Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Imam jedno pitanje sto se tice besplatne ponude za internet i televiziju. Tati su to nudili letos i on je odbio jer su mu rekli da bi prvo morao da odjavi ADSL internet koji trenutno imamo na nekih mesec-dva da bi mogao da se kvalifikuje za tu ponudu. Da li bi to moglo da se iskoristi ako bih recimo ja potpisala ugovor umesto njega ili mora iskljucivo onaj na koga se vodi fiksni telefon? Imamo opasne probleme sa signalom za televiziju na selu (ne radi nikako, samo neki lokalni kanali rade), pa bih da uzmem tu promociju zbog televizije.
Pošalji mejl sa pitanjem u vezi te promocije na [email protected] sa podacima o fiksnom broju telefona, vlasniku, adresi i ostavi tvoj broj mobilnog telefona.
Neko će ti se javiti, i velika je verovatnoća da promocija i dalje važi.

Može otac da potpiše ugovor, kada dođu da urade instalaciju, a može i da se telefon prebaci na tebe, onda ne mora otac da potpisuje ništa, ali ćeš ti morati da potpišeš ugovor i plaćaš račune.
 
Imam
Van ugovorne obaveze već 2 godine (od oktobra 2022 god), imao sam BOX 3 sa optikom 600/300 i iris TV Max.

U rаčunu za decembar, kada se odigrala migracija na novi paket, su mi naplatili i fakturisali na 24 dana uslugu "TV HBO+ HD" u iznosu od 500 dinara na standardan iznos računa od 6300, tako da mi je račun 6800 dinara.

Šta da radim ? Da li se mogu žaliti i reklamirati ?
Imam isti paket od januara 2022. i na poslednjem računu nemam uvećanje za Max, ista je cena 5200 din.Mislim da je u ugovoru navedeno da je Max besplatan kao video klub, s tim što se neki noviji filmovi i serije naplaćuju.
 
Da li ima neko broj agenta koji nudi ovih 16m po 1 din, ja sam dobio jedan broj, ali mi se ne javlja agent
 
Da li su nekom stigli na naplatu penali zbog prevremenog raskida ugovora nakon momentalnog raskida u poslovnici uz vracanje opreme? Kako se borite s tim? :)
 
Evo ja da javim da sam danas posle ko zna koliko preganjanja (23. decembra predat zahtev) dobio email od Telekoma gde je moj zahtev za raskid ugovora rešen kao osnovan uz poziv da odem u najbližu poslovnicu.
Fala kur*u!
 
Meni vec aktivirali netbust, a jos nije 9.1. :mad: Ako ga deaktiviram gubim 4u4, bas su bezobrazni. Jos 150 kinti vise na racun za svaki broj.
Sta li ce da urade od sutra sa dugim delom box-a.. Bice ovde rasprave i svadje izgleda.
 
31-og zvao telefonom, odradili urgenciju, danas stigao sms: "Postovani,obavestavamo Vas da ce Vam nastavak koriscenja nasih usluga biti omogucen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesecne naknade, do isteka obaveznog perioda vazenja ugovora. Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete koriscenjem nasih usluga i nastavku uspesne poslovne saradnje.Vas Telekom Srbija."
 
Meni vec aktivirali netbust, a jos nije 9.1. :mad: Ako ga deaktiviram gubim 4u4, bas su bezobrazni. Jos 150 kinti vise na racun za svaki broj.
Sta li ce da urade od sutra sa dugim delom box-a.. Bice ovde rasprave i svadje izgleda.
I meni ubacili Net boost RTD 0.2/0.2 GB.
Bas sad video u aplikaciji. 😡
 
31-og zvao telefonom, odradili urgenciju, danas stigao sms: "Postovani,obavestavamo Vas da ce Vam nastavak koriscenja nasih usluga biti omogucen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesecne naknade, do isteka obaveznog perioda vazenja ugovora. Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete koriscenjem nasih usluga i nastavku uspesne poslovne saradnje.Vas Telekom Srbija."
Ali ne i za ceo paket za koji je potpisan ugovor...
 
Šta li im znači RTD akronim? Retroaktivno dranje? 🤣🤣 Retrogradno?

To bi poželjno bilo da proveri ako ima neko ko se uklapa u opis da korisni neki od starih Omoriku paketa a da taj broj NIJE pridružen u Box4 deljenje neta, pa da vidimo da li su i takvim slučajevima dodali/aktivirali taj "net boost RTD"?
Da li je svima uvaljeno ili samo brojevima koji su ubačeni da dele te gigabajte sa Box paketima.

Vidim kevi ima to RTD, a njen broj je ubačen uz bratov Box4 da deli tih 300 GB mesečno.
Naravno da je tad "Net Limit" bio deaktiviran, a sad za "Net Boost" piše da je aktivan.
 
Poslednja izmena:
A sta se desava sa Iris Go? Meni u aplikaciji pise da nije aktivna, i da mogu da je aktiviram, a gledam na tabletu i dalje radi. Nece valjda i to maknuti? 😱
 
Ali ne i za ceo paket za koji je potpisan ugovor...
Sad sam pogledao strukturu računa za BOX3 za decembar:
  • ukupno: 1.900 din.
  • osnovna mesečna naknada (koju su ostavili nepromenjenu): 1.800 din.
  • ostale usluge i naknade: 100 din.
Preživeću što je popust samo na osnovnu mesečnu naknadu.
 
Poslednja izmena:
Šta li im znači RTD akronim? Retroaktivno dranje? 🤣🤣 Retrogradno?

To bi poželjno bilo da proveri ako ima neko ko se uklapa u opis da korisni neki od starih Omoriku paketa a da taj broj NIJE pridružen u Box4 deljenje neta, pa da vidimo da li su i takvim slučajevima dodali/aktivirali taj "net boost RTD"?
Da li je svima uvaljeno ili samo brojevima koji su ubačeni da dele te gigabajte sa Box paketima.

Vidim kevi ima to RTD, a njen broj je ubačen uz bratov Box4 da deli tih 300 GB mesečno.
Naravno da je tad "Net Limit" bio deaktiviran, a sad za "Net Boost" piše da je aktivan.
Samo je ubaceno na omoriku 25 (supruga) njen broj je i nosilac box paketa. Ja sam na kontroli troskova kod mene nema.Moj broj je ubacen 4 u box 4.
 
@mwsavko
Nisi Omorika ili Soko ptica ;) Ja se ni ne sećam da li ta "usluga" uopšte i postoji za te Kontrola troškova tarife? 😂 Znam da mogu da dele net iz boxa...
 
@mwsavko
Nisi Omorika ili Soko ptica ;) Ja se ni ne sećam da li ta "usluga" uopšte i postoji za te Kontrola troškova tarife? 😂 Znam da mogu da dele net iz boxa...
Ne kontrola troskova. U aplikaciji je supruga jos uvek na omorika 25. Videcemo da li ce migracija biti potpuna i da je prebace na soko lite...posto su poceli da ubacuju net boost.
 
Poštovanje može li broj akvizitera prešao bih iz SBB-a
 
A sta se desava sa Iris Go? Meni u aplikaciji pise da nije aktivna, i da mogu da je aktiviram, a gledam na tabletu i dalje radi. Nece valjda i to maknuti? 😱
Box sa Iris TV podrazumeva besplatno korišćenje TV na mobilnim uređajima. Tako da ne treba dodatno aktivirati ono što je već aktivno.
Meni to stoji tako od početka korišćsnja box 3 paketa. Objasnili su mi, da u slučaju da nemam box sa iris tv, onda bih napr. mogao da aktiviram Iris go, besplatno za Soko light tarifu. S obzirom da imam Iris na velikim ekranima, ovaj Iris go ide u paketu sa tim.
 
Box sa Iris TV podrazumeva besplatno korišćenje TV na mobilnim uređajima. Tako da ne treba dodatno aktivirati ono što je već aktivno
Nisi u pravu, za deo da je usluga automatski aktivirana Box paketima. Jesi da je besplatna kad se aktivira uz Box pakete koji sadrže TV uslugu.

U prošlosti je gomila ljudi zakucavala u taj problem kad krenu da kucaju MojMTS login podatke da neće da se loguje jer sama usluga nije aktivirana na MojMTS nalogu.
 
Usluga nikad nije bila aktivirana u Boxu nego sam je morao sam aktivirati i bila je besplatna tokom celog ugovora, a u aplikaciji je (posle aktivacije) imala status (zelenim fontom) AKTIVNA. Od danas je taj status promenjen u NEAKTIVNA i imam dostupan taster AKTIVIRAJ. Mada kao sto rekoh na tabletu i dalje normalno radi. Da li je na pomolu promena pravila i po tom pitanju tek cemo videti, treba biti na oprezu
 
I kod mene je ubacen "netbust RTD" 200 mb, jos uvek sam na Omorika 50. Satara tarifa, novi nameti.
Videcu koliko cu imati od sutra osnovni internet, za sad je 120gb. Meni je to sasvim dovoljno jos da vidim koliko ce zena na njenoj tarifi da ima internet pa mozda i ugasim ovu globu 4u4.
Takodje mi za Iris go pise "neaktivna" iako radi na kompu i mobilnom. Sta li ce od sutra da smuckaju.
 
Ovo su po difoltu izgleda svima pogasili tj. proglasili neaktivnim Iris go a on radi...narednih mesečak dana će ova tema biti verovatno među najposećenijim i to sa razlogom 🤣 ko zna na kakve ćemo probleme naići sa ovim diletantima.
 
Ovo su po difoltu izgleda svima pogasili tj. proglasili neaktivnim Iris go a on radi...narednih mesečak dana će ova tema biti verovatno među najposećenijim i to sa razlogom 🤣 ko zna na kakve ćemo probleme naići sa ovim diletantima.
Moja pretpostavka je da ko god ponovo aktivira Iris go usluga mu postaje komercijalna. Al to je samo moje nagadjanje
 
Majka nije u Box 4u4 i nisu joj aktivirali NetBoost. Nisam je ni ubacivao jer je imala do skoro 25TB promociju koju bi poništio ubacivanjem u 4u4. Omorika 25 je kod nje u pitanju.
Valjda Roming Tarifa Dodatak...
Meni su aktivirali za Box 4 plavi lite, mislim na NetBoost, ali moram prvo da vidim šta ću. Imam dvoje bitnih u deljenju pa zavisi od njih. Mada jeste onakav kakav je potez, mislim da će da ostane. Nije mi neka cifra da ću da crknem a biće potreban ponekad.
Bio je aktivan Iris GO 100%, nije bio automatski aktivan, morao si prvi put da ga aktiviraš. Kod MTS-a je ranije bila praksa da ako slučajno nešto besplatno deaktiviraš, sledeća aktivacija ide po komercijalnim uslovima... Da ne čitam sada, ali i pisalo je tako nešto u ponudama. Uglavnom, ne bi dirao ništa dok ne završe.
Ne vredi se drndati dok ne prebace pakete, samo se nerviraš bez potrebe.
 
Ja nemam dvojbu da će Iris go/Smart i dalje biti fraj za nas u boksu jer ako ništa drugo to im je i po slovu ugovora kojeg se doduše ne drže ali bilo bi malo mnogo da i to naplaćuju. I u ovim novim tzv.unapređenim paketima ova usluga je označena kao besplatna uz sve box pakete tako da je ovo verovatno neki "bug" koji će se nadamo se brzo (raz) rešiti.

Ni ja nemam aktiviran taj NetBoost jer ima godinu dana od kako sam izašao iz opcije 4ubox4.

Evo sad vidim u app u mojim porudžbinama da su nešto kao završili, nešto je u radu a "efekte" svega ćemo tek videti. TV kanali bi trebali do 31.1. da se ne klasifikuju po ovim novim kombo paketima jer su pod promocijom do tada ali i to je možda sada upitno :D
 
Nisi u pravu, za deo da je usluga automatski aktivirana Box paketima. Jesi da je besplatna kad se aktivira uz Box pakete koji sadrže TV uslugu.

U prošlosti je gomila ljudi zakucavala u taj problem kad krenu da kucaju MojMTS login podatke da neće da se loguje jer sama usluga nije aktivirana na MojMTS nalogu.
Moguće da sam zaboravio, kada sam instalirao smart aplikacije na dva TV, da nisam mogao da se prijavim dok nisam kliknuo na "aktiviraj" u aplikaciji. Sećam se da je bio neki problem sa kredencijalima i prijavljivanjem i da je posle više pokušaja proradilo. E sad, da li sam kliknuo na aktiviraj na "Iris go" ili ne, ne sećam se :unsure:.
 
Nazad
Vrh Dno