Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Zvali me danas na osnovu prigovora da mi objasne kakve sve pogodnosti i unapredjenja dobijam. Rekoh znam ali ne zelim nikakve promene.
Kazu zvace vas neko ovih dana. U app mi stoji u moje porudzbine/mobilni servis/modifikacija...zavrsena....sa danasnjim datumom.
Sad jos da ponude nastavak po starom.
 
Da li ima neko kontakt nekog agenta MTS-a? Nama istice ugovor oko 10. januara sa njima, imamo box 3 paket-Iris, fiksni i net(optika), onaj najjaci..Ukucani su za to da produzimo ugovor, ali bih videla mozda da li nude neku akciju za postojece korisnike, kao sto sam citala da vec jesu nekima. Sbb nam nudi 12 meseci za 1 din. i oni su mi ok, posebno mi je drazi Eon od Irisa..
 
Da li ima neko kontakt nekog agenta MTS-a? Nama istice ugovor oko 10. januara sa njima, imamo box 3 paket-Iris, fiksni i net(optika), onaj najjaci..Ukucani su za to da produzimo ugovor, ali bih videla mozda da li nude neku akciju za postojece korisnike, kao sto sam citala da vec jesu nekima. Sbb nam nudi 12 meseci za 1 din. i oni su mi ok, posebno mi je drazi Eon od Irisa..
Podneti zahtev za IDP kao što se već ako se ne varam zadnjih 100 strana piše i u roku od nekoliko minuta ili sati Vas zovu i nude 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca bilo koji paket ( BOX 2 / BOX 3 / BOX 4 ). Ako Vam je povoljnija SBB usluga onda uzmite nju.
 
Podneti zahtev za IDP kao što se već ako se ne varam zadnjih 100 strana piše i u roku od nekoliko minuta ili sati Vas zovu i nude 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca bilo koji paket ( BOX 2 / BOX 3 / BOX 4 ). Ako Vam je povoljnija SBB usluga onda uzmite nju.
Hvala. Da li cekam kraj ugovorne obaveze, ili da im trazim nekoliko dana pre?
 
Ne koristim mts mail, da li mogu sa gmail da prosledim zahtev, posto ne zovu na tel. da bih imao neki konkretran dokaz da sam u roku poslao zahtev.
 
Hvala. Da li cekam kraj ugovorne obaveze, ili da im trazim nekoliko dana pre?
Dan nakon isteka ugovorne obaveze ( npr. ugovor je sklopljen 11.12.2022.-11.12.2024. ), 12.12.2024. otići u mt:s poslovnicu, zatražiti IDP kod / broj, mt:s Vas zove i naravno da se raspituje zašto odlazite recite im ponude drugih operatora, Vama će ponuditi 50% popusta na mesečnu pretplatu. To je to
 
Jel ovo vise nema u ponudi HBO (Max) aplikacija uz box pakete? Ili ja nesto ne vidim/ne radim kako treba?
 
Juce sam primetio da mi Max app ne radi vise na Box 3 Max, pokusao sam u vise navrata da vidim u cemu je problem i malo pre ih zovem, radovi na sistemu ne moze da vidi... 😆

1734041448675.png
 
Poslednja izmena:
Jel ima neko više ugovora kod mts-a a da se žalio na ovo poskupljenje?
Interesuje me kako takve slučajeve gledaju. Imam nekoliko ugovora i među njima i jedan za mobilni, na najnižoj tarifi morava 150. Ostavio sam ga čisto da sačuvam broj, mislio prebaciti na pripejd ali me zvali i ponudili jak popust tako pa ga prihvatih.
Sad razmišljam da iskoristim ovo da raskinem, jer mi stvarno ne treba ali pošto imam još ugovora koje bih da ostavim po staroj ceni ne znam da li rizikujem ako podnesem zahtev za raskid samo na jednom ugovoru, a primedbu na promenu cene na ostalim
 
Imam 3 Boxa, jedan sam tražio da prebacim na 50% i dva da ostavim po staroj ceni, ali pošto je klinac u poslovnici bio drčan i ubedjivao me kako “mora tako”. Rezultat, 2 raskidam i 1 ostavljam. Danas su mi potvrdili raskid i da će me ponovo pozvati oko predaje opreme.

PS može kako hoćeš u principu…
 
Pozvali smo prošlog utorka (03.12.) i iskazali nezadovoljstvo zbog nove cene koja će važiti od 09.01.2025. godine za Box 4 Crveni paket.
Usluge plaćamo 5.099,00 RSD/mes, a kada dođe do migracije, plaćali bi 6.599,00 RSD/mes, što je nedopustiva razlika u ceni (1.500,00 RSD) za identičan paket.
Zabeležen je prigovor i rečeno je da će se javiti posebna služba za ovakve slučajeve.
Ovog ponedeljka (09.12.) javlja se Tatjana sa broja: +38119813 i saopštava da će doći do promene paketa (novi unapređeni Box 4 Crveni), ali cena se neće menjati do isteka minimalnog perioda važenja ugovorne obaveze (31.08.2025. godine).
Prihvatili smo ponudu, ali zahtevali smo odgovor u pisanom obliku.
Pribeležila je zahtev i opet taj posao radi druga služba.😵‍💫
Ovog utorka (10.12.) nam stiže SMS poruka koja potvrđuje priču Tatjane.

Evo dokaza:
 

Prilozi

  • Screenshot_20241212_230325_com_google_android_apps_messaging_MainActivity.jpg
    Screenshot_20241212_230325_com_google_android_apps_messaging_MainActivity.jpg
    62.4 KB · Pregleda: 145
Imam 3 Boxa, jedan sam tražio da prebacim na 50% i dva da ostavim po staroj ceni, ali pošto je klinac u poslovnici bio drčan i ubedjivao me kako “mora tako”. Rezultat, 2 raskidam i 1 ostavljam. Danas su mi potvrdili raskid i da će me ponovo pozvati oko predaje opreme.

PS može kako hoćeš u principu…
Izvini nisam te baš najbolje shvatio. Kako si hteo da jedan box prebaciš na 50%? Jel ti istekla UO?
 
Istice za nesto vise od mesec dana. Pozvali su me juce i pitali da li ostajem pri drugom zahtevu za raskid ili mogu nesto drugo da urade za mene. Rekao sam da mi ne treba nista vise i da postupe po poslednjem zahtevu. Nisam ulazio u pricu sta bi to drugo bilo jer su mi to lokacije gde mi treba samo internet i imam alternativu.
 
Imam 3 Boxa, jedan sam tražio da prebacim na 50% i dva da ostavim po staroj ceni, ali pošto je klinac u poslovnici bio drčan i ubedjivao me kako “mora tako”. Rezultat, 2 raskidam i 1 ostavljam. Danas su mi potvrdili raskid i da će me ponovo pozvati oko predaje opreme.

PS može kako hoćeš u principu…
… uopšte nisu firma koja su bili do pre par godina… za poslovnice da ne pričam… ne cimaj se, uzmi samo optiku negde, ako imaš priliku i ne razmišljaj… probereš šta ti treba i plaćaćeš manje sigurno… ja imao dva jaka boksa, IPTV i par monilnih linija kod njih, da bi sad ostao na dva nužna filsna broja… ni jednog trenutka se nisam pokajao…
 
MTS možda koristi svoju poziciju da poveća profit.

Ako nema dodatnih kanala, poboljšanja kvaliteta slike, uvođenja 4K sadržaja ili ekskluzivnih usluga, teško je razumeti kako se poskupljenje može opravdati. Trenutno imamo:
  • Identične usluge koje su ranije koristili bez unapređenja.
  • Nedostatak jasnog obrazloženja zašto bi sada trebalo da plaćaju više.
 
Може ли неко да ми потврди да ли је за стари пакет 2023v2_Box3 (Fiksni + Net 10 + IrisTV Start) HBO+ додатак био саставни део пакета? Осим цене, смањили су и број канала са 260 на 250. Покушавам да не изоставим све промене у новом пакету које планирам да наведем приликом захтева за раскид УО...
 
Da li ovo poskupljenje box 4 paketa vec vazi ili je u primeni od 09. Jan. 2025? Posto vidim da neki govore o poskupljenju koje ce krenuti od januara?
 
Klasicna marketinska igra, malo prepakujes i nasminkas, smanjis sadrzaj i povecas cenu.
Nije vise 100gr nego 80gr a ista ili veca cena npr.
Mada ovde u vecini paketa ide simetricni net kao glavna prica.
Sto za BOX 4 Zlatni ne vazi a isto poskupeo.
Sto bi kapitalisti rekli "take it or leave it".
 
Postovani,da li vredi samo pisati prigovor na povećanje cene paketa,tj.da mi ostane stara cena na BOX 3 paket,tj.da mi ne povećaju cenu paketa (bez raskida ugovorne obaveze),tj.da li može samo to i da mi usvoje prigovor?

Hvala!
 
Da li ovo poskupljenje box 4 paketa vec vazi ili je u primeni od 09. Jan. 2025? Posto vidim da neki govore o poskupljenju koje ce krenuti od januara?
Od 9.1 zvanicno krece sa povecanjem paketa. Rok za uvazavanje prigovora je 30 dana od datuma objavljivanja ili prijema sms.

Postovani,da li vredi samo pisati prigovor na povećanje cene paketa,tj.da mi ostane stara cena na BOX 3 paket,tj.da mi ne povećaju cenu paketa (bez raskida ugovorne obaveze),tj.da li može samo to i da mi usvoje prigovor?

Hvala!
Ne kosta te nista da im posaljes email sa svojim nezadovoljstvom i razumnim zahtevom.

Jasno, ali aplikacija nece da radi, trazi da se obnovi pretplata...
Do njih je defekt moras da ih kontaktiras, rekli su mi da je od oktobra krenuo problem.
 
Podneti zahtev za IDP kao što se već ako se ne varam zadnjih 100 strana piše i u roku od nekoliko minuta ili sati Vas zovu i nude 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca bilo koji paket ( BOX 2 / BOX 3 / BOX 4 ). Ako Vam je povoljnija SBB usluga onda uzmite nju.
Pa nije bas bilo koji. Ja sam dobio za veci paket ponudu 24 meseca 50%. U slucaju manjeg paketa, 14 meseci 50%. E jedino nisam pitao za ovaj sto sad koristim..
 
Svih paketa za koje ste ugovor potpisali pre 5.11.2024.
 
Vrh Dno