Kao prvo, želeo bih da se zahvalim svim ljudima koji su me posavetovali i/ili poslali brojeve agenata prodaje, zaista lepo od vas!
Razgovarao sam sa agentima MTS-a, Yettela, SBB-a i A1, a prošlog četvrtka sam podneo zahtev u poslovnici za izdavanje IDP broja, a u petak (zvanično poslednjeg dana akcije sam u A1 poslovnici podneo zahtev za Mega plan - i to uz mnogo natezanja sa njihovim službenicima). Plan je bio da pređem u SBB na EON full za 12 meseci po 1 din i A1 Mega Plan godinu dana gratis.
Zatim sam u subotu dobio poziv sa 064733 ponudu za neku Omoriku od nekih nepunih 1000 dinara valjda 6 meseci i potom 1200 din ostatak UO. Rekao sam da me ne zanima, gospođa reče da će pozvati u ponedeljak. Pošto sam se brinuo za mobilni net, a malo i za silazak s optike na kabl, sačekao sam.
U ponedeljak sam dobio klasičnu ponudu, BOX4 BELI za 24*3750 dinara, na šta sam pristao zbog 600/600 Mb/s i 400 GB mobilnog neta mesečno, kao i nezanemarljivih gigabajta u romingu. HBO gratis sam i do sada imao, kao i 3 stb-a.
Potvrdio sam ugovor putem mejla i to je to.
Jedino sam i tad ušao u raspravu sa gospođom oko toga što sam i tokom prethodne UO imao WiFi extender koji nije bio kompatibilan sa ruterom (od njih sam ga dobio za 1 din mesečno), a WiFi domet po kući mi je baš loš. Tražio sam da mi izdaju novi ruter i/ili extender koji rade bolje ili makar funkcionišu uopšte (nisam ispratio koja oprema je sad poželjna i aktuelna), a i zatražio sam da mi zamene sva 3 daljinska upravljača, jer bukvalno nijedan više ne funkcioniše. Za prvo je napisala prigovor na tehničku ispravnost i kao kontaktiraće me tehnička služba (juče i danas još nisu), a za drugo rekla da imam pravo da zamenim samo 1 daljinski, a da druga 2 moram da platim. Pošto sam bio preumoran oko ovih cimanja i želje da uštedim 100-200 evra na godišnjem ili dvogodišnjem nivou, pristao sam i to je to.
No, ne lezi vraže, sad vidim da su mi januarski račun za BOX3 uvećali za 719 din u odnosu na decembarski i to su naplatili:
100 dinara više osnovnu naknadu, sa 5200 na 5300, zatim neke fiksne pozive i to pre 25. januara kad je istekao ugovor (mislim da ni nakon toga nije trebalo da naplate), zatim HBO za 6 dana nakon isteka ugovora 137 dinara i dodatni STB još 97 dinara.
Kapiram da mi je zbog isteka UO 25.1. trebalo naplatiti taj dodatni STB za 6 dana, ali zar nije HBO besplatan do kraja januara?
Pozvaću da vidim da l' da se cimam s prigovorom ili da ćutim i platim, ali eto, čisto da podelim s vama...
Još jednom, hvala na pomoći svima!
