Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Drži se samo forme kao da piše AI, dovoljno je. 😉
 
Ako dodjem do toga da raskinem ugovor. Glupo pitanje da li mogu da idem u yettel i da trazim kod njih optiku tv / internet obzirom da mi ostaje razvucena optika od mts? Mogu da izdrzim da budem bez interneta i tv par dana al da ne bude ko za telefon bakar nema parice :D ne znam jel ima takva situacija sa optikom?
 
Ako raskines ugovor kod mts-a traži idp broj, nakon toga odeš u Yettel i izabereš paket, čim dobiješ idp broj javiš im i oni dođu i postave svoju opremu. Idp broj važi samo ako imaš mts optiku.
 
Što ne pročitate taj Član 131.
Napisao sam im (i za BOX i za par mobilnih) da nisam sagalasan. Znači obavestio sam ih u roku. Putem mail-a koji je trajni nosač.
Prvi slučaj, neću da menjam:
Zahtevam pridržavanje ugovone obaveze u svemu. Ima deo oko toga u tom članu, gde nisam siguran da li ako pristanu onda ne postoji pravo na raskid jer se ne menjaju uslovi ugovorne obaveze. Nisma pravnik i nisam siguran oko tog dela.
Zahtev za raskidom ugovorne obaveze u slučaju ne prihvatanja iznad napisanog.
Drugi slučaj: zahtevam raskid zbog ....
Treće ne postoji.

IDP se traži samo u slučaju da je uspešna opcija raskid ugovoora. U i samo u slučaju da se prelazi kod operatera koji koristi njihovu infrastrukturu i ne želiš da imaš prekid neta.
Ideš u Yettel ili Yunet i zato tražiš IDP preko kog će oni da preuzmu uslugu.
Sve ostalo se svodi na to da raskineš ugovor i radi šta ti je volja.

U ugovoru i opštim uslovima piše oko toga šta se radi sa opremom.
Ako je obaveštenje izašlo 01.12.2024. onda je to 30 dana od tog dana.

Ostalo mi je kao dilema otplata uređaja na rate. Da li je pod terminalnom opremom ili nije (mobilni npr.) jer i tamo ima stavka šta meni više odgovara...
Za sada nema nekih povratnih informacija osim da su primili zahtev.
Imao si primer prigovora iz februara ove godine u temi, ja poslao za oba broja i preko portala i na mejl
Kod:
Date: ned, 1. dec 2024. 22:59
Subject: Jednostrana izmena ugovora od strane operatera
To: <[email protected]>
Cc: <[email protected]>



Poštovani,


Objavili ste 01. decembar 2024. na https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Servisne-informacije/a122894-Od-5.-januara-2025.-aktuelna-komercijalna-ponuda-vazi-za-sve-mts-korisnike.html, informaciju da će od  5. januara 2025.  važiti aktuelni paketi iz komercijalne ponude.


Obaveštavam Vas da  nikako ne mogu da prihvatim najavljeno poskupljenje usluge u toku ugovorne obaveze, po drugi put!
.

U skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama zahtevam raskid ugovora br xxxxx  bez plaćanja penala, zaključno sa 04.01.2025. i oslobađanje broja xxxx za postupak prenosa kod drugog operatera.


Molim odgovor u pisanoj formi.
 
@ironmanbg: Pisao sam im tada, nije da prvi put ovo rade.
Meni je kao nepoznanica ostala stavka oko raskida ako prihvate da se pridržavaju ugovorenog. Prvom bi mi leglo raskidanje jer sada plaćam punu cenu. Opet, potpisano i sa moje strane pa računao sam na taj trošak u životu, da budem fer.
Za sad je stiglo juče obaveštenje o prijemu žalbe i evidentiranju. Danas je na mail stiglo obaveštenje da se razmatra žalba i da će me kontaktirati i obavestiti o ishodu.

Ukoliko ne prođe stara cena, jer meni ova usluga odgovara (pričam u moje ime a odnosi se na gornje pitanje). Imam SBB optiku u ulazu koja nije u širem izboru. Imam i Yettel optiku naravno a za Yunet nisam proveravao. Rezervna varijanta mi je Yettel sa internetom i TV a za mobilni je široko polje.
Uglavnom, ne bi da menjam, ali ni ne brine me uopšte promena.
 
Ako ti kazu: ta je cena za sve , mozete sutra da vratite opremu. Sta ces im odgovoriti? Vracas opremu?
99,9% da to nece reci a i ako kazu imam Yetel za 13x1, a za mob Globaltel.
Losiji uslovi i sve ali sta ces ali nece to reci ja kad im placam to je njima prihod nemaju na meni odavno ulaganja sami su mi dali i pristali da mi daju tu cenu.
Aj videcemo sutra.
 
m
Ko prvi dobije odgovor na molbu/žalbu/zahtev da mu ostanu stari uslovi do kraja UO neka obelodani sadržaj istog vaskolikom forumaštvu :)

Ja ću sutra ili prekosutra uputiti pisamce sa ''pretećim'' sadržajem :)

ja sam to jos resio kad sam zvao prosli put , kad je bilo povecanje prvo ono zvao rkeo sam zelim da mi ostane kako smo se dogovorili pisanom formalu ja sam ugovor reko 100/25 za 2.399 tkao neka ostane posle su zvali i rekli da ce mi ostat do kraja ugovorne i to je sve.
 
Ja sam na Box3 bez TV-a (TV gledam preko Eon-a i Android Box-a besplatno), paket plaćam oko 2200 din. Ugovorna obaveza mi se završava početkom januara, a tu negde se završava i SBB ugovorna obaveza od brata preko koje gledam Eon.

Razmišljam da pređem na Yunet za 1750 din + Mega plan, ali problem je što i Yunet tv za dž. i Mega plan 12 meseci za dž. imaju promociju do 31.12., a meni Box3 kod MTS-a ističe oko 10. januara...
Mogu li da otkupim ugovornu obavezu kod MTS-a? Znam da je kod Yettel-a moglo 🤔
 
Ja sam na Box3 bez TV-a (TV gledam preko Eon-a i Android Box-a besplatno), paket plaćam oko 2200 din. Ugovorna obaveza mi se završava početkom januara, a tu negde se završava i SBB ugovorna obaveza od brata preko koje gledam Eon.

Razmišljam da pređem na Yunet za 1750 din + Mega plan, ali problem je što i Yunet tv za dž. i Mega plan 12 meseci za dž. imaju promociju do 31.12., a meni Box3 kod MTS-a ističe oko 10. januara...
Mogu li da otkupim ugovornu obavezu kod MTS-a? Znam da je kod Yettel-a moglo 🤔
Mozes.
 
Znači ljudi nemojte da vas prevare. Ako vam odgovara da raskinete ugovor možete da ga raskinete bez obzira na to što vam nude istu cenu. Dokazano na više slučajeva kod prošlog poskupljenja. Naravno, ako vam odgovara da ostanete na istoj ceni onda prihvatate.
Nego niko mi nije odgovorio koliko treba da prođe bez usluge da bi vas smatrali novim korisnikom?
6 meseci, u martu ili aprilu, tada sam zadnji put pitao nekog ko radi u mts-u
 
Ja ti kazem info iz prve ruke kako je, to sto u poslovnici neko kaze da mora da se ceka 3-6-12 meseci je do te osobe ili im je tako rekao sef da kazu.
Isto kao kada te zovu za obnovu ugovora, sve zavisi na koga naletis neko ce ti reci da za box 4 na bakru mozes da dobijes max 14 meseci 50% a mozes 18 itd
 
A el taj idepe važi i za bakarne instalacije il samo za optičke?

Ako radi i za žicu, sutra odma idem u poslovnicu, pa ću vas obavestim o ishodima.

Elem, jutros, ranom zorom, odem u poslovnicu....
Dobardan - "dobardan".
Daj mi moj MIK - "sačekaj minut - evo izvolte".

Lepo su odštampali, i potpisali ("pečat mi negde zaturen"), papir koji važi do 03.01.2025.

To be continued...
 
Čuo sam, ali ne znam da li je tačno, (pa ako je ovde neko upućen molim da pojasni) da ne mogu svi korisnici mts optike da pređu kod drugog operatera zbog monopola koji mts drži za određene priključke. Čak i Yunetu ne dozvoljava iako je u okviru mts.
Znači li to da bih mogao opasno da se opečem tražeći IDB pa posle ne mogu nigde nego opet kod njih?☹️
U tom slučaju svi do tad nuđeni popusti pali bi u vodu.
Ili ipak i u tom slučaju postoji neki izlaz samo ja ne znam koji.
 
@Pera-kojot ne bi pali u vodu, svakako uvek podnesi zahtev izdavanja IDP broja, pa čak i ako na tvojoj lokaciji tip privoda nije za Yunet ili Yettel
 
Da ali bi onda mogli da kazu da npr 12 ili 18 meseci koje su mi nudili po 50% više ne važi već samo, lupam, 3...
 
frustrated the office GIF
 
Da li može neki agent za optiku (BG) da se javi u pm, prelazak sa sbb-a je u pitanju?
 
Da li može neki agent za optiku (BG) da se javi u pm, prelazak sa sbb-a je u pitanju?
I meni, pošto je onaj koji je pisao da mu se javimo mi koji prelazimo sa Yettel-a ne odgovara na pm 5 dana.
 
Upravo me lik u poslovnici ladno ubeđuje da ako podnesem zahtev za raskid UO to automatski znači i raskid celog BOX-a pa moram da vraćam opremu (dakle u trenutnoj situaciji neće davati IDP onima koji raskidaju UO po članu 131. ZOK) uz opasku "ne znamo da li se svi korisnici prebacuju". Nisam imao živaca da se svađam sa njim inače bih krenuo da mu čitam jednu po jednu poruku sa ove teme iz februara.

Kao i svaka državna firma, **** lud zbunjenog.
 
Bio do Ušća u poslovnici, ni oni nemaju sve informacije, tako da ne znaju šta će biti sa box 3 paketom koji više nema u ponudi, fix, mob, internet. Kako će ići prebacivanje sa tog paketa, da li ću morati da doadam TV, ili će ga razdvojiti na box2 plus mobilni odvojeno... Smejurija
 
I u drugoj poslovnici potvrda: ko bude raskidao UO zbog poskupljenja neće dobiti IDP već ostaje bez celog kompleta tj. raskida ceo ugovor i ostaje bez usluga u BOX-u.

Kome iz centrale ponude ostanak na staroj ceni - nema pravo ni na raskid UO.

Za sada prosleđuju broj korisničkoj podršci pa kao trebaju oni da pozovu i dogovore se sa mnom.
 
Nazad
Vrh Dno