adachi
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 27.08.2016
- Poruke
- 803
- Poena
- 155
@boban01 @shamanNS
kad je bilo poskupljenje yettel i sbb su o tome obavestili korisnike preko računa (lično). Mts nije, vec su tete iz call centra pokušale da se vade na obaveštenje na sajtu.
Međutim ako imate 5minuta zivota da izdvojite na google i nadjete zakon o zastiti potrošača i sa tom info se obratite mts-u sa prigovorom: "ili cena po vazecoj UO ili raskid" - dobija se stara cena. Jer nažalost koliko god se žalili na stanje u državi ipak sudovi neće kršiti zakone zbog nečeg beznacajnog kao "nepoštovanje jedne UO od strane mts-a". Pri tom u toj situaciji mts gubi em UO em placa troškove suđenja = svaki prigovor će se završiti u vašu korist. Naravno ako mts ima iole normalnu pravnu službu, da se ogradim pošto drzavne ustanove gube milione i milione na banalne pravne propuste.
kad je bilo poskupljenje yettel i sbb su o tome obavestili korisnike preko računa (lično). Mts nije, vec su tete iz call centra pokušale da se vade na obaveštenje na sajtu.
Međutim ako imate 5minuta zivota da izdvojite na google i nadjete zakon o zastiti potrošača i sa tom info se obratite mts-u sa prigovorom: "ili cena po vazecoj UO ili raskid" - dobija se stara cena. Jer nažalost koliko god se žalili na stanje u državi ipak sudovi neće kršiti zakone zbog nečeg beznacajnog kao "nepoštovanje jedne UO od strane mts-a". Pri tom u toj situaciji mts gubi em UO em placa troškove suđenja = svaki prigovor će se završiti u vašu korist. Naravno ako mts ima iole normalnu pravnu službu, da se ogradim pošto drzavne ustanove gube milione i milione na banalne pravne propuste.