Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ceo decembar mesec smo upravo na ovoj temi desetine i desetine strana ispisali o onome što sledi posle 1.2. kada stignu januarski računi tako da...
Druze, ja ovu temu i ovaj podforum posecujem samo kada mi istice ugovor da bih video sta je u tom trenutku najpovoljnije da se uzme kod nekog provajdera. Nakon sto potpisem ugovor stvarno me ne zanima naredne dve godine nista na ovu temu. Zar je to neobicno?
Potpuno je suludo ocekivati od nekog da nakon potpisanog ugovora mora konstantno da proverava da li ce provajderu pasti na pamet da jednostrano promeni uslove ugovora. Ali u takvoj zemlji zivimo pa su takva ocekivanja valjda postala normalna.
 
Ne znam ko koga tu sad zeza ali sam upravo bio u poslovnici da mi deaktiviraju Net BOOST i kažu mi da mi je i dalje dzabe uz Soko tarifu i da sačekam da mi preprave račun.Kolega pored nje je dodao da su svima zeznuli i naplatili u prevodu.Ušla je u sistem da proveri i kaže da je greška i da mi se neće naplaćivati.Saga se nastavlja....😄
 
Druze, ja ovu temu i ovaj podforum posecujem samo kada mi istice ugovor da bih video sta je u tom trenutku najpovoljnije da se uzme kod nekog provajdera. Nakon sto potpisem ugovor stvarno me ne zanima naredne dve godine nista na ovu temu. Zar je to neobicno?
Potpuno je suludo ocekivati od nekog da nakon potpisanog ugovora mora konstantno da proverava da li ce provajderu pasti na pamet da jednostrano promeni uslove ugovora. Ali u takvoj zemlji zivimo pa su takva ocekivanja valjda postala normalna.
Ukoliko zelis da budes "u toku", moras nekad u tih 2 god da posetis ili ovaj forum ili nesto drugo, da bi se informisao, jer svaki provajder podize cene usluga kad im se hoce jer im je to ocigledno omoguceno. Barem sam siguran da pratis neke vesti i mozes da cujes da ce neki od provajdera eventualno da podigne cene, Onda sledi ovo gore sto sam ti napisao i to je to. Ne budi zadrt i ne buti toliki optimista kao sto smo svi mislili da smo, potpises UO na 2 g i tu se NE SME menjati nista, Kao sto vidis, moze.
 
Poslednja izmena:
@srki018
Čitajući ovu temu našao sam vest da je MTS promenio cene paketa. Podneo sam zahtev za raskid ugovora uz poziv na 131. član Zakona o elektronskim komunikacijama (raskid ugovora bez plaćanja penala).
Kada me je pozvao MTS agent iz SU prvi put je ponudio da mi ostane ista cena. Na njihovu ponudu nisam reagovao pa su me pozvali kroz 10-tak dana opet.
U tom drugom razgovoru sam napomenuo da hoću raskid ugovora ili da daju bolje uslove. Pretpostavljam da je u tom trenutku (kada su me drugi put zvali bio 06.01.) već bila velika navala korisnika koji traže raskide ugovora pa sam taj momenat iskoristio da tražim 50% popusta na ugovornu obavezu (postojećeg ugovora) do kraja ugovorne obaveze.
Stigao mi je SMS kao potvrda da imam 50% popusta do kraja ugovorne obaveze (u prilogu).
IMG_4978.jpeg

Sada mi je stigao račun koji je uvećan i nisu ispoštovali telefonski dogovor i zato sam podneo reklamaciju na iznos računa. Prema rečima agenta, usvojena je reklamacija.
 
E sad moj "slucaj", u utorak, sam se i ja ovde oglasio sa porukom da je i meni uvecan racun i to za nekih aprox 250 din. Naplatili mi za 11 dana pracenje dva (2) tv paketa, na koje inace imam prava besplatno da ih imam (Box 3 M). Odmah u sredu sam se "nacrtao" pola sata pre otvaranja poslovnice, i prvi bio na "salteru" i ulozio prigovor na to sto su mi naplatili. U toku veceri (petak), dobijem sms - "Postovani, obavestavamo vas da je vas prigovor pod brojem ..... RESEN OSNOVANO. U narednom periodu bice vam poslat korigovan racun sa novim iznosom." E sad cemo da vidimo KAD ce stici taj novi, korigovan racun :)!
 
Ja sam se žalio na vreme kad se ovde pisalo, dobio sam i SMS i na mail da mi se uslovi neće menjati, da mi ostaje stari paket što i jeste ostao (fixni, net 200 + Omorika 12), ali vidim da mi je od ovog meseca cena paketa veća za oko 350dinara. Nije mi uključen Net Boost. Ne bi ni provalio da nisam video da se ovde piše. jer sam mislio da mi je povećan račun bio zbog naplate parkiranja.
Isti slucaj, pisao sam prigovor.
 
Ne znam ko koga tu sad zeza ali sam upravo bio u poslovnici da mi deaktiviraju Net BOOST i kažu mi da mi je i dalje dzabe uz Soko tarifu i da sačekam da mi preprave račun.Kolega pored nje je dodao da su svima zeznuli i naplatili u prevodu.Ušla je u sistem da proveri i kaže da je greška i da mi se neće naplaćivati.Saga se nastavlja....😄
Za Soko Max se ne placa, tj ne postoji jer imas neograniceno po max brzini, a za Soko Lite se placa. E sada, ko na kog Sokola misli, pitanje je sad.
 
Moram da se izvinim mts-u, postavio sam netačan navod - suprugu su zvali na telefon da se to aktivira besplatno na 3 meseca u oktobru, ona bila u nekoj gužvi i rekla aktivirajte... i sad naplatili posle 3 meseca. Dakle, moja tvrdnja nije bila tačna ipak, sad sam kroz portal deaktivirao (ali će prestati da radi 28.2) pa ću tek posle toga videti da li je stvarno deaktiviran.
Ја сам исто имао проблем са Аполон пре скоро две године, исто три месеца бесплатно. Жалио се и у важили, мислим да је били два или три месеца, сторнирали све рачуне.
 
Sad sam proverio, ne dobijam od njih nikakve sms o iznosu računa.
Žalio sam se na račun, pa ćemo videti šta će da bude.
To je svakako jak argument, budući da je neophodno individualno obaveštenje. Problem je, međutim, što bi trebalo da ti stižu te poruke, pa i nevezano za ovu situaciju ne bi bilo loše da to proveriš. Možda ti se u bazi vuče neki stari broj, pa na njega šalju.

Dobijam preko e-maila račune ali tamo ne piše ništa o ovim promenama.
Da, na računima iz nekog razloga nisu ništa napisali.
 
Mesec dana do isteka ug. Ob. Za Box4 crveni, 18 meseci bilo po dinar, kako bi obračunali penale?
 
Oni su uspeli da na skoro 50 % korisnika pogreše račune da posle više dnevne prepiske i poziva šalju ljudima poruke da je došlo do greške.
I to je za njih to....oni idu dalje baš njih briga.

Radio ne radio svira ti radio !👍
 
… svaki put u CC stavim i njih, makar zbog pisanog traga… čini mi se da im to pomogne da malo brže reaguju, reše smetnju - prigovor…
 
Ako neko ima drugi STB, a istekla mu je UO, da li taj STB pocinje sa naplatom za koriscenje ili bi morao da ostane besplatan dok god se koristi usluga?
Mislim da se ne placa, ali reko bolje da pitam, pre nego sto ulozim zalbu.
 
Oni izgleda da imaju problema sa mejl serverom , poslao im sinoc jedan mejl i jos uvek nije stigla potvrda da je primljeno... kao sto ranije uvek stize...
 
Mogao sam da biram. Originalno je bio Box3 plus odvojeni postpaid, sad je uzet Box 4 plavi.

Pogledajte prilog 479672
Da li ti je bio istekao i postpejd ugovor?
Pitam jer meni ističe box3 u martu a postpejd u oktobru, pa ne znam da li bih mogao u martu da uvežem sve u box4, a da ne plaćam penale za prevremeni raskid ugovora na postpejdu
Ako neko ima drugi STB, a istekla mu je UO, da li taj STB pocinje sa naplatom za koriscenje ili bi morao da ostane besplatan dok god se koristi usluga?
Mislim da se ne placa, ali reko bolje da pitam, pre nego sto ulozim zalbu.
Plaća se dugi stb čim istekne UO
 
Da li ti je bio istekao i postpejd ugovor?
Pitam jer meni ističe box3 u martu a postpejd u oktobru, pa ne znam da li bih mogao u martu da uvežem sve u box4, a da ne plaćam penale za prevremeni raskid ugovora na postpejdu
Postpaid je isticao dve nedelje posle box3, pa sam odlucio da sačekamo za svaki slučaj.
 
Bila sam danas u jednoj MTS poslovnici u centru Beograda. Čovek je došao da se žali što mu je naplaćen HBO, iako ga je pre migracije imao u paketu. On svakako nije od onih koji posećuju ovaj forum, ali je tako lepo obrazložio svoje nezadovoljstvo da sam bila oduševljena. Posebni plus je to što nijednom nije povisio glas, a nije ni napadao zaposlenu. Verujem da će mu usvojiti prigovor, nema druge, jer su mu svi argumenti na mestu. Ova poslednja MTS migracija je protekla na najgori mogući način.
 
Nista ovo nije slučajno. Kao nikome u celom MTSu nije palo na pamet da će doći do ovoga. Ma važi. Kako im se nekad ne desi, pa da svima naplate manje? Sve je to po APP sistemu.
 
Koliko je vama stigao račun za Box 3 za prethodni mesec - ja sam plaćao 5.199 dinara a sada je sa nepotpunim povećanjem stigao račun od 5.489,33 dinara.
 
Ako pričaš o "monopolu" da su oni izgradili najveću optičku infrastrukturu u zemlji pa smo za par godina prešli sa ADSL/VDSL pristupa na FTH, onda bi takav "monopol" poželio i svim ostalim provajderima.
Ne bih takav monopol poželeo ni neprijatelju. I dalje pola miliona Telekomovih korisnika ima brzine do fantastičnih 10 mbps i uživa u digitalnoj SD slici a plaća iste cene kao da imaju optiku.
 
… kad Šolaku budu legle pare, mogao bi da ih ‘dokapitalizuje’ i dovede u red…
 
I kad otprilike sad oni šalju ove korigovane račune...imaće ih pun "džak" za slanje :)
 
Mejl ne prolazi do korisničkog centra, pun im server šta već. Poslao prigovor preko app ali tu je znatno limitiran broj karaktera za opis pa ne mogu da im se načestitam kako valja kao u mejlu.
 
Nazad
Vrh Dno