, kao i šta mi je činiti ako odbiju prigovor, osim da im platim...

Hvala unapred na odgovoru!
 
Moras sacekati da ti pošalju novi - ispravljen račun i tada ako nemas prigovor moras ga platiti u roku koji je naveden na računu .
 
Jel zna neko koliko kosta dodatni fix.tel broj (ne pitajte sta ce mi) u box paketima koji vec sadrze jedan.
 
Nece biti korigovani vec ce naredni mesec biti korigovan (umanjen racun). Bar sam takav sms dobio. Ja sam korisnik Super Plan paketa kod Supernove i mnogi korisnici su dobili ovaj sms. Mozda ce tako biti i kod vas korisnika box paketa. Tako da sam ja moj uvecan racun morao da platim.
Meni je stigao SMS da će da izvrše korekciju računa i da pošalju korigovani.
U pitanju je naplata dodatnih paketa i HBO+ za BOX4 plavi.
 
I dalje otkljucani promo kanali, jos od 14.11.2024. Zna li se kad ce da iskljuce?
HBO nije otkljucan, jer nisam ni trazio.
 
Samo da javim da su zvali istog dana u četvrtak kad sam podneo zahtev za IDP i ponudili 24 x 50%.
 
Ja sam poslao jos prvi dan i ista situacija. Inace neka zeznu 1000 ljudi za po 200 dinara, pun "dzak" korigovanih racuna je isplativ. Ljudi u kakvu smo mi fazu usli, da moramo sa vise paznje gledamo sta nam drzavni provajder radi nego sto gledamo televiziju koju im placamo
Malo je to. Hiljadu korisnika je za njh statistička greška. Zeznu oni kroz ove migracije puno više. Teorijski ako imaju milion korisnika, računaj da 80% niti prati, niti je u toku na neki način sa migracijama, poskupljenjima, dodacima. U tih 800k korisnika, računaj da je svaki platio veći račun, neko kroz netboost, neko za dodatn paket koji je zaobravio da deaktivira, onda uvećan račun skoro celoj bazi od tih 800k. I tu se na mesečnom nivou dolazi do astronomskih cifri samo u razlici i to sve zbog neobaveštenosti, nezainteresovanosti i lenjosti korisnika.
 
@srki018 - uvek je pametno pokrenuti bilo kakav postupak koji ce ih naterati da daju bolju ponudu.

@banexbanex - covek je dao minimum korisnika za koji im se vec isplati cela ova sprdnja, jasno je svima da je taj broj mnogo veci.
 
Nazad
Vrh Dno